KAUPPAHALLI UIMAHALLIIN???

luulisin

Olen kuullut puhuttavan, että Salon kaupunki myy rahapulassa uimahallin kauppahalliyrittäjälle. Vedet lasketaan pois ja myyntikojut tilalle.
Missä me sitten uidaan?

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimenpiteisiin

Vai että missä uidaan?
      Jo on kysymys! Kävelette Halikonlahden rantaan, siitä kun lähdette uimaan, pääsette vaikka New Yorkiin asti, kyllä meressä tilaa on uimiseen!

• jäätävää

Tähän aikaan vuodesta kannattanee ensin katsoa kotimainen elokuva "Avoveteen", ettei tule ongelmia jään kanssa.

• formmaltehyytii

Mutta jos se kauppahalli laitetaan uimahalliin niin sitten siellä kaikki haisee kloroformilta ja formaldehydilta ja semmosta.
      Vaikka onhan se tietysti siinä mielessä hyvä, ettei suolaliha ihan heti mene pilalle.

• Lada kerho sinne

Veturitallin museo lopetetaan ja kaikista nykyisistä suojatyöpaikan omaavista tulee yrittäjiä siihen perustettavaan kauppahulliin.
        Johtajalehmästä tulee itsenäinen lihamestari yrittäjä, sittenpähän näkevät ettei rahaa tule vain töherryksiä seinille ripustamalla.

Toinen vaihtoehto on kun se turhanpäiväinen museo lakkautetaan, sinne voisi perustaa työttömille jonkinlaisen ropauspajan.

• minkemanke

Mun mielestä tommoset kauppahallit on tosi törkeetä laittaa uimahalliin. Kaikki tavarat kastuu kun ne heitetään veteen ja asiakkaat kastuu kun joutuu uimaan sielä vetessä.

• kauppahallilainen

Minun tietojeni mukaan kauppahalli EI tule uimahalliin vaan ohikulkutielle. Siis että ensin rakennetaan se ohikulkutie ja sitten se muutetaan kauppahalliksi rakentamalla ympärille seinät ja katto. Ensin se tietenkin suljetaan liikenteeltä.
      Näin olen siis kuullut puhuttavan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe