Olen muuttamassa vuoden sisällä Espooseen ja olisin erityisen kiinnostunut Suvelan alueesta Espoossa.
Onko palstalla ketään Suvelassa asuvia/asuneita, joka voisi kertoa kokemuksistaan Suvelassa asumisesta. Onko rauhallista asuinaluetta, onko häiriköintikokemuksia? Kartan perusteella näyttäisi olevan aika luonnon siimeksessä. Onko hyvät ulkoilumahdollisuudet, esim. lenkkipolut?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Espoon Suvela
4
934
Vastaukset
- Vemu
Suvelassa on paljon ulkomaalaisia, Espoon eniten huumeiden/päihteiden käyttäjiä ja Espoon huonomaineisimpia paikkoja. Vuokrat ovat halpoja ja Suvelan ympäriltä löytyy metsää reilusti. Itse en huomannut, että siellä olisi ollut jotenkin rauhattomampaa.
- mikko vaan
olen asunut suvelassa koko ikäni 35v.täältä on hyvät julkiset yhteydet espoon sisällä että myös
hesaan. tämä on rauhallinen paikka luonnonhelmassa.
palvelut vois olla parempiakin, mutta näilläkin pärjää- isoja marketteja ja sitäkautta ruuhkaa ei ole.
jonkin veraan kirstinmäkeä vaivaa sosiaalinen leima. alueella asuu paljon ulkomaalaisia.minulle heistä ei ole ollut mitään haittaa.
tervetuloa.
asun mieluummin täällä kuin esim. tapiolassa. - Anonyymi
Sen kun ampuvat omiaan jättäkää meidät rauhaan pääsevät kotoutukseen hehhhhhhh hihhhh. Slummialue kiitos mamujen. Eivät osaa elää kuten ihmiset eläimetkin osaa paremmin.
- hyi
hyi suvela hyi! sama kuin muuttaisit viipurintorille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841378EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706