Selailin nettiä ja huomasin pohjois karjalassa asuntojen hintojen olevan järkyttäviä.
Ette kai te maksa tuolaisia tuolta alueelta.Sama on nähtävissä vuokrisssakin.
Jossain keskellä ei mitään, kontiolahden alue tuollahan on ilmaa rajusti hinnoissa,ketkä typerykset sielä asuu ja maksaa.
Tuo on eteläsuomen hintatasoa.sanoisin teillä on kupla asuntojen hintoihin syntynyt.
Mitä te kuvittelette sielä?
5
194
Vastaukset
- Smmaa miletä
mnäkii.Kayhheuita hintoja.
Näitä ne vaan kumminkin ostelee.
Et tietenkään sinä. Eihän sitä sossunrahoilla.
Terveisin: Asuntokauppias - Pakko kai se on.
Kuules sinä Kajsa, Kaatopaikkojen kuningatar... pakko kai se on meikäläistenkin Jossakin asua. Harva vuokralainen taiasunnon ostaja saa ITSE määrätä summat joita maksaa. Tulepa kipinkapin tänne ja anna meille opastusta, oi suuri Viisaus.
- Katsokaas mitä
hintoja on vanhoistapaskoista Uudessakaupungissa siellä tosiaan repästään.
- fg
eipä nuo hinnat ole edes suomalaisille tarkoitettu baruskit ne täällä kiinteistöjä itselleen haalii ja hinnat muotoutuvat sen mukaan.
- mummo särkjäveltä ke
Mutta täällä on kaikki palvelut lähellä, on aptekit, terveyskeskus ja 2 kauppaa
pankki 5kampaamoa käsityökauppa ynnä ravintolaa ja muuta mukavaa.
Uudessa4kerroksinen talo asun ja uuta rakentavat ,myös palvelujen äärelle.
Nämä palvelut kaikki puolenkilometrin etäisyydellä. On kun mökiltä tulen ,kun
ulkomaille tulis kdulla kävelee pitkähameisia miehiä ja naisia. Muutan murretta solisee kun savoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772