http://keskustelu.suomi24.fi/node/10198383
Miten ja kuka valvoo, että sovittelussa sovittu myös toteutuu?
Minulle kävi näin: Poliisi pyysi, että suostuisin (olin siis vahingon kärsijä) sovitteluun kolmannen osapuolen kanssa. Tämä kolmas osapuoli ei ollut teon tekijä, vaan edusti tätä vahingon tekijää (oli hoitohenkilökunta). Kun tämä vahingon tekijä huomasi, että hoitohenkilökunta hoitaa neuvottelut aina hänen puolestaan, niin hän ei piitannut sopimuksesta yhtään mitään. Sama homma jatkuu nyt ja poliisi ei piittaa asiasta. Poliisi sanoo, että tee uudestaan rikosilmoitus ja samalla pyytää olemaan tekemättä.
Onko niin, että sovittelu on vaan tapa saada asia pois pöydältä?
Ei koskaan enää-suominenko kirjoittanut
4
173
Vastaukset
- HYVÄ KARI
En koskaan vaatinut mitään taloudellista hyötyä, vaan vaadin että tää kaikki mun identiteetillä jutut loppuu. Että saan nukkua (ja perheeni saa) yöni rauhassa, että voin olla työssäni rauhassa jne. jne... Tämä henkilö, joka häiriköi oli/on poliisin vasikka. Tuollainen poliisi KRP:sta, kuin Kari Patanen on tämän vasikan hyvä kaveri ja sen voi vaan jokainen kuvitella, että KRP:n poliisi saa sanavaltaa. Mulle sanottiin suoraan, että "et nyt viittis ja miettisit nyt vähän". Kaikkea en voi kertoa.
Poliisi pyysi mua, että pidättäydyn kaikista vaatimuksista ja annan hoitohenkilökunnan hoitaa asian. En voi sanoa miksi.
Mut ehkä tunnistetaan tämän jälkeen, mutta olkoot sitten niin. Monesta saattaa tuntua, että joku sekoboltsi kirjoittaa taas shittiä, mutta näin se ei ole.- 11+14
Hei Cluso, pyydä edes anteeksi niiltä joille aiheutit hankaluuksia.
11+14 kirjoitti:
Hei Cluso, pyydä edes anteeksi niiltä joille aiheutit hankaluuksia.
Multa se tosin pyysi anteeksi, mutta ihan vaan siksi, kun poliisi puuttui sen häiriköintiin.
Cluso ketkutteli itsensä erään winkkarilaisen suosioon uskottelemalla tälle xxxxxx ihan kaikkea shittiä. Arvata vaan saattaa, että Cluso kertoi heti kaiken kaikille. Se jätkä ei osaa kunnioittaa kenenkään yksityisyyttä. Lisäksi se kettuili tälle xxxx täälläkin jotain: """"Voihan Xxxxauha....."""" tms.. Mua hatutti oikeesti paljon, että se kehtasikin tehdä noin. Mulle on tullut paljon winkkaripostia monelta winkkarilaiselta (jotkut jopa todella isoja tekijöitä), mutta ei mulle tulisi mieleenkään kertoa heidän tarinoitaan ja henkilöllisyyksiään täällä.
Ja mitaan ette voi...
Pitkään se kesti, ennenkuin syöttiini tartuttiin. Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Harvemmin kehtaan sanoa, että odottaminen kannatti, mutta nyt kannatti. Asia selvisi kertarysäyksellä.
Ja mitaan ette voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382