Kissamme kuoltua aiomme tuhkata. Lähimmät ovat Lemmikkilehto ja Suomen Eläintuhkaus.
Onko kellään kokemuksia tai suosituksia?
Tuleeko varmasti oman lemmikin tuhkat takaisin?
Luotettavia eläintuhkausyrityksiä?
4
293
Vastaukset
- cottoni70
Luulisin ja toivon ekaa kertaa meillä tuhkattiin koira vuosi sitten.Jotenkin tuntui ettei ole siinä purkissa en saanut surun tunnetta kesällä hautauksessakaan.Yllättävän painava oli luin että näin on.3koiraa ja 2 kissaa on haudattu kotipaikalle hyvä se ettei tarvitse pelätä että jokin kettu kaivaa,kun syrjäseudulla.Itse olen itä.-suomesta.
- vs w 4wtgabv
Todennäköisesti saat takaisin hiekkaa ja piskis on myyty pikaruokapaikkaan
raaka-aineeksi - koiranen332
Lopella on vuoden vanha pieneläinkrematorio.
Veimme oman koiramme sinne itse reilu kuukausi sitten ja tuhkat haimme viikon sisällä takaisin kotiin
Palvelu oli hyvä ja uurnamalleja riittävästi.
Voin suositella. - Staffi
Itse olen vienyt useamma rakkaani tuonne myrskylään ja päässyt jopa kurkistamaan luvan kanssa tiloja ja voin vakuuttaa että varmasti tulee oman lemmikin tuhkat takaisin. Suosittelen lämpimästi. Itse aion käydä siellä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134312
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.212329Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062195Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341839- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271521Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170