Olen homo, mutta en oo koskaan suudellut poikaa. Tyttöjä pussaillessa se ei tunnu oikealta enkä nauti siitä. Kertokaa, miltä tuntuu kun oikeasti nauttii suutelemisesta? Moni sanoo, että suutelusta ei nauti, jos ei sulje silmiään suudellessa. Onko se teidän mielestä totta?
Pojan suuteleminen
5
690
Vastaukset
- Jaahas vaan
''Olen homo, mutta en oo koskaan suudellut poikaa...''
Olen hetero, mutta en oo koskaan suudellu tyttöä (enkä poikaa).
Ollaanko sielunveljeksiä? - neuvoja.
Olen hetero, ja olen suudellut tyttöä ja naista. Kyllä se tuntuu erittäin hyvältä. Tuntuu koko vartalossa, eniten tietysti suussa ja siellä alempana, varsinkin kielisuudelma. Kai minä olen sulkenut silmäni useimmiten suudellessa, vaistomaisesti. En kylläkään usko, että se vaikuttaisi kovin paljon nautintoon.
suutelu tuntuu sellaselta, mielenkiintoselta. tuntuu koko kropassa kylmiä väreitä. ite myös vaistomaisesti suljen silmät, mun mielestä se on vähän karmivaa jos ihan suupussailee ja silmät möllöttää auki :D
- pekka69
pussailu tuntuu koko kehossa varsinkon alapäässä ku ne ovat niin lähelkäin siis alapäät miehen siitin haluaa päästä naisen emättimeen ja saada siemensyöksyn
- Kukaliehömpänpömppä
Mulla se tulee jotenkin automaattisesti, se silmien sulku. Hyvälle tuntuu, jos on se oikee. Ja ne oikeet on pari kertaa vaihunu, kyl edellee tuntuu yhtä huumaavalta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775