Hyvää ja huonoa palautetta!?
Hyvää palautetta saa Sirkunpolun koti-pizza! Iloista ja mukavaa palvelua!
Myös lohtajan k-kaupassa asiallista palvelua.
Huonoa saa anttilan nirppanokat, iloisuus ja asiakaspalveluhenkisyys on tärkeä osa teidän työtä!
Maskusta saa todella töykeää palvelua, myyjät hengittää niskaan eikä saa katsella rauhassa.
Asiakaspalvelu
17
824
Vastaukset
- Päivänpiristys
Mulle ei ainakaan Anttilassa oo nirppanokkia.
10 Lohtajan K-kaupalle. Mira on pirtee tyttö ja tervehtii iloisesti jo ovesta tultua, kuten kaikki toisetkin siellä kaupassa, mitä ei yleensäkään kaikissa kaupoissa tapahdu. Piristävää palvelua. - liiketäynnäääliöitä
Kajaanin vesi, sitä liikettä olen eniten kuullut Kajaanissa ollessani haukuttavan.Syykin selvisi niillä parilla asiointi kerralla jotka itse sinne tein. Ei minkäänlaista palvelua, myyjät puupökkelöitä, asiantuntemus puuttui, hiki haisi(peseytyminen unehtunut).
Onneksi samoja tarvikkeita saa nykyään esim. Terrasta.- mikä liiketäynnäääli
Kajaanin Vesi on kunnallinen liikelaitos. Siellä ei myydä kuin vettä. Terra ei sitä myy.
- huhuhuhuhuhu
mikä liiketäynnäääli kirjoitti:
Kajaanin Vesi on kunnallinen liikelaitos. Siellä ei myydä kuin vettä. Terra ei sitä myy.
Se vli tarvikkeita myyvä epäsiisti palju siinä tien varressa(uimahallilta alaspäin), taitaa olla toinenkin ja onhan siellä niitä jonkin sortin asentajia, joista voimakas huhu liikkuu että hommat ei hoidu, tiedä häntä sitten.
- Ei mullekaan
huhuhuhuhuhu kirjoitti:
Se vli tarvikkeita myyvä epäsiisti palju siinä tien varressa(uimahallilta alaspäin), taitaa olla toinenkin ja onhan siellä niitä jonkin sortin asentajia, joista voimakas huhu liikkuu että hommat ei hoidu, tiedä häntä sitten.
Onninen on tukkuliike, ei ne tavallisille ihmisille myy.
- 15+1
Maistraatissa ja poliisilaitoksen kansliassa olen saanut todella hyvää ja asiallista palvelua. Myös kajaanin sisustajilla palvelu pelaa.
- vippakattu
Mitä withua, vanha ketju!"
- asiakas++++
Anttilan as.palv. on kaksjakoista.Osa palvelee hyvin ja osa tod. huonosti. Yks toinen jalkqa eläkkeellä oleva pilaa koko kaupan maine3n.
- Oikeellajalallaylös
Ootteks te nousseet väärällä jalalla sängystä oamulla ylös, niinku äetvaenoo tapasi sanoa ennen kiukuttelevista lapsista. Kun jaksatte marista vaan Anttilan palveluista jatkuvasti. Kokkeilkoopa seuroovalla kerralla hymmyillä siellä Anttilassa, kun meette esim. kassalle. Tiiä, vaikka soatte aurinkoisen ilmeen takasin. HEHHEH! Kokkeiltukin on.
- wgfbdfbgwsf
Oikeellajalallaylös kirjoitti:
Ootteks te nousseet väärällä jalalla sängystä oamulla ylös, niinku äetvaenoo tapasi sanoa ennen kiukuttelevista lapsista. Kun jaksatte marista vaan Anttilan palveluista jatkuvasti. Kokkeilkoopa seuroovalla kerralla hymmyillä siellä Anttilassa, kun meette esim. kassalle. Tiiä, vaikka soatte aurinkoisen ilmeen takasin. HEHHEH! Kokkeiltukin on.
Oletko anttilassa töissä? Se on kumma kun huonosta asiakaspalvelusta saa palautetta niin heti mäkätetään "yrittäkää hymyillä" yms. paskaa. Mistäs sinä tiedät kuka siellä hymyilee ja kuka ei? Joillekin kun ei riitä minkään valtakunnan hymyilyt ja tervehtimiset vaan ollaan turha rullalla eikä välttämättä pukahdetakaan takaisin. Turha syyttää asiakkaita jos ei itse osaa palvella.
- Oikeellajalallaylös
wgfbdfbgwsf kirjoitti:
Oletko anttilassa töissä? Se on kumma kun huonosta asiakaspalvelusta saa palautetta niin heti mäkätetään "yrittäkää hymyillä" yms. paskaa. Mistäs sinä tiedät kuka siellä hymyilee ja kuka ei? Joillekin kun ei riitä minkään valtakunnan hymyilyt ja tervehtimiset vaan ollaan turha rullalla eikä välttämättä pukahdetakaan takaisin. Turha syyttää asiakkaita jos ei itse osaa palvella.
En totellakkaa oo Anttilas töis, ihan vuan käyn siellä asjakkaana sillon tällön.
Oon ihan eri töis, kun myyntihommis.
- uus ketju paikallaan
Älä juutu vanhaan, mene eteen päin, palvelu muuttuu niin myös arvioinnit.
- miipiipi
menkäähän lehtikankaan ärrälle nii revitte iteltänne päät irti! on muuten pikkaasen liian kuspäistä porukkaa..
- 111
Lehtikankaan R-kioski on kyllä pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Aikuisia kohdellaan tylysti, ja lapsia suorastaan kiusataan. Sen paikan kierrän kyllä kaukaa!
- Lillipilli
111 kirjoitti:
Lehtikankaan R-kioski on kyllä pohjanoteeraus asiakaspalvelussa! Aikuisia kohdellaan tylysti, ja lapsia suorastaan kiusataan. Sen paikan kierrän kyllä kaukaa!
Hyvää
S-market lehtikangas ja laajankangas
Vero Moda
Kirpputori Vanha-aitta
Kasarminkadun koti-pizza - Nuggis
111 kirjoitti:
Onpa kiva kuulla, etten ole ainut joka näin ajattelee. Valikoivaa palvelua. Toisia asiakkaita suoraansanottuna palvotaan, toisia ei edes tervehditä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971887- 1611781
- 1141502
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911437Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1861158Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331036Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja167985En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59958Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46886Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39877