Miksi ateistit ovat niin tietoisia Jumalasta?

Normaali ihminen

Miksi he kieltävät Jumalan ja mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?

15

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti uskoo Jumalaan kuten uskovakin, mutta hän kieltää sen, koska hän tajuaa, että heti kun hän tunnustaa Jumalan olemassaolon, hän joutuu myös vastuuseen Jumalan edessä. Tämä on asia, jota ateisti karttaa.
      Ateisti elää siten koko ajan valheessa ja itsepetoksessa.

• ...

Jokainen kristitty tietää, ettei Jumalaa ole olemassa. Mutta koska kuoleman jälkeistä tyhjyyttä ei pystytä hyväksymään niin seurauksena on Jumalan olemassaolemattomuuden kieltäminen.

• Nyt minä Jaakob ihan oikeasti syytän sinua valehtelijaksi.

Kysynkin: Eikö sinun jumalasi lue valehtelua synniksi?

Sinä tiedät vallan hyvin hyvin ettei tuo sinun väitteesi pidä mitenkään paikkaansa..

• jupukka

Ja taas postia pappi-Jaakobilta.

• EI... EI... EI...
        EN US-KO JU-MA-LAAN

Mikä siinä on, että vuodesta toiseen sinulle vastataan tätä samaa mutta mikään ei koskaan rekisteröidy pääkoppaasi.
        Pitääkö morsettaa?

. -. / ..- ... -.- --- / .--- ..- -- .- .-.. .- .- -.

Kerro nyt vihdoinkin, mitä koodikieltä sinun mielesi käyttää jos vaikka löytäisin tavan saada viestin perille. Miten on, rekisteröikö aivosi binäärikoodia?

01000101010011100010000001010101010100110100101101001111001000000100101001010101010011010100000101001100010000010100000101001110

Minä en teeskentele tai esitä että minä en uskoisi jumalaan vaan minä täydellisellä rehellisyydellä voin sanoa että en usko jumalaan.
        En Jahveen, en Horukseen, en Krishnaan, en Allahiin ja en usko muihinkaan jumaliin.
        Koita nyt hyvänen aika tajuta, että kukaan ateisti ei usko jumalaan nimittäin jos uskoisi, ei olisi ateisti vaan teisti.
        Minä olen ateisti, koska minä en usko SINUN tai muidenkaan uskovaisten satuolentoihin.
        Minä asetan sinun satuolentosi muiden satuolentojen joukkoon lohikäärmeiden, yksisarvisten ja menninkäisten kanssa.

Vielä lopuksi radioaakkosina, ihan vaan haluan kokeilla vielä että meniskö se läpi jos kattoisit kirjain kerrallaan. Saisit sieki vähän puuhastelua.
        Siinä aluks NATO-aakkosina.

Echo, November
        Uniform, Sierra, Kilo, Oscar
        Juliet, Uniform, Mike, Alpha, Lima, Alpha, Alpha, November

Vai pittääkö suomalaisilla radioaakkosilla laittaa?

Eemeli, Niilo
        Urho, Sakari, Kalle, Otto
        Jussi, Urho, Matti, Aarne, Lauri, Aarne, Aarne, Niilo.

• murhajumala

Älä jaakoppi jaksa valehdella, joudut helvettiin.

• On se urpo

Jaakob taas yrittää kertoa, mitä muut ihmiset ajattelevat. On se ihmeen ylimielinen mulkero.

• Normaali ihminen

Jaakob - sinä vähäälyinen itsesipaljastaja olet hiljaa! Sinä et edes ole TosiKristitty vaan Helluntalaishuora!

Älypuutto hölmö = Jaakob!

• Epätoivoista..

"Ateisti uskoo Jumalaan kuten uskovakin, mutta hän kieltää sen, koska hän tajuaa, että heti kun hän tunnustaa Jumalan olemassaolon, hän joutuu myös vastuuseen Jumalan edessä"

Tuo taitaa olla sinun tapauksessasi jo liian syvään juurtunut ajatus jotta sille voisi tehdä mitään. Mutta jospa kumminkin yrittäisit, tuo idea on nimittäin vain sinun päässäsi syntynyt rakennelma, jolla yrität pitää pystyssä norsunluutorniasi. Vaikeahan sinun on tietysti siitä luopua kun tornisi romahtaisi mutta jos niistä tornin jämistä kuitenkin nousisi uusi Jaakob tuorein ajatuksin, eihän se hullumpi ajatus ole, vai mitä?

• ...

''Miksi ateistit ovat niin tietoisia Jumalasta?''
      Mistä jumalasta puhut?

''Miksi he kieltävät Jumalan''
      En kiellä yhtään jumalaa.

''mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?''
      Jos tooran/raamatun/koraanin epäpätevä, verenhimoinen kansanmurhaaja olisi olemassa, siitä olisi haittaa kaikille, ei vain ateisteille.

• Normaali ihminen

Miksi esim. sinua kiinnostaa Jumalat ja Toorat/Raamatut/Koraanit?

• ...
        Normaali ihminen kirjoitti:

Miksi esim. sinua kiinnostaa Jumalat ja Toorat/Raamatut/Koraanit?

Uskonnot vaikuttavat yhteiskuntaan.

• ghjgfhfghghdfgh

a) En kiellä, vaikken usko jumalaan/jumaliin/ihmeisiin/yliluonnolliseen ylipäätää, mukaanlukien sielu.
      b) Mikäli fundamentalistien raamatun jumala olisi olemassa ja 98% joutuisi ikuiseeeeen hel-vettiin, niin sepä vasta olisikin paskempi juttu. Onneksi näin ei ole asian laita.

• "Miksi he kieltävät Jumalan ja mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?"

Seuraajat näyttävät kieltämättä olevan suurempi ongelma kuin itse jumala.
      Tosin silmitön väkivalta rakastavan mitä rakastavan jumalan nimissä tapahtuu- antaa kyllä harvinaisen kieron kuvan hänestä.

• tekosyy vähemmän

Ei jumalia ole olemassa uskontojen ulkopuolella. Ei niillä ole merkitystä muuta kuin siinä, että usko sellaisiin saa ihmiset tekemään päättömyyksiä.

Kyllähän ihmiset osaavat tehdä päättömyyksiä ilman uskontojakin, mutta ilman uskontoja olisi yksi tekosyy vähemmän päättömyyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1829
    2. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1797
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1655
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1401
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1328
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      58
      1175
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1082
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1031
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      923
    Aihe