Mihinkäs se JUSSA78:aa koskeva viesti hävisi ?

hikoiluttaako ?

12

268

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veroamaksava

rehellinen valuuttakauppias pohtii tienauksella:

"Minä todellakin toivon, että verottaja ei rankaise minua tämän vuoden n. 5000€ voitoista sekä 5000€ tappioista. Pelkään vähän, että voitoista maksetaan verot, josta voi vähentää mahdollisesti 500€:n tappiot. Jos näin todellakin on, Suomen laki tässä kohdassa on todella syvältä, ja kyllä tehokkaasti estäisi rehellisen valuuttakaupan täällä Suomessa."

http://www.tienaus.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7048&start=45#p121538

• miljuuna.

onko tämä jussakin mukana siinä iiiiiiihan rehellisessä graaliassa ?

• Veropörssi

Ja siinä vieressä Lapuan Pauli, Valuuttatuloja veropörssin mukaan vuonna 2007 € 522 641 ja vuonna 2008 € 393 244. Nämä pauli ilmoitti rehellisesti verottajalle.

• Elämä on

Oikeesti!!! Kuka jaksaa veivata jotain vanhaa asiaa vuodesta toiseen? Menkää ulos, siellä on hieno keli.

• nössö78

--Oikeesti!!! Kuka jaksaa veivata jotain vanhaa asiaa vuodesta toiseen? --

Ihan hyvin jaksaa veivata vielä monta vuosikymmentä, pidetään huoli että kusettajien nimet pysyy esillä ettei tekoset pääse unohtumaan.

• Perovörssi

Se on todella väärin, jos kuvassa olevat huijarit saavat pitää saaliinsa.

• elämä kateissa

Täällä muutama elämänilonsa kadottanut henkilö jaksaa roikkua päivästä toiseen ja luulee jonkun ottavan näitä juttuja tosissaan. Kertoo ihmisestä ja sen elämänlaadusta paljon.

• ei häävi tilanne hei

Eit kai näitä juttuja enää muut otakkaan tosissaan, kuin nämä asianomaiset -joita viranomaiset pyytelevät pikapuoliin raastupiin vastailemaan tekosistaan.

• vouti vie kaiken.

• voe nyt kyn nytky

Eikös nämämä kaifarit taasen herää uuteen aamuun, niinkuin muutkin vanhojen pankojen kera, - siitä on siitten hyvä suunistaa uusiin järjestelyihin, kun tätä laihoa piisaapi.

• nähtäväksi jääpi

Kyllä voisi sanoa jotta kelekka on kovasti hiekalla, saa nähä kuka näistä kätevistä veisaajista kupsaa ensinmäisenä aisan ylii.

• kaiken kattava

Kestä parempia rintakuvia ja sekään ei haittaa jos takki vähän kiristää, kun on takona toi juliste, se kaiken murheen hälventää ja antaa pientä liitoa pytty

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe