Miksi he kieltävät Jumalan ja mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?
Miksi ateistit ovat niin tietoisia Jumalasta?
15
103
Vastaukset
Ateisti uskoo Jumalaan kuten uskovakin, mutta hän kieltää sen, koska hän tajuaa, että heti kun hän tunnustaa Jumalan olemassaolon, hän joutuu myös vastuuseen Jumalan edessä. Tämä on asia, jota ateisti karttaa.
Ateisti elää siten koko ajan valheessa ja itsepetoksessa.- ...
Jokainen kristitty tietää, ettei Jumalaa ole olemassa. Mutta koska kuoleman jälkeistä tyhjyyttä ei pystytä hyväksymään niin seurauksena on Jumalan olemassaolemattomuuden kieltäminen.
Nyt minä Jaakob ihan oikeasti syytän sinua valehtelijaksi.
Kysynkin: Eikö sinun jumalasi lue valehtelua synniksi?
Sinä tiedät vallan hyvin hyvin ettei tuo sinun väitteesi pidä mitenkään paikkaansa..- jupukka
Ja taas postia pappi-Jaakobilta.
EI... EI... EI...
EN US-KO JU-MA-LAAN
Mikä siinä on, että vuodesta toiseen sinulle vastataan tätä samaa mutta mikään ei koskaan rekisteröidy pääkoppaasi.
Pitääkö morsettaa?
. -. / ..- ... -.- --- / .--- ..- -- .- .-.. .- .- -.
Kerro nyt vihdoinkin, mitä koodikieltä sinun mielesi käyttää jos vaikka löytäisin tavan saada viestin perille. Miten on, rekisteröikö aivosi binäärikoodia?
01000101010011100010000001010101010100110100101101001111001000000100101001010101010011010100000101001100010000010100000101001110
Minä en teeskentele tai esitä että minä en uskoisi jumalaan vaan minä täydellisellä rehellisyydellä voin sanoa että en usko jumalaan.
En Jahveen, en Horukseen, en Krishnaan, en Allahiin ja en usko muihinkaan jumaliin.
Koita nyt hyvänen aika tajuta, että kukaan ateisti ei usko jumalaan nimittäin jos uskoisi, ei olisi ateisti vaan teisti.
Minä olen ateisti, koska minä en usko SINUN tai muidenkaan uskovaisten satuolentoihin.
Minä asetan sinun satuolentosi muiden satuolentojen joukkoon lohikäärmeiden, yksisarvisten ja menninkäisten kanssa.
Vielä lopuksi radioaakkosina, ihan vaan haluan kokeilla vielä että meniskö se läpi jos kattoisit kirjain kerrallaan. Saisit sieki vähän puuhastelua.
Siinä aluks NATO-aakkosina.
Echo, November
Uniform, Sierra, Kilo, Oscar
Juliet, Uniform, Mike, Alpha, Lima, Alpha, Alpha, November
Vai pittääkö suomalaisilla radioaakkosilla laittaa?
Eemeli, Niilo
Urho, Sakari, Kalle, Otto
Jussi, Urho, Matti, Aarne, Lauri, Aarne, Aarne, Niilo.- murhajumala
Älä jaakoppi jaksa valehdella, joudut helvettiin.
- On se urpo
Jaakob taas yrittää kertoa, mitä muut ihmiset ajattelevat. On se ihmeen ylimielinen mulkero.
- Normaali ihminen
Jaakob - sinä vähäälyinen itsesipaljastaja olet hiljaa! Sinä et edes ole TosiKristitty vaan Helluntalaishuora!
Älypuutto hölmö = Jaakob! - Epätoivoista..
"Ateisti uskoo Jumalaan kuten uskovakin, mutta hän kieltää sen, koska hän tajuaa, että heti kun hän tunnustaa Jumalan olemassaolon, hän joutuu myös vastuuseen Jumalan edessä"
Tuo taitaa olla sinun tapauksessasi jo liian syvään juurtunut ajatus jotta sille voisi tehdä mitään. Mutta jospa kumminkin yrittäisit, tuo idea on nimittäin vain sinun päässäsi syntynyt rakennelma, jolla yrität pitää pystyssä norsunluutorniasi. Vaikeahan sinun on tietysti siitä luopua kun tornisi romahtaisi mutta jos niistä tornin jämistä kuitenkin nousisi uusi Jaakob tuorein ajatuksin, eihän se hullumpi ajatus ole, vai mitä?
- ...
''Miksi ateistit ovat niin tietoisia Jumalasta?''
Mistä jumalasta puhut?
''Miksi he kieltävät Jumalan''
En kiellä yhtään jumalaa.
''mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?''
Jos tooran/raamatun/koraanin epäpätevä, verenhimoinen kansanmurhaaja olisi olemassa, siitä olisi haittaa kaikille, ei vain ateisteille.- Normaali ihminen
Miksi esim. sinua kiinnostaa Jumalat ja Toorat/Raamatut/Koraanit?
- ...
Normaali ihminen kirjoitti:
Miksi esim. sinua kiinnostaa Jumalat ja Toorat/Raamatut/Koraanit?
Uskonnot vaikuttavat yhteiskuntaan.
- ghjgfhfghghdfgh
a) En kiellä, vaikken usko jumalaan/jumaliin/ihmeisiin/yliluonnolliseen ylipäätää, mukaanlukien sielu.
b) Mikäli fundamentalistien raamatun jumala olisi olemassa ja 98% joutuisi ikuiseeeeen hel-vettiin, niin sepä vasta olisikin paskempi juttu. Onneksi näin ei ole asian laita. "Miksi he kieltävät Jumalan ja mitä haittaa heille on vaikka Jumala olisikin olemassa?"
Seuraajat näyttävät kieltämättä olevan suurempi ongelma kuin itse jumala.
Tosin silmitön väkivalta rakastavan mitä rakastavan jumalan nimissä tapahtuu- antaa kyllä harvinaisen kieron kuvan hänestä.- tekosyy vähemmän
Ei jumalia ole olemassa uskontojen ulkopuolella. Ei niillä ole merkitystä muuta kuin siinä, että usko sellaisiin saa ihmiset tekemään päättömyyksiä.
Kyllähän ihmiset osaavat tehdä päättömyyksiä ilman uskontojakin, mutta ilman uskontoja olisi yksi tekosyy vähemmän päättömyyksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923