Hei,
Olen nyt syönyt terolut kuurin, viimeisen teron otin viime viikon keskiviikkona. Keskiviikko iltana tuli vähän punertavaa vuotoa, torstaina ei mitään, perjantaina pientä ruskeeta tuhrua, lauantai aamuna punertavaa vuotoa (niukasti) lauantai päivällä ja illalla ei mitään, sunnuntaina ei mitään, eikä tänä aamuna mitään.. Oliko noi sitten sun mielestä kuukautiset? Viime vuonna kun söin teroluteja tuli kunnon vuoto, nyt ei mitään.. Paitsi toki ihan kamalat kivut :( Viime kuukautisista tosin 4 kuukautta. Perjantaina minulle tehdään munatorvienaukiolotutkimus, siksi kyselin että mikähän noista olis kp1, jos mikään..?
Kiitos!
Kuukautiset
Röllipölli
1
177
Vastaukset
Hei,
Tee alkuun nyt raskaustesti. Jos se on negatiivinen, soita klinikkaan missä munatorvi-tutkimus on tarkoitus tehdä ja kysy neuvoa. Siellä on sinun taustatietosi ja osaavat paremmin vastata, pitääkö tulla tutkimukseen vai odotetaanko vielä.
Riitta Väestöliitosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275