Paljon puhuttu kiinteistövälittäjä

PM

Kirjoitanpa minäkin, vaikka en yleensä näitä palstoja en lue enkä näille kirjoittele, mutta olen tavallaan tullut tälle palstalle sotketuksi.
Eli paljon on ollut kirjoittelua eräästä porilaisesta kiinteistövälittäjästä. Tapasin kyseisen ihmisen netissä jouluna 2010. Aika nopeasti sain hänen taholtaan tietää ammatin ja firman jossa hän on työssä ja usein kehui kuinka hän on firman paras välittäjä. Alkuun hän soitteli tiiviisti, sitten soitot harvenivat, itse jos hänelle soitin, hän ei puhelimeen vastannut. Kun hän soitti takaisin oli selitystä jos jonkinlaista. Milloin oli puhelin missäkin… Puhuimme tapaamisesta ja aina tuli jokin este tai tekosyy. Sama peli jatkui kunnes alkoivat nämä valheet paljastua, ilmeisesti hän ei muistanut mitä kenellekin on puhunut. Annoin pelin jatkua ja valheiden verkko sen kuin kiristyi ja aina löytyi tapaamiselle este… Eli aivan samalla kaava kaikkien kanssa.
Tammikuussa oli hänestä tällä palstalla kirjoittelua, joista hän syytti. Hän syytti minua törkeillä viesteillä, ja kiristi minut tekemään kirjoitteluille jotakin todistaakseni syyttömyyteni. Minulla ei ollut mitään tekemistä niiden aiempien kirjoitusten kanssa. No, kirjoitukset katosivat toimestani ja taas oli tullut uutta kirjoittelua, josta hän ei enää uskaltanut minua syyttää. Hän väitti että on vain kuukauden ollut koko treffipalstalla. Mies lupasi helmikuun aikana tavata ja kun tuo helmikuu läheni, alkoivat taas tekosyyt ja yhä edelleen valheiden verkko kiristyi. Alkoi jo tuntua siltä että kun hän sanoo päivää, täytyy ikkunasta katsoa että todella on päivä eikä yö. Kyllästyneenä näihin jatkuviin valheisiin ilmoitin hänelle tekeväni hänestä rikostutkinnan näiden syyttelyviestien pohjalta. Ja selvittelin hieman hänen taustojaan; hän on useamman vuoden ajan harrastanut nettiseikkailuja, vaikka on parisuhteessa itseään huomattavasti nuoremman naisen kanssa ollut koko tuttavuutemme ajan.
Nyt varmaan joku miespuolinen puolustaa häntä sanomalla että siellä taas joku katkera jätetty kirjoittaa. En todellakaan ole katkera enkä jätetty. Kyllä tämän valinnan ihan itse tein kun kyllästyin valehteluun. Ihmisen elämä jos perustuu valheelle, kuinka hänelle voit luottaa omaisuuttasi ja olla varma ettei tule huijatuksi. Huijatuksi voivat tulla yhtä hyvin miespuoliset asunnon ostaja sekä myyjät, koska tällä ihmisellä ei ole minkäänlaista moraalia.
Itse en eikä kukaan tuttavistani tai ystävistäni tule käyttämään kyseisen kiinteistövälitysfiman palveluja. On sääli, että yksi ihminen toiminnallaan pilaa kollegojensa sekä koko maanlaajuisen firman maineen.

71

3533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välitttäjä

En puolusta ketään, mutta mikä oli tarinan opetus? Tai yleensä tarkoitus, sitä en tekstistä löydä.

• sikapossut!

Ei saa parjata ihmisiä!

• LopetaMiehesiStalkkaus

En saanut mitään selvää aloittajan tekstistä. Ilmeisesti omaa pahoja mielenterveysongelmia. Onneksi mies pääsi tuollaisesta hullusta eroon.

• Tarinan varoitus

Se, ettei kyseiseen kiinteistövälittäjään kannata luottaa. Ja kuinka hän tietoisesti toiminnallaan pilaa toisten välittäjien maineen sekä yrityksen jota edustaa omalla käytöksellään. Onhan se niinkin ettei yksityiselämä saisi työhön vaikuttaa, mutta jos keikaroi kuin riikinkukko naisten kanssa, eikä osaa kuin valheita ladella, kyllähän se noinkin julkisessa ammatissa väkisinkin vaikuttaa ihmisen luotettavuuteen ja siihen uskaltaako omaisuuttaan epäluotettavalle ihmiselle myyntiin antaa taikka tuollaiselta mitään ostaa...
      Joten varovaisuutta tuon ihmisen kanssa.

• Välitttäjä

Niin, no, kiinteistönvälittäjä ei myy eikä osta. Hän vaan toimii välikätenä. Itse en sijoittajaurallani ole yhtään huoneistoa ole ostanut välittäjältä, välittäjän autta kylläkin. Ja laki on kyllä minun ja myyjienkin puolell. Mutta yksityiselämässä varmaan tuo varoitus toimii, jos joku sattuu tietämään, kenestä yli 50 porilaisesta välittäjästä yrität varoittaa.

• sosiaalinen eläminen

Eihän se työssään ole mitään laitonta tehny, potkuthan se olis saanu ja yksityiselämä on jokaisen omaa...

• Mikä on totuus????

Tämä on kyllä pikkuisen vaikeaa olla luottamatta johonkin tuntemattomaan uhkaan. Tosin en haluakaan tietää mitään nimiä kun olen kuin olenkin sitä mieltä että kirjoitus on jonkun katkeroituneen "roikkujan" kirjoittama ja tuo tuntematon henkilö on ollut kusessa jatkuvan kyttäämiseksi menneen suhteen ja luulotautien yhdistelmässä. Vaikuttaa pahasti skitsofreniselta ahdistelijalta.

• Sos.tt.

Outo diagnosointi edelliseltä kirjoittajalta... ;) Mielestäni aloittajan kirjoitus on asiallinen eikä millään tapaa katkeroituneen roikkujan laatima.

Olen seurannut kyseistä henkilöä koskevia kirjoituksia täällä aiemminkin ja aina ne on poistettu, syystä tai toisesta. Aloittaja on varmasti yksi joka on uhrautunut tämän henkilön puolesta.

Se, että suhde menee kyttäämiseksi ja luulotautiseksi, on luonnollinen jatkuma sille että kerta toisensa jälkeen jää valheista kiinni. Miksi siis ei voi olla rehellinen vaan jatkaa valehtelua ja näin ollen se verkko kiristyy.
      Itse omassa suhteessani kaikki perustuu rehellisyyteen eikä näin ollen puolin ja toisin tarvittse kyttäillä. Luottamus on siis molemminpuolista ja ansaittua.

Muistaakseni edellisissä viestiketjuissakaan ei kyseisen henkilön nimeä mainittu, ainoastaan nimikirjaimet ja yritys jonka edustaja toimii... Kuitenkin useat kannanottajat olivat rehellisesti omilla nimillään tai nimikirjaimillaan. Taisi yksi jopa ilmoittaa ammattinsa. Ja oli joutunut tämän nettisaalistajan valheiden uhriksi.

Se, että luottamus on ansaittua siviilielämässä, on jatkumo sille, että siitä voi huoletta nauttia myös työelämässä, etenkin asiakaspalvelutehtävissä. Jos henkilöstä esim. tehdään rikosilmoitus niin nykyään on aika vaikea uudelleen työllistyä koska merkintä on siellä poliisin rekisterissä ja nykyajan työnantajat ovat hyvinkin valveutuneita taustojen tutkimisessa. Ennen riitti luottotietojen tarkastus mutta nykyään yhä enenevässä määrin myös rikosrekisteri tarkastetaan. Näin ainakin alalla jossa itse toimin, kun kyseessä on asiakaspalveluammatti ja jossa vastataan asiakkaan toimeksiantoihin.

Uskon tietäväni ketä kirjoituksessa tarkoitetaan ja on alusta lähtien tarkoitettu, Pori on kuitenkin suhteellisen pieni paikka tällaisille asioille. Ja jos kyseessä on arvaamani henkilö, tiedän varmasti että etsii nimenomaan nettiseuraa ja kertoo työnantajansa nimen ja ammattinsa heti alkumetreillä. Jotkut naiset kuitenkin ovat sellaisia että ammatti merkitsee jotakin enemmän, etenkin kun se on ns. luottamusta herättävä.
      Itse en moisesta piittaa, vaikka vaimoni on hyvinkin merkittävässä asemassa oleva, en sitä itse eikä vaimonikaan tuo julki. Tosin, emme myöskään etsi seuraa apätoivoisesti netistä, mutta ammattimme puolesta paljon seuraamme tämän kaltaisia keskusteluja.

Jo aiempia ketjuja tarkastellessamme tulimme siihen tulokseen että aiheessa olisi aineet jopa rikosilmoitukseen. Nyt aloittajan kirjoitus vahvistaa käsitystämme. En voisi koskaa antaa itselleni anteeksi jos antaisin sukulaiseni/ystäväni tahi oman lapseni joutuvan tällaisen "huijarin" asiakkaaksi tai tuttavuudeksi. Kaikin keinoin olen sellaisen mahdollisuuden valmis eväämään.

Kyllä Porissa varmasti on myös kunnollisia välittäjiä, mutta harmittavaa on se, että yksi ihminen saattaa todellakin pilata kaikkien maineen ja uskottavuuden ja etenkin työpaikkansa maineen koska kyseessä lienee valtakunnallisesti merkittävä kiinteistövälitysketju ja myös isännöintiä harjoittava yritys.

Olen pahoillani kaikkien näiden naisten puolesta, en siksi että haluan mielistellä vaan siksi että miehenä minulle moraali ja rehellisyys ovat avainasioita. Niihin kuuluu myös naisten kunnioittaminen. Vaimoni saa tästä kunniasta nauttia ja varmasti koko avioliittomme (pian 30 vuotta) on kaikki ollut rehellistä, alkuliiton syrjähyppyjä myöten.

Johan tuollainen käytös vaikuttaa tämän välittäjän henkilökohtaisiin suhteisiin esimerkiksi omiin lapsiin. Nykyajan nuoriso kuitnekin seuraa tätäkin palstaa ja jutut kulkevat suusta-suuhun menetelmällä. Miltä tuntuu teinistä lukea omasta isästään näitä juttuja? Koska lapset heräävät siihen että kotona tai siän luona ei kaikki olekaan niin kuin päälle näyttää. Ja mikä kiusallinen tilanne tämä on kaikille välittäjän läheisille? Voin vain kuvitella sen tuskan ja häpeän määrän.

Näille nais"uhreille" toivotan aurinkoista kevään odotusta ja parempia tuttavuuksia, tulkoon ne sitten netin kautta tai muulla tavoin. Muistakaa, että myös luotettavia miehiä ja ystäviä voi netistä löytää. Moni kakku päältä kaunis, ja monet sanat ja valheet vielä kauniimpia.

Olen kuitenkin iloinen ja tyytyväinen että asiasta saadaa myös keskustella, koska jossakin elämänsä vaiheessa nainen on heikoimmillaan ja haksahtaa vääränlaisiin miehiin. Paljonko pitää tapahtua että huijarit saadaan kiinni ja jollakin tasolla vastuuseen teoistaan?

Ilmeisesti niin paljon kuin Tampereella tälle sarjaraiskaajalle. Tosin siinäkin lopputulos oli ansaittu, tekijän itsemurha vaikka en kenenkään kuolemaa toivokaan... Työni puolesta jään mielenkiinnolla seuraamaan tätä ketjua. Ja tarkkailen todellakin ympäristöäni samaan malliin kuin entistenkin ketjujen jälkeen.

Voimia kaikille naisille ja kaltoikohdelluille miehille. Kyllä naisissakin on epäluotettavia. Pitää jaksaa uskoa tulevaan ja parempaan huomiseen. Jokaiselle on luotu joku elämänkumppaniksi. Se, koska se oikea löytyy on Korkeamman käsissä... ;)

• hehhehe

säälittävää vastata itselleen..

• oma koira!
        hehhehe kirjoitti:

säälittävää vastata itselleen..

jos oli keskustelun avaaja kyseessä, avaukseenhan tuo oli vastattu

• Psykologian korpraal

Jahaas ja aloittaja vastasi taas itselleen. Ilmiselvä skitsofreniatapaus. Eli jakautunut mieli. Kyllä kannattaisi käydä ilmoittautumassa tuolla psykiatrian poliklinikalla.

• PM

Olen ensimmäisen kirjoituksen kirjoittaja. Ensinnäkin olen nainen enkä ole ollut naisen kanssa 30 vuotta suhteessa ja kaikki suhteeni ovat olleet heterosuhteita.
      Tämä on ensimmäinen ja viimeinen kommenttini aloituksen jälkeen. En tule asiaa kommentoimaan tämän jälkeen, koska asia tuntuu herättävän keskustelua muiltakin tahoilta.

• 200 autoa vuodessa

Niinhän se on että pelimiehet etsivät netistä seikkailuja ja alelaarin naiset elämää suurempaa prinssiä.
      Oletko keskustelun aloittaja ajatellut että juna meni jo, joten näihin nettihurmureihin jäävät koukkuun vaan haaveilijat.

Voisitko ottaa muuten mieheksesi autojobbarin, valehtelee työkseen.
      Epäkelpo kumppaniko?

• Realismia(ko)?

Taitaa itse syntipukki availla sanaista arkkuaan heittäytymällä kovasti puolustuskannalle... (:

Ketjussa ei ilmeisesti oli todellakaan järkiperäisiä kirjoituksia tai kommentteja kuin aloittajan kaksi viestiä ja nimimerkin sos.tt:n kommentit... Toki autojobbareista kirjoittavan teksti on asiaa, jobbarit valhetelvat työkseen mutta tekevät sen rehellisesti ja kaikkien tietäen. Sama on pummien kanssa. Mikäli on rehellinen pummi eikä keksi tekosyitä niin en näe omalla kohdallani estettä miksi en antaisi euroa tai kahta sitä tarvitsevalle.

En tiedä kärsinkö lukemisen ymmärtämisen vaikeudesta, mutta en näe nimimerkin sost.tt:n kirjoituksessa mitään mikä viittaisi kirjoituksen olevan aloittaja kirjoittama. Toki aloittaja on kommentoinut jäljempänäkin ettei ole kirjoituksen takana, eli lukemisen ymmärtämättömyydestä kärsiikin joku / jotkut muut kuin minä.

Omasta mielestäni on säälittävinyä se että aloittajan mainitsema välittäjä kommentoi ketjussa antaen tarpeettomia diagnooseja muista kirjoittajista ja mielikuvitustaan käyttäen epäilee että tätä viestiketjua pitää hänen lisäkseen yllä yksi ja sama henkilö eli aloittaja.
      Mutta onhan täällä sananvalta ja mielipiteensä saa ilmaista asiassa kuka tahansa.

Aloittaja saa minun puolestani seurata tätä keskustelua ihan rauhassa ja häellä on myöskin täysi oikeus olla kommentoimatta sen enempää omaa kirjoitustaan. Te kieroa korkkiruuvia sairaalla tavalla puolustavat voitte pitää loukkaavat analyysinne omana tietonanne. Ihan jo vaikka siksi että minä(kään) en ole kirjoittanut ennen tätä tähän ketjuun ainoatakaan viestiä. Mutta en menee takuuseen ettenkö kommentoisi kirjoituksia jatkossakin.

Minulla on lähes sisäpiirin tietoa välittäjästä jota aloittaja tarkoittaa kirjoituksellaan ja tiedän että suureksi osaksi aloittajan kirjoitus on totta. Verkko vaan sattuu olemaan vielä syvemmässä vedessä kuin aloittaja tietääkään, ehkä parempi niin... ;)

Jatkakaan poijjaat samaan malliin ja miettikään että jos Rauman pitsiviikoilla saa pitsiä ja jallua niin mitä saa Porin jazzeille? Ihan näin loppukevennyksenä... ;)

• Hyvä kun varoitetaan

Mielestäni on hyvä, että näin häikäilemättömästi käyttäytyvästä miehestä varoitetaan. Tämän miehen puolustajat, miettikää reaktionnne jos joku läheisistänne joutuu tämän miehen uhriksi, tuskin silloin löytyy puolustukselle sanaa...Tuollainen ihminen voi saada paljon pahaa aikaiseksi valheellisella toiminnallaan, yleensä tuollaiset ihmiset ovat taitavia puhumaan ja manipuloimaan ihmisiä, jolloin heikoimmat ihmiset voivat saada pahojakin traumoja tahtomattaankin.
      Työnantajan täytyisi tehdä loppu siitä, että loppuu ainakin ammatilla ja yrityksen maineella ratsastaminen...
      Sääliksi käy tätä hänen nuorta naisystäväänsä...

• Mietitään ...

Mietitään nyt ensin että tämä on suomen suurin juorupalsta, luottakaamme lukemaamme samalla mitalla. Porilainen sensaatiohakuisuus vielä päälle niin kakku on valmis.
        En sano ettei tälläistä voisi tapahtua, mutta jos siitä kirjoitetaan suomen suurimmalla juorupalstalla on jokaisen oma asia mitä siitä uskoo .... uskooko mitään

• Treffeillä minäkin

Seuraan tällä palstalla oman paikkakuntani asioita ja olen myös mielenkiinnolla seurannus keskustelua tästä kiinteistövälittäjästä.
      Miehen tapasin netissä missäpä muuallakaan... Mies toi hyvin pian ilmi ammattinsa ja työnantajansa, kovasti kehui itseään välittäjänä. Sovimme treffit, niille saapui valokuvassa esiintynyt mies, kuva tosin oli otettu 30 kg sitten. Hän esiintyi erittäin menestyvänä kiinteistövälittäjänä ja seuramiehenä. Sovimme tapaavamme uudelleen.... Yrittäessäni soittaa miehelle hän ei koskaan vastannut, saattoi monta päivää myöhemmin soittaa takaisin ja selitteli syitä. Yhteydenpitomme oli yksipuoleista eli silloin kun miehelle sopi Uusien treffien lähesttyessä hän katosi, hänesstä ei päiväkausiin kuulunut mitään ja treffien mentyä sivu suun, hän soitti ja taas kuulin selittelyjä. Aikani näitä selittelyjä sekä ristiinpuhumisia, ilmeisesti hän ei muistanut mitä kenellekin on selittänyt, totesin hänen olevan pelkkä kupla. En enää vastannut hänen puheluihinsa enkä viesteihinsä, joita hän sinnikkäästi lähetteli. Ilmeisesti hän löysi uuden uhrin itselleen kun aikanaan minut jätti rauhaan. Ihmettelen suuresti tämän ihmisen tarkoitusperiä käyttäytymällä näin. Onko tällainen peli hänelle jännitystä elämään toisten ihmisten kustannuksella ja nämä ihmiset narutettavia pelinappuloita, tälllaiselle pelille on nimikin, jonka jätän tässä mainitsematta...
      Toivon, että tämä hänen nuori naisystävänsä ymmärtäisi ajoissa olevansa vain pelkkä pelinappula tässä raadollisessa pelissä. Kuten sos.tt. kirjoitti tällaisen pelin pelaaja ei varmaankaan ymmärrä mitä hän aiheuttaa läheisilleen.

• Juhnu Nuhju

Ja taas. Aloittaja tehtailee noita ylipitkiä kommenttejaan ihan urakalla. Taitaa olla kova hinku päästä takaisin sen kaverin kalulle. Mitä tästä opimme? Ei parane tehdä liian hyvää työtä. Tuollaiset spermavalaat ovat sitten ikuinen riesa.

• Juhnulle

Juhnu nuhju olen havaitsevani kirjoituksessasi kateutta, itse et ole tainnut tehdä keneenkään minkäänlaista vaikutusta, kun pienenä mitättömyytenä täällä toisia arvostelet. Pidä mölyt mahassasi, jollet osaa asiallisesti täällä kirjoitella.

• avaaja

on kana aivo,jonka tosi mies kiertää kaukaa

• Juhnu Nuhju

Arvoisa vastaaja joka vastasi Nuhjulle. Voin kertoa että olet surkeasti väärässä. Olen 61-vuotias ja lähellä eläkkeelle pääsyä. kolme lasta aikuisia ja lastenlapsetkin terveitä ja hyvinvoivia.. Kirjoitin vain niin kuin asia näköjään todella on. Olet joku itsesi täysin munannut ja sitten pettynyt. Ja nyt yrität kostaa noilla muka jutuilla sille paremmalle jutun osapuolelle josta et halua mitenkään irroittautua. Olet todella säälittävä tapaus, hetken mutta koska olet itse koko packan aiheuttanut en edes sääli.

• Seikkailua Porissa
        Juhnu Nuhju kirjoitti:

Arvoisa vastaaja joka vastasi Nuhjulle. Voin kertoa että olet surkeasti väärässä. Olen 61-vuotias ja lähellä eläkkeelle pääsyä. kolme lasta aikuisia ja lastenlapsetkin terveitä ja hyvinvoivia.. Kirjoitin vain niin kuin asia näköjään todella on. Olet joku itsesi täysin munannut ja sitten pettynyt. Ja nyt yrität kostaa noilla muka jutuilla sille paremmalle jutun osapuolelle josta et halua mitenkään irroittautua. Olet todella säälittävä tapaus, hetken mutta koska olet itse koko packan aiheuttanut en edes sääli.

Sivusta tätä juttua seuraavana on pakko kommentoida kirjoituksiasi. Sanot olevasi päälle 6-kymppinen ja käsittämätöntä että ajattelet jalkovälilläsi... (:

Luulisi tuohon ikään mennessä ajatuksen kulkevan järjen voimalla tai sitten sinulta todeliisuudessa puuttuu kyky hahmottaa tosiasioita ja oletkin täydellinen sovinisti.

Enkä ole viestiketjun aloitaja vaikka se varmasti tulee ensimmäisenä sairaaseen mieleesi... On tässä muitakin kommentteja jotka antavat aihetta terveeseen palautteeseen. Se, miksi puolustat tätä kaveria joka ainakin jollain tasolla on määritelty hyväksikäyttäväksi huijariksi, on minulle ja monelle muullekkin varmasti arvoitus. Ehkä olet itse kyseinen "piinapenkissä istuva" mutta tahdot taas piiloutua väärän iän taakse. Ainakin olen ollut lukevinani että piinapenkkiläinen nimenomaan piiloutuu milloin minkäkin taakse.

Eikä aloittaja mielestäni kahdessa viestissään ole sääliäsi kaivannut vaan halunnut rehdisti kertoa kokemuksensa ja antaa varoittavan esimerkin tästä Porilaisesta tyypistä.
        Sinunlaistesi mielipiteet pitää vaan aloittajan ja muiden "uhrien" jättää omaan arvoonsa koska muuta ei ilmeisesti ole tehtävissä. Juuri sain viestiä että taidatkin olla kaikkien näiden psykologisten ja neuroottisella tavalla huijaria puolustavien viestien takana eli johtopäätökseni on se, että olet joko päästäsi täysin vialla tai sitten kyseinen välittäjä... Taitaa olla Volvo tai BMW perseen alla joita yleisesti munanjatkeeksikin sanotaaan...? Se pienen pieni miehisyys joka sinussa on ollut ehkä vuonna nakki on valitettavasti kadonnut.

Ai niin, ja pitääkin mainita että sukupuoleni ei ole nainen enkä ole homo vaan terveessä heterosuhteessa... Ikääkin karvan alle 40... mutta elämänkokemusta ja realismia on Luojan kiitos kertynyt. Siksi pidänkin sinua ja kaltaisiasi pelkkinä mitättömyyksinä ja paskanjauhajina... Toki täällähän jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä mutta terveydellisten analyysien ja suorastaan loukkaavien viestien nimettömänä on vähintäänkin arveluttavaa...

Toivon että en tuossa kadulla törmää sinuun tai aloittajan mainitsemaan välittäjään... Tai molempiin samassa persoonassa... Olisiko preesenssin kolmas sijamuoto?

Jos täällä naiset haluavat keskustella vastaavista tapauksista, ei se tarkoita että olisivat sänkykumppania vailla tai sellaiseen pettyneitä, aloittaja on pettynyt valehteluun ja kieroiluun jota muut sitten parhaansa mukaan joko ymmärtävät tai ainakin yrittävät ymmärtää. Onhan tuossa onneksi muutama ihan asiallinenkin kommentti ja käsitykseni mukaan 2-3 saman tyypin huijauksen kohteeksi joutunutta. Ensimmäisen kerranhan tästä tyypistä varoiteltiin täällä yli vuosi sitten eli ennen kuin aloittajakaan häntä edes tunsi. Ja sama oli menettelytapa silloinkin nettituttavuuksien suhteen.

Jos sinulla on paha olla tämän jutun julkaisemisen vuoksi niin voitaha sulkea selaimesi ja olla antamatta typeriä kommenttejasi!

Have a nice life... ;)

• 15+16
        Seikkailua Porissa kirjoitti:

Sivusta tätä juttua seuraavana on pakko kommentoida kirjoituksiasi. Sanot olevasi päälle 6-kymppinen ja käsittämätöntä että ajattelet jalkovälilläsi... (:

Luulisi tuohon ikään mennessä ajatuksen kulkevan järjen voimalla tai sitten sinulta todeliisuudessa puuttuu kyky hahmottaa tosiasioita ja oletkin täydellinen sovinisti.

Enkä ole viestiketjun aloitaja vaikka se varmasti tulee ensimmäisenä sairaaseen mieleesi... On tässä muitakin kommentteja jotka antavat aihetta terveeseen palautteeseen. Se, miksi puolustat tätä kaveria joka ainakin jollain tasolla on määritelty hyväksikäyttäväksi huijariksi, on minulle ja monelle muullekkin varmasti arvoitus. Ehkä olet itse kyseinen "piinapenkissä istuva" mutta tahdot taas piiloutua väärän iän taakse. Ainakin olen ollut lukevinani että piinapenkkiläinen nimenomaan piiloutuu milloin minkäkin taakse.

Eikä aloittaja mielestäni kahdessa viestissään ole sääliäsi kaivannut vaan halunnut rehdisti kertoa kokemuksensa ja antaa varoittavan esimerkin tästä Porilaisesta tyypistä.
        Sinunlaistesi mielipiteet pitää vaan aloittajan ja muiden "uhrien" jättää omaan arvoonsa koska muuta ei ilmeisesti ole tehtävissä. Juuri sain viestiä että taidatkin olla kaikkien näiden psykologisten ja neuroottisella tavalla huijaria puolustavien viestien takana eli johtopäätökseni on se, että olet joko päästäsi täysin vialla tai sitten kyseinen välittäjä... Taitaa olla Volvo tai BMW perseen alla joita yleisesti munanjatkeeksikin sanotaaan...? Se pienen pieni miehisyys joka sinussa on ollut ehkä vuonna nakki on valitettavasti kadonnut.

Ai niin, ja pitääkin mainita että sukupuoleni ei ole nainen enkä ole homo vaan terveessä heterosuhteessa... Ikääkin karvan alle 40... mutta elämänkokemusta ja realismia on Luojan kiitos kertynyt. Siksi pidänkin sinua ja kaltaisiasi pelkkinä mitättömyyksinä ja paskanjauhajina... Toki täällähän jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä mutta terveydellisten analyysien ja suorastaan loukkaavien viestien nimettömänä on vähintäänkin arveluttavaa...

Toivon että en tuossa kadulla törmää sinuun tai aloittajan mainitsemaan välittäjään... Tai molempiin samassa persoonassa... Olisiko preesenssin kolmas sijamuoto?

Jos täällä naiset haluavat keskustella vastaavista tapauksista, ei se tarkoita että olisivat sänkykumppania vailla tai sellaiseen pettyneitä, aloittaja on pettynyt valehteluun ja kieroiluun jota muut sitten parhaansa mukaan joko ymmärtävät tai ainakin yrittävät ymmärtää. Onhan tuossa onneksi muutama ihan asiallinenkin kommentti ja käsitykseni mukaan 2-3 saman tyypin huijauksen kohteeksi joutunutta. Ensimmäisen kerranhan tästä tyypistä varoiteltiin täällä yli vuosi sitten eli ennen kuin aloittajakaan häntä edes tunsi. Ja sama oli menettelytapa silloinkin nettituttavuuksien suhteen.

Jos sinulla on paha olla tämän jutun julkaisemisen vuoksi niin voitaha sulkea selaimesi ja olla antamatta typeriä kommenttejasi!

Have a nice life... ;)

Itsehän naiset ihan vapaaehtoisesti lähtevät näitten hyvä supliikkisten paskanjauhajien matkaan. Turha sitä sitten on jälkeenpäin porata jos käykin ilmi että miehellä oli vähän "peliä" muittenkin naisten kanssa. Merkkejä oli varmasti ilmassa, jos nainen olisi ajatellut yläpäällään.

• pelimies julle
        15+16 kirjoitti:

Itsehän naiset ihan vapaaehtoisesti lähtevät näitten hyvä supliikkisten paskanjauhajien matkaan. Turha sitä sitten on jälkeenpäin porata jos käykin ilmi että miehellä oli vähän "peliä" muittenkin naisten kanssa. Merkkejä oli varmasti ilmassa, jos nainen olisi ajatellut yläpäällään.

Juu turha tääl kitistä, aikuiset naiset, jos pelimiehen matkaan ovat lähteneet.

• Keikkailua Porissa
        Seikkailua Porissa kirjoitti:

Have a nice life... ;)

Itsekö et loukkaa?

Mahdat tuntea valtavaa voiman ja hallinnan tunnetta, kun pääset kerrankin oikein purkautumaan. Olit myös hegemoniassasi yrittänyt olla oikeinkin luova ja ylitsevuotava kirjoittaja, mutta valittevasti tekstissäsi ylitsevuotavaa oli ainoastaan kirjoitusvirheisen suuri määrä. Virheitäkin näytti olevan siinä karvan alle 40.

Mene vaimollesi ruikuttamaan, jos et parempaa keinoa keksi; tuollaista vuodatusta ei kukaan jaksa edes netin keskustelupalstoilla.

• Kiinnostava aihe?
        Keikkailua Porissa kirjoitti:

Itsekö et loukkaa?

Mahdat tuntea valtavaa voiman ja hallinnan tunnetta, kun pääset kerrankin oikein purkautumaan. Olit myös hegemoniassasi yrittänyt olla oikeinkin luova ja ylitsevuotava kirjoittaja, mutta valittevasti tekstissäsi ylitsevuotavaa oli ainoastaan kirjoitusvirheisen suuri määrä. Virheitäkin näytti olevan siinä karvan alle 40.

Mene vaimollesi ruikuttamaan, jos et parempaa keinoa keksi; tuollaista vuodatusta ei kukaan jaksa edes netin keskustelupalstoilla.

No hyvinpä tunnuit jaksavan, jopa kirjoitusvirheet laskea... Taitaa kaikesta huolimatta olla kaltaisellesi uteliaalle kyttääjälle mieluinen aihe...

Harmi että et pysty alleviivaamaan kirjoitusvirheitäni. Ja vaimoni on yhtä hämmentyneenä lukenut näitä idioottimaisia kommentteja ja sairaita puolustuksia tyypin tekosille.

Mutta silloinhan on taottava kun rauta on kuumaa...

Pysy kanavalla, saatat vielä yllättyä... ;)

• 2+1=4
        Keikkailua Porissa kirjoitti:

Itsekö et loukkaa?

Oikoluettuna kirjoittajan tekstissä oli peräti viisi virhettä. Laskutaitosi taitaa olla samaa tasoa kuin älykkyytesi?

• aihe kyllä, tekstisi ei
        Kiinnostava aihe? kirjoitti:

No hyvinpä tunnuit jaksavan, jopa kirjoitusvirheet laskea... Taitaa kaikesta huolimatta olla kaltaisellesi uteliaalle kyttääjälle mieluinen aihe...

Harmi että et pysty alleviivaamaan kirjoitusvirheitäni. Ja vaimoni on yhtä hämmentyneenä lukenut näitä idioottimaisia kommentteja ja sairaita puolustuksia tyypin tekosille.

Mutta silloinhan on taottava kun rauta on kuumaa...

Pysy kanavalla, saatat vielä yllättyä... ;)

Pelkkiä pilkku- ja pistevirheitä oli 23.

Kannattaa tarkistaa kielioppi.

Ja tosiaan pilkutus ja pisteytys tekstiin pitää osata itse; Wordin oikoluku ei sitä osaa tehdä.

• Kirjoitustaitoinen
        2+1=4 kirjoitti:

Oikoluettuna kirjoittajan tekstissä oli peräti viisi virhettä. Laskutaitosi taitaa olla samaa tasoa kuin älykkyytesi?

Taidat olla kyseinen hämmentynyt vaimo? Tukija löytyikin läheltä! Soitahan anoppikin tukemaan!

• Oliko se ää vai oo?
        Kirjoitustaitoinen kirjoitti:

Taidat olla kyseinen hämmentynyt vaimo? Tukija löytyikin läheltä! Soitahan anoppikin tukemaan!

No enpä ole vaimoni vaan ihan oma itseni. Omassa pienessä persoonassani ja kuitenkin sanojeni takana. Ei ole tarvetta kirjoittaa toisen nimisssä tai toisen henkilöllisyyteen turvautuen.

Anoppia tuskin kiinnostaa nykyajan uusavuttomat ja itsekkäät ihmiset, joiden ainoa päämäärä on netissä nu**ia pilkkuja.

• Kirjoitustaitoinen
        Oliko se ää vai oo? kirjoitti:

No enpä ole vaimoni vaan ihan oma itseni. Omassa pienessä persoonassani ja kuitenkin sanojeni takana. Ei ole tarvetta kirjoittaa toisen nimisssä tai toisen henkilöllisyyteen turvautuen.

Anoppia tuskin kiinnostaa nykyajan uusavuttomat ja itsekkäät ihmiset, joiden ainoa päämäärä on netissä nu**ia pilkkuja.

Eli edes oma vaimosi ei tue sinua täällä, vaan itse käyt toisella nimimerkillä osoittamassa tukea. Aika kehnoa.

Toinen asia on se, että kirjoitusasulla on tutkimuksissa todettu olevan yhteys älykkyysosamäärään. Näitä tutkimuksia voi halutessaan lainata yliopistojen kirjastoista.

• Opettajia

Eli edes oma vaimosi ei tue sinua täällä, vaan itse käyt toisella nimimerkillä osoittamassa tukea. Aika kehnoa.

Toinen asia on se, että kirjoitusasulla on tutkimuksissa todettu olevan yhteys älykkyysosamäärään. Näitä tutkimuksia voi halutessaan lainata yliopistojen kirjastoista.

Täällähän on äidinkielenopettajia kuin Vilkkilässä kissoja ;)... Eikö tänne ollut jokaisella oikeus kirjoittaa mielipiteensä ilman, että puututaan pilkkuihin tai pisteisiin...

• Kirjoitustaitoinen
        Opettajia kirjoitti:

Täällähän on äidinkielenopettajia kuin Vilkkilässä kissoja ;)... Eikö tänne ollut jokaisella oikeus kirjoittaa mielipiteensä ilman, että puututaan pilkkuihin tai pisteisiin...

Kyllähän kaikilla se oikeus on. Kerroinpa vain, minkälaisen kuvan henkilöstä kirjoitusasu tutkimusten valossa antaa.

• voe jeena.

Kyllähän kaikilla se oikeus on. Kerroinpa vain, minkälaisen kuvan henkilöstä kirjoitusasu tutkimusten valossa antaa.

Te kaksi voitte vaihtaa mailiosoitteita ja tapella siellä pilkuista ja pisteistä, maailman tappiin....

• Kirjoitustaitoinen
        voe jeena. kirjoitti:

Te kaksi voitte vaihtaa mailiosoitteita ja tapella siellä pilkuista ja pisteistä, maailman tappiin....

Eipä ole paljon tappelemista. Aikalailla putsasin jo pöydän vastaväitteiltä.

• Sinisilmäinen,,,,,,,

Voih, miten epätoivoista... voiko vielä nykyäänkin joku olla noin kalun puutteessa, että oikeen netissä tarvii porata ja mustamaalata.

• ulahdus

Kuten viestiketjun aloittaja mainitsi, miehet nousevat puolustuskannalle ja niinhän siinä kävi. Näinhän sitä sanotaan, että se koira ulahtaa, johon kalikka kalahtaa ;)...

• seiska..

Jutut on kuin 7-päivää lehdestä....

• Take a chance
        seiska.. kirjoitti:

Jutut on kuin 7-päivää lehdestä....

Pori nyt ei kuulu edes seiska päivää lehden kategoriassa kovin korkealle.... Ainoastaan Alibi ja Suomi24 ovat paikkoja joissa Porista voi kesksutella tai on puheenaihetta...

Ja oudosti tuntuu täältäkin häviävän viestejä välistä... Omatuntoko niitä poistelee tai poistattaa...

• Kyllä nakertaa

Niin vai naiset nousevat puolustuskannalle?

Joku esittää eriävän mielipiteen aloituksesta niin johan kaivautuvat kaikki sadistifeministit luolistaan kannattamaan huonoja valintoja tekevää palstanaloittajaa! Sehän on miehen vika jos nainen tekee itselleen huonon parinvalinnan.

Muija on itse päätöksen tehnyt alkaessaan tapailemaan tätä tyyppiä, turha sitä täällä on porata! Ei tipu sääliä yhtään; toivottavasti edes oppi tapauksesta jotain. Todennäköisesti kuitenkaan ei oppinut ja on kuukauden tai parin päästä täällä taas jauhamassa jostain toisesta sällistä. Ja pyörä pyörii.

• Ego

Huijarin ego sen kuin kasvaa minkä enemmän hänestä kirjoitetaan, ei hän ymmärrä kirjoituksen negatiivisuutta, pääasia on että hän on esillä.

• Seli(seli)

Porin tai tämän viestiketjun ja siinä tarkoitetun välittäjän toimien pääsemiseksi 7-päivää lehteen vaaditaan vähintäänkin Tukiaisten siskosten osallisuus asiaan... Ja siitähän ei lieni kyse koska kovin blondimaista käytöstä ei aloittajalta tai muila asiallisesti asiaan suhtautuvilta ole havaittavissa... Tosin osa törkeyksistä aloittajaa kohtaan ovat yhtä alakastissa kuin Tukiaisten siskosten touhut...

Kovin ala-arvoisia ja sovisnististen, ainoastaan alapäällään ajattelevien miesten kirjoituksia. Mutta mitäs teet jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Eli jos yläpäässä ei mikään liiku, on pakko ajatella alapäällään ja vielä julkisesti. Ja sitten oma lukunsa ovat nämä "nettitohtorit" jotka diagnoosejaan kirjoittavat. Vanha sanonta kyllä sanoo että hullu saa olla muttei tyhmä... Ja tyhmyys monissa kirjoituksissa paistaa, hulluus on annettu aloittajalle ja häntä puolustaville naisille, joista osa vielä joutunut saman asian käymään läpi.

Hämmästyneenä luen näitä puolustelevien miesten juttuja ja yhdyn siihen kirjoittajaan joka epäilee kirjoitusten takana olevan Porin kuuluisin ja tehokkain myyntineuvottelija asuntojen myynnin saralla. Tarkastin asian ja kyseinen henkilö ei ole edes kiinteistönvälittälijä vaan myyntineuvottelija. Välittäjiltä vaaditaan LKV tutkinto eli tällä tapauksella ei kyseistä meriittiä edes ole vaikka sellainen väittää olevansa. Meriitin saamiseksi kun vaaditaan muutakin kuin kyky puhua ihmiset ympäri ja saada ne valheillaan pauloihinsa. Ja uskotella itselleen että kukaan ei missään vaiheessa haista palaneen käryä asiassa. Vahinko, että toisin kävi. Mutta toivottavasti oppii kyseinen henkilö edes jotain ja esimerkiksi poistaa kaikilta mahdollisilta nettitreffipalstoilta ilmoituksensa. Niitäkin kun on ainakin yhdellä palstalla peräti kaksi profiilia samalle henkilölle ja muut palstat päälle... Hyvä että tyypistä varoitetaan.
      Kyllä se vaan niin on että henkilökohtaisen elämän epärehellisyys ei voi olla vaikuttamatta uskottavuuteen työelämässä. Tiedän varsin monta henkilöä kuitenkin jotka ovat kunnollisen ja rehellisen suhteen löytäneet netistä. Valitettavasti tällaiset häntäheikit vaan pilaavat rehellisten ja kunnollisten seuraa hakevien maineen samalla kuin monen porilaisen kiinteistövälittäjän ja valtakunnallisen kiinteistövälitystoimiston. Polttaa siis kynttilää kummastakin päästä yhtä aikaa... Mutta kaikkea kestää aikansa ja joskus se raja tulee vastaan. Parempi siis nyt kuin ei milloinkaan.

• OHO!!!!

hä! myydäänkö asuntoja jo treffipalstoillakin ja huijataanki vielä?????

• Kiint.väl.

Älkääpä parjatko!

Ei olisi varmaan kenenkään mieleen, jos omia henkilökohtaisia asioitanne täällä porukalla setvittäisiin.

• Voe voe

Niin mikäs olikaan tämän viestiketjun alkuperäinen aihe? Kirjoitusvirheet pilkkuineen ja pisteineen tai ilman niitä vai jokin ihan muu? Hyvin menee jutut sivuun varsinaisesta aiheesta.

Ja kirjoitusvirheitä en suosittele edes laskemaan.
      Keskittykää olennaiseen ja lopettakaa pilkkujen viilaaminen. Ei ole oleellista varsinaisessa asiassa.

• Peluri

kuulostaapa tutulta kertomukset tästä itseään täynnä olevasta miehestä (jos häntä voi edes mieheksi sanoa). Onneksi ymmärsin ajoissa mitä peliä pelaa.

• Ali Vuokralainen

Olisikohan sinun, pettyneen naisen, jo syytä mennä hakeutumaan ihan ammattilaisten apuun? On nuo jutut sitä luokkaa että alat olemaan jo itsellesi vaarallinen.
      Tuo toisten ihmisten syyttely on saavuttanut sellaiset mitat että kohta pimahdat lopullisesti ilman apua.

• Psykiatri

Tämä keskusteluketju tuntuu kiinnostavan psykiatreja; diagnooseja satelee... Mistähän lienee lääkärinpaperit ostettu, olleet varmaan kalliit kun joutuu alivuokralla asumaan...
      P.s. alivuokralla on yhdyssana, luulisi lääkärin sen verran kielioppia osaavan...
      Aloittaja ei mielestäni syyttänyt ketään, eikä kukaan muukaan, paitsi nämä vale-psykiiatrit, aloittaja kertoi kokemuksensa, hänellä on siihen oikeus ilman että vale-psykiatrit tekevät diagnoosejaan, aloittaja ei sille voi mitään, jos samanlaisia kokemuksia on muillakin...

• kyästi puistosetä

Valepsykiatri kirjoitetaan yhteen. Nettipsykiatrikin kirjoitetaan yhteen. ei siis väliviivaa.

:O

• Tiedoksesi
        kyästi puistosetä kirjoitti:

Valepsykiatri kirjoitetaan yhteen. Nettipsykiatrikin kirjoitetaan yhteen. ei siis väliviivaa.

:O

Rivi kun vaihtuu ja sana jää kesken käytetään väliviivaa... Tiedoksesi vaan näsäviisas pikunviilaaja, joka myöskin kirjoitetaan yhteen...

• Oikea tieto
        Tiedoksesi kirjoitti:

Rivi kun vaihtuu ja sana jää kesken käytetään väliviivaa... Tiedoksesi vaan näsäviisas pikunviilaaja, joka myöskin kirjoitetaan yhteen...

Tekstikenttä siirtää sanan seuraavalle riville. Ei siis väli- eikä yhdysviivoja.

• Ali Vuokralainen

Voi rassukkaa. Olet siis jo noin pahassa vaiheessa.
      En ole maininnut olevani lääkäri.
      Ali Vuokralainen on nimimerkki.
      Vastaat jälleen näköjään kolmannessa persoonassa.
      Kokemuksesta voin sanoa että apua saa esim Isolinnankadun mielenterveyskeskuksen poliklinikalta. Minä selvisin huonosta naissuhteesta. Toivon sinulle selviämistä miessuhteestasi. Ei se helppoa ole mutta yritä edes.

• Psykiatri

Täytyy käydä ja kertoa siellä, että heidän asiakkaansa leikki netti-psykiatria, tekee diagnooseja ja ohjaa heille asiakkaita...
        Yleensä jo toisesta ihmisestä puhutaan, silloin käytetään kolmatta persoonaa...
        Mukavia hoitojaksoja, tiedä vaikka kohdataan :D

• Bustettaja
        Psykiatri kirjoitti:

Täytyy käydä ja kertoa siellä, että heidän asiakkaansa leikki netti-psykiatria, tekee diagnooseja ja ohjaa heille asiakkaita...
        Yleensä jo toisesta ihmisestä puhutaan, silloin käytetään kolmatta persoonaa...
        Mukavia hoitojaksoja, tiedä vaikka kohdataan :D

Kirjoitusasusi ja hoksottimiesi heikkous paljasti sinut! "seikkailua porissa" nimimerkki jatkaa täällä avautumistaan toisella nimimerkillä.

• Psykiatri
        Bustettaja kirjoitti:

Kirjoitusasusi ja hoksottimiesi heikkous paljasti sinut! "seikkailua porissa" nimimerkki jatkaa täällä avautumistaan toisella nimimerkillä.

Terävä havainto, mutta täytyy nyt tuottaa pettymys, tuo terävä havainto oli väärä... Et tainnutkaan olla niin nokkela, kuin luulit...

• Bustettaja
        Psykiatri kirjoitti:

Terävä havainto, mutta täytyy nyt tuottaa pettymys, tuo terävä havainto oli väärä... Et tainnutkaan olla niin nokkela, kuin luulit...

Vaan eipä tainnut ollakaan! Et taida edes itse arvata mikä sinut paljasti.

• Psykiatri
        Bustettaja kirjoitti:

Vaan eipä tainnut ollakaan! Et taida edes itse arvata mikä sinut paljasti.

Hups, kuinka sattuikaan, taas arvasit väärin... Olen nainen, kun "seikkailua Porissa" ilmoitti olevansa mies, en ainakaan itse ole huomannut olevani miehen ja naisen mutaatio. Eikä tarvitse olla kovinkaan nokkela huomatakseen, että sinä olet mies... Kyllä täytyy olla ihmisellä tylsä elämä, jollei ole muuta tekemistä kuin miettiä kuka esiintyy ja milläkin nimimerkillä... Hauskaa päivää oman elämän etsimisessä :D.

• Bustettaja
        Psykiatri kirjoitti:

Hups, kuinka sattuikaan, taas arvasit väärin... Olen nainen, kun "seikkailua Porissa" ilmoitti olevansa mies, en ainakaan itse ole huomannut olevani miehen ja naisen mutaatio. Eikä tarvitse olla kovinkaan nokkela huomatakseen, että sinä olet mies... Kyllä täytyy olla ihmisellä tylsä elämä, jollei ole muuta tekemistä kuin miettiä kuka esiintyy ja milläkin nimimerkillä... Hauskaa päivää oman elämän etsimisessä :D.

Hupskeikkaa! Minä olen nainen ja naisena tunnistan sinut mieheksi.

• A-ka-tee-tee-mi-nen

Olen usein miettinyt, että mitä tarkoittaa Porissa sanonnat "aina pitää olla ässä hihassa? Matkalippu Helsinkiin tai Tampereelle. Toinen sanonta on että mitä hyvää on Porissa? Opastekyltti Helsinkiin tai Tampereelle.
      Näitä juttuja lukiessa yhdyn täysin noihin sanontoihin. Ei Porissa voi olla näin vajaakuntoista porukkaa? Osa ilmeisesti vielä työelämä ssä (mikäli nimimerkkeihin ja kirjoituksiin on uskominen) ja sitten vielä akateemisia, joilla sanavalinnat ja syyttelyt aloittajaa ja muita kommentin antaneita kohtaan vähintäänkin arveluttavia.
      On totta, että jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, mutta ilmeisesti on liikaa vaadittu että pysyttäisiin edes alkuperäisessä aiheessa? Muista (mm. kirjoitusvirheistä ja diagnooseista) voi sitten keskustella muuallakin.

• Emil Empiiri

Olen empiirisissä tutkimuksissani tullut siihen tulokseen että heti kun joku kirjoittaja puuttuu toisen kirjoittajan kirjoitusvirheisiin tai pilkun paikan viilaamiseen, hän on menettänyt uskottavuutensa. Ja puolustautuu täysin epäolennaisilla detaljeilla.

• O M G

Tuo saatta hyvinkin olla todenperäinen havainto. Mutta jollakin konstilla kuitenkin niitä virheitä on kaivamalla kaivettava. Ja alkuperäinen aihe unohtuu.

• Lollollollol
        O M G kirjoitti:

Tuo saatta hyvinkin olla todenperäinen havainto. Mutta jollakin konstilla kuitenkin niitä virheitä on kaivamalla kaivettava. Ja alkuperäinen aihe unohtuu.

Eipä ole epäolennaista, pitää olla oikeassa ja esittää rakentavaa kritiikkiä. Tästä ei vapaudu huonollakaan koulutuksella. Huomauttaminen on usein käypä keino saada pudotettua ihminen jalustalta, jonne hän on itse itsensä nostanut.

• ihkupillu

ehkä säälittävin postaus ikinä mitä olen koskaan lukenut. vitun porilaiset nynnyt

• utelias..

Saisiko tästä kiinteistövälittäjästä joitakin tarkempia tuntomerkkejä?!

• &&.

komee vaalea ja iso m.

• Sugar
        &&. kirjoitti:

komee vaalea ja iso m.

Vihjaa mistä firmasta tää tyyppi on? Tiedä vaikka olisin itsekkin sekaantunut kyseiseen tyyppiin.

• voihanwinetto

tumma ja pieni.
        näitä on siis muitakin ?

• Xcxcxcwuff

Ristiverinen ja keskikokoinen.
        On siis muitakin.

• micaelkros

Kookas vaalea, ja iso M.

• vedänarusta
        Sugar kirjoitti:

Vihjaa mistä firmasta tää tyyppi on? Tiedä vaikka olisin itsekkin sekaantunut kyseiseen tyyppiin.

"Mister Tambax" ?

• Giggelisgoggelis

Oohoo, vai on enemmänkin näitä naistennaurattajia kiinteistönvälittäjinä. "Ammattitautiko"? vaiko raskas työ vaatii raskaat huvit? :=D

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2455
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      875
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe