C on tarkoituksella tehty

C(rap)

vaikeasti ymmärrettäväksi, jotta ohjelmoijat voisivat vaatia parempaa liksaa työstään. Tämän on myöntänyt itse C:n kehittäjä.

Kysymys kuuluukin: haluatko sinäkin opetella kieltä, jota ei ole tehty auttamaan ohjelmoijaa eikä tehty nautittavaksi käyttää, vaan puhtaasti rahanhimo silmissä??

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rich

Uskotko itse höpötyksiisi? Otappa nyt lääkkeesi ja mene nukkumaan.

• C on suunniteltu korkean tason assembleriksi ja tämän kun ymmärtää niin sehän on erittäin selkeä ja tuottavuus hurjasti parempi kuin assemblerilla nysvätessä.

• old school

Javan kaltaiset sohvaperunakielet taas ovat aloittelijalle helppoja eikä kauankaan kestä kun kuka tahansa toivoton ropellikorva vääntää niillä sellaista luokkamössö-spaghettia että ei pahemmasta väliä. Olio-ohjelmointi ei todellakaan tarkoita sitä etteikö pystyisi sekoilemaan. Olio-ohjelmointi matalan aloituskynnyksen kanssa tarjoaa sekoiluun aivan erinomaiset mahdollisuudet.

Ihan hyvä että kieli vaatii jonkinlaista kurinalaisuutta ja että aloituskynnys on olemassa.

• Python on ideaalinen kieli aloittelijalle.

• M=Kar
        M-Kar kirjoitti:

Python on ideaalinen kieli aloittelijalle.

Python on ideaalinen kieli idiooteille.

• M=Kar kirjoitti:

Python on ideaalinen kieli idiooteille.

Perustelut? Tämähän on erittäin tuottava, standardista löytyvä kieli jota ei siis paskota rikki vähän väliä.

• iso tiedosto
        M-Kar kirjoitti:

Perustelut? Tämähän on erittäin tuottava, standardista löytyvä kieli jota ei siis paskota rikki vähän väliä.

Tossa sullekkin parempi käyttis:
        http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/iso
        Hae se ennenkä sun leluxit rikkoo kaiken.

• tttereee
        M-Kar kirjoitti:

Python on ideaalinen kieli aloittelijalle.

Python on hyvä työkalu myös kokeneelle

• ddfgdgf

• moiccavaa

Kyssäri:
      Onko C(rap) oikeasti noin tyhmä, vai esittääkö hän?

Veikkaan, että on oikeasti...

• hhbhbhbi

Kyseessä on vain taas tällainen henkilö jolla ei ole minkäänlaista motivaatiota ohjelmointikielen opiskeluun ja näinollen mennään haukkumaan ohjelmointikieltä ja ohjelmoijia vaikka vika on omassa päässä. Tällaisia henkilöitä ei luonnollisestikaan ole tarkoitettu ohjelmoimaan mitään joten parempi, että aloittaja pysyy sillä linjalla ;)

• C ei ole edes vaikeasti tulkittavaa. Jos vaikeasti tulkittavaa haluaa nähdä, niin kannattaa tutkia, millaista assemblerkieli on ilman symboolitulkkia.

Tosin en ohjelmoisi c:llä, mitään koska on olemassa c .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe