kortsu hajos huoran kanssa

vahinkolaaki

Mulle kävi vähän köpelö vahinko. Kortsu pääsi vahingossa hajoamaan, kun panin yhtä huoraa tosi kovasti. Me ei huomattu sitä sillä hetkellä. Yhtäkkiä paneminen alkoi tuntua molemmista tosi hyvältä heti siltä hetkeltä. Sitten tuli orkut ja laskin spermat suoraan huoran pilluun. Kun otin kullini pois huoran pillusta, niin huomasin, että kortsu oli revennyt. Mä sain tippurin siltä ja se tuli musta raskaaks. Se huora haluu pitää pennun, mutta mä en haluu minkään huoran kanssa naimisiin.

47

6803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Sulta unohtu lopetus tästä jutusta. "Yhtäkkiä heräsin ja nalkuttava eukkohan se taas käski pesemään pyykin, tiskaamaan astiat, viemään koiran pihalle sekä katsastamaan auton. Tein tämän kaiken ja vein vielä roskatkin pihalle. "

    • HeppuliKeppuli

      Ei su n tarvitse naimisiin mennä. Riittää kun maksat elatusmaksut. Toki tietenkin hoidat joka toinen viikonloppu äpärääsi.

      Ja hyvä mies hoida se tippurisi

      • Huona provoilua

        Juu ja jokainen kertoo hoorenbergille oman oikean nimensä ja sotunsa!

        Jos vaikka oliskin paksuna, niin 100% omillaan olis.


      • 0192837465
        Huona provoilua kirjoitti:

        Juu ja jokainen kertoo hoorenbergille oman oikean nimensä ja sotunsa!

        Jos vaikka oliskin paksuna, niin 100% omillaan olis.

        Onhan noita "vakkareita" ja sit huora voi olla tilattuna kotiin tai omalla kännykällä sovittu tapaaminen ...

        ei ihan mahdoton tilanne, eli ei välttämättä provo

        Tiedän ainakin yhden tapauksen missä huora on tullut raskaaksi asiakkaalle


      • Anonyymi

        Oojaa


    • Luulisi seksin ammattilaisen ymmärtävän, että aina kannattaa käyttää e-pillereitä tai jotain muuta toista ehkäisyä, vaikka asiakkaalta vaaditaankin kortsun käyttöä.

      Itse tosin en käytä e-pillereitä vaan koen, että ehkäisyimplantaatti on käytännöllisempi ja takaa ehkäisyn, sillä sen otto ei ainakaan unohdu.

      http://www.tohtori.fi/?page=3328096&id=6245930

      • Mieti mitä teet

        No ei ne horot myis persettään pikkurahasta luusereille, jos ne osais hoitaa asiansa.

        Jos joku niitten asiakas roiskii satsit sisään niin paksuksihan ne pamahtaa!

        Kannattaa tosiaan pitää oma henkilöllisyys omana tietona.


      • äpärä tulossa
        Mieti mitä teet kirjoitti:

        No ei ne horot myis persettään pikkurahasta luusereille, jos ne osais hoitaa asiansa.

        Jos joku niitten asiakas roiskii satsit sisään niin paksuksihan ne pamahtaa!

        Kannattaa tosiaan pitää oma henkilöllisyys omana tietona.

        Mä oon käynyt panemassa yhtä huoraa säännöllisesti ilman kortsua. Me ollaan pantu koko ajan paljaaltaan, niin on parempi tuntuma. Viime kerralla, kun mä kävin sen luona, niin mä sain kuulla, että se on paksuna ja äpärä on laitettu alulle. Voi vittu. Se halusi multa äpärän.


      • seksin

        ammattilaisiksi ei voi kutsua prostuja, jotka tarjoavat asiakkailleen suojaamatonta suuseksiä. 90% prostuista toimii niin ja vain saadakseen lisää asiakkaita.
        Rahan ahneus saa tekemään myös muuta väestöä uhkaavaa terveysriskejä sisältävää toimintaa. Prostujen mainostama seksin ammattilaisuus on suuri valhe, joka ei kestä tutkimista.

        prostut ja niiden käyttäjät voisivat kertoa mistä saa sellaisen suojan tai rokotuksen joka estää suojaamattomassa suuseksissä leviävien tautien tarttumisen?


      • seksin kirjoitti:

        ammattilaisiksi ei voi kutsua prostuja, jotka tarjoavat asiakkailleen suojaamatonta suuseksiä. 90% prostuista toimii niin ja vain saadakseen lisää asiakkaita.
        Rahan ahneus saa tekemään myös muuta väestöä uhkaavaa terveysriskejä sisältävää toimintaa. Prostujen mainostama seksin ammattilaisuus on suuri valhe, joka ei kestä tutkimista.

        prostut ja niiden käyttäjät voisivat kertoa mistä saa sellaisen suojan tai rokotuksen joka estää suojaamattomassa suuseksissä leviävien tautien tarttumisen?

        "prostut ja niiden käyttäjät voisivat kertoa mistä saa sellaisen suojan tai rokotuksen joka estää suojaamattomassa suuseksissä leviävien tautien tarttumisen?"

        Ei tarvitse olla prostituoitu eikä prostituoidun asiakas tämän kysymyksen vastaamiseen. Nykyvalistuksella on tiedossa, että kaikessa suojaamattomassa intiimikosketuksessa on sukupuolitaudin tarttumisvaara.

        Tällä palstalla kirjoittavan propagandistin tietoiskuista poiketen sukupuolitaudit tarttuvat kaikissa seksisuhteissa. Tarttumisriskiin ei vaikuta osapuolten toisilleen seksistä maksama hinta. Hyvät ihmiset! Suojatkaa itsenne jos harrastatte seksiä testaamattoman kumppanin kanssa! Vanhan tietoiskun sanoja mukaillen: Nauttikaa toisistanne, mutta muistakaa itsenne ja kumppaninne turvallisuus!


    • tällä---

      palstalla ei keskustella MUISTA ihmisistä vaan prostituutiosta ja prostuista.
      Prostut kehuvat itseään ammattilaisiksi mitä eivät todellakaan ole.

      Prostituutiossa suojaamaton suuseksi on yleistä.
      Dramit ja muut prostituution puolustajat yrittävät viedä keskustelusta huomion muualle, koska tietävät että prostituutiossa laiminlyödään turvaseksisääntöjä räikeästi ja ostajat ovat valmiita maksamaan jopa ylihintaa sitä saadakseen. Taudit ja niiden tarttuminen eivät näytä näitä hölmöjä kiinnostavan. Muuta väestöä kiinnostaa, koska ne leviävät prostituution kautta myös sinne. Kuvottavaa, että prostut kehtaavat mainostaa itseään ammatilaisiksi ja puolustajat hokee samaa mantraa. Tämä on fakta ja kaikkien asiasta kiinnostuneiden luettavissa ja tarkastettavissa.

      • Ain't need to....

        Keskustelisit sinäkin sitten prostituutiosta prostituutiona, asiana ja ilmiönä.

        Se prostituoitukin on ihminen. Mikäli on vara arvostella heitä, täytyy myös olla vara
        kestää kritiikkiä molempiin suuntiin. Se katsos se metsä vastaa siten, kuin sinne
        huhuilee.

        Väitteesi keskustelun huomion viemisestä muualle, no joopa joo. Mikäli et ole
        huomannut, prostituutiossa on kyse paljon muustakin, kuin jatkuvasti jauhamastasi
        turvaseksistä ja sen säännöistä, mikä kyllä on tärkeä seikka. Kuitenkaan kaikki
        tänne kirjoittavat henkilöt eivät ole holhouksen alaisia imbesillejä joille pitää kaikki
        toistaa sen sata ja kaksikymmentä kertaa.

        Jos se egoasi nostaa, niin paukuta leukojasi niin paljon kuin tykkäät ja hauku meitä hölmömpiä ylivertaiseen itseesi nähden minkä ehdit, mutta se ei tosiasioita miksikään muuta. Prostituutiota on ollut ja tulee aina olemaan, vähintään niin
        kauan kuin on ihmisiäkin. Se on kauppa mikä kannattaa, nääs.


      • hh4gq3g3

        Luulisi jokaisella heräävän mielessä epäilyksiä jos prostituoitu mainostaa suostuvansa suuseksiin ilman kumia. Naisella jonka suuhun mies ruiskuttaa mahdollisesti HIV:n saastuttamaa spermaansa on suurempi tartunta riski kuin miehellä jolla se on melkein olematon. Noin itsetuhoisen käyttätymisen takana voi olla muukin syy kuin ahneus. Kenties asialla ei ole enää väliä kun prostituoitu on jo saanut HIV:n mahdollisesti jo ennen ammattiin ryhtymistään.


    • onnettomuus.......

      "Kun otin kullini pois huoran pillusta, niin huomasin, että kortsu oli revennyt. Mä sain tippurin siltä ja se tuli musta raskaaks. Se huora haluu pitää pennun, mutta mä en haluu minkään huoran kanssa naimisiin."

      Siinä olisi todella romanttinen hyvä alku suhteelle:D Tuore pari kertoisi varmasti onnesta soikeana kaikille miten tapasivat ensimmäisen kerran ja miten Nico-Petteri sai alkunsa:D

    • Eihän tuo nyt mitään

      ole jos kumikenkään reikätulee. Minulle kävi 80luvulla yhdeyön jutunkanssa, että koko kenkä hävisi mustaan aukkoon.On siinä tyttölapsi ihmetellyt, kun kumia jossainvaiheessa on ulos tullut.

    • ei ilman kumia

      Minulla on ollut pari vuotta seksisuhde vanhempaan herrasmieheen, emme kumpikaan halua muuta kuin seksiä. En vieläkään ilman kumia edes kuvittele sekstaavani. Emme ole parisuhteessa, enkä tiedä onko hänellä muitakin. Aina kumi käytössä ja omat johtimet on katkaistu, raskaaksitulosta ei ole pelkoa, kumia en käytä siksi vaan tautien. Ikinä ei ole ollut mitään tauteja, enkä niitä tulevaisuudessakaan halua.

    • Löysä kortsu ei vitt

      Mulla jäi kerran slutsin kanssa nussiessani kortsu sen wittttuun. Nainen, Venäjältä muuten, onki sen pois emättimensä perältä ja tuhahti harmissaan. En tiedä mistä johtui, oliko kortsu liian avara vaiko kuullllini liian pieni siihen kortsuun ja naisen tavaraan, vai mikä. Hänen pillukknsa kyllä puristi silloin mukavasti, maksoin tunnin, mutta kun kestin vain vajaat puolet, antoi horatsu puolet rahasta takaisin, 50€. Toinen tytteli jkävi välillä katsonmassa nussimistamme, en tiedä oliko vasta opissa, kun oli niin nuoren näköinen tai sitten sen whoresin tytär.

      • Anonyymi

        Ja sitten nussit sen huoran tytärtä ja sitten teillä olikin kolmen kimppa ja molemmat huorat tuli raskaaksi ja nyt teitä onkin jo koko tusina nussimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten nussit sen huoran tytärtä ja sitten teillä olikin kolmen kimppa ja molemmat huorat tuli raskaaksi ja nyt teitä onkin jo koko tusina nussimassa.

        Nimenomaan. Kaikkeapa nää säälittävimmät eunukit sun muut nysväkullihomppelipennut täällä haaveileekin


    • Anonyymi

      Kolme kertaa käynyt vahinko kortsujen kanssa maksullisissa touhuissa. Kerran kumi oli irronnut pilluun sisälle ja kaksi kertaa revennyt ja tytöt saivat spermat sisäänsä. Nämä olivat Suomalaisia "opiskelijoita". Toinen ei ollut moksiskaan, toista nussin luonnossa ja siinä sitten sotkeentui tytön paita joka oli siinä sopivasti hollilla kun sperma ryöppysi pillusta..

    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit ja huomasit, että kaikki oli unta! Tosi elämässä kukaan nainen ei koe huoraamista noin. Noi on vaan häiriintyneet turskan paskan fantasioita ja pään sisäistä sairaalloista kärsimystä siitä, kun ei saa naista oikeasti, koska on niin oksettava luuseri.

    • Anonyymi

      Koe millai? Kyllä se nyt vaan niin oli. Ei haitannut pilluun lipsahtanut sperma ketään, hänen jonka paita sotkeentui tahriintunut paita sen sijaan harmitti.

    • Anonyymi

      Kahdesti hajonnut maksullisen kanssa. Eka oli suomalainen, mutta huomasin ajoissa ja laitoin uuden.
      Toinen tyttö oli virolainen ja ehdin laskea mallit sisään ennenkuin huomasin rikkoutumisen.
      Ehkä Virossa on yksi jälkeläinen. En jäänyt itselleen yhteystietoja.

      • Anonyymi

        Minä pyrin Frankfurtissa aina panemaan pimun huomaamatta paljaalla. Aina se ei onnistu.


    • Anonyymi

      Huoran kädet pyykki

    • Anonyymi

      Huoraa kannattaa vetää vaan perseeseen ettei tule huoramukeloita.

      • Anonyymi

        Onhan kiva nuolla


    • Anonyymi

      Itselle kävi myös että vakkarin kanssa kumihajosi ei me kumpikaan siinä keskenkaiken mitään huomattu sit kun päästi sisään menin aivan paniikkiin. En käytä pillereitä mut aattelin ettei nyt kerrasta mitään käynyt.
      Se tunne kun huomasin olevani raskaana ja miten kerron tämän poikaystävälle, tiesin ettei hän tätä varmasti hyväksy. Tunteet meni vuoristorataa ylös ja alas. Kun sain lopulta soitettua tälle vakkarille sovittiin tapaaminen jossa kerroin että olen raskaana.
      Vaikka raskauden pitäisi normaalisti olla iloinen asia niin itkin melkein koko tapaamisen. Vakkari mies lupasi olla tukena minkä päätöksen nyt teenkin. Aborttin olin tekemässä ja aikakin oli varattu. Edellisenä yönä en saanut nukuttua kun riideltiin poikaystävän kanssa aika rajusti illalla. Niin aamulla soitin tälle miehelle etten pysty menemään keskeytykseen, hän lähti tulemaan minun luo joka oli todella tärkeää siinä tilanteessa antoi tuen minun päätökselle.

      • Anonyymi

        Kumi on hajonnut muutaman kerran rakkauden ammattilaisen kanssa, mutta onneksi näistä ei seurannut mitään. Mulla oli maksullinen vakihoito, kolmen lapsen äiti Venäjältä, jonka kanssa pantiin paljaalla aina kun oli Suomessa käymässä. Tuli raskaaksi, mutta teki abortin Venäjällä yksityisellä klinikalla, jonka kyllä maksoin.


    • Anonyymi

      Mieti miltä huorasta tuntuu se sun kova raiskaaminen kuivaan pilluun, niin että kortsu hajoaa!!!!!!!!!!!!!!???????????????? Siitä nainen traumatisoituu niin, ettei tee seksiä enää koko loppu elämän ajan mieli...

      • Anonyymi

        Huoraa tulee käytettyä kovempaa ja otettua kaikki irti. Siksi ne yleensä väljenee. Moni vetää ja runttaa.


    • Anonyymi

      Näitä runkkarien tarinoita on täällä ihan tarpeeksi. Mutta kaikille muille neuvoksi, jos huoria painat, paina thaimaassa, siellä tavara on puhdasta ja voi huoletta panna paljaalla, itse olen käynyr thaimaassa parikymmentä kertaa kuukauden reissuilla ja aina pannut paljalla, ei koskaan minkäänlaista sukupuolitautia. Suomessa olen saanut yhdenillan jutusta klamydian.

      • Anonyymi

        Sulla on aids.


      • Anonyymi

        Thaimaan prostuilla on suurella osaa HIV ja joku muu seksi tauti sen lisäksi.
        Eivät välitä vaikka se johonkin farangin tarttuisi.
        Ovat tienaamassa rahaa vanhemmilleen jotka yleensä hoitaa seksi työtä tai muuta työtä turistipaikoissa tekevän lapset.
        Jossain vaiheessa kun lopettavat ja palaavat maaseudulle tai pikkukaupunkiin, vievät taudit mukanaan ja tartuttavat paikalliset ukot jotka taas levittävät sitä tautia eteenpäin.
        Terveen seksi työläisen tietää siitä että vaatii aina käytettävän kortsua.


    • Anonyymi

      Onnea isälle. Tyttö vai poika vai tuplavahinko?

    • Anonyymi

      Täält­ä löydä­t nop­­­easti suku­­pu­olt­­a, suh­tei­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://7vip.biz/H/2gSX 👈

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­­i sek­­si­­tea­tteri ava­utu­­­u Su­ome­­en! Ku­­­tsu­­mme kai­­kki­. Ilmo­­­it­­­tau­tum­ine­­n ryhmä­ämme tä­äl­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y2f7E8

    • Anonyymi

      Miten joku jaksaa kuluttaa aikaa tämmösiin paskoihin juttuihin?🤣 Missä on elämä onko se hukassa?🤣

    • Anonyymi

      Olen lopettanut hommat. Mutta oli tosi yleistä, että painostettiin olemaan ilman kumia. Moni vain könysi päälle ja survaisi sisään. Olin jotenkin arka silloin. Onneksi en saanut yhtäkään tautia. Mutta ihmettelen käytöstä varatuilta miehiltä. Ehkäisy mulla oli. Tein kuitenkin raskaustestejä usein.

    • Anonyymi

      Niin ehkä teit hyvän työn ....kun pistit alulle tulevaisuuden veronmaksajan

      • Anonyymi

        Tai kelan elätin.


    • Anonyymi

      kerran meni jumi rikki huoran kanssa. Kai pitäisi käydä hiv testissä

      • Anonyymi

        Vai kumi?
        Kannattaa toki ottaa koko setti niitä SP tauti testejä samalla kertaa.


    • Anonyymi

      Oli viime vuosituhannen puolella kun panin kiinalaista huoraa Pekingissä 14:th kerroksen saunatiloissa hotellilla. Huora laittoi kiinalaisen kumin mun kullille ja aloin painaa, no räpsähtihan se rikki ja pyysin uutta. Huora oli hullaantunut isosta länsimaisesta kyrvästä ja vaati jatkamaan paljaalla, no panin loppuun asti ja siemensin huoran. Meni puoli tuntia ja huora tuli vaatimaan lisähintaa kun olin paljaalla pannut loppuun asti. Huoran sutenööri vaati lisää liksaa kumin räpsähtämisestä ja siemennyksestä.
      Panin samalla reissulla toista pienikokoista huoraa saunatiloissa (ei saanut heittää vettä helon kiukaalle) kuiva sauna. Huora huuti vai jyi jyi jyi kun annoin mennä pohjia myöten, oli varmaan sen huoran suurin kulli, jota sai ja nautti panosta kun tulin voimalla pilluun. Kiinalaisilla kun ei tunnetusti ole kovin näyttävät vehkeet, länsipoika suosittu naisten keskuudessa.
      Jälkeenpäin kylmäsi kun luin yhtiön toimistolla Peking Metro lehden artikkelin jossa arvioitiin olevan 800.000 HIV positiivista Pekingin alueella, pääosin seksityöläisten joukossa. Kävin Quinhandaossa keikalla kiinan muurin lähtöpisteellä keltaisella merellä. Siellä iso merimiesten kello jota voi kumauttaa ja esittää toiveen meren jumalalle. Toivoin etten olisi saanut HIV:tä. Kumautin vaaditut 3 kertaa ja jostain muurin kätköistä kipaisi käppänä, joka vaati RMB summan kellon kumautuksesta. No ei ollut HIV ja suomipoika tuli kokemusta rikkaampana finskin siivin kotiin kotimaahan,

    • Anonyymi

      U­­u­­s­i sek­­si­tea­­tteri ava­­utu­u Suome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kki­­­. Ilmoit­­tau­tum­­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­­e tä­äll­­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/O2a8N1

    • Anonyymi

      Parikymmentä vuotta sitten kävin maksullisen luona helpotuksella. Aloitimme naimaan lähetys-saarnaja asennossa sitten pyysin naida takaa päin. Hetken työntelyn jälkeen alkoi tuntumaan sairaan hyvältä, molemmat äänteli, kiihdytin vauhtia. Molemmat sai orgasmin ja kun vedin ulos kumista ei ollut kuin riekaleet jäljellä, satsi sisällä. Pomppasin vessaan pesin kullini ja kortun riekaleet heitin roskakoriin, ei tullut jälkiseuraamuksia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe