Outo yhteensattuma, yliluonnollinen selitys?

ronksulitta

Terve, yliluonnollisia asioita on tapahtunut elamassani viime aikoina aika paljon, olen mm. kokenut kummituksia siela sun taala.

Viime yona tapahtui taas jotain outoa.

Minulla on viimeiset muutama vuosi ollut jonkinlainen hyvin outo pinttyma (muuten en ole taikauskoinen) kahteen numeropariin, jos ne ovat yhdessa. Tuo numeropari tulee syntyma-ajastani: esim. (tama nyt ei ole se mutta) 13.01 jos olisin syntynyt niin huomioin sen aina kellonajasta esim. 13:01 tai esim. 10:13. Tama on ihan typeraa, tiedan sen. Se on vahan kuin 00:00, niin silloin on jannaa kattoa kelloa.

Viime aikoina satun hammastyttavan usein katsomaan kelloa juuri niine minuutteineen, vaikka en kelloa ihan kauheasti tuijottelekaan. No, sille nyt voi loytya mika syy tahansa.

Viime yona kuitenkin tapahtui siis jotain outoa, ja tasta se outous alkaa. Puhelimeni alkoi herattaa klo 01:13 (jos tama olisi se "aika"). Se on outoa koska en mina heratyskelloa laita paalle tuohon aikaan. Puhelimeni oli latauksessa, ja siksi toisella puolen huonetta. Okei, nousin sangystani pimeydessa ylos, ja sammutin sen painamalla "sulje" -nappia (en torkuta -nappia). Katsoin asetuksista, ja siella heratyskellon ajaksi oli kylla valittu aamu kello (esim.) 10.00. Ei siis pitaisi olla mahdollista etta se alkaa herattelemaan ihan muuhun aikaan.
Puhelin jatkoi torkuttamista, eli viiden minuutin kuluttua se parisi uudelleen. Ja uudelleen. Sammutin puhelimen, otin siita akun pois irti, ja kaynnistin uudelleen, ja sijoitin sen tyynyni alle -en enaa toiselle puolen huonetta lataukseen.

Tiedan, skeptikot sanoisivat etta se nyt oli puhelimessa jokin haikka mutta en ole kiinnostunut siita selityksesta nyt koska tiedan etta asialla voi olla jotain muutakin. Olisiko teidan mielesta kyseessa olla kummitus, ja miksi jokin noin minulle haluaisi tehda? Kykenisiko esim. kummitus tuommoiseen? Haluaisiko se ottaa yhteytta, vai kiusata vai tah? Joudun pimeydessa vaeltamaan huoneessa puhelintani hapuillen, ja vielapa juuri siihen aikaan, mihin taika-uskoisesti "uskon" (mika on typeraa, myonnan.)

Niin, aikaisemmin puhelimeni ei ole reistaillut.


Niin, ja toinen kysymys, miksi silloin kun tunnen kummitusten olevan huoneessa lasna, saan paahani sahkoiskuja? Eivat ne kipeaa ota, mutta jonkinlaisia sahkoisia varahdyksia aivoissani mita lie. Joskus naen niiden yhteydessa nakyjakin, mitka eivat ole kylla kertoneet miunlle oikein mistaan, eilen nayssa oli jonkinlainen musta lamppu josta lahti sinkoava kirkas valo ulospain.

4

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoistafff

      Enpä itse usko noihin jummituksiin..

    • ronksulitta

      lisäyksenä...

      tänä aamuna heräsin siihen kuin joku miehen ääni (oon ite nainen) olisi kuiskannut korvaani nimeäni... ja kummallista on se, että heräsin juuri oikeaan aikaan -itse olin laittanut herätyskellon laiskuuksissani tuntia myöhemmäksi mutta nyt heräsin juuri siihen aikaan milloin minun olisi pitänytkin herätä tänä päivänä (tapahtui kivoja asioita).
      että voiko olla että henki, hyvä sellainen ilmeisesti, olisi minut herättänyt ja tuo henki olisi miespuolinen?

      en tiedä enää mihin uskoa. en voi puhua kenellekään näistä, koska passittaisivat varmaan psykiatrille.

      kysymys kuulunee, onko mahdollista että joku henki haluaisi auttaa minua vai mitkähän on näppylät? uskotteko "suojelusenkeleihin"?
      vai olikohan tämä kuiskaava henki (jos olettaa että se on totta) vain joku kummituksen tapainen henki joka vain päätti kuiskata korvaani.

      haluaisin kuulla teorioita :) oleellista ei mielestäni ole se, kuvittelinko vai en koska jos ainaki olettaa että kyseinen OLIS MAHDOLLISTA tapahtua, niin homma käy mielenkiintoseks

    • hmm.. tulee mieleen ainakin se että kerran heräsin itsekseni viikon ajan tasan klo 7.00.. ja arvaa mitä pelottavaa äsken kun piti kirjoittaa tasan kirjoitin eka vahingossa satans O_o. nojoo en tiä.
      niin tuolloin mun ihastus oli yhellä leirillä juuri tuon viikon ja siellä pitää herätä aikaisin en nyt tiä mihin aikaan...
      en tiedä kyllä yhtään mikä sun tapauksessa vois olla.

      • niin ja kerran joku paha käväisi mussa, oli aika pelottavaa. tunsin sen silmissä, vajosin eka jonnekin syvemmälle/alemmas synkkyyteen ja silloin se tuntui häivähtävän mun silmissä, mut meni nopeasti ohi.
        myöhemmin juttelin kaverin kanssa ja se kertoi et hänessä on monta kertaa käynyt joku paha henki tms ja hän kertoi et kokemuksesta mullakin kai se joko halusi selata mut läpikotaisin läpi tai nähdä maailman mun silmin.
        pelottaa noi pahat henget/demonit...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe