Paras lääke ahdistukseen?

öure

Minkä lääkkeen olette kokeneet parhaaksi lääkkeeksi ahdistuksen lievittämiseen? Enkä tarkoita nyt bentsoja. Onko joku masennuslääke lievittänyt oireita hyvin? Kiitollinen olisin kokemuksianne kuulemaan.

27

3203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.

Aloitin muutama viikko sitten Anksilon lääkkeen. Sitä otan kolme kertaa päivässä yhteensä 30mg.

Tietoa lääkkeestä : http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=20936&i=ORION PHARMA_ANKSILON

Minua lääke on auttanut ihan mukavasti. 1-10 ahdistukseni oli ennen 8 tai 9, nyt se on 5.

Olen syönyt lisäksi Sertralin nimistä lääkettä joka nostettiin 50mg:sta 150 mg. Lääke auttaa myös.

Aluksi olin kettuuntunut kun ei minulle määrätty enää rauhoittavia, mutta nyt olen siitä iloinen. Niihin jää niin helposti koukkuun. Nämä eivät tietysti auta yhtä paljon kuin rauhoittavat, mutta sekin on siitä kiinni miten asiat miettii. jos napsii rauhoittavaa oloonsa, on tokkurainen ja väsynyt eikä tunne mitään.

Nyt kun syön Anksilonia, se ei väsytä ja aiheuta tokkuraista oloa. Olen pirteä, ja vähemmän ahdistunut.

=)

• .

Onko ne serotoniinin takaisinotonestäjiä? jos on ni voin sanoo että käytön lopettaminen on outoo

• . kirjoitti:

Onko ne serotoniinin takaisinotonestäjiä? jos on ni voin sanoo että käytön lopettaminen on outoo

Sertralin on. Millä tavalla outoo? :) Itellä oli sellasta päässä nykimistä sun muuta huimausta kun ajattelin lopettavani.. mutta eihän siitä mitään tullut.

• weedee

opamox , tuntuu tehoavan hyvin ahiin.

• öure

Opamox varmasti tehoaa, mutta se on bentso.

• .

Lyrica auttaa...määrätään ahdistukseen hermosärkyyn ja epilepsiaan.

• Serotar:)

Mulla on Sertralin 150 mg ja pärjään hyvin.

• No se on vähän hankalaa sanoa mikä olisi parhain. Tietysti ilman bentsoja tai muita koukuttavia lääkkeitä kannattaa yrittää olla. Melkein kaikki bentsodiatsepiinit kävin itse läpi ja kaikki niistä toimi siihen asti kunnes toleranssi tuli vastaan ja vaikutukset loppuivat.
      Nykyään menee 600mg lyrica, 30mg diapam ja eri kohtauksiin on Rivatril 0,5mg.
      Masennuslääkkeitä (SSRI ja SNRI) sekä antipsykoosilääkkeitäkin kävin läpi yhteensä 7 masislääkettä ja 2 antipsykoosilääkettä. Valitettavasti mikään niistä ei toiminut toivotusti vaan tuli liian kovat sivuoireet tai sitten lääkkeen potenttiaali oli liian pieni ja maksimi annostus tuli sitten nopeasti vastaan.

Yleensäkkin kun lähdetään hakemaan itse Ahdistukseen lääkettä niin se on sitä hakemista, että mikä toimii parhaiten ja voi käydä kuten minulle, että ei sitä lääkettä sitten välttämättä löydy lopulta vaan joutuu kärsimään silti päivittäin.

Tsemppiä vain ja käy ihmeessä lääkärin juttusilla niin eiköhän sieltä sitten jotain löydy.

PS: lääkkeet poistaa oireet, mutta ei syytä.

• tyttteli-

Temesta oli mulle ainut mikä autto, mut en tartte sitäkään enää.

• jantte12345678

Minkä lääkkeen olette kokeneet parhaaksi lääkkeeksi ahdistuksen lievittämiseen? Enkä tarkoita nyt bentsoja. Onko joku masennuslääke lievittänyt oireita hyvin? Kiitollinen olisin kokemuksianne kuulemaan. Nyt kun ensaa rivatrillejä tuntuu että pää hajoaa olen syönyt niitä 20 vuotta. Korvaushoidon myötä läksi rivatrillit pois... Auttaako venlafax ja aksilon yhdistelmä vastausta odotellen

• artsi390

Kyllä Venlafax vie ahdistusta ja pelkotiloja pois, ja myös rentouttaa. Tuo seksiongelmia ja elämä tuntuu sumuisemmalta. Eli tälläkin lääkkeellä hyviä että huonoja puolia.

• kukkahattusetä

bisse tai siideri.

• artsi9473

Alkoholin hyötysuhde on huono. Yhden päivän juomisesta tulee kolmen päivä krapula morkkis.

• dianap

Kyllä alkoholi auttaa ahdistukseen pienenäkin annoksena. Tietenkään sitä ei kannata jatkuvasti lipittää...

• lyhyt_kuuri

Mirtazapin.
      Tuntui helpottavan - ainakin aluksi. Päätin kuitenkin lopettaa sen. Periaatteesta.

• jataasmentiinheeeeiii

Sanoin sille päivää ja lähe helvettiis. Paniikinomaisiin häiriöihin auttaa taas äkkilähdöt.

• kukkahattusetä

pitää juoda tasasesti pitkin päivää. ei mitään känniä tarvii vetää ja hölmöillä. morkkisvapaata aikaa saa myös kannabiksen kukinnolla.nostaa tunnelman kattoon moneks tunniks ,jos se on oikeen hyvää.suosittelen. lakkaa vituttamasta muutamassa minuutissa. alkaa elämä maistua mansikalta sen perinteisen paskan sijaan. poltin savut pitkäst aikaa ja alko musa kuulostaa taas paremmalta, oli kiva käydä koiran kaa kävelyllä ja oli hyvä fiilis. onkin ollu nää fiilikset mollissa jo jonkin aikaa, joten se teki oikeen hyvää. mul olikin päässy totuus unohtumaan. kiitos sille tyypille jolta savut sain.onnea matkaan!!!

• artsi8952

Alkoholissa sama kuin bentsoissa. Jos joka päivä käyttää, niin kyllä se toleranssi pikku hiljaa kasvaa. Jonkun ajan päästä oot purjeessa homman kanssa.

Kaikki mikä menee ylös tulee myös vastaavasti alas. Ei elimistöö pysty huijaamaan. Silloin tällöin käytettynä erittäin hyvä, mut ei päivittäin.

• bentsonarkki

Mitä sitten jos bentso? Entä sitten jos toleranssi nousee tai koukuttaa?
      Vuosia käyttänyt eikä haittaa vaikka olen koukussa ainoa lääke joka kuitenkin toimii tarpeen vaatiessa nostan annostusta. Lääkäri yritti selittää paskaa että hui kamala kun ne koukuttaa ja paskan marjat mitä sitte????

• khfjdhdgfhdf

Bentsot tuo se välittömän avun puolessa tunnissa mikä ei tietystikään lääkäreille sovi kun voi määrätä kalliita psykoosilääkkeitä.

• Artsi658i

Paljonko menee bentsoa päivässä?

Onko lähimuistissa tapahtunut muutoksia?

• hollanninmailliinvaan

joo eikä se sovi yhteiskunnalle että kukka savut auttaa. coffee shoppeja odotellessa anna spliffin palaa!

• pyöräärä

meditaatio satunnaiset huumausaine/lääketripit. mitään pysyvää lääkkeiden syöntiä en kannata

• Artsi54543

Paras lääke ahdistukseen on liikunta luonnossa! Pahassa ahdistuksessa tarvitaan lisänä lääkettä.

• SubutexMan

Subutex

• 3r55r

Työkyvyttömyyseläke on pysyvin helpotus ahdistukseen kokemukseni mukaan.

• Vajukki5566

Haistakaa paska saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe