Niin. Eli siinä jo mielipiteeni teidän "ylpeydestänne"
Pierumäki on hinttien ja homojen paikka !
Vierumäki ? Paremminkin Pierumäki !
13
1353
Vastaukset
- Kivekset suuhun!
Siellä vaan mökeissä perseet pomppii toistensa päällä ku muna työntyy miehen perseenreikään... oon ite nähnyt
- toopi2
et sitten kehdannu tunkea mukaan tiiviiseen tunnelmaan vaiikka mielesi teki? jäit ulkopuolelle runkkaamaan ja fantasioimaan miehen anuksesta ja kjullista?
- vaari, piippolan
toopi2 kirjoitti:
et sitten kehdannu tunkea mukaan tiiviiseen tunnelmaan vaiikka mielesi teki? jäit ulkopuolelle runkkaamaan ja fantasioimaan miehen anuksesta ja kjullista?
No sä voit tulla tänne ja laittaa vaarin ripulin runteleman perseaukon suullesi ja vaari paskantaa oi laari laari laa
(pierasen sun karva-kullin päälle)
- bmwpinkki
Hönölässä vihataan meitä homoja.. Itse kysyin vuosia sitten eräältä mieheltä jonka mökillä olin naku-uinnilla et voisinko ottaa sulta suihin ja saat panna mua jos haluut. Niin tää äijä suuttui kuin joku luolamies ja väitti ääni väristen vihasta, ettei ole homo ja vihaa homoja jne.. Täällä Tampereella on ihan toinen meno. Heteroäijätkin nuolee toisiaan yökerhoissa ja kokeilevat miesten välistä rakkautta..:)
- homokala
koulu on hirveetä
- BERAAAAAA
Pieruuuuuuuuuuuuuu!
- Pieruisaperse
Paaruisa peeru! Nyt pääsi iso PIERU!!! Paaru-Peeru Fartteri! Pieruperse pieruisaperse!
- Pro-laituri
Hyvin menee, mutta menköön. Heinola ja heinolalaiset on maineensa ansainnu...
- älyhoisukurutsu
Sisäsiittoset runkut tuomitsee ihmisiä nimen perusteella.
- Anonyymi
Mitä vittua tämä keskustelu on :D
- Anonyymi
Hyvin menee, mutta menköön. Heinola ja heinolalaiset on maineensa ansainnu...!!!!
- Anonyymi
ei hyvää päivää mitä juttuja !
- Anonyymi
Ompa todellakin tyhjänpäiväisiä juttuja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698