Hei, olen 57-vuotias nainen. Olen miltei koko elämäni kärsinyt virtsaamisvaívoista.
Ne ovat pilanneet koko elämäni. Nyt minulle on tarkoitus laittaa virtsatievanne.
Olisin iloinen, jos joku jolla sellainen jo on, kertoisi minulle kokemuksistaan.
Millaista on elämä virtsatievanteen kanssa. Helpottuiko elämä?
Kiitos vastausista.
Tulevaisuus pelottaa
3
390
Vastaukset
- liri
hei liisa
en tiedä mikä vanne on mutta minulle on laitettu verkko ja se on todella hyva ei ole sen jälkeen ollut vaivija . varmaan sinäkin avun löydät .tv.
lisbet - lapane
Toivottavasti se on sinua helpottanut. Minä olen myös ollut jo vähän yli 18 vuotta vaipoissa ja ei tämä aina helppoa ole. Tunnen yhden naisen jolle on laitettu sellainen avanne, eli hänellä on letku virtsarakosta ja se tyhjenee pussiin. Omat ongelmansa siinä on mutta jos suojat tuottavat liikaa ongelmia kai se on parempi vaihtoehto.
Minä en varmaan osaisi sen kanssa olla.- Ultima75
Hei. Mie olen 37 mies 5 vuotta jouduin tapaturmaa. Selekä meni ja siitä vaippoihi meni kaikki,nyt pari vuotta harvemmi gauda oireita, pissan kans ongelmia ehotettii mullekki avannetta mutta sen jälkeen voi lopullisesti pidätys kyky heiketä. Vaivoja on monenlaisia voi niistäki parantua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967