Olen asunut miehen kanssa jo yli kolme vuotta omakotitalossa syrjäseudulla ja nyt ajatuksena olisi muutto toiselle paikkakunnalle. Odotan esikoistani ja mielestäni tämä paikka ei ole oikea lapsellemme, kaikki palvelut ovat liian kaukana eikä minulla ole hirveästi ystäviäkään (kaikki asuvat kaukana). Mielessä olisi muutto yli kahdensadan km päähän tästä nykyisestä paikasta sukulaisteni lähelle. Mieheni sukulaiset taas asuvat taas tässä lähistöllä.
Olen tällä hetkellä työtön, mutta mieheni on töissä ja häneltä loppuu työt pian. Hän on etsinyt uutta työpaikkaa tältä seudulta. Nyt olisi mahtava omakotitalo myynnissä siltä paikkakunnalta, minne haluaisin muuttaa. Miten voisin suostutella miehelle, että ostaisimme talon? Lainaa pitäisi sitten ottaa, mutta voisimme myydä esim. nykyisen talomme. Mieheni on ollut joskus muuttoa vastaan ja miettii liian pitkään kun itse haluaisin toimia nopeasti. En haluaisi kuitenkaan painostaa...
Mitä ihmettä teen?
tulevaÄiti
3
121
Vastaukset
- enpä usko
Ai saako työttömät luuseritkin pankista lainaa!?
- Uskon mie
Eiköhän takaajien avulla lainaa saa, vaikka nollatuloilla.
- hohohoooooo
ei tarvita edes takaajia, ei ainkaan meillä päin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419