Narsisti tai ei:)

Narskuta naskuu...

15 vuotta, ehkä suotta, meni elämästäni hukkaan ns. "narskun" kanssa kamppaillessa. Salailua, pettämistä, manipulointia, haukkumista, fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä, esimerkkinä” Olet yks vitun tapio, etkö oikeesti osaa, ei voi olla noin tyhmä, mitä sä siinä vapiset, mee nyt, ootko hullu? Mitä sä siinä vielä kyttäät, lähe nyt menee… ”Seurustelun alussa oli jo tunne, kuin 1 ihminen olisi ollut 2. Muistaakseni mainitsinkin asiasta. Eli tänään oli aivan erilainen kuin eilen...

On/off jatkui koko suhteen ajan. Meillä on 1 lapsi joka kärsii...Iskä haukkuu ja manipuloi. Auttaa kyllä esim. läksyissä, mutta voi sitä huudon määrää jos ei heti hetkeen ymmärrä…

Erottuani lopullisesti 4½ vuotta sitten, en tänä päivänäkään ole päässyt irti (eroon) kyseisestä ihmisestä. Tiedän, että en hänelle mitään merkitse, (josko olen koskaan merkinnytkään), mutta se tunnemyrsky, joka sisälläni velloo ei vain päästä irti.

Itse olen ilmeisestikin ns. läheisriippuvainen ja kaikin puolin muutenkin vinksahtanut persoonallisuus, mutta miten ihmeessä voisin vielä rakastua.

Kokemukseni jälkeen olen todella rikki ja huomaan tekeväni asioita joita en edes haluaisi... Aikaisemmin olisin halveksinut ja ehkä hieman moralisoinutkin ihmisiä jotka käyttäytyisivät näin.

En pysty luomaan "tervettä parisuhdetta" yhdenkään potentiaalisen miehen kanssa. Näen hänessä hetimiten "narsistisia piirteitä" tai sitten muuten vain kemiat eivät kohtaa.
Ikävää, mutta totta. Tällä hetkellä minulla on 2 miestä, jotka eivät tiedä toisistaan. Kumpaakaan en rakasta, ja tuntuu, että käytän vain hyväkseni.

Älkää ihmiset hyvät alkako suhteeseen joka tuntuu ihan liian hyvältä ollakseen totta:) Näin kävi minulle. Jalat ilmassa leijailin ensimmäisen vuoden... Putosin sitten maan päälle, korkealta ja kovaa. Mutta, että, 15 vuotta ja nyt kärsin sitten vielä toiset 4 ja ½ vuotta... Ehkäpä olen vapaa ja ehjä ihminen rakentamaan taas jotakin UUTTA!
Ei kait tähän mikään terapiakaan auta, eli kuinka kertoisin nykyiselle ”uhrille” että ei kannattaisi elämäänsä pilata. Kyseisellä ”narskulla” on eromme jälkeen ollut 4 tai 5 suhdetta joihin on ”uinut” lapsien kautta En haluaisi millään tavoin puuttua tekemisiinsä, etten vain leimautuisi katkeraksi ja hulluksi exäksi. Semmoinen en ole enkä semmoiseksi ala. Niin paljon kaikkea olen kokenut, että ei voi olla edes totta

0

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        179
        1756
      2. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        108
        987
      3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        94
        874
      4. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        19
        683
      5. 51
        655
      6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        41
        567
      7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        164
        523
      8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        45
        518
      9. Kauhavan häiriköijistä

        Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        24
        475
      10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

        Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
        Maailman menoa
        193
        466
      Aihe