Hei, olen 57-vuotias nainen. Olen miltei koko elämäni kärsinyt virtsaamisvaívoista.
Ne ovat pilanneet koko elämäni. Nyt minulle on tarkoitus laittaa virtsatievanne.
Olisin iloinen, jos joku jolla sellainen jo on, kertoisi minulle kokemuksistaan.
Millaista on elämä virtsatievanteen kanssa. Helpottuiko elämä?
Kiitos vastausista.
Tulevaisuus pelottaa
3
490
Vastaukset 3
- liri
hei liisa
en tiedä mikä vanne on mutta minulle on laitettu verkko ja se on todella hyva ei ole sen jälkeen ollut vaivija . varmaan sinäkin avun löydät .tv.
lisbet - lapane
Toivottavasti se on sinua helpottanut. Minä olen myös ollut jo vähän yli 18 vuotta vaipoissa ja ei tämä aina helppoa ole. Tunnen yhden naisen jolle on laitettu sellainen avanne, eli hänellä on letku virtsarakosta ja se tyhjenee pussiin. Omat ongelmansa siinä on mutta jos suojat tuottavat liikaa ongelmia kai se on parempi vaihtoehto.
Minä en varmaan osaisi sen kanssa olla.- Ultima75
Hei. Mie olen 37 mies 5 vuotta jouduin tapaturmaa. Selekä meni ja siitä vaippoihi meni kaikki,nyt pari vuotta harvemmi gauda oireita, pissan kans ongelmia ehotettii mullekki avannetta mutta sen jälkeen voi lopullisesti pidätys kyky heiketä. Vaivoja on monenlaisia voi niistäki parantua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521004
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21842- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔46727- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24634- 43610
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137536Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok119526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516- 25512
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10508- 47505