Määräytyykö horoskooppi syntymäpäivän vai lasketun ajan mukaan?

bonbonn

En tiedä että olenko nyt tyhmä kun kyselen tällaista mut kysynpä silti :)

Mun syntymäpäivä on 2. lokakuuta eli olen horoskoopiltani vaaka. Mutta mun la olisi kuulunut olla 29. lokakuuta, mikä olisi siis tehnyt musta skorpionin. Olen huomannut itsessäni erittäin paljon skorpionin piirteitä. Ollaan melkein kuin kaksi marjaa erään skorpioniystäväni kanssa :) Jotenkin tuntuu muutenkin, että skorpioni olisi se mun merkki. On mussa kyllä kieltämättä vaakaakin, aika paljonkin. Sitten on kanssa sanottu, että vaaka ja kauris ovat huonoin yhdistelmä ikinä, mutta hyviä kokemuksia on skorpparilla ja kauriilla. No, mun kumppani on kauris ja paras ystäväkin on kauris :)

Mietin vain, että onko se jotenkin tähtiin kirjoitettu, että olen skorpioni koska niin se on määrätty vai onko se aina niin, että sinä päivänä kun syntyy niin on henkeen ja vereen sitten se horoskoopilta?

15

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****Taivaalla.

      Astologian alkeita - Aurinkomerkki voi kuvastaa ainoastaan jotain sinusta. Nousevanerkki voi kuvastaa sinusta enemmän. Kuu kuvastaa sinusta paljon. MC kuvastaa hyvin sinua muille. Huone 4 kuvaa sinua hyvin. Uranus kartallasi kuvaa sinua hyvin. Venus kartallasi kuvaa sinua erittäin hyvin. Mars kartallasi kuvaa sinua erittäin hyvin. Huone 5 kuvaa sinua erittäin hyvin. Neptunus kartallasi kuvastaa sinua hyvin. Huone 12 kartallasi kuvastaa sinua erittäin hyvin. Ja niin edelleen.

      Olet luonnollisesti se horoskooppimerkki, jolloin synnyit.

    • jupukka

      Olet tyhmä kun edes kyselet.

    • 18+11

      Onhan tää vähän höpsö kysymys, mut toki voit olla enemmän skorpioni kuin vaaka.

      Mäkin koen olevani enemmän kaksonen kuin rapu.

      Mut molempii piirteitä minussaki :)

    • Anonyymi

      Mä oon huomannut, että kaikissa horoskooppimerkeissä on vähän mua! Mistähän se voi johtua? Tarkottaako se, että mä oon jotenki parempi ku muut? Musta on aina tuntunut jotenki ylivertaiselta (älkää kysykö miksi!:D) Onko jotain sellasta jumal-horoskooppia olemassa, josta ei vaan puhuta?

      • Anonyymi

        Saman ilimiön määki huomannu, ett kaikkea vähän löythyy minusta. On kaksosen monipuolisuutta ja nopeutta, mtu toisaalta härän , ravun ja skorpparin hitaita energioita ja skorpparin mystiikkaan ja henkisyyteen innostuneisuutta ja härän itsepäisyyttäkin löytyy ja ravun herkkyyttä ja vaaan tasapainon hakemista ja löytyy jousimiehen energiaa ja suoruutta sekä tulisuutta ja myös vesimiehen uudistushaluisuutta ja ehdottomuutta sekä kauriin syvämietteisyyttä ja neitsyen tarkkuutta &perfektionismia sekä leijonan iloisuutta.


      • Anonyymi

        kun nää kaikki on minussa jollaki lailla, niin joskus tuntuu etten tunne edes oikein itteeni että kuka mä oikein olen =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman ilimiön määki huomannu, ett kaikkea vähän löythyy minusta. On kaksosen monipuolisuutta ja nopeutta, mtu toisaalta härän , ravun ja skorpparin hitaita energioita ja skorpparin mystiikkaan ja henkisyyteen innostuneisuutta ja härän itsepäisyyttäkin löytyy ja ravun herkkyyttä ja vaaan tasapainon hakemista ja löytyy jousimiehen energiaa ja suoruutta sekä tulisuutta ja myös vesimiehen uudistushaluisuutta ja ehdottomuutta sekä kauriin syvämietteisyyttä ja neitsyen tarkkuutta &perfektionismia sekä leijonan iloisuutta.

        Olet kuin lapsi, joka ei tiedä miten ruokaa tehdään, vaan laittaa kattilaan vähän sitä ja tätä, ja sitten vain sekoitetaan. Ai niin ja maustehyllystä vähän kaikkea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin lapsi, joka ei tiedä miten ruokaa tehdään, vaan laittaa kattilaan vähän sitä ja tätä, ja sitten vain sekoitetaan. Ai niin ja maustehyllystä vähän kaikkea...

        mää oonkin vitsaillu isälleni näin "ei mulla ole luonnetta eikä identiteettiä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin lapsi, joka ei tiedä miten ruokaa tehdään, vaan laittaa kattilaan vähän sitä ja tätä, ja sitten vain sekoitetaan. Ai niin ja maustehyllystä vähän kaikkea...

        Niin eikä ole mitään tyyliä kunhan vain nakkaan jonkun vaaterievun ylleni miettimättä yhtään mihin meen sillä jne. Taiteilijaluonne oon siis kait. Että en seuraa mitään muotitrendejä. Voin nakata ylleni talvella kangastakin(se on vaatekaappini tyylikkäin ja boheemin vaatteeni) ja voin kulkea kaupunkiostoksilla verkkareissa ja voin yhdistellä omalaatuisia ja toisiinsa sopimattomia vaatekappaleita eikä mua vois kiinnostaa yhtään mitä muut siitä ajattelee, mut elämä ei ihan pyöri oman navan ympärillä kun asun isäni kanssa kun isäni on hermostollisesti hieman heikohko(kuten minä myös ) niin mun pitää huomioida isäni tunteet eli kovin erikoisiin kamppeisiin ei ole varaa pukeutua sillä muuten isä vois saada pian sydänkohtauksen. No hieman huumorilla sanoin. Mutta siis joo. Haluisin toki olla vielä erikoisempi tyyppi, mutta pitää huomioida rinnalla kulkeva ihminen jonka kanssa asun samassa talossa. Ei siis pyöri elämä oman navan ympärillä. Pitää niinku joustaa. Syntymerkkini on härkä, mutten ole erityisen itsepäinen, mutta kyllä se välillä se härän itsepäisyys tulee sieltä esille. Äidiltä perinyt sitä jouskarin temperamenttia.

        Aika hyvä vertaus sulta kun heitit hyvän vertauksen tossa! Nauratti hieman kun niin hyvin sanoit sen =)

        Musiikissa myös ei ole mitään selvää omaa tyyliä koska mulle käy lähinnä kaikki musa. Sama asia vaatteissa ja luonnepuolikin oikeastaan. Ruokajutuissa oon myös tykännyt usein erilaisista ruokayhdistelmistä. Kirjallisuudessa myös tykkään erityylisistä kirjoista.

        Ihmiset pitää ehkä mun kaltaisia ihmisiä ristiriitaisina, mutta minä en näe itsessäni sitä ristiriitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin lapsi, joka ei tiedä miten ruokaa tehdään, vaan laittaa kattilaan vähän sitä ja tätä, ja sitten vain sekoitetaan. Ai niin ja maustehyllystä vähän kaikkea...

        mut kai pohjimmiltani oon ehkä eniten kaksoset -merkkiä kun kaksonen on tunnettu siitä että luonteessa on ne kaikki hmm??????


    • Anonyymi

      Näyttää siltä kuin kivikautiset vastikään astrologiasta kuulleet alkuasukkaat myhäilis täällä.
      Ihmisessä on 13 päätekijää - 2 pääluonnetta, joiden nousevat luonteet (2), sekä 9 planeetan sijainnit.
      Joten ei voida puhua vain yhden voiman vaikutuksesta.

      • Anonyymi

        mitä on siis nämä nousevat 2 luonnetta onko se yksi nouseva merkki ja onko se toinen syntymerkki vaiko kuumerkki?? Oon kuullut myös mars-merkistä, venus-merkistä ja oli joitain muitakin vielä en muista mitä.


      • Anonyymi

        siis tarkoitan 2 pääluonnetta


    • No siis taidat olla poikkeus se on jo valmiiksi varmaan annetun se luonne kun sun oisi pitänyt olla se ja synnyit Kin aikaisemmin mutta sinulla oli jo se luonne

    • Anonyymi

      Voit päättää horoskooppimerkkisi ihan itse. On täsmälleen yhtä pätevä keino.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe