Onko sitä sitte juoppo kuitenkaan jos ei ihan kaikkea juo?
Ite olen 16 vuotta kännäilly vaan lonkerolla, valkkarilla ja siiderillä. Jos muuta on tarjolla niin en juo. Onko se sitte ongelma vaikka 1-5 kertaa joka viikko 16 vuoden ajan on känniin ittesä juonu vain ko. juomilla?
Kranttu alkoholisti.
33
2056
Vastaukset
- ?
Luuletko alkoholin olevan erilaista eri juomissa?
- vetämätön kutjake
On se kaljajuoppokin juoppo vaikkei juo muuta kuin keskikaljaa...totta helvetissä ?
Ihme kysymyksiä... - fak ta
Keskiolut ei ole alkoholia, vaan elintarvike.
- Heheheheee..
Päivän paras itsensä kusettaja.
- jarmilainen
Saksan Baijerissa näin tosiaan on -mutta: sitä osataan nauttia niin että se myös pysyy elintarvikkeena eikä kännäysjuomana.
- älä huolestu
Kohta upoaa suomiviinapulo päivässä!"
- ex-holiholiholiti
Sanotaan että jos juominen häiritsee jo kanssaihmisiä, ihminen on holisti. Ja olen aivan varma että 16 vuotiaan kännäily häiritsee ainakin vanhempien elämää, sillä tuskin niin salaa pystyy juomaan ettei läheiset huomaa.
- oasguibhsogrisbgviuf
ei se oo 16 vuotias, vaan juonu 16 vuotta.
- ---
Aika nuorena on kyllä alottanu ryyppäämisen, jos sinun mukaan se on nyt 16 vuotias. Aloittajaha sano, että on 16 vuotta kännänny, ei että ois 16 vuotta vanha.
- Asdfh4523
En tiedä, kuka noin sanoo, mutta outoa. On ihmisiä joita häiritsee kaikki yli ehtoollisviinin menevä alkoholin käyttö, ja joitakin jopa ehtoollisviini.
- keekonen
Juoppo on sellainen,joka juo vapaa-aikoinaan alkoholia missä muodossa tahansa.Puhumattakaan,että joisi työaikana.Juoppous perityy isältä (äidiltä) jälkeläisille Juoppoja on Suomessa pari miljoonaa.Hyviä sotilaita ne voisivat olla.
Ei muuta kuin ennen aikainen hauta juopoille.Toivottavasti taivaassa on tilaa juopoille. - .
"Juoppous perityy isältä (äidiltä) jälkeläisille.."
Soopaa.
Tässä maassa on pilvin pimein aina raittiina olleiden vanhempien juoppolapsia itseni mukaan lukien, jos nyt 60-kymppistä voi lapseksi nimittää.- Hedonistibotti
Hölmö. Raitiskin voi olla alkoholisti. Kyse ei ole siitä juoko ja kuinka paljon, vaan mm alkoholin vaikutuksesta aivoihin.
- Pssst..
Hedonistibotti kirjoitti:
Hölmö. Raitiskin voi olla alkoholisti. Kyse ei ole siitä juoko ja kuinka paljon, vaan mm alkoholin vaikutuksesta aivoihin.
Alkoholi ei vaikuta aivoihin mitenkään, kun ei juo, eli on raittiina.
- Laske itse
Tuota tuohon juomiseen on olemassa rajat, sinällään ihan sama mitä juo.
-Suurkuluttaja on mies, joka...
nauttii kerralla 7 alkoholiannosta tai enemmän.
nauttii yli 24 alkoholiannosta viikossa.
-Suurkuluttaja on nainen, joka...
nauttii kerralla 5 alkoholiannosta tai enemmän.
nauttii yli 16 alkoholiannosta viikossa. - Hanski vaan
No itse olen juonut 40 v
..mutta vasta 2006 asti olen kerännyt kaikki mitä juon
tölkkiolut ja pullo olut jakossu ja konjakki.
Niitä pullonkorkkeja on tällä hetkellä niin paljon että olisin rakentanut
pari omakotitaloa. Kuka juo ja kuka ei.
Tällä hetkellä ei tippaakaan jos ajan kaikki klipsit ja kaikki on.
Paljonko on rahaa palanut, miettikää.
Noin 2006 vuodesta lältien noin 60000 €
Mutta kaiken kaikkiaan jos lasketaan kaikki mitä on markoilla ostettu.
niin siitä saisi ? - Juoppolalli ojassa
Sellainen joka ottaa joka päivä edes sen lasillisen viiniä tai pullon rapakaljaa on jo juoppo.Pullo viinaakin viikottain on juoppo.yksi kunnon känni kuukaudessa on sopiva silloin ei ole juoppo.
- ime parsaa
Juoppolalli ojassa kuulostat teini tytöltä joka ei hirveesti ymmärrä mistään mitään.
-Suurkuluttaja on mies, joka...
nauttii kerralla 7 alkoholiannosta tai enemmän.
nauttii yli 24 alkoholiannosta viikossa.
-Suurkuluttaja on nainen, joka...
nauttii kerralla 5 alkoholiannosta tai enemmän.
nauttii yli 16 alkoholiannosta viikossa.
yksi pullo olutta päivässä on todettu terveelliseksi.
- Ex-doku
Juopoksi voitaneen määritellä henkilö, jonka juomista kanssaihmiset haittaavat.
- läpällä
" jonka juomista kanssaihmiset haittaavat."
:D:D:D:D onse perkele ku ei saa rauhassa ryypätä
- H2O
Juoppoja on monenlaisia.Vallanjuoppo.Valehteleva vallanjuoppo.Esimerkkejä kautta aikain maailmanhistoriasta pilvinpimein.Kaikille on yhteinen nimittäjä paranoidisuus!Etenkin jos tuomari on juomari niin lakikin lainehtii.Olipa tämä tuomari esimerkiksi vaikka hiekkalaatikko ikäinen.Yhdessä mikä tahansa tiivistyy!
Pikkujoulujuopoista puhumattakaan! - Alkkis68
Juoppo/Alkoholisiti SINÄKÖ juuri sinä!! jos juot joka viikonloppu olet SITÄ
seuraava vaihe on kun alkaa tulla arkisin krapulapäiviä,pari kolme alkuun
ainahan saikun saa sitten ne onkin viikon mittaisia,kesäloma kipataan kokoajan
vaihe 3 saat potkut töistä/lähdet itse sitten onkin aikaa juoda,dokaat ensin auton
irtaimen omaisuuden sitten asunnon,no sitten vauhti hiljenee kun työkkärin rahoilla
pystyt juomaan vaan pari iltaa,mutta onneksesi kuntosi onkin jo niin
huono ettet enää kestä enenpää,vaihe 4 teet itsarin/joku tappaa sinut
kossupullon takia hyvää loppu elämää!! - mk
Yleensää menee niin että kun normaali henkilo ottaa muutaman saunakaljan ja menee sitten nukkumaan että pääsee töihin virkeänä niin juopon pitää juoda taju kankaalle kun ei osaa lopettaa sitä ottamista. Itsekkin kerrna yhdelle työkaverille sanoin kun puhu ettei viikolla ota mitään niin totesin että kyllä saunan jäkeen voi sixpäkin juoda ja mennä nukkumaan ja kaveri ja hänen naapurinsa totesi että ei voi kuin kaksi ottaa ja jos ottaa kolmannen niin ei ossata lopettaa kun tulee se pieni nousuhumala ja silloin ei ole alkon köyttö hallinnassa jos noin helposti lähtee putki päälle. Jollain menee aina viikko kun aloittaa että silleen.
- AA:n kyylä
Juoppo on se, joka juo vähintään kaksi kertaa alkoholia elämänsä aikana. Onneksi alkoholismista voi toipua päivä kerrallaan koko loppuelämän ajan AA:N istunnoissa, joihin kaikkien väh. kaksi kertaa alkoholia elämänsä aikana nauttineiden tulisi osallistua.
- hrtehhfgdh
I AM MR. KHAIRI OTHMAN A CITIZEN OF MALAYSIA ,REGIONAL AUDITOR OF BARCLAYS BANK GHANA BRANCH. I HAVE IN MY BANK THE EXISTENCE OF A BIG AMOUNT OF MONEY VALUED US$8,000,000.00 (EIGHT MILLION US DOLLARS)THAT BELONGS TO A CUSTOMER
.THE FUND IS NOW WITHOUT ANY CLAIM BECAUSE MR. DENIS DIED IN A DEADLY EARTHQUAKE IN CHINA IN 2008 . I WANT YOUR COOPERATION SO AS TO MAKE THE BANK SEND YOU THE FUND AS THE BENEFICIARY AND NEXT OF KIN TO THE FUND.
TRUST PLEASE!
THIS TRANSACTION WILL BE OF A GREAT MUTUAL ASSISTANCE TO US. SEND ME YOUR REPLY OF INTEREST SO THAT I WILL GIVE YOU THE DETAILS.
STRICTLY SEND IT TO MY PRIVATE EMAIL ACCOUNT: [email protected],OR SEND ME YOUR EMAIL ADDRESS TO SEND YOU DETAILS OF THIS TRANSACTION.
AT THE RECIEPT OF YOUR REPLY, I WILL GIVE YOU DETAILS OF THE TRANSACTION. AND A COPY OF THE DEPOSIT CERTIFICATE OF THE FUND AND ALSO THE INCORPORATION CERTIFICATE OF THE COMPANY THAT GENERATED THE FUND.
BEST REGARDS,
MR. KHAIRI OTHMAN.
[email protected]
CALL ME.TEL: 233-540214068- f c ing
Rump!
- grannen
ett ole vielä katuojassa ja voit olla siksi ronkeli. liekö useasti sattuu että ett sit juo ollenkaan jos ei ole mieleistä tarjolla ?
- Maroolofi
Minä en juo kiljua. En siis juo myöskään tehdastekoista kiljua, eli lonkeroa.
En juo myöskään viinejä, koska ne panevat oksettamaan.
Silloin kun otan, niin otan olutta tai väkevää viinaa raakana. Enkä ota sitä raakana, koska leikin jotain kovanaamaa, vaan koska tykkään limpparista niin paljon, etten halua pilata viinalla sen makua. Mieluummin teen niin, että otan ensin huikat viinapullosta ja perään sitten limua. Mutta ei niitä pidä mennä lasissa sotkemaan, ei mulle ainakaan toimi. Sehän ei silloin maistu viinalle eikä limulle.
Olut on kuitenkin paras juoma, koska se on terveellistä eikä pelkästään sitä juomalla joudu vaikeuksiin. - Tissu.on.homo
Tästä homotissulle poistatettavaa
- Anonyymi
70 v täynnä, ihmetyttää kun kaikki "rajat" on rikottu reilusti ryyppäämisessä ja kunto on hyvä.
On varmaan kovaa tekoa Tämä isäntä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70 v täynnä, ihmetyttää kun kaikki "rajat" on rikottu reilusti ryyppäämisessä ja kunto on hyvä.
On varmaan kovaa tekoa Tämä isäntä!Hai sie kyllä se vingahtaa vielä.
Naama keltaisena et enää ole kova äijä.
- Anonyymi
Juot mitä tahansa joka sisältää Alkolla niin olet juoppo
- Anonyymi
En pidä itseäni juoppona kun ryyppään ainoastaan keskikaljaa. Siitä ei meinaa tulla edes kankkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764