ELIKKÄS PITÄISI SAADA VALMISTA BOOLIA 20 LITRAA
AJATTELIN TEHDÄ SEN KOSSUSTA JA EHKÄ PÄLKÄSTÄÄN SIT JOTAIN LIMUA,TARKOTUS OLIS ET BOOLI OIS JOTAIN 7% ,MITÄ SIIS JA PALJON ??? JELPPIKÄÄ KIIRE TÄSSÄ MUUTEN TULEE...EHDOTUKSIA MYÖS LIMUKSI...
BOOLIA 20 LITRAA ???
4
1733
Vastaukset
- Malla
Laita se haluamasi boolin vahvuus laskuriin täällä
http://www.amoriini.com/Sivusto/articles/98_drinkcalc/juomalaskuri.html
Sitten laita siihen sen kossun vanhvuus (oisko se 40%?)ja kuinka paljon sulla sitä on. Tuolla oleva laskuri laskee paljonko tarttet lantrinkeja ja paljon sitä boolia tulee niistä yhteensä.
Kossu-sitruunalimu-yhdistelmä on raikas. Kannattaa ottaa sitä light versiota, ettei siitä tule liian tahmaisen oloista parin lasin jälkeen. Myös Kossu-omena (se musta limu), kossu-ananas ja kossu-pommac on hyvää. Paljon jäitä! - laskutaitoinen
Olisiko kannattanut opetella peruskoulussa ne prosenttilaskut, ettei tarvitsisi täällä apua huutaa?
- ...
Mutta kun menee paino-ja tilavuusprosentit aina viinalaskuissa sekaisin. ;)
- Ex Alkoholisti
Harri pitää booleista.Minäkin pidän Booleista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859