Lukkoon naisten seurassa!

Ujo Ulittaja

Mä oon 24 vuotias mies ja mulla on ongelma. Meen ihan lukkoon aina ku puhun naisten kanssa ja punastun helposti. Mä en jännitä kavereitten seurassa mut sit ku on vähänki tuntemattomampi nainen ni sanaakaan ei tule suusta. Ja itseasiassa tämä koskee myös miehiin, ja ei, en ole homo vaan jännitän tuntemattomien seurassa. Aina kaveriporukassa jos siinä on mukana joku kaverin kaveri niin oon sillon ihan tuppisuu. Tää ominaisuus hävettää mua sillä ulkoisesti olen enemmänki pubin ovimiehen näköinen kuin ruusunkasvattaja. Tosin nykyään olen ehkä liian lihava sen näköseksi mutta kaverit aina vitsailee että olen jonku julman jengiläisen näkönen. Miten tämmösestä voi päästä eroon?! Alkaa tympii ku ei täs ikinä löydä kumppania itelleen koska on niin ujo. Olen seurustellut kaksi kertaa mutta kummatkin kerrat on kariutunu siihen että mä oon jännittäny niin paljon näitten naisten seurassa että en oo pystyny loppujen lopuks olee heidän kanssaan. Vaikka välitin ja olin ihastunut heihin kumpaakin. Nyt on sit menny 5 vuotta ilman seurustelusuhdetta. Auttakkee! Onko jollain hyviä vinkkejä miten päästä tämmösistä? Kiitos!

2

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskallanko koskaan

      oon saman ikäinen mies ja sama ongelma.
      ikänä en ole seurustellu,yhtä naista muutaman kerran tapailin ja molemmat jännitettiin,jotenkin se kun huomas toisenkin jännitävän niin helpotti omaa jännitystä,oisin kyllä halunnu/pystyny sen kanssa jatkaan ja tuntu että jännitys olis pikkuhiljaa vähentyny mutta se loppu sitten muista syistä.
      oletan että jännitys ja ujous vieraillekkin puhuessa vähentyis jos löytäis sen yhden ihmisen kehen tutustuis 100 prosenttisesti ja jonka läheisyyteen tottuis ja vois keskustella kaikesta mahollisesta.

      nyt jouduin työpaikkaan jossa miltei kaikki työkaverit naisia.ne hölöttää koko ajan jotain ja itse ei vaan uskalla kommentoida mitään eikä keksi mitään sanottavaa kun aivot jännityksestä jäässä,kysyttäessä jotain asiaa saan lyhyesti jännittäen vastattua.olis "mahtava" tilaisuus opetella puhumaan naisille edes "niitä näitä" jos vaan osais olla jännittämättä niin perkleesti....
      noh,olen mää pikku riikkisen "edistynyt" heidän kanssa juttelussa,kun olen jonkun kans kahdestaan niin olen lyhyesti sanonut jotain tyhjän päivästä siitä mitä juuri touhutaan :)

    • Vähän sama vika. Tosin olen lähes 10 vuotta vanhempi. Enkä ole koskaan seurustellut, en ole edes treffeille päässyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe