Minun punainen naisten mallinen helkama polkupyörä on varastettu.
tuntomerkkejä
satulassa geelipäällys
etulamppu ei toimi
kello ei toimi
käsijarru huonossa kunnossa
Olen tehnyt poliisille ilmoituksen ja vakuutus yhtiöön eivätkä ne korvaa, koska minulla ei ole vara aivainta ja väittävät että olisin jättänyt lukon auki.
MInä jätin pyörän torin laidalle hämeenlinanssa kaupungilla asioimisen ajaksi.
Pyörä on uudehko ja maksoi yli 300euroa. Miten pitäisi toimia onko havaintoja. Olen siis hämeenlinnan lähettyvillä.
polkupyörä varastettu
12
481
Vastaukset
- pitkäkyntinen1
Jos pyörä on Hämeenlinnassa, miksi kirjoitat Varkauden palstalle? Varkaus on kaupunki Pohjois-Savossa...
- Jupiter 3-v.
Aloittaja kertoo pyörän varastetun, joten on hyvä haeskella sitä ihan reippaasti laajemmalta alueelta. Pitkäänkös tuota hyvällä pyörällä Hämeenlinnasta Varkauteen hurauttaa. Pyörällä. Fillarin vei varmaan joku pyörähullu.
- tuohtunutjanolostunu
Ohhoh nyt nolottaa.
Anteeksi, meni väärälle palstalle kun oli hämäävä nimi. Ajattelin että täällä olisi varkauksista ja rikoksista. - tuohtunutjanolostunu
Nyt laitoin uuden oikealle palstalle. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10491652
Todellakin kävi nolosti koska miekin olen syntynyt savonlinnassa. - jeajhvittuvarkaus
XDDDDDDDDDD
- hahhahahahahahhaha
Illan naurut hahhahhah
- hahaa hahaa nauratt
Pentti ota välillä happea.
Montako uutta työpaikkaa sait aikaan viimevuonna. - nunna
Mun pyörä on kans pöhnitty. Tuntomerkit pinkki ja ei satulaa!!!
- LSD
Vietiin multaki pyörä lentokoneensuihkumoottorit erikoistuntomerkkeinä!!!!!!!!!!!
- Piripäissäpyöräilen
Se on mulla!!! Kyllä pääsee nopeasti poliiseja karkuun!!! Et kiitti vitusti!
- dippa-diu
Onko kukaan nähny turkooseja toppahousuja, sellaset on kadoksissa?
Ehkä ko. housu-rosmo ajelee sillä pinkillä satulattomalla pyörällä ympäri Varkautta. :D
Ottakee nyt hyvät ihmiset rosmo kiinni, ettei pahemmin telo ihteään. - Daapa daa!
Pyörästä ei ole kuin harmia ja turkoosit toppahousut on jo liian kuumat et mielummin oon ilman housuja! Minne palautan ja milloin? Ekotorilleko? Menen sinne tänään 13.00 ja tulen turkoosilla Ladalla, jossa on peräkärryssä se pyörä. Ne suihkumoottorit laitoin Latukkaani ja kyllä lähtee....!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995