Onko tämä enää normaalia?

ihmesyöppö

Tässä lista syömisistäni ruuista tämän päivän aikana:

8.00
- 1 paahtoleipä, margariinia, juusto
- Croissantti
- lasi tuoremehua

12.00
- 1/4 lautasta salaattia
- 1/4 lihamureketta
- reilu ruokalusikallinen kermaviilikastiketta

15.00-17.00:
- paahtoleipä kinkulla
- 2 mandariinia
- banaani
- riisiä keitettynä n. 2dl
- HK lihapiirakka
- tuoremehua
- 100g valkosuklaata

21.00-0.30
- karjalanpiirakka, juusto
- karjalanpiirakka, kinkku
- 2 paahtoleipää margariinilla
- tuoremehua
- jugurtti
- 10 suklaahippukeksiä
- kakkupala
- 3 lasia coca cola zeroa

Ihan masentaa huomata miten paljon kaloreita tuossa on!! Huomasin itsekin kyllä ähkyn, mutta en vain kyennyt lopettamaan syömistä. Nyt tekisi melkein mieli oksentaa, vatsassa tuntuu ikävältä ja verisuonet pullottaa... Enkä edes liikkunut tänään juuri ollenkaan. Nukahdin tuossa viiden jälkeen päikkäreille joten en sentään voinut syödä.

Tätä on tapahtunut koko elämäni ajan, että syön aivan hallitsemattomasti. Paitsi että viime viikon elin alhaisella kalorimäärällä, voisiko siitä johtua tämä ahmiminen?

2

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foodfeud

Kysymykseesi onko tuo normaalia niin on se aika monelle, et varmasti ole ainoa jolla ruokavaliossa ja aterioiden suunnittelussa on petrattavaa. Positiivista että listaltasi löytyy salaattia ja hedelmiä, monilla ei niitä ole.

Parikin virhettä voisin listata tuon perusteella...
      - Aamulla syöt aika vähän ja iltaa kohti ahmit huoletta. Toisin päin käännettynä ja samalla hieman tasapainotettuna homma pysyisi huomattavasti paremmin kurissa. Aamupalan merkityksestä voi lukea vaikka täältä: http://www.webmd.com/diet/features/lose-weight-eat-breakfast
      - Jätä light-kolat, aspartaamit ja muut keinomakeat vähäksi aikaa kokonaan. Saatat huomata että näläntunne ei vaivaakaan niin usein.
      - Älä osta kaappiin suklaakeksejä, kakkua, valkosuklaata ja muuta kuraa -- jos ei niitä ole, et voi niitä syödä. Käy kaupassa ruoan jälkeen ja suunnitellun ostoslistan kanssa niin et tule ostaneeksi roskaa.
      - Jos nyt aivan välttämättä tarvitsee suklaata niin tummaa, 85% suklaata. Saat sillä suklaanhimon tainnutettua hyvin ilman että ahmit sitä ylenpalttisesti. Yksikin pala riittää.
      - Juotko riittävästi päivisin? Toki saattaa olla että juot vettäkin, mutta et listannut sitä ollenkaan tuohon päivän menuusi.
      - Pidä huoli että ruokavalioosi kuuluu hyviä rasvoja, riittävästi kuitua sekä proteiinia. Hiilarisaanti tulee useimmille ihmisille ihan itsekseen, mutta muiden kohdalla pitää välillä suunnitella.

• Foodfeud

...niin, ja älä notku Internetissä puolenyön jälkeen. Hyvät unet auttaa myös pitämään ruokavalion tasapainossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe