Kajaanin parasta ja huonointa palvelua!

Palvelua saanut

Tuolla Sotkamon sivuilla oli puhetta parhaasta ja huonoimmasta palvelusta.

Mikäs on Kajaanin tilanne?

Kokemuksesta voin sanoa, että asiantuntevaa ja parasta palvelua olen saanut monessakin paikassa, ainakin:
Citymarketissa
Anttilassa
Life-luontaistuotekaupoissa
Kauppakadun kenkäkaupassa, palvelualtis nuorimies myyjänä.
Kauppakadun ja Lönnrotinkadun R-kioskeilla positiiviset myyjät.
ATK-huollossa asiantuntevat miehet korjaavat tietokoneesi.
Pyöräpalvelu

Lohtajan K-Marketissa, kauppiaat vaihtui vuoden alussa. Ikävää, että Taimi ja kumppanit lähti, mutta nuorta väkeä kaivataan kauppiaiksi kun kauppiassukupolvet vanhenee. Kiva, että nuortakin polvea tulee kaupan alalle.

Päivystävällä, lääkärissäkin tk:ssa sekä KAKSissa on sekä huonoja että hyviä kokemuksia lääkäreistä. Enempi kuitenkin hyviä kokemuksia. Hoitsuista ei olekaan kuin hyviä kokemuksia päivystyksessä sekä tk:ssa että KAKSissa.

Makasiinissa, vaikka taitaa kaikissa Kuhmon, Sotkamon ja Kajaanin Makasiineissa ainakin olla hintatiedot hukassa. Hyllyjen reunoissa alehintoja, joita ei kassoille ole päivitetty. Joku ei ole hoitanut tehtäviään.



Huonointa palvelua:
Vehe kun vehe, en mene toista kertaa korjauttamaan wehkeitäni.
No huonoko päivä lie yhellä ollut/väärälläkö jalalla lie aamulla sängystä noussut, kuten äiti ennenwanhaan sanoi kiukuttelevista lapsista.

500

19853

    Vastaukset

    • 3+3=33

      palvelu on itsestäkin kiinni. Kuulostaa että jotku ihmiset saa joka paikassa huonoa palvelua kun taas toisia palvellaan lähes aina hyvin.
      Dresmanissa on ainakin huippu asiakaspalvelu ja ammattitaitoinen henkilökunta.
      Ei kyllä äkkiä tule sellaista paikkaa missä olisi huono palvelu ja jos alkaisin luettelemaan ne paikat missä on hyvä palvelu niin tulisi todella pitkä lista.
      Ja nämä jonot hoitoon pääsyssähän ei ole henkilökunnan syytä vaan polittisten päättäjien joten poliitikoilta saamme todella huonoa palvelua vaikka maksamme niden palkan.

      • Kirjoja/lehtiä luen

        Niimpä niin, joskus on myös palveltavan korvien välistäkin kiinni, millä mielellä menet asioimaan. Jos on tympeä ilme itsellä, vastassa voi olla myös tympeä ilme.

        Kajaanin kirjastoissa on ainakin minua palveltu hyvin ja hymyileviä virkailijoita. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.


      • Tatjaaaaana
        Kirjoja/lehtiä luen kirjoitti:

        Niimpä niin, joskus on myös palveltavan korvien välistäkin kiinni, millä mielellä menet asioimaan. Jos on tympeä ilme itsellä, vastassa voi olla myös tympeä ilme.

        Kajaanin kirjastoissa on ainakin minua palveltu hyvin ja hymyileviä virkailijoita. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

        Saman olen huomannut kirjastoissa.


      • kirja pöpö
        Kirjoja/lehtiä luen kirjoitti:

        Niimpä niin, joskus on myös palveltavan korvien välistäkin kiinni, millä mielellä menet asioimaan. Jos on tympeä ilme itsellä, vastassa voi olla myös tympeä ilme.

        Kajaanin kirjastoissa on ainakin minua palveltu hyvin ja hymyileviä virkailijoita. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

        On sielä muutama nirppanokka joka ei kyllä ole palvelualalle sopiva.


      • verikoetta pelkäävä
        Kirjoja/lehtiä luen kirjoitti:

        Niimpä niin, joskus on myös palveltavan korvien välistäkin kiinni, millä mielellä menet asioimaan. Jos on tympeä ilme itsellä, vastassa voi olla myös tympeä ilme.

        Kajaanin kirjastoissa on ainakin minua palveltu hyvin ja hymyileviä virkailijoita. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

        Kainuun Keskussairaalan laboratoriossa on kohtelias mies verikokeenottaja,aina on saanu hyvää palvelua häneltä.


      • KILPPPPPARI
        verikoetta pelkäävä kirjoitti:

        Kainuun Keskussairaalan laboratoriossa on kohtelias mies verikokeenottaja,aina on saanu hyvää palvelua häneltä.

        Kaikki KAKSin labran hoitajat siellä on olleet mulle kohteliaita.


      • nummer 24
        KILPPPPPARI kirjoitti:

        Kaikki KAKSin labran hoitajat siellä on olleet mulle kohteliaita.

        Sama täällä hyvin ovat ystävällisiä..


      • ketjut

        Väinämöisekadun pyöräliikkeessä ei ole enään hyvää palvelua, kun omistaja vaihtui.


      • pettynyt asiakas
        ketjut kirjoitti:

        Väinämöisekadun pyöräliikkeessä ei ole enään hyvää palvelua, kun omistaja vaihtui.

        Valitettavasti näin on. Onneksi on toinen liike, jossa saa PALVELUA.


      • jomi kompi
        pettynyt asiakas kirjoitti:

        Valitettavasti näin on. Onneksi on toinen liike, jossa saa PALVELUA.

        Sauli oli asiakas palvelia aina,minne lie hävinny kun ei ole siellä enään.


      • hapan naama
        Kirjoja/lehtiä luen kirjoitti:

        Niimpä niin, joskus on myös palveltavan korvien välistäkin kiinni, millä mielellä menet asioimaan. Jos on tympeä ilme itsellä, vastassa voi olla myös tympeä ilme.

        Kajaanin kirjastoissa on ainakin minua palveltu hyvin ja hymyileviä virkailijoita. Sivusta seuranneenakin olen huomannut, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

        Näin on jos on itse hapan naama niin minkäs voi.


    • ?????

      Ei kai ne sinun vehkeitä korjannu,no en ihmettele sitte jos meni pieleen ????

      • 24

        asiallista ja asiantuntevaa palvelua on saanut, ei valittamista.


      • ...........

        ,


      • kjklllllllllllllllll
        24 kirjoitti:

        asiallista ja asiantuntevaa palvelua on saanut, ei valittamista.

        eioooooooooooooo


      • 9786

        Kyllä ne ois saaneet ne sinun vehkeet kuntoon,on niillä laiteita joka lähtöön.


      • upo upo
        24 kirjoitti:

        asiallista ja asiantuntevaa palvelua on saanut, ei valittamista.

        Palvelu on hyvää mutta,koneet ei tule kuntoon yleensä.


      • liesi h
        upo upo kirjoitti:

        Palvelu on hyvää mutta,koneet ei tule kuntoon yleensä.

        näin on näreet.


      • ++++++++++++++++++++
        ........... kirjoitti:

        ,

        ????????


      • ftgykljhygtrewsiuytr

        Mitteepä tarkotat?
        Vehkeitäpä hyvinnii korjattiin, ihan niitä mitä siellä yleensä korjataan.


    • ...............

      Huonoa palvelua olen saanut mm. Lidlissä, keskustan apteekissa ja eräässä pienessä kauneusalan liikkeessä.
      Hyvää palvelua olen saanut mm. Puuilossa, Maxi Makasiinissa ja lemmikkieläinliikkeissä.

      • qqqqqqqqqq

        Mä oon kyllä saanut hyvää palvelua Lidlissä ja kaikissa Apteekeissa.
        Kuin myös Puuilossa, Maxi Makasiinissa ja lemmikkieläinliikkeissä.
        Listaa voisi jatkaa vielä mm. Citymarket, Keskustan S-Market, ABC, Kaakinen, ÄRRÄt, Biorex, Eurokangas, Step In, Anssin parturi. Muitakin varmasti on, ei tuu mieleen.


      • ala arvoinen

        Lidlissä on asikkaatki hunoja,myyjien mielestä aivan ala arvoisia.


    • Pörhö huonouden SE

      Hyvää palvelua monessakin liikkeessä, esim. Puuilossa. Todella huonoa palvelua Pörhön autoliikkeessä.

      • dfrgh

        Ei mulla oo kokemusta Kajaanin Pörhöltä. Oulun Pörhöllä on ollut huonoa palvelua.


      • M 626

        Samaa mieltä 2 yli muiden voittaa kaiken.


      • pärhölä

        Pörhöllä hyvä palvelu.kaikki on kohteliaita ja sivistyneitä.


      • toyota 2
        dfrgh kirjoitti:

        Ei mulla oo kokemusta Kajaanin Pörhöltä. Oulun Pörhöllä on ollut huonoa palvelua.

        Kajaanin korjaamolla on ainaki hyvä palvelu Pörhöllä.


      • purholla
        pärhölä kirjoitti:

        Pörhöllä hyvä palvelu.kaikki on kohteliaita ja sivistyneitä.

        Näin on Pörhöllä palvelu pelaa.


    • Joopa joo

      Joo, hyvää palvelua olen saanut Puuilossa, Wetterillä, kaikissa Kajaanin Apteekeissa, kirpputori Wanhassa Aitassa, takseilta, ym. listasta tulisi pitkä.

      Huonoa palvelua taas, no, taitaapi tosiaan olla niin, että jos joitakin on ollut, heillä on ollut paha päivä.

      Eihän kyllä asiakaspalvelussa huono päivä saa näkyä niin, että asiakas tulee ns. huonosti kohdelluksi. Niin vain joskus käy joillekin.

      • Ojuri-<olli

        Puuilossa saa hyvää palvelua.


      • pUgP
        Ojuri-<olli kirjoitti:

        Puuilossa saa hyvää palvelua.

        Citymarkettissa olin katselemassa ostoksia, ja yhtäkkiä selän takaa kuului pirtsakka tytön tervehdys. Käännyin ja katsoin.. nätti blondihan siellä oli. Tervehdin tietysti takaisin, mutta jäin miettimään tunsiko se mut jostain vai onko tosissaan näin iloinen asiakaspalvelija. Sama tyttö tervehti iloisesti myös toisellakin ostoskerralla ja en mä sitä tunne eikä se varmasti mua, mutta kyllä sain iloisen mielen, kun noin jaksaa asiakkaita tervehtiä :)


      • Tyytyväinen ostaja
        pUgP kirjoitti:

        Citymarkettissa olin katselemassa ostoksia, ja yhtäkkiä selän takaa kuului pirtsakka tytön tervehdys. Käännyin ja katsoin.. nätti blondihan siellä oli. Tervehdin tietysti takaisin, mutta jäin miettimään tunsiko se mut jostain vai onko tosissaan näin iloinen asiakaspalvelija. Sama tyttö tervehti iloisesti myös toisellakin ostoskerralla ja en mä sitä tunne eikä se varmasti mua, mutta kyllä sain iloisen mielen, kun noin jaksaa asiakkaita tervehtiä :)

        On siellä mukavan lupsakoita miehiäkin. Ainakin makkaran/syltynmyyjä.
        Kassaneitejä/rouvia/herroja unohtamatta.


      • 5655
        Tyytyväinen ostaja kirjoitti:

        On siellä mukavan lupsakoita miehiäkin. Ainakin makkaran/syltynmyyjä.
        Kassaneitejä/rouvia/herroja unohtamatta.

        Huh huh vai kassa neitiä just oiskohan ne jo ylikypsiä,ja äkäisiä liian kauan kasalla olleita vihasia ainaki ovat.


      • alatoopiska
        Tyytyväinen ostaja kirjoitti:

        On siellä mukavan lupsakoita miehiäkin. Ainakin makkaran/syltynmyyjä.
        Kassaneitejä/rouvia/herroja unohtamatta.

        Pertsa pelastaa aina päivän kun sitä jututtaa,cittarissa mutta sehän ei olekkaan cittarin palveluksessa.


      • S 80

        Wetterillä on loistava palvelu nykyään, kun muuttivat uusiin tiloihin niin varaosapuolella sai hunoa palvelua alussa.


      • kärry
        Ojuri-<olli kirjoitti:

        Puuilossa saa hyvää palvelua.

        Juu niin saa aina on raha kelvannu.


      • räämiviineri
        Ojuri-<olli kirjoitti:

        Puuilossa saa hyvää palvelua.

        Heikkisen leipomosta saa hyvää palvelua, samoin hyviä munkkeja


      • NAMI-LEIVOS
        räämiviineri kirjoitti:

        Heikkisen leipomosta saa hyvää palvelua, samoin hyviä munkkeja

        Heikkiseltä saa munkkien lisäksi hyvää kahvia ihanien nami-leivosten kera sekä kaupungin parasta puu-uunileipää ja tervaleipää.


      • 52547
        Ojuri-<olli kirjoitti:

        Puuilossa saa hyvää palvelua.

        Puuilossa on ainaki yksi tumma nainen joka joutais poistoon, on ollu siellä jo pitempään,huonoa palvelua ja ylimielinen on.


    • silmiklasikäärme

      Yleisesti ottaen Kajaanissa palvelu on ollut hyvää, mutta pari kertaa on tullut käytyä Silmäasemalla, ja on kaks kertaa liikaa. Vaihdoin suosiolla liikettä, eivät tarvi minun euroja.

    • Kyydittävä

      Inva-taksit, kiitettävää palvelua.

      • Kyytiläinen

        Erityisesti yhet kaljupäät ja melkein kaljupäät taksikuskit.


      • JUUU.....

        JUUU.....


      • Uuutelias
        Kyytiläinen kirjoitti:

        Erityisesti yhet kaljupäät ja melkein kaljupäät taksikuskit.

        Kerrotko nimetkin?


      • matkustajat

        Partasen taxi kirkko aholta,aina ystävällinen Hannu.


      • ylös ja ulos
        Uuutelias kirjoitti:

        Kerrotko nimetkin?

        Niin ja oliko ne vittumaisia vai palvelu alttiita.


      • ASIAAAAKAS
        matkustajat kirjoitti:

        Partasen taxi kirkko aholta,aina ystävällinen Hannu.

        Joo, sekä Härkösen, Lukkarin, Hentusen ja Ohtosen Taksit ja Invataksit Kajaanin Tila-Autot, Taksi Kivioja Seppo, Taksipalvelu Mervi Heikkinen ja Korhosen Taksi.


      • ASIAAAAKAS
        matkustajat kirjoitti:

        Partasen taxi kirkko aholta,aina ystävällinen Hannu.

        Nimittäin ystävällisiä.


      • kyläläisii ; )
        matkustajat kirjoitti:

        Partasen taxi kirkko aholta,aina ystävällinen Hannu.

        Kirkkoaho on yhdyssana, mut, Hannu on ystävällinen, niinkö asiaan kuuluukin!


      • Kyytiläinen
        ylös ja ulos kirjoitti:

        Niin ja oliko ne vittumaisia vai palvelu alttiita.

        Palavelualttiita ovat!

        Niin ja ei siellä oekein montaa melekein kaljupäätä tahi kaljupäätä oo, joten arvaa ite keitä tarkotin.


    • Kahvi-Reeta

      Jormuan lavan kahvitytöt, iso kiitos!

      Jormuan kioskilla kiva käydä kesällä kahvilla, pirteitä tyttöjä, iso kiitos!

      • Jormuan kävijä

        Oon sammoo mieltä!


      • kahvin killittäjät

        Niinpäs onkin, kiitos terveiset vaan Arffamanin Raijalle.


    • Lottonainen

      Kauppakadun ÄRRÄllä mukavat myyjät!

      • ökjnooooooooooo

        Asutar. Paras palvelu.


      • ...................
        ökjnooooooooooo kirjoitti:

        Asutar. Paras palvelu.

        Rosso, Asutar, Suomalainen kirjakauppa, Bio-Rex, AD varaosa, Korpi-Auto, parasta palvelua.
        KIITOS!


      • abks
        ................... kirjoitti:

        Rosso, Asutar, Suomalainen kirjakauppa, Bio-Rex, AD varaosa, Korpi-Auto, parasta palvelua.
        KIITOS!

        Samat liikkeet on minustaki hyviä,palvelu pelaa ja ystävllisyys huipussaan.


    • Solvaajista....

      Meikä perhe on asioinut mainitsemassasi Vehe kun Vehe liikkeessä ja aina on ollut hyvä palvelu .
      Kummia kirjoittelet, arvokas yritys kajaanille, hyvä pojat ja peukkua.

      • Korjauttaja

        Aina saanut iloista, nopeaa, hyvää palvelua!


    • fgvnhjkl

      ABC:llä saa hyvää palvelua niin Aputeekissa kuin kaupan ja baarin puolellakin.

      Pitäisi kyllä joskus katsoa itsekunkin asiakkaan peiliinkin, ainakin niiden porsastajien. Niitä löytyy sekä ABCn, että muidenkin huoltoasemien/kauppojen ym. asiakkaista. Vessat on monessakin paikassa välillä kuin sikolättejä. Vessapaperit ym. pyörii lattialla. Joskus joku hätähousu on tehnyt tarpeensa lattiallekin. Siivoojat eivät ole paikalla kokopäiväisesti, tekeevät hyvää työtä. Heitä pitää kiittää jälkien siivoamisesta joka paikassa.

      Kokemuksesta tiedän, olen myös aikoinaan siivoajanakin työtä tehnyt.

      • Tavallinen duunari

        Olen sammoo mieltä siivoojan työstä.


      • Ei sottaaja

        Ykköskiitos kaikille siivoajille!


      • Ei suttaaja

        Samat sanat!


      • fairy+vim
        Tavallinen duunari kirjoitti:

        Olen sammoo mieltä siivoojan työstä.

        Siivoojat kyllä saa lian vähän kiitosta vaikka tekevät kovaa työtä,ois melko paskasta jos ei siivoojia ois.


    • virat kiertoon

      Varsinkin maanmittaustoimistossa palvelu on välillä mitä on, mutta eihän siellä ollakkaan tulosta tekeviä asiakaspalvelioita.

      • satunnainen asiakas

        Löytäneekin aina niin tympääntyneen kassaneidin .Edellinen vuosikausia kyllästyneenä istui ja naputteli ostoksia.
        Nyt uutta verta ja jo kyllästyneen oloinen.

        Varastohommiin, pois asiakkaiden näköpiiristä.


      • Tyytyväinen asiakas
        satunnainen asiakas kirjoitti:

        Löytäneekin aina niin tympääntyneen kassaneidin .Edellinen vuosikausia kyllästyneenä istui ja naputteli ostoksia.
        Nyt uutta verta ja jo kyllästyneen oloinen.

        Varastohommiin, pois asiakkaiden näköpiiristä.

        Empä oo nähnyt Anttilassa tympääntynyttä kassaneitiä.


      • seonpenttimiestäjoka
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Empä oo nähnyt Anttilassa tympääntynyttä kassaneitiä.

        Hyvää palvelua, jämptisti. Tolkku-Pentti osaa.


      • no joo
        satunnainen asiakas kirjoitti:

        Löytäneekin aina niin tympääntyneen kassaneidin .Edellinen vuosikausia kyllästyneenä istui ja naputteli ostoksia.
        Nyt uutta verta ja jo kyllästyneen oloinen.

        Varastohommiin, pois asiakkaiden näköpiiristä.

        Empäs kyllä ole edes nähny Anttilassa että työntekijät istuisivat kassantakana? Seisaaltanhan ne rahastaa? ..vai tarkoitatko aikoinaan vuosia sitten, kun oli vielä liukuhihna kassat...?
        Itse ainakin olen saanut aina siellä hyvää palvelua, nii myymälässä kuin kassallakin.


      • Iso_Iita
        no joo kirjoitti:

        Empäs kyllä ole edes nähny Anttilassa että työntekijät istuisivat kassantakana? Seisaaltanhan ne rahastaa? ..vai tarkoitatko aikoinaan vuosia sitten, kun oli vielä liukuhihna kassat...?
        Itse ainakin olen saanut aina siellä hyvää palvelua, nii myymälässä kuin kassallakin.

        Ainakin yksi taksikuski palveli huonosti. Yritin maksaa kyytini ns. luonnossa, ja kun näytin revani tuumasi hän, että ei ole antaa noin isosta takaisin...


      • sokea kana
        no joo kirjoitti:

        Empäs kyllä ole edes nähny Anttilassa että työntekijät istuisivat kassantakana? Seisaaltanhan ne rahastaa? ..vai tarkoitatko aikoinaan vuosia sitten, kun oli vielä liukuhihna kassat...?
        Itse ainakin olen saanut aina siellä hyvää palvelua, nii myymälässä kuin kassallakin.

        Instrussa ei huomata enää asiakasta samalla lailla kun ennen. Onnneks on muitakin optikkoja.


      • malttanut olla
        seonpenttimiestäjoka kirjoitti:

        Hyvää palvelua, jämptisti. Tolkku-Pentti osaa.

        kehaisematta itseäsi. :-))


      • 7+13=20

        oli ainakin hyvä asiakaspalvelija nuori nainen. Tulin ihan hyvälle mielelle kun asioin siellä.


      • Rahalla maksava
        Iso_Iita kirjoitti:

        Ainakin yksi taksikuski palveli huonosti. Yritin maksaa kyytini ns. luonnossa, ja kun näytin revani tuumasi hän, että ei ole antaa noin isosta takaisin...

        HÄPEÄ!
        Kyllä olet ollut sellainen tapaus, että olet asiakkaana ns. huono asiakas.
        Taksikuskit eivät elätä itseään ja/tai perhettään sillä, jos kaikki asiakkaat maksaisivat luonnossa.


      • Tyyyytyväinen
        no joo kirjoitti:

        Empäs kyllä ole edes nähny Anttilassa että työntekijät istuisivat kassantakana? Seisaaltanhan ne rahastaa? ..vai tarkoitatko aikoinaan vuosia sitten, kun oli vielä liukuhihna kassat...?
        Itse ainakin olen saanut aina siellä hyvää palvelua, nii myymälässä kuin kassallakin.

        Niin minäkin oon saanut hyvää palvelua Kajaanin Anttilassa.


      • Kummastelija
        satunnainen asiakas kirjoitti:

        Löytäneekin aina niin tympääntyneen kassaneidin .Edellinen vuosikausia kyllästyneenä istui ja naputteli ostoksia.
        Nyt uutta verta ja jo kyllästyneen oloinen.

        Varastohommiin, pois asiakkaiden näköpiiristä.

        Aina olen kummastellut kuinka Anttilan asiakaspalvelua kehutaan. Itse asioin yleensä yläkerrassa, ja siellä kassoilta ei paljon hymyä heru. Kenties ne kehutut asiakaspalvelijat ovat alakerrassa? Nykyisellään käyn Anttilassa vain hyvien meikkitarjousten tms perässä, mutta muutoin en siellä käy. Raatihuoneentorin apteekissa olen aina saanut hyvin töykeää palvelua: asiakkaita ei tervehditä ja jos jotain erehtyy kysymään tiuskitaan takaisin ym. Olen äänestänyt jaloillani ja käyn Kauppakadun apteekissa, siellä palvelu on aina hyvää vaikkakin resepti jonot ovat välillä pitkät (ehkäpä muutkin ovat siirtäneet ostoksensa sinne).


      • +++++++++++
        7+13=20 kirjoitti:

        oli ainakin hyvä asiakaspalvelija nuori nainen. Tulin ihan hyvälle mielelle kun asioin siellä.

        Minullakin on vaan hyviä kokemuksia miellyttävistä ja asiantuntevista asiakaspalvelijoista Kajaanin verotoimistossa.


      • ......
        Kummastelija kirjoitti:

        Aina olen kummastellut kuinka Anttilan asiakaspalvelua kehutaan. Itse asioin yleensä yläkerrassa, ja siellä kassoilta ei paljon hymyä heru. Kenties ne kehutut asiakaspalvelijat ovat alakerrassa? Nykyisellään käyn Anttilassa vain hyvien meikkitarjousten tms perässä, mutta muutoin en siellä käy. Raatihuoneentorin apteekissa olen aina saanut hyvin töykeää palvelua: asiakkaita ei tervehditä ja jos jotain erehtyy kysymään tiuskitaan takaisin ym. Olen äänestänyt jaloillani ja käyn Kauppakadun apteekissa, siellä palvelu on aina hyvää vaikkakin resepti jonot ovat välillä pitkät (ehkäpä muutkin ovat siirtäneet ostoksensa sinne).

        Empä oo huomannut tympeitä vastaanottoja Anttilassa.
        Jospa sinä itse olet ollut tympeän/yrmeän näköinen asiakas, ei silloin heru hymyjä.


      • Kummastelija
        ...... kirjoitti:

        Empä oo huomannut tympeitä vastaanottoja Anttilassa.
        Jospa sinä itse olet ollut tympeän/yrmeän näköinen asiakas, ei silloin heru hymyjä.

        Itse olen vuosia työskennellyt asiakaspalvelussa ja vaikka asiakkaalla olisi kuinka nyrpeä naama, ei se oikeuta olemaan naama nurinpäin asiaakkaalle. Myös asiakkaana olen hymyssä suin, mutta kyllä hymy hyytyy kun tiskin toisella puolella vaikutetaan työhönsä kyllästyneeltä ja tympeältä. Hyvällä asiakaspalvelijalla ei ole ns. huonoja päiviä. Huono päivä jätetään firman ovan taakse ja muistetaan että asiakas sen palkan lopulta maksaa.


      • %%%%%%%%%
        satunnainen asiakas kirjoitti:

        Löytäneekin aina niin tympääntyneen kassaneidin .Edellinen vuosikausia kyllästyneenä istui ja naputteli ostoksia.
        Nyt uutta verta ja jo kyllästyneen oloinen.

        Varastohommiin, pois asiakkaiden näköpiiristä.

        Eipä ole näkynyt tympääntynyttä kassaneitiä Anttilassa mullekaan. Avuliaskin oli kerran neuvoa kysyessäni. Samoin alakerrassa kerran ostostani etsiessä, miesmyyjä etsi sen mulle avuliaana valmiiksi, kun en löytänyt.


      • karmeen lemu yök
        7+13=20 kirjoitti:

        oli ainakin hyvä asiakaspalvelija nuori nainen. Tulin ihan hyvälle mielelle kun asioin siellä.

        samaa mieltä, jätin kyllä annoksen pierua vastalauseeksi verotuksen kovenemiselle.


      • Syvästi järkyttynyt
        seonpenttimiestäjoka kirjoitti:

        Hyvää palvelua, jämptisti. Tolkku-Pentti osaa.

        Todella ennenkuulumattoman huonoa asiakaspalvelua johdossa! Ei neuvottelu tai palveluosaamista. Ei hoideta sovittuja töitä. En ole koskaan tavannut näin röyhkeää palvelua! En suosittele kenellekkään koskaan!!!
        Asiakaspalvelu on osaamista, neuvottelua, sopimista, joustamista iloisella mielellä, asiakasta kuunnellen ja auttaen.


      • Ammattilaisia arvost
        Syvästi järkyttynyt kirjoitti:

        Todella ennenkuulumattoman huonoa asiakaspalvelua johdossa! Ei neuvottelu tai palveluosaamista. Ei hoideta sovittuja töitä. En ole koskaan tavannut näin röyhkeää palvelua! En suosittele kenellekkään koskaan!!!
        Asiakaspalvelu on osaamista, neuvottelua, sopimista, joustamista iloisella mielellä, asiakasta kuunnellen ja auttaen.

        Syvästi järkyttynyt kertoi todellisesta tapahtumasta Kainuun Lasikeskuksesta!
        Miten tälläista palvelua tai rikkinäisiä tuotteita voi yrittää myydä asiakkaille ja suututaan jos halutaan uusi ehyt tuote! Pysykää vain siinä työssä mitä ehkä osaatte....jos osaatte?


      • vitsejä
        Rahalla maksava kirjoitti:

        HÄPEÄ!
        Kyllä olet ollut sellainen tapaus, että olet asiakkaana ns. huono asiakas.
        Taksikuskit eivät elätä itseään ja/tai perhettään sillä, jos kaikki asiakkaat maksaisivat luonnossa.

        Ja höpö höpö sehän oli soukki vaan,ja sinä uskot kaiken sehän löytyy vitseistäki tuo juttu.


      • asiakas 53
        no joo kirjoitti:

        Empäs kyllä ole edes nähny Anttilassa että työntekijät istuisivat kassantakana? Seisaaltanhan ne rahastaa? ..vai tarkoitatko aikoinaan vuosia sitten, kun oli vielä liukuhihna kassat...?
        Itse ainakin olen saanut aina siellä hyvää palvelua, nii myymälässä kuin kassallakin.

        Anttilassa on muutama hapannaama niissä vanhemissa akoissa.


      • HALOOOOOOOOOOOOOOOOO
        karmeen lemu yök kirjoitti:

        samaa mieltä, jätin kyllä annoksen pierua vastalauseeksi verotuksen kovenemiselle.

        Ei se yhden verotoimiston vastuulla ole verotuksen koveneminen, vaan siellä Helsingin päässä Eduskuntatalon päättäjillä.


      • cccccccccccccccccccc
        asiakas 53 kirjoitti:

        Anttilassa on muutama hapannaama niissä vanhemissa akoissa.

        ETKÖHÄN OO ITE HAPANNAAMA, KUN TOISIA VÄITÄT HAPANNNAAMAKSI?


      • mamuska
        Rahalla maksava kirjoitti:

        HÄPEÄ!
        Kyllä olet ollut sellainen tapaus, että olet asiakkaana ns. huono asiakas.
        Taksikuskit eivät elätä itseään ja/tai perhettään sillä, jos kaikki asiakkaat maksaisivat luonnossa.

        On siellä monenlaista taaplaajaa,ei perse nouse asikkaan takia kyllä rahat pois ja sillä siisti


      • kokemusta ; )
        Iso_Iita kirjoitti:

        Ainakin yksi taksikuski palveli huonosti. Yritin maksaa kyytini ns. luonnossa, ja kun näytin revani tuumasi hän, että ei ole antaa noin isosta takaisin...

        isompi IITA , kyllä se kuski lopettaa ajon, kun sanot, että tämä tarjous ei toistu ; )


      • HÖÖH!
        kokemusta ; ) kirjoitti:

        isompi IITA , kyllä se kuski lopettaa ajon, kun sanot, että tämä tarjous ei toistu ; )

        Ni mihin vastasit, isompi IITA,
        "tämä tarjous ei toistu"
        Mikä tarjous?


      • kirkastusta
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Empä oo nähnyt Anttilassa tympääntynyttä kassaneitiä.

        Kyllä siellä on varsinki 2 vanhempaa naista aina,aina naama happaman näköisenä.


    • RYYSYRANNAN JOOSEPPI

      Lohtajan K-kaupassa on nyt uutta väkeä, pirtsakat nuoret tytöt innolla palvelemassa meitä.
      ISO KIITOS!

    • hyvää ja kaunista

      Pääpostissa ja Pörhöllä saa parasta palvelua Kajaanissa.

      • kilipeläinen

        Pörhön ei asiakaspalvelusta ole paljon kehumista. Menin sinne katsomaan autoa vähän risaisissa kamppeissa, niin myyjä kysyi että itsellekkö muka autoa etsit ja ei ne katselemalla kummene.


    • Siakas

      Ihan parasta palvelua:

      Teppanan eläinlääkärissä.
      Linja-autoaseman parturissa.
      Työterveysasemalla
      Balace kuntokeskuksella

      Hyvää palvelua:

      Laajakankaan S-marketissa
      Välikadun Siwassa
      A-katsastuksessa
      Mape autokorjaamolla

      Huonoa palvelua:

      Citytalkkarilla
      Osuuskunta Kanervalla
      Laatukoneella

      Tosi surkeaa palvelua:

      Kajaanin konepyörässä
      Rakennuspalvelu Koskelolla

      Jokaiseen osastoon löytyisi vielä lisääkin mutta enpä jaksa nyt muistella kaikkia. Jos tuosta listasta kaksi nostaisi esiin niin ylivoimaisen paras palvelu on linja-autoasema parturissa ja ylivoimaisesti surkein Kajaanin konepyörässä.

      • asiaaa kas

        Muutama, josta olen saanut

        Hyvää palvelua:
        -Sillä Chic (PARASTA PALVELUA!!)
        -Vehe ku vehe
        -Miesmyyjä Step Innissä (naismyyjiltä huonoa palvelua!)
        -MuotiTukka

        Huonoa palvelua:
        -kauppakadun apteekki (toreroa vastapäätä), vartija koko ajan metrin päässä! Hienoa?, jäi käsirasva ostamatta


      • vikkehää
        asiaaa kas kirjoitti:

        Muutama, josta olen saanut

        Hyvää palvelua:
        -Sillä Chic (PARASTA PALVELUA!!)
        -Vehe ku vehe
        -Miesmyyjä Step Innissä (naismyyjiltä huonoa palvelua!)
        -MuotiTukka

        Huonoa palvelua:
        -kauppakadun apteekki (toreroa vastapäätä), vartija koko ajan metrin päässä! Hienoa?, jäi käsirasva ostamatta

        Ylimielistä, palvelua.Asiakkaalla ei ole omaa mielikuvaa omasta autostaan. Myyjä tietää kaiken .


      • Huipulla tuulee
        vikkehää kirjoitti:

        Ylimielistä, palvelua.Asiakkaalla ei ole omaa mielikuvaa omasta autostaan. Myyjä tietää kaiken .

        Törkeästi valehdeltu Pörhollä päin näköä kahteen kertaan. Tosin ei koko henkilökuntaa voi tuomita sen takia, että siellä on ainakin pari täyttä huijaria. Vielä muutama vuosi sitten en olisi uskonut, että näin pokkanaan voidaan syöttää paskaa jopa viranomaisille.


      • hengenahistaja

        Palvelu oli jo vuosia sitten ihan hanurista. Puhuvat jotta ois menossa nurin ...mite lienöö? Joutaahi .


      • Etsivä asiakas
        asiaaa kas kirjoitti:

        Muutama, josta olen saanut

        Hyvää palvelua:
        -Sillä Chic (PARASTA PALVELUA!!)
        -Vehe ku vehe
        -Miesmyyjä Step Innissä (naismyyjiltä huonoa palvelua!)
        -MuotiTukka

        Huonoa palvelua:
        -kauppakadun apteekki (toreroa vastapäätä), vartija koko ajan metrin päässä! Hienoa?, jäi käsirasva ostamatta

        En oo huomannut mitään vartijan asennetta apteekeissa. Kyllä he ovat alansa asiantuntijoita. Huomaavat esim. epäröivän tai etsivän asiakkaan, tarvitseeko kenties neuvoja. Kyllä heidän pitääkin tulla neuvomaan asiakasta tarvitessa. Se on sitä palvelua tarvittaessa. Ei he välttämättä luule varkaaksi, jos sitä luulet. Asiakkaalla on myös oikeus sanoa, mietin ja harkitsen ostostani. Minä en ainakaan läheskään aina löydä itsepalveluhyllyistä heti, mitä tarvitsen, osa on laatikoissakin.


      • efrgdsht
        asiaaa kas kirjoitti:

        Muutama, josta olen saanut

        Hyvää palvelua:
        -Sillä Chic (PARASTA PALVELUA!!)
        -Vehe ku vehe
        -Miesmyyjä Step Innissä (naismyyjiltä huonoa palvelua!)
        -MuotiTukka

        Huonoa palvelua:
        -kauppakadun apteekki (toreroa vastapäätä), vartija koko ajan metrin päässä! Hienoa?, jäi käsirasva ostamatta

        Sama homma. Ei siinä apteekissa parane käydä kuin puku päällä. Kaikki muut katsotaan narkkareiksi, joita on parasta vahtia, että ei salamijakit lähde maksamatta matkaan.

        Raatihuoneen apteekissa saman tekee henkilökunta. Ei tulla kysymään että miten vois auttaa, hiiviskellään vaan hiljaa kannoilla.


      • ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
        efrgdsht kirjoitti:

        Sama homma. Ei siinä apteekissa parane käydä kuin puku päällä. Kaikki muut katsotaan narkkareiksi, joita on parasta vahtia, että ei salamijakit lähde maksamatta matkaan.

        Raatihuoneen apteekissa saman tekee henkilökunta. Ei tulla kysymään että miten vois auttaa, hiiviskellään vaan hiljaa kannoilla.

        Kyllä minulta ainakin tullaan Apteekeissa kysymäänkin, että voinko auttaa, eikä hiiviskellä kannoilla. Tänään oli hymyilevää henkilökuntaa Raatihuoneen Apteekissa, erit. nuori mies, on aina ollut hymyilevä.


      • Tyytyväinen asiakas
        asiaaa kas kirjoitti:

        Muutama, josta olen saanut

        Hyvää palvelua:
        -Sillä Chic (PARASTA PALVELUA!!)
        -Vehe ku vehe
        -Miesmyyjä Step Innissä (naismyyjiltä huonoa palvelua!)
        -MuotiTukka

        Huonoa palvelua:
        -kauppakadun apteekki (toreroa vastapäätä), vartija koko ajan metrin päässä! Hienoa?, jäi käsirasva ostamatta

        Että niinkö huonoa palvelua Kauppakadun Apteekissa, kun vartija metrin päässä. Hän on ollut lähellä valmiina palvelemaan, jos vaikka tarvitsisit apua/neuvoja valinnassasi. Se kuuluu myyjän työtehtäviin, olla valmiina palvelemaan. Eikä todellakaan tarkoita huonoa palvelua.

        HALOO!
        ÄLY HOI, ÄLY ÄLÄ JÄTÄ!
        MIETI VÄHÄN!


      • Mummeli
        ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

        Kyllä minulta ainakin tullaan Apteekeissa kysymäänkin, että voinko auttaa, eikä hiiviskellä kannoilla. Tänään oli hymyilevää henkilökuntaa Raatihuoneen Apteekissa, erit. nuori mies, on aina ollut hymyilevä.

        Joo, hymyilevä nuorimies.
        Ihan ruppee vanahaa naista ujostuttammaan.
        Kumpa vaan kaikki asiakaspalvelijat olisi noin aurinkoisia silmäniloja, niin naiset kuin miehetkin. Saisi esim. sairaan Apteekissa asioijan olon kohenemaan pelkällä asenteellaan. Mutta eihän kukaan jaksaa aina hymyillä.


    • Ykshhi Koshhkenkorva

      Alkosta saa ainakin parhaat kännit. Eikä palvelulla ole niin väliä kunhan vaan myynti pelaa.

    • aikoina

      hyvää palvelua saanut autokorjaamo Karppinen & Åmanilta ja Specsaversilta. Varsinkin optikko Outi on ihana! Prisman ja S-marketin myyjät mukavia. Huonoa palvelua rengaspisteeltä ja sähkökonehuolto riekiltä. Ei menisi asiakaspalvelukurssi hukkaan! Pienrakennusalalta ei voi suositella kuin LVI-Pyykköstä. Veikko ja pojat hoitaa hommat! Alalla yllättävän paljon patologisia valehtelijoita, juoppoja, surkeita tunareita ja istuskelusta laskuttajia!

    • !!!!!!!!!!!

      Palvelua saa hyvin, mutta yksi asia on monellakin huoltoasemilla tarkistamisen paikka sekä Kajaanissa että muuallakin.
      Mikähän siinä on, kun minä menen tarkistamaan ilmoja auton renkaista, ei vehkeet pelaa, oli mikä huoltoasema tahansa tai kesä/talvi. Ei voi aina talveakaan syyttää, että olisi jäätyneet tms. Aina jokin ilmanpaineentarkistin ei pelaa. Taitaa olla niin, että mulla on vain huono tuuri.
      Ainakin viidellä huoltoasemalla ei ole vehkeet pelanneet vuoden sisällä.

      HUOLTOASEMAT, PITÄKÄÄ HUOLI, ETTÄ ULKONA PELAA MUUTKIN VEHKEET, KUIN BENSAMITTARIT!

      • toimii bensa-

        mittaritkaan komilan abc:llä!


      • Teppo Lumimies
        toimii bensa- kirjoitti:

        mittaritkaan komilan abc:llä!

        Hyvää, ystävällistä palvelua.


      • ..........

        Ystävällistä palvelua ompi Kontiomäen Shellillä.


      • JUUUUUU!
        .......... kirjoitti:

        Ystävällistä palvelua ompi Kontiomäen Shellillä.

        JUUUUUU!


    • listallani

      mm. If ja Op. Kertaakaan korvausasiat If:n kanssa eivät ole sujuneet ongelmitta! Op:ssa käsittämättömiä lainaehtoja ja vaatimuksia. Ranchissa en ole käynyt sen jälkeen kun sain sieltä viikon kestäneen mahataudin. Minkäänlaista hyvitystä ei tarjottu vaikka myönsivät mokansa. Ruokaa en Maxista osta kun olen kuullut myyjiltä laadusta, hiirien jyrsimiä ruokapakkauksia, viim. käyttöpäivän jatkamista jne. No näkee sen tason jo vihannes-/hedelmäosastollakin...

    • CV-kursseja käynyt

      Eikö työministeriön kannattaisi ryhtyä kouluttamaan työttömistä yritysten tarpeisiin "asiakaspalvelijoita".
      Samalla työkkärin väkikin voitaisiin kouluttaa samassa prosessissa.
      Ja kaikki olisivat tyytyväisiä.

      • Otto Von

        Kpo:lla on myös todella surkea palvelun taso. Etenkin nuoret mies myyjät on todella elämäänsä kyllästyneen oloisia.
        Ei tee mieli turhaan siinä puljussa käydä.


      • youngster88
        Otto Von kirjoitti:

        Kpo:lla on myös todella surkea palvelun taso. Etenkin nuoret mies myyjät on todella elämäänsä kyllästyneen oloisia.
        Ei tee mieli turhaan siinä puljussa käydä.

        ja silti vaan käyt ja aina turhaan, kun olet saamaton tietämätön, ahdasmielinen ja tyhmä. Omasta asenteesta se on kiinni..jos olet elämään kyrpiintynyt, niin eihän sitä voi kun itteään syyttää ettei saa palvelua :)


    • 2+6=8

      Surkeaa palvelua, ainakin nuorille ihmisille. Meitä parikymppisiä katsellaan pitkin nenänvartta ja pohditaan riittävätköhän nyt rahat tähän puljuun. Saa seisoskella kauan ja odottaa palvelua. Vaihdoin kemikaliota.

      • Vasara ja nauloja

        Rautia.
        K-rauta palvelu hyvätasoista,jos on myyjiä riittävästi töissä.
        Prisma ja Terra, pääsääntöisesti ok.
        Rautakauppoja mollataan turhaan, ei oo tullut koskaan niissä pettymystä myyjän toimien takia.
        Paikallis-sähkön tarvike myynti.
        Kainuun pultti.
        Korpiauto.
        Molemmat konevuokraamot.
        Terähuolto.
        (talon rakennushommissa töissä, noista pitemmältä aikaa kokemusta)

        -Moto-maxi
        -Akkukauppa kemppainen.
        Noissa pari myyjää jotka voisi kysyä itseltään miksi yleensä vaivautuvat työpaikalleen jos ei kiinnosta.
        Onneksi en tarvii noita liikkeitä kuin harrastukseni takia, eli ei tarvii käydä enään koskaan kun tavaraa saa muualtakin.


      • liljapilja

        Olen samaa mieltä ko kauneuspuljun palvelusta (Ikää mulla kylläkin pian 4-kymppiä). Liikeen omistaja haluaa ilmeisesti asiakkaakseen sellasia kypsempiä, rahakkaampia ja laatutietoisempia rouvashenkilöitä :)
        Itse kierrän liikkeen kaukaa, pari kertaa oon käynyt, kolmatta kertaa ei onneks oo pakko mennä. Sokkarilta ja muista kauneushoitoloista saa hyvää palvelua ja laatutököttejä.


      • nuorehko nainen

        Minua ei edes palveltu ko. liikkeessä, katsottiin vain nokan vartta pitkin. Oli ensimmäisen ja viimeinen kerta kun siinä puljussa kävin... Sokokselta saa sentään palvelua.


      • NHL
        Vasara ja nauloja kirjoitti:

        Rautia.
        K-rauta palvelu hyvätasoista,jos on myyjiä riittävästi töissä.
        Prisma ja Terra, pääsääntöisesti ok.
        Rautakauppoja mollataan turhaan, ei oo tullut koskaan niissä pettymystä myyjän toimien takia.
        Paikallis-sähkön tarvike myynti.
        Kainuun pultti.
        Korpiauto.
        Molemmat konevuokraamot.
        Terähuolto.
        (talon rakennushommissa töissä, noista pitemmältä aikaa kokemusta)

        -Moto-maxi
        -Akkukauppa kemppainen.
        Noissa pari myyjää jotka voisi kysyä itseltään miksi yleensä vaivautuvat työpaikalleen jos ei kiinnosta.
        Onneksi en tarvii noita liikkeitä kuin harrastukseni takia, eli ei tarvii käydä enään koskaan kun tavaraa saa muualtakin.

        Moto-maxista löytyy kyllä kaupungin ylimielisimmät myyjät. Siihen kun lisätään vielä naapuriosaston luistimenteroittaja... Rautiasta ostan kelkkaan osat.


      • Komppaan

        minäkin erehdyin nuorena käymään Merjaanalla, ja omistaja oli varsin ylimielisen oloinen sekä tyrkytti tuotteita ikävän painostavaan sävyyn.

        Aikuisena käväisin siellä yhdesti, ja paikalla oli ihan mukavan tuntuinen uudempi työntekijä sillä kertaa. Vakiasiakkaaksi en kuitenkaan rupea vanhojen muistojen takia.


      • niinpäniin
        Komppaan kirjoitti:

        minäkin erehdyin nuorena käymään Merjaanalla, ja omistaja oli varsin ylimielisen oloinen sekä tyrkytti tuotteita ikävän painostavaan sävyyn.

        Aikuisena käväisin siellä yhdesti, ja paikalla oli ihan mukavan tuntuinen uudempi työntekijä sillä kertaa. Vakiasiakkaaksi en kuitenkaan rupea vanhojen muistojen takia.

        Tuttua tuo tuotteiden tyrkyttäminen ko. liikkeessä. Kasvohoitokaan ei kovin rentouttava ollut, kun täti puheli työasioista homman lomassa. Lisäksi olen kuullut todella monelta tutulta, että heidän päälleen on myös suihkuteltu hajuvesiä lupaa kysymättä.
        Kerran olen itse käynyt, toista kertaa en mene.


    • Ruista ranteeseen

      Pekka Heikkisen leipomon kahvilasta suap parhaan palavelun, parhaat päeväkahvet ja mukkaasa Kainuun parhaat puu-uunileivät ym. nisut. Se tervaleipäkin on hyvvee. KIITOS!

      • autossa odottelija

        Hyvä, jos joku on saanut Pekka Heikkisen leipomosta hyvää palvelua, itse en ole saanut koskaan. En mielelläni edes mene sinne; mies hakee leivät ja minä odottelen autossa. Menen sinne vain, jos on pakko. Ehkä miehet saa siellä kohteliaampaa palvelua.
        Onneksi on muitakin leipomoita.


      • !!!!!

        JOO, Pekka Heikkisen kahvilassa saa kaupungin parhaat kahvit ja herkut ostettua mukkaan hyvän palvelun kera.


      • mummon puu-uunista

        Heh vai puu -uunileivät elä unta nää ,sieltä saa mitään puu-uunileipää vaan puilla lämmitetään alussa uuni ,sitte sähköllä pidetään läpimänä se uuni.Sehän on aivan samanlaista kuin sähköuunilla sen tekis ,maistelehan oikein kunnon vanhan aijan puu-uunileipää niin on kuule suuri ero siinä.


      • hyvänleivän puolesta
        mummon puu-uunista kirjoitti:

        Heh vai puu -uunileivät elä unta nää ,sieltä saa mitään puu-uunileipää vaan puilla lämmitetään alussa uuni ,sitte sähköllä pidetään läpimänä se uuni.Sehän on aivan samanlaista kuin sähköuunilla sen tekis ,maistelehan oikein kunnon vanhan aijan puu-uunileipää niin on kuule suuri ero siinä.

        satunpa tietämään että uuniin lisätään puita pitkin päivää ja kyllä ne leivät siellä paistetaan. tietenkin on sitten erikseen ne ruisleivät jotka on sähköuunissa paistettu.. ei ne kaikki ruisleivät oo puu-uunileipiä.


    • jäsenkorjaus

      ja Helena Tirkkonen. Sinne jää selkä- ja lihaskivut!

      • sorotnoo

        Nyt tosin meni hinta yli kipurajan!


      • Varma tieto

        Tämä hieroja antoi muutakin hoitoa ukkomiehelle.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      SPR, verenluovuttajat, tanssien, urheilutapahtumien, ym. kaikkien muidenkin tapahtumien talkooväki.
      ISO KIITOS! :-)

    • onhan noita.....

      Aikoinaan Data Infossa (Tietowuori) menin katselemaan jos löytyisi ATX-koteloita. Tiskin takana istui juippi jota ei tuntunut asiakaspalvelu paljon kiinnostavan. Kysyin löytyisikö niitä koteloita. Tyyppi mumisi jotain epämääräistä, jauhoi purkkaa eikä edes katsonut minuun päin. Jäi kotelo ostamatta (ja kaikki muukin). Ei ihme ettei menestytty jos palvelu on noin luokatonta mutta itsepä puljut polkunsa valitsevat!

      Muutamia vuosia sitten kodinkoneita ym. elektroniikkaa myyvässä liikkeessä Kauppakadulla (nimeä en muista mutta oli siinä Mustaa Pörssiä vastapäätä) menin katselemaan uutta taulutelevisiota. Puljussa on ilmeisesti jokin naamaraja että tullaan palvelemaan. Asiakkaiden luona kiertelevä tyyppi ei tullut luokseni ennen kuin puhuttelin sitä itse. Kyselin erään television ominaisuuksista ja vastaus oli jokseenkin ylimielinen. Sitten kysyin onko näitä heillä varastossa ja tyyppi tokaisi jotain mitä en ole missään liikkeessä koskaan kuullut ja tuskin kuulenkaan: "No jos sä oot ihan oikeesti ostamassa tätä niin..". Eli JOS peräti jopa olisin OSTAMASSA jotain!? Ei helvetti mikä pösilö.. Ei tarvinne sanoakaan että töllö jäi kauppaan. Rahaa olisi ollut mutta kun ei kelvannut niin ne menikin sitten toiseen kauppaan.
      Joskus erehdyin samaan puljuun katselemaan DVD/VHS-yhdistelmänauhuria ja kohtelu oli samankaltaista: Asiakaspalvelu ei kiinnosta kuin naamarajan täyttäviä kohtaan ja aikani palvelua odoteltuani kysyin itse samalta sälliltä nauhureista. Jotain se huuteli sieltä kauempaa mutta ei tullut tykö tai muutakaan. Olen kuullut muiltakin että kyseinen heppu on surkea asiakaspalvelija. Tekisi mieli antaa tuntomerkit mutta enpä nyt enää vuosien jälkeen muista. Varmasti moni muukin tunnistaa siitä huolimatta kenestä on kyse.

      Lidlissä on usein tosi surkeaa palvelua. Nuoret naikkoset eivät osaa hymyillä tai tervehtiä. Mitään väliä ei ole vaikka itse hymyilisit ja tervehtisit ensin.

      • N

        Kyllä minua on ainakin tervehditty Lidlissä.


    • ...........

      ÄRRÄt, luontaistuotekaupat, Korpi-auto, Citymarket, Anttila, Suomalainen kirjakauppa. Kiitoksen paikka!

    • palvelua haluava N

      Ehdottomasti parasta palvelua saa Suomalaisesta Kirjakaupasta. Tullaan kysymään HETI, voiko auttaa. Jos hyvää palvelua haluaa, niin sinne vaan.

      Huonointa palvelua=ei mitään palvelua, saa Pörhön autoliikkeestä. En tiedä, millä keinolla sieltä saisi edes jonkinlaista palvelua. Pitääkö sinne varata vastaanottoaika myyjälle, vai miten?

    • kilin v...t...

      En jaksanut lukea kuin ekakirjootuksen ja siinä joku sanoi huonoimmaksi putiikkia "vehe ku vehe".

      Eipä ainakaan voi typerämpää nimeä yrityksellä olla!
      Luultavasti tulee jostain DDR:n murteesta eli suomeksi: "niitty lehmä niitty"

      Kerran jouduin jopa soittamaan sinne kun Gigantti jossain takuuasiassa antoi numeron. Puhelimeen vastasi joku tuolla idioottinimellä. Pari kertaa piti lyödä luuri korvaan ennnekuin uskoin vastaajaa, että se oli todella yrityksen nimi.
      Kukaan ulkopaikkakuntalainen ei varmasti ikinä edes soita toiseen kertaan tuollaisen vastauksen kuultuaan.

      Ollaan sitä NIIN KAEENUUSSA NIIN KAEENUUSSA. Ja syvältä!

      • olyjutrdszx

        Vieläkö on edelleenki KAINUU kuin kirottu paikka. Empä ole huomannut.

        Ennen haukuttiin kuin Kainuu olisi pelkkää korpea. Sitä se ei todellakaan ole kuin jossain asumattomilla metsätaipaleilla.


    • pyöräjäiostamatta

      Pyöräpalvelussa sai aina ennen asiantuntevaa hyvää palvelua, mutta nyt käydessäni tuntui kuin olisin tullut aivan eriliikkeeseen. Kauppias on tainnut vaihtua ja uusi linja asiakaspalvelussa on otettu käyttöön. Ei tainnut pyöräkaupat kiinnostaa. Jäi kaupat tekemättä. Huollossa oleva nuorimies on kyllä ammattimies ja kohtelias. Pisteet hänelle.

      • lkjhnbgfv

        Joo, entinen kauppias oli parempi.
        Kyllä tämä uusikin hommansa hoitaa. Opettelua taitaa olla vielä kuitenkin asiakaspalvelussa. Annetaan rauhassa opetella.


      • <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
        lkjhnbgfv kirjoitti:

        Joo, entinen kauppias oli parempi.
        Kyllä tämä uusikin hommansa hoitaa. Opettelua taitaa olla vielä kuitenkin asiakaspalvelussa. Annetaan rauhassa opetella.

        Joo, aivan. Niinhän se meillä kaikilla on, että uudessa työssä on aluksi opettelemista. Annetaan vaan rauhassa opetella.


      • tyytyväinen asiakas

        Tämä huollossa ollut nuorimies löytyy nykyään pyöräfix liikkeestä, jossa asiakaspalvelu on todella hyvää. terveisin tyytyväinen asiakas.


    • A.Siakas

      Laakkosella olen tänä talvena pari kertaa kierrellyt vaihtoautohallissa keskellä päivään ilman että yhtään myyjää taikka muuta ihmistä on koko talossa!
      Kerran sain myyjän kiinni, jolloin sain tilaisuuden kysyä vanhan autoni arvoa. Tarjous oli nini naurettava, ettäräkätin Vaalaan asti,kun ajelin Oulun autoliikkeisiin.
      Siellä palveltiin minuakin vähäpätöistä kuin kuningasta. Niinpä palasin illalla Laakkosen ohi uusi yli 40tuhannen euron laatukärry persien alla.

      • a6

        Samasta puljusta yritin ostaa autooni jouset ja iskarit. Myyjällä ei ollut mitn tietoa jousien jäykkyyksistä, itsellä olisi pitänyt kokeilla mitkä passaa! Osat olisivat maksaneet 800e. Korpiautossa ja Varaosamaailmassa kyllä oli tietoa jousista. Ja 300e halvempi laskun loppusumma! Kädetöntä "palvelu" kalliiseen hintaan Laakkosella!


      • pätki
        a6 kirjoitti:

        Samasta puljusta yritin ostaa autooni jouset ja iskarit. Myyjällä ei ollut mitn tietoa jousien jäykkyyksistä, itsellä olisi pitänyt kokeilla mitkä passaa! Osat olisivat maksaneet 800e. Korpiautossa ja Varaosamaailmassa kyllä oli tietoa jousista. Ja 300e halvempi laskun loppusumma! Kädetöntä "palvelu" kalliiseen hintaan Laakkosella!

        Asentaja kyllä teki hyvää työtä korjaamon puolelle. Yritti tosin laskuttaa työstä liikaa va siinähä erehty!


    • kajaanilainen2

      Pajakassa on hyvää palvelua, varsinkin Anne-myyjä on ystävällinen, asiallinen ja osaava.

    • tissit mainittu

      lamppuliikkeen tytöllä oli hyvä tissit ja iloinen asenne. Molemmat auttoivat minua tekemään myöteisen ostopäätöksen.

    • topikoseolikin

      Pääsääntöisesti elämässä saa mitä tilaa.
      Erään hyvinmenestyneen Kajaanilaisen liikemiehen neuvo oli : Ole niin hyvä asiakas, ettei myyjällä ole varaa palvella huonosti.

      • Hyvä asiakas

        Mitä mahtaa tarkoittaa "Ole niin hyvä asiakas, ettei myyjällä ole varaa palvella huonosti". Tarkoittaako, että on isot ostokset ja paksu lompakko.

        Mielestäni kuitenkin hyvä asiakas on hyvin käyttäytyvä asiakas. Silloin myös myyjä on hyvä myyjä.

        "Kohtele toisia niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan".


      • sdsdfsdsfsdfsfsd

        Suurimmalle osalle asiakaspalvelutöissä oleville nirppanokille näkyy olevan se ja sama onko asiakas "hyvä asiakas" vai jokin muu. Ja kuka määrittelee sen "hyvän asiakkaan"? Näkyy olevan niin että huonolle asiakaspalvelijalle kaikki asiakkaat ovat niitä "huonoja". Oma elämä on päin vittua ja se sitten puretaan asiakkaisiin.


    • näin on

      Kaikista eniten vituttaa kun tullaan palvelemaan. Aikuiset ihmiset kyllä osaavat kysyä, jos on tarvetta palvelulle. Hoitakoot kauppiaat vain ne tuotteet velaksi kauppojen hyllylle ja antaisivat asiakkaiden olla rauhassa tai muuten jää velka lunastamatta tai asiakkaat tilaavat netin kautta suoraan ulkomailta.

    • Yks äet

      Dressmann! Tytöt osasivat etsiä pojille oikean kokoiset istuvat puvut ja pojat lähtevät sinne mielellään. Lisäksi erittäin ystävällisiä ja huomaavaisia koko perhettä kohtaan.

    • Vasen&oikia

      l"amppuliikkeen tytöllä oli hyvä tissit ja iloinen asenne. Molemmat auttoivat minua tekemään myöteisen ostopäätöksen."

      Siis olivatko tissit paljaina, kun niitä niin kehut? Auttoivatko molemmat tissit tekmään ostopäätöksen?

    • !!!!!!

      No, parasta palaveluo suap Korpi-Autossa ja AD-varaosassa sekä autohuollossa ADllä.

    • JM

      Kajaanissa saa pääsääntöisesti ihan hyvää ja asiallista palvelua. Erityisen hyvää palvelua olen saanut mm. K-market ekstrassa Purolassa (joskin siitä on hieman aikaa), Kajaanin ja Lehtikankaan kirjastoissa (keskustan kirjastossa ei vieläkäään uskalleta tosin puuttua lehtisalissa jorisevien ukkojen aiheuttamaan häiriöön), Keskustan kaupoissa laidasta laitaan. Asennus osa oli todella miellyttävä paikka ja asiat hoituivat hienosti ja sovitusti. Heikompia tapauksia ovat olleet useampaan kertaan mm. Rosso, Torin grilli ja jotkin miespuoliset taksinkuljettajat (vähän tukkaa ja noin 30 vuotta ikää, muutamaa vanhempaa miestäkään ei saa irti penkistä). Vastaavati uudet naiskuljettajat osaavat työnsä ja ymmärtävät siihen kuuluvan muutakin kuin ajamisen. Ongelmana on ilmeisesti laadukkaiden renkien löytyminen. Erityisesti kirjakaupassa ja alkossa on omaksuttu linja jossa mennään nopeasti tarjoamaan palvelua. Se olisi ihan ok, jos se olisi luontevaa, mutta nyt pahimmillaan kolme eri myyjää käy viiden minuutin aikana kysymässä palvelun tarvetta.

      • ggggvaraggg

        Siellä missä myyjä tulee haukkana kimppuun, on usein provikat tai ainakin seurataan, kuka myy eniten.


    • Ei vielä vanhus

      Kirjakaupassa jos etsii tiettyä kirjaa, taitaa useimmiten tarvita palvelua. Ei niitä välttämättä löydä hyllystä tai täytyy tilata. Minä ainakin odotan palvelua ja olen sitä saanut Suomalaisessa kirjakaupassa.

      Kirjastoissa olen minäkin saanut hyvää palvelua.

      Minä en henkilökohtaisesti odotakaan taksinkuljettajan edes nousevan autosta, jos olen yksin menossa taksiin. Saan kyllä oven auki itsekin. Jos minulla olisi raskaita kantamuksia, niin asia olisi toinen, odottaisin että kantamuksien nostossa olisi avuksi. En tosin tarvitse taksin kyytiä kuin joskus lääkäriin mennessä/palatessa.
      Eri asia, jos tai kun olen siinä kunnossa sairaana, etten saa ovea auki, esim. joudun pyörätuoliin, tarvitsen silloin kuskin apua.

    • Kiukutteleva kankku

      Hoitola Tenkkapoo, apu tuli vaivaan, keskusteluevästysten kanssa.
      ISO KIITOS!

    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Citymarketissa suap parasta palveluo.
      Myös Kauppakadun ÄRRÄllä, aina niin mukavasti juttelevat myyjät, erityisesti MIES.
      KIITOS.

    • rouva H

      PARASTA:

      karppinen & åman
      ranch
      dressmann
      linnan kulta
      k-market lohtaja
      r-kioski kauppakatu

      HUONOINTA:

      kauppakadun apteekki
      s-market lehtikangas
      anttila

      tuossapa, mitkä tuli mieleen ensimmäisenä..

      • mummeli .72v

        Huuhkaajanvaara sielä saa hyvää palvelua maahanmuuttajilta ne kantavat mielelään ruokakassit kotiin.Eivätkä peri mitään,mutta mielelään antaa niille muutaman euron vaivan palkaa.


    • Ali Baba

      Mina kanta aina kassi. Kainuun mummo paras.

    • //////

      ali baba on kusi baba senhän huomaa jokainen.

    • vimbabalau

      Antteilan kassalla myyjät ovat happamia.

      • zxcvbnm,,,,,,,,,,,,,

        Eivät oo Anttilan myyjät happamia, ainakaan mun siellä kävästessäni ostoksia tekemässä. Viimeks kun kävin, oli tosi vähän asiakkaita. Rupeeko tällasten turhan haukkujien takia asiakkaatkin sieltä kaikkoomaan, en mä ainaskaan. Varmaan he alkaa jo apeita olla, kun aina täällä palstoilla haukutaan syyttä suotta. Hävetkää, turhan haukkujat.


    • kajjjaanilainen

      Lehtikankaan kirjaston tädit parhaita, pääpostissa on joku huutava naisihminen, ei osaa puhua normaalilla äänellä ollenkaan.Vanhassa aitassa omistajat vaan syödä lököttää ja hara-rahalaiset säheltää minkä kerkijää.

      • kiinnostus heräsi

        "pääpostissa on joku huutava naisihminen, ei osaa puhua normaalilla äänellä ollenkaan."

        Nuori? Vanha? Minkä näköinen? Pituus?


      • HÖH?
        kiinnostus heräsi kirjoitti:

        "pääpostissa on joku huutava naisihminen, ei osaa puhua normaalilla äänellä ollenkaan."

        Nuori? Vanha? Minkä näköinen? Pituus?

        Postissa joku huutava naisimmeinen?
        Empä oo huomannut.


    • hyvät grillituotteet

      Citymarket hyvä kauppa muuten, esim ruokatauolla sieltä saisi hyvää ruokaa tuoreeena. Mutta kun ruokatunti ei riitä siihen jonottamiseen kassalla.

    • homees

      Cittarissa oli ainakin entisen kauppiaan aikaan valmiiksi paloiteltuja vuosikerta-juustoja tarjolla yhtenään! Viim. käyttöpäivä ylitetty kuukausilla. Asiasta reklamointi ei vaikuttanut mitenkään. Miten lie nykyisin?

      • JUUSTOLA

        Niitä vuosikertajuustoja ym. muitakin ruokatarvikkeita on joka kaupassa ihan varmaan vanhentuneita tarjolla. Ne vaan pitää muistaa tarkistaa, ettei vanhentunutta osta. Huomauttaa voi aina kohteliaasti, jos myyjä sattuu lähellä olemaan. Heidän tehtävänään on tarkistella päiväyksiä, ettei vanhentuneita ole tarjolla ja poistaa niitä. Kokemuksella voin sanoa, että mitä suurempi kauppa, sitä enempi on vanhentunutta ruokaa tarjolla asiakkaille, se on fakta.


    • vak asiakas

      MORO!!! missä hyvää palvelua??? K: KISATORILLA tietysti? käypä asiakkaana,kun asiakkaana... sama reilu palvelu...perperiin katsomatta??? TERV: VAK:asiakas satoi tai paistoi...

    • Kyrsiiiiiii

      Huonoin asiakaspalvelu on Raatihuoneen apteekissa. En eläissäni ole saanut niin huonoa palvelua missään kuin siellä.
      Tänään oli viimmeinen kerta siinä läävässä.Ja sama koskee kaikkia mun sukulaisia ja tuttuja, pistettiin boikottiin koko paskaläävä.

      Jopa valehdellaan vanhoille ihmisille että lääkettä ei ole ja kun seuraava asiakas menee ja kysyy samaa lääkettä (käsikauppa) hänelle myydään ja sitä löytyy.
      Itse apteekkari juoksee takahuoneeseen ja kuikkii sieltä..HUOH...

      On jopa käynyt niin että joku ei ole saanut ulos lääkärin määräämiä lääkkeitä.

      Paras palvelu löytyy H&M kassalta ja ABC- asemalta molemmilta puolin.On niitä muitakin ...

    • kukkuukuu

      KAKS:n päivystyksen ilmoittautumistiskillä aivan ala-arvoista palvelua! Kaikki hoitsut aina naama nurin. Kyllästyttää vissiin ihmisten valitus ja poteminen. Alaahan voi vaihtaa, jos haluaa...

      Kunnallisessa eläinlääkärissä hyvä palvelu!
      Anttilassa on myös.

      • rotusortooo

        Päivystyksessä kiireellisten tapausten ja lasten pitäisi ohjeiden mukaan olla tutkittavien etusijalla mutta kyllä mannet menee niidenkin ohi!


      • hhhhhhfffffggggg
        rotusortooo kirjoitti:

        Päivystyksessä kiireellisten tapausten ja lasten pitäisi ohjeiden mukaan olla tutkittavien etusijalla mutta kyllä mannet menee niidenkin ohi!

        Kerran olin lapsen kanssa sairaalalla, vuosia sitten toki. Sinne tuli su-aamuna joku hörhö, jonka kaveri oli aika veressä ja tämä toinen saattajana. Ihan olin tyytyväinen, että otettiin siitä pois ensin, sillä ei siitä hörhöstä tiennyt, mitä tekee, niin pelottava oli.


    • Muru-Mummeli

      Extra hyvää.
      Komilan entisen TB:n autopesussa. Komea mies palvelee hyvin ja on siinä silmäniloakin.

    • Rieska.

      Pyöräpalvelussa kävin ja möivät vaijerilukon ja pumpun 35eurolla. Maxista olisin saanut samat noin 5 eurolla. Toista kertaa en asioi.

      • 2+2

        Hölmöjen tietenkin kannattaa kiertää kaikki kaupat mahdollisimman kaukaa.


      • Ilmat pois
        2+2 kirjoitti:

        Hölmöjen tietenkin kannattaa kiertää kaikki kaupat mahdollisimman kaukaa.

        Edullista, tuotevalikoimaa riittävästi, mikä parasta kohtelias ihmisläheinen palvelu, kivat kassatytöt.


      • 5+5
        Ilmat pois kirjoitti:

        Edullista, tuotevalikoimaa riittävästi, mikä parasta kohtelias ihmisläheinen palvelu, kivat kassatytöt.

        Edelleenkin... Hölmöjen kannattaa kiertää kaikki kaupat mahdollisimman kaukaa....


      • hohhoi.............
        5+5 kirjoitti:

        Edelleenkin... Hölmöjen kannattaa kiertää kaikki kaupat mahdollisimman kaukaa....

        Sinulle puolestaan suosittelen keskusteluforumeiden kiertämisen kaukaa.


      • puuilossa varsinkin
        Ilmat pois kirjoitti:

        Edullista, tuotevalikoimaa riittävästi, mikä parasta kohtelias ihmisläheinen palvelu, kivat kassatytöt.

        vaaleatukkainen tiukoissa farkuissa (hyvä pylly), tietää itsekkin, että sitä tiiraillaan.
        Käyn siellä useinkin ja olen harmissani, kun hän ei ole siellä.
        Katsoa saa, kunhan ei koske


    • Kiiiitos

      Kauppakadun Ärrälle on tullut uusi palvelualtis nuori nainen myyjäksi.
      Ansaitulla kesälomallako lie mieskomistus vai toinen yhtä palvelualtis naismyyjä. Hyvää lomaa!

    • pukuman

      Dressmanin daamit on aina avuliaita ja hyväntuulisia.

    • hoitoasaanut

      Tha-hieronnassa loistava palvelu.

    • olet juoppo!

      paskapuhetta.

    • Rieska.

      En ole ;)
      Kaljaa myytdään ilman kuittia ohi kassan.

    • Rievä x

      Ei kai siinä asiakas mitään häviä?

    • Missä sää oot?

      Hyvää:

      Puustelli, hyvää palvelua ja komeita miehiä! Pieniinkin asioihin saa palvelua.
      Kisatori, käyn joka aamu, joka aamu sanotaan huomenta jokaisen työntekijän toimesta.

      Huonoa:

      Torin grilli, yh.. ei edes puhuta kuin ihmiselle, vaan tiuskitaan se mitä suusta ulos saadaan.

      • lihis+ hampurger

        Siellä on liikaa asiakkaita,kun tiuskitaan mitä sattuu.


    • tyytyväinenasiakas

      Hyvää palvelua löytyy myös anttilan välikön Click Shoesista varsinkin siltä nuorelta mieheltä. Ja kyllä kauppiaskin osaa hommansa. Hyvin asiantuntevaan ja ystävällistä palvelua.

    • kleeber

      -Torin grilli huonoin! Epähygieeninen paikka ja palvelu huonoa (sillon kun joku edes vaivautuu myymään..)
      -Masku. Teennäistä ystävällisyyttä ja pakko myyntiä.
      -Niskantien Neste. Tympäytyneitä myyjiä.

      City market Pertsan lihatiski!
      Ärrät
      Ranch

      • 5421

        Noissa paikoissa on tosi huono palvelu aivan oikein.


      • VAU!

        Kauppakadun Ärrä ja miesmyyjä, ja Citymarketin Pertsa, VAU!


    • häh?

      kellä on parhaat tissit? h&mssä on yks tyttö jolla on aika komeat tissit.

    • AsiakasA

      Huonoa:
      k-rauta
      terra
      sokos
      pörhö

      Hyvää:
      suomalainen kirjakauppa
      pentik
      tiimari

    • ernestox

      Huonoja ainakin asennus-osa, taxi grilli, laakkonen.

    • niiinmpä

      Nyt on kyllä pakko sanoa, että komiahon s-marketti ei pääse hurraamaan hyvällä asiakaspalvelullaan. Etenkin jos vertaa tien toisella puolella olevaan k-markettiin, jossa kauppiaat ja työntekijät tervehtivät, hymyilevät ja ovat ystävällisiä. Harmi sinällään, sillä s-marketin suurempi valikoima kyllä houkuttelisi, mutta kun palvelu ja yleisilme ovatkin sitten jostain ihan muualta...

    • Uusi keittiö

      Huonoa palvelua olemme saaneet Aution puutehtaalta, jossa tarjous pyydetty keittiökalusteista jo alkuvuodesta. Tarjousta ei ole kuulunut eikä näkynyt.
      "Löydettiin" sitten rakentajamessuilla uusi kalusteiden tekijä Suomussalmelta, jossa homma pelaa :) Siellä on hyviä malleja ja uudenlaisia ratkaisuja, kannattaa tutustua. Liike oli meille ihan uusi tuttavuus, on kierretty vain näitä kajaanilaisia kauppoja.

    • Huonointa

      palvelua saa osuuspankista siltä inisevältä hiireltä.

    • Verovarojen tuhlaaja

      Seppälän puutarhamyymälä, saisi järjestää akkojen vaihtoviikot.
      Palvelu kuin Neuvostoliitossa !

    • Orvokki, lehdokki...

      Tosiaankin, Seppälässä on palvelu mennyt surkeaksi.
      Opettajan näyttäessä tällaista esimerkkiä oppilaille, ei voi odottaa näistäkään asiakaspalvelijoita.
      Koulun johtajan tulisi mitä pikemmin puuttua tilanteeseen.

      • osta kukkas muualta

        Oletatko todellakin nuorett, jotka ovat vasta aloittaneet opinnot, tietävät kaiken kukista ja osaavat palvella asiakkaita taitavasti. Pitäisihän se ymmärtää jos asioitte AMMATTIKOULUSSA, jossa suurin osa opiskelijoista todellakin on suoraan yläasteelta tulleita nuoria.


      • 2#2=22
        osta kukkas muualta kirjoitti:

        Oletatko todellakin nuorett, jotka ovat vasta aloittaneet opinnot, tietävät kaiken kukista ja osaavat palvella asiakkaita taitavasti. Pitäisihän se ymmärtää jos asioitte AMMATTIKOULUSSA, jossa suurin osa opiskelijoista todellakin on suoraan yläasteelta tulleita nuoria.

        Nyt on kysymyksessä arvostelu palkatuista henkilöistä!


    • kenkäostoksilla

      Kenkäkauppa Clikissä, siinä Anttilan välikössä on todella hyvää palvelua, nainen joka on siellä töissä on aivan ihana ja ystävällinen :) Mutta sitten taas se kauppakadulla sijaitseva Step in (tai joku sellanen) on aivan p*ska paikka, myyjät kattelee nenän vartta , seisoovat jossain lähettyvillä koko ajan, tarkkailevat hyllyjen välistä, tai sitten vain seisovat selän takana, huoh, todella ärsyttävää, varsinkin meitä nuorempia asiakkaita kohdellaan noin.

      • Kaupattulipiantehtyä

        Step Innissä miesmyyjä kassalta tervehti ystävällisesti mentyäni kauppaan, vaikka oli asiakas hänellä palveltavana ennestään. Kysymättäkin tuli naismyyjä kyselemään, tarviiko apua kenkäostoksille mentyäni niitä katselemaan.


    • eonilta

      asiakaspalvelusta olen saanut hyvää palvelua muuttoasioissa ja tietoa mm. hinnoista joista en ole tiennyt olevan edes!

      • EON, eurot saksaan

        EONilta sain suomen kalleinta sähköä helevetin kalliilla siirtomaksulla! Nyt sähköni ostan puolta halvemmalla muualta.


      • Tuo kannattaa kertoa
        EON, eurot saksaan kirjoitti:

        EONilta sain suomen kalleinta sähköä helevetin kalliilla siirtomaksulla! Nyt sähköni ostan puolta halvemmalla muualta.

        Kerro toki meille muillekkin, mistä noinkin halpaa sähköä, olisihan sillä kysyntää. Oletkos muissakin jutuissasi yhtä "hövelö", että kirjoittelet mitä äidiltäsi kuulet.


      • Kai Dorka
        EON, eurot saksaan kirjoitti:

        EONilta sain suomen kalleinta sähköä helevetin kalliilla siirtomaksulla! Nyt sähköni ostan puolta halvemmalla muualta.

        No mites siirtomaksun kävi. Saitko siitäkin alennusta =D


      • saivartelijat
        Kai Dorka kirjoitti:

        No mites siirtomaksun kävi. Saitko siitäkin alennusta =D

        No tietysti puolta halvempi sekin!


      • luulet väärin
        saivartelijat kirjoitti:

        No tietysti puolta halvempi sekin!

        KATOS JOS OSTAT MUUALTA MYYNTIOSAN, niin SIIRTO-osan maksat aina verkkoyhtiölle et todella saa sitä myyjältä!
        Eli siis vain kilpailutat myynnin, et koskaan siirtoa muualta saa puolta halvemmalla, vain verkkoyhtiösi säilyy aina sulla! se on faktaa! Do you understand it!


      • saivartelija nro 2
        luulet väärin kirjoitti:

        KATOS JOS OSTAT MUUALTA MYYNTIOSAN, niin SIIRTO-osan maksat aina verkkoyhtiölle et todella saa sitä myyjältä!
        Eli siis vain kilpailutat myynnin, et koskaan siirtoa muualta saa puolta halvemmalla, vain verkkoyhtiösi säilyy aina sulla! se on faktaa! Do you understand it!

        Se oli joke eli vitsi!


    • epäluuloinen moukka

      KVG!

    • marcotozzi

      raatihuoneen torin apteekissa on liian usein tavalliset lääkkeet loppu, step-innissä en ole asioinut kohta 8 vuoteen eikä moni muukaan. on niin ynseitä myyjiä, eihän ne sitä ääneen sano mutta kyllä asiakas huomaa onko tervetullut vai ei. EN muuten ole ainoa joka asian on huomannut, harmi kauppiaan kannalta koska jää monet kengät myymättä.

      • <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

        Empä ole huomannut Step-Innissä ynseitä myyjiä. Harvoin käyn ja asiallista palvelua olen aina saanut.

        Kaikissa Apteekeissa taitaa olla tavallistenkin lääkkeiden kohdalla niin, että, jos niitä menee kovin vähän, pitävät myös vähän varastossa.
        Näin kannattaa ollakin esim. niiden lääkkeiden kohdalla joissa on lyhyt säilyvyysaika. Minulle on käynyt samoin joka Apteekissa täällä Kajaanissa ja vain yhden tietyn lääkkeen kohdalla, vaikutusaineen ollessa saman kahdessa eri lääkkeessä joita voi vaihdella. Löytyy useimmiten vain yksi paketti kumpiakin, mutta luvataan seuraavaksi päiväksi loput.


    • tuttikki

      laajankankaan s-market.ssa hyvä ja nopea palvelu.

    • epäsevlää vielä

      mut kellä ne parhaat tissti on?

    • Asiakas Kni

      Parasta palvelua

      * Laajankankaan kirjasto
      * Specsavers
      * Eläin planeetta
      * Makuuni
      * Puuilo
      * Eläinlääkärit
      * Kisatori
      * Lehtikankaan S-market

      Huonoa

      * Maxi makasiini
      * Maxi kodintukku
      * Näkökulma
      * Instrumentarium
      * Tekniset

    • ay

      Huonekaluliike "vesilintu" ei noudata TES:iä! Boikottiin mokoma lastulevypulju!

      • Tyhmä kysyjä!

        Mikä on huonekaluliike "vesilintu"?


    • kp

      Parasta palvelua:
      bio rex (kiharatukkainen nainen, vähän ässävika :))
      Lohtajan varaosa
      tj-kaihdin (tosi nopea ja ystävällinen palvelu)
      ranch
      kirjastot
      no-pan auto (kysytään aina kuulumiset)
      Lehtikankaan s-market (nuori myyjä, joka hymyilee aina)
      Muutto-ässät
      Prisma
      H&M
      Vero Moda
      Kirpputori vanha aitta

      Huonointa palvelua:
      Jysk (palvelu hidasta, juostaan kassan ja varaston väliä, välillä kassalla ei ketään ja jonot kasvavat)
      Anttila (tympeät myyjät)
      Masku (väkinäinen myynti)
      Laajankankaan s-market (myyjiltä ei irtoa hymyä)
      Maxi- makasiini ja Kodintukku (hinnat ei pidä ikinä paikkansa)
      suomi-soffa (mainoksessa luvataan halpaa ja kehutaan hyväksi, myyjä itse haukkuu tuotteen maanrakoon)
      Jotkin muuttofirmat joille ei raha ilmeisesti kelpaa, kun puhelimessa vain vittuillaan.
      Keskustan Apteekki (resepti-puolella joku nainen tuijottaa aina, myyjiltä ei irtoa ikinä hymyä)
      Kirpputori Tavarakirppis (ei irtoa hymyä, ollaan tympääntyneen näköisiä, juorutaan asiakkaista tai myyjistä)

      • paskaanttila

        Anttilassa todellakin myyjät tympeällä päällä aina.


      • äm.äs

        Onkohan menneet kirppareitten nimet väärinpäin kun vanhassa aitassa toteutuu alimpana mainitsemasi ilmiöt...?


    • sukkapoika

      dressmanissa eilen erinomainen palvelu ja iloiset myyjät. hyvä meininki tarttuu.

    • LamppuAivo

      Hyvää palvelua:

      - Lehtikankaan S-market (homma hoituu heiltä, vaikka työtä on paljon)
      - Laajankankaan S-market (nopea kassatoiminta)
      - Lehtikankaan apteekki (aina hyvä palvelu!)
      - Lehtikankaan R-kioski (entinen omistaja huippu! )
      - Kampaamo Pirtti (iloiset ja osaavat tytöt :) )
      - DNA (palvelut hoidetaan nopeasti asiakkaalle)
      - Hammashoitolat ( aina hyvää palvelua)
      - KAKSin päivystys( tekevät arvokasta työtä)
      - Bio Rex (jouhevaa palvelua)
      - KAKSin kahvila Kanttis(pari myyjää tosi ystävällistä ja ammattitaitoista)
      - Mummon kahvila (tunnelmaa)
      - Dressman (asiantuntevaa ja ystävällistä hlökuntaa)
      - Itella (palvelu pelaa)
      - Ranch(hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu)

      Huonoa palvelua:

      - Maxi-kodintukku(muutama töykeä myyjä, sekä kassa)
      - Yksi Lumoon-firman työntekijä
      - Keskustan Apteekki
      - St 1 (autohuollon takia)

    • Vitttuuntunut

      ASENNUS-OSA = TÄYTTÄ PASKAA

      Pyysin tarkistamaan eräät alustan osat kolinoiden vuoksi. Jättivät kuitenkin vaihtamatta ja suuressa viisaudessa vaihtoivat muita osia. Kolinat jäi ja loppujen lopuksi vaihdoin itse kolisevat osat. Tuli kalliiksi, veloittivat vielä varmuuden vuoksi kaksi tuntia puolen tunnin työstä ja itse joutui vielä sotkemaan kuitenkin näppinsä. Kaiken lisäksi vaihtamani osat olivat selvästi silmin nähtävissä vialliset joten se siitä ammattitaidosta.

      Nyt on auto kunnossa mutta en vie enää ikinä ko. korjausyritykseen. Tämä ei ole edes ensimmäinen kerta kun tälläistä tapahtuu. Homma toimii jos kädestä pitäen kerrot asentajalle että mitä pitää tehdä tai vastaavasti jos on kyseessä joku yksinkertainen työ kuten öljyt tai jarrupalat.

    • BodySome

      Huonoa palvelua: Raatihuoneen apteekki; ainakin se vanha papparainen ei osaa tervehtiä eikä kiittää...liekkö ihan omistajapoppoota?! Mutta oikeuttaako vanha ikä ja omistajuus tympeään käytökseen. Nooh, onneks kauppakadun apteekissakin voi asioida:)

      Hyvää palvelua: Vero Moda; ihanan iloisia ja auttavaisia myyjiä. Mullekkin on tilattu takki Sotkamosta, kun sopivan kokoinen takki oli loppunut Kajaanin myymälästä :)

      • ihanata

        Yhden kerran n.3 vuotta sitten olen käynyt raatihuonen apteekissa, ja toista kertaa en ole mennyt! Tympeätä palvelua. Sen jälkeen asion 3 vuoden ajan kuukausittain kauppakadun apteekissa, no, eipä siinäkään kehumista ollut. Mutta nyt kun asun lehtikankaalla, ja asion lehtikankaan apteekissa, niin en voi valittaa mistään, todella hyvää palvelua, nuori tyttö kassalla todella iloinen :) Vähän vanhemipikin nainen oli kerran kassalla todella mukava ja auttoi minua ongelmani kanssa. Lehtikankaan apteekki on paras!!


      • nähty on

        Saman huomannut siitä papparaisesta. Ei minkäänlaisia käytöstapoja eikä osaa asiakkaita tervehtiä. Harvinaista muutenkin että apteekeissa saa hyvää palvelua. Kauppakadulla on nuori nainen joka osaa palvella.


      • Tyyytyväinen asiakas

        Mikä ihme teitä oikein vaivaa, kun natisette Apteekkien palvelusta.
        Mä oon asioinut vuosia kaikissa Kajaanin Apteekeissa ja aina olen saanut asiallista palvelua kaikissa.


    • afasfasfaf

      Motomaxissa on yks mukava vanhempi myyjä siellä konepuolella mutta yks on taas aivan mulkku. Todella ylimielinen asiakasta kohtaan?!

      • uyyyyyyyyyyyyyyyuk

        Joo se nuorempi, ei tiedä mitään jos jotain kysyy.jos sattuu saamaan kiinni.


    • osat muualta

      Kyllä ne on molemmat samanlaisia!

      • rakentaja kni

        Rakennussoran(mölkkäri) tuomat kuutiot reilusta alakantissa! Ja "hiekka" eli ketunmulta ei kelpaa rakentamiseen, korkeintaan tienpohjaan jos siihenkään! Paltamon Soralta sai hyvää seulottua hiekkaa halvemmalla! Ja kaivurikuskit todellisia ammattilaisia ja asiakaspalvelijoita!


    • Kiltti äiti

      Itse olen saanut hyvää palvelu ainakin seuraavissa paikoissa:
      * Kaluste-Eemeli - ei pakkomyyntiä vaan asiallista asiakaspalvelua
      * Lehtikankaan S-market - mukava kotoinen kyläkaupan tunnelma
      * Intersport - aina hyvää palvelua ja mukavia myyjiä, katsellakin voi ja siten rauhassa tehdä vaikka heräteostoksia
      ja sitä huonoa:
      * Asko - aivan töykeät myyjät mm. lapsia kohtaan, isoääniset kaakattajat
      * Masku - pakkomyynti
      * Step in - kauppa meni kiinni (en ollut tietoinen talviaikataulusta) ja olin sovittamassa kenkiä, myyjä räppäs valot pois ja sanoi, että nyt on kauppa kiinni. Eli kotiin, hus, hus. Kaupat jäi tekemättä. Muutenkin ylimielistä kohtelua.

    • Maksava asiakas

      Huonoa, ei mennä enää koskaan.
      Huonoin suhtautuminen, ylimielinen toisia vähättelevä asenne.
      Raatihuoneen apteekki
      MotoMaxi
      Kuusakoski, Petäisenniska kierrätys
      PS. Onneksi on vaihtoehtoja.

    • Asiakass

      Citymarket _loistavaa palvelua!

    • babyonboard

      Tenavatarvikkeen palvelu ei ole ainakaan minun kohdallani ollut koskaan kehuttavaa, ukko hönkii niskaan vaikka sanoisi että haluan katsella, kysyn neuvoa jos tarvitsen, mutta silti ukko kyttää niskassa ja jos erehdyt johonkin hipaisemaan niin sitte kuuntelet esittelyn siitä vaikka et haluaisi.

      Siellä kauppakadun babystylessa oli vähä eri meininki, kyllä kysyttiin kun liikkeeseen meni että tarviiko apua, mutta jos halusi katsella rauhassa niin sai tosiaan katsella rauhassa. Sen liikkeen lopetus tosiaan harmitti,

      Autoliikkeissä ei oo hyvää palvelua herunu, tai ovat olleet vaan ylimielisiä ja ajatelleet että ei noilla mihinkään oo varaa, mutta ollaan kyllä löydetty automme muualta, kun ei kerta kainuun kaupoille raha kelpaa, vaikka itse kyllä haluaisin paikallisia tukea.

      Leppäkertussa oon saanu aina hyvää palvelua kans ja jos ei oo tiettyä lelua löytyny hyllystä niin sitten ovat kyllä tilanneet sen, että ei oo tarvinnu kauemmas lähteä.

    • ====================

      Hyvää:
      -Laajankankaan s-market -työntekijöillä näkyy olevan todella kiire hyllyttävät ja juoksevat välillä kassalle mutta koskaan ei ole tarvinnut odottaa kauaa ISO heille. Jos vertaa vielä lehtikankaan kauppaan..ja pariin muuhun kauppaan kassalle ei ihan heti tulla vaikka näkevät asiakkaan.
      -Hammaslääkäri Marja Keränen.
      -Terveystalo.
      -Dressman.
      -Prisman alko.

      Huonoa:
      -Maxi -hitaat kassat, saa itse varmistaa että hinnat menevät oikein epäselvyyksiä hinnoissa, kauppa on kaikenkaikkiaan sen oloinen etten ruokaa sieltä osta.
      -DNA jonotustajonotustajonotusta, ei kiinnosta p... vertaa onko myyjä valvonut yön, nyöryytystä, sukupuolista syrjintää.
      -KPO kauan saa jonottaa,asioita ei kerrota tarpeeksi selkeästi,luvataan olemattomia, useammin kuin kerran on asiakkaan nimi jopa väärin kirjattu.
      -Gigantti -myyjät ei perillä tuotteista, pakko myyntiä ilmassa, valikoidaan ketä palvellaan.

      Hyvä&Huono: -Sillä chic -täällä on erittäin mukava ja osaava myyjä, toinen kuin haudankaivaja. Erittäin suuri miinus huonosta valikoimasta erikoiskokojen osalta, luvataan mutta uutta tavaraa ei tule. Ei panosteta siihen millaista eniten menee tietyt tuotteet roikkuneet puoli vuotta henkareissa.

      • piikkisiiili

        Kaikkein erinomaisinta palvelua Kajaanissa olan saanut Mapen korjaamolla, arvosana 10
        Intersportissa hyvät, ystävälliset ja avuliaat myyjät arvosana 9
        Pörhön myyntipuolella olen saanut ihan hyvää palvelua, arvosana 8 1/2
        Terrassa vaikutelma on että myyjät eivät oikein tiedä mistään mitään, kassalla nuivaa palvelua, arvosana 6 1/2
        Pahnanpohjimmaisena Raatihuoneen apteekki jonne menen vasta äärimmäisen viimeisessä hädässä. Arvosana 4


      • Tyyyyytyväinen
        piikkisiiili kirjoitti:

        Kaikkein erinomaisinta palvelua Kajaanissa olan saanut Mapen korjaamolla, arvosana 10
        Intersportissa hyvät, ystävälliset ja avuliaat myyjät arvosana 9
        Pörhön myyntipuolella olen saanut ihan hyvää palvelua, arvosana 8 1/2
        Terrassa vaikutelma on että myyjät eivät oikein tiedä mistään mitään, kassalla nuivaa palvelua, arvosana 6 1/2
        Pahnanpohjimmaisena Raatihuoneen apteekki jonne menen vasta äärimmäisen viimeisessä hädässä. Arvosana 4

        Mie annan 10
        Mapen korjaamolle
        Kaikille Kajaanin Apteekeille
        Kauppakadun ja Lönnrotinkadun ÄRRÄlle
        Citymarketin henkilökunnalle
        Lohtajan K-kaupalle
        Kaikkien kirjastojen henkilökunnille
        Kajaanin kaupungin hammashoitoloille
        Pulpa-hammaslääkäriasema henkilökuntineen


      • lettipäässä
        piikkisiiili kirjoitti:

        Kaikkein erinomaisinta palvelua Kajaanissa olan saanut Mapen korjaamolla, arvosana 10
        Intersportissa hyvät, ystävälliset ja avuliaat myyjät arvosana 9
        Pörhön myyntipuolella olen saanut ihan hyvää palvelua, arvosana 8 1/2
        Terrassa vaikutelma on että myyjät eivät oikein tiedä mistään mitään, kassalla nuivaa palvelua, arvosana 6 1/2
        Pahnanpohjimmaisena Raatihuoneen apteekki jonne menen vasta äärimmäisen viimeisessä hädässä. Arvosana 4

        Ei ollu ainakaan minulle hyvää palvelua noissa paikoissa.


    • Kajaanin Kesportista

      sain muutama vuosi sitten huonointa palvelua kajaanissa, halusin ostaa tietynlaista otsalamppua, myyjä alkoi mainostamaan, ettei sillä tee mitään, osta tällainen jossa on niin ja niin monta lediä, sanoin, että just tuon, joka on tuolla alahyllyllä, myyjä mutisi vielä senkin jälkeen, kun olin maksanut sen, sanoin hänelle, etten tule koskaan enää tänne puljuun, enkä ole käynytkään.
      MUUTENKIN KALLIS PAIKKA !

      • joke-ale

        Olihan siellä suurten mainosten mukaan jäljellä olevat kalastusvälineet -70% tarjouksessa! Eli kymmeniä bete-lusikoita ja jokunen koukkupakkaus! Missä vaaput, kelat, vavat jne? Varastossa odottamassa ensi kesää...


    • ap

      on nuissa aasiakkaissakin välillä kestämistä! Mikään ei kelpaa vaikka kuinka yrität tehdä tyytyväiseksi asiakkaan. Mitä h*****ttiä ne tulee kauppaan jos asenne on jo valmiiksi negatiivinen "en ole mihinkään tyytyväinen" ! Silloin on parempi jäädä kotiin tai katsoa itseä peilistä ja tulla uudella asenteella. tiedän että hankalia asiakkaita on,mutta jo tahallaan ollaan hankalia. jokaisen pitäis kerran elämässä kokeilla asiakaspalvelua alaa niin ei olis ongelmia!

      • AsiAkasPalVelija

        On todellakin! Tullaan jo sillä asenteella, että vittuillaanpa ja valitetaanpa tänään oikein urakalla!


    • asiakasPALVELIJA

      Totta! Aina löytyy joku valitusvirsi. "miksi teillä ei oo tätä ja tuota " no anteeksi kun en voi juuri siksi tavaraksi nyt muuttua. kaikkea pitäis saada just nyt mulle heti-asenteella. on toki paljon mukavia ja ihania asiakkaita ja ne pelastaakin ne kaikki 100 v*ttumaista ääliötä. Onneksi itse osaan käyttäytyä asiakaspalvelijoita kohtaan auliisti.

    • AsiAkasPalVelija

      Monilla ihmisillä ei ole elämässä mitään muuta sisältöä, kuin kiusata asiakaspalvelijaa.
      Nämä henkilöt ovat yksinäisiä jaelämäänsä vittuuntuneita. Ovat ottaneet elämäntehtäväksi tulla palveltaviksi ja helkkarin hankaleella asenteella!

    • 9867

      Puusta veistettyjä taitaa olla raatihuoneen apteekin henkilökunta.Miten on osattu samaan taloon ottaa töihin niin paljon nyrpeitä ihmisiä..puistattaa.Ei pieni hymy varmaan tappas niitä ja ystävällisyys.Tuntuu että narkkarina pidetään jos useamman kerran asioi.
      Anttilan kassalla on pari muijaa kans jotka joutais takahuoneeseen töihin.

      Vanhassa-aitassa taas myyjät tekopirteitä ja äänekkäitä.
      Terrasta saa palvelua odottaa,paljon siellä henkilökuntaa pyörii mutta kukaan ei tule palvelemaan.

      • zxcvbnm.............

        Empä ole huomannut nyrpeetä henkilökuntaa Apteekeissa enkä Anttilassa, ihan hymyileviä.

        Kauppakadun S-Marketissa tervehtiviä ja hymyileviä kassoja.


    • lkjfalkjfölakjfölj

      Gigantissa on kyllä äärimmäisen huonoa palvelua. Mentiin ostamaan pyykkikonetta ja suunnitelmissa tarjouskone. Sattuikin taas niin, että just edellinen asiakas oli sen viimeisen tarjoukoneen ostanut ja myyjä alkoi esittelemään jotain toista konetta. Ihmettelin merkkiä, jota en ollut koskaan kuullutkaan. Myyjä oikein sanoi, että se merkki on tosi tunnettu tuolla eteläisemmässä Suomessa, mutta täällä meidän korkeuksilla se ei vielä ole tullut tutuksi. Tuli tunne, että me tollot maalaiset ollaan täällä takahikijällä ilman tietoa suuren maailman menosta. Vielä tähän päivään mennessä tuo x-merkkinen kodinkone ei ole tullut muualla vastaan. Meidän pyykkikone hankittiin naapurikaupasta Teknisiltä.

      Kaluste-Eemelistä olen saanut monta kertaa hyvää palvelua ja sinne käännyinkin Askon surkean palvelun myötä, kun myyjä ärähteli meidän lapselle. Lapsi kokeili sähkösänkyä kait turhaan ja siitähän myyjä riemastui kun sänky menee rikki. Jumalavita, jos sänky menee rikki testauksesta, niin ei oikein laadulla ole sitten pilattu. Myös hinnat ovat korkeat eikä tinkimisen varaa ole.

      • rakastunut :D

        Askossako tuollaista palvelua? Ei uskoisi.. Itse tuli käytyä siellä tänään ja oli kyllä mielettömän ihana myyjätyttö palvelemassa! =)


    • kaksplus kaks

      Teppanan siwan tuula on palvelualtis muutenkin virkeä naurusuu.

      Raatin apteekissa saa huonoa palvelua.Resepti asioilla olin ja kyselin yskänlääkettä samalla,ei tällä farmaseutilla takamus noussut penkistä jotta oli hakenut minulle yskänlääkkeen vaan käski mennä hyllyltä hakemaan tietyn merkkisen pullon .En nähnyt lukea etikettiä niin tuskastuteena farmaseutti huusi että se pullo jossa on keltainen etiketti.Sama nainen sattui kohdalle toisenkin kerran käydessäni ja silloin hävisi mitään puhumatta toisen farmaseutin kans takahuoneeseen.Ihmettelin siinä että nytkö loppui palvelu,mutta 10min kuluttua tuli takaisin ja sanoi vain että autoin etsimään lääkelaatikkoa.Ei edes anteeksi pyytänyt viivytystä.Minullakin oli paljon reseptejä ,koska äitini pääsi juuri osastolta ja istui taksissa.Olis tämä nainen ensin palvellut loppuun minut ja sitten vasta auttanut kaveria.
      Omilla asioillani en mene tähän apteekkiin .enkä enää äidinkään asioita toimita täällä.

      • vaari vaan

        Olisit tahallaan hakenu vaan sitä yskänlääke pulloa,ja huutanu isosti että en löydä .Kaikessa rauhassa vaan otellu niitä puteleita sieltä hyllyltä että tämäkö,niin johan tulee vipinää olen sen kokeillut ja hokenu että ku ei meinaa käsissä pysyä nämä pullot.


    • Kauppiaat vaihtoon!!

      Lehtikankaan R-kioskin palvelu oli huonoa jo edellisen kauppiaan aikana, mutta tämä nykyinen omistajapariskunta vetää kyllä ihan pohjat! Nainen myy suu mutrussa ja mies seisoo tiskin päässä kädet puuskassa ja naama kurtussa vahtimassa kuin paraskin henkivartija. Niille kuului joku miesasiakas suoraan sanovankin että palvelu on huonoa eikä pidä kyttäämisestä, mutta nämä vain tuijotti tuimana takaisin ja mumisivat jotain epäselvää. Itse katson nykyään ovelta kuka on tiskin takana, ja astun sisään vain jos töissä on se tummahiuksinen rouva joka on siellä ollut jo kahden edellisenkin kauppiaan aikana! Ei tule tuolla meiningillä kauaa pystyssä pysymään se pulju..

      • htkyiusoi

        Just, aivan samaa mieltä olen! Ei kehtaa enää mennä sinne R-kioskille!!!!


      • M

        Kävin tänään siellä Lehtikankaan Ärrällä. Tummahiuksinen rouva palvelemassa, ystävällinen oli. Muuta henkilökuntaa ei näkynyt paikalla.


      • Entinen asiakas
        M kirjoitti:

        Kävin tänään siellä Lehtikankaan Ärrällä. Tummahiuksinen rouva palvelemassa, ystävällinen oli. Muuta henkilökuntaa ei näkynyt paikalla.

        Se on sitten ollut se sama myyjä joka on siellä ollut töissä ainakin kolmen viimeisimmän omistajan aikana. Häneltä kyllä asiakaspalvelu onnistuu hyvin, toisin kuin niiltä jotka hänen palkkansa (toivottavasti) maksavat!!


    • ramitt

      dresmannilla erittäin yställisiä ja kivoja nuoria naismyyjiä,todella hyvää ja yställistä palvelua.

    • syömäri

      Koskiportin nesteellä on varmasti kaupungin tympeimmät myyjät. Varsinkin ruokapuolen blondi joka onneksi on ollut nyt lomalla ilmeisesti . Tiuskii ja muutenkin huonoa palvelua ja ruoka ala-arvoista. Onneksi ei ole näkynyt lähiaikoina.

    • asiakas tänään

      Loistavaa palvelua Kauppakadun DNA-kaupassa! Kiitos Suvi! Ja kaupan päälle jätski! Laakkosen rautakangen syöneet varaosamyyjät tiskillä ulkona kuin tampoonin naru! Säälittävää touhua!

    • huonointa palvelua

      kesport ja aikoinaan korpi-auto, kummassakaan en ole käynyt kahteen vuoteen, vaikka asun vieressä.

    • iuiu

      Kasarminkavun Kotipizzasta saapi hyvvää palvelua.

    • iuiu

      ..Ja hyvän mielen!

    • Topikoseolikin

      Lasikeskuksessa hyvää palvelua, vaihdettiin tuulilasi. Ajallaan, nopeasti ja hyvin.

      • mmmttt

        Juu, taispa olla just lasikeskus jolta tilattiin ikkuna. Soitin, meni vartti niin tulivat mittaamaan, meni puolisen tuntia niin tulivat jo laittamaan ikkunan paikalleen.


    • Z

      MAPEn korjaamon pojat, ISO KIITOS.

    • Harvahammas

      Keskushammashoitolan hammaslääkärit ja avustavat hoitajat, ISO KIITOS.

      • TOINEN HARVAHAMMAS

        Joo, erityisesti iso kiitos kivuttomasta leikkauksellisesta poistosta hammaslääkäri Raimo Tauriaiselle ja avustavalle hoitajalle.


      • x
        TOINEN HARVAHAMMAS kirjoitti:

        Joo, erityisesti iso kiitos kivuttomasta leikkauksellisesta poistosta hammaslääkäri Raimo Tauriaiselle ja avustavalle hoitajalle.

        Joo, neuvolan tädeille ISO KIITOS!


    • Eilaidoillepissaaja

      ISO MIINUS muutamille kauppojen ja baarien asiakasvessoille, aina pissanhajut vastassa kun joskus harvoin niissä käydessään tarttee vessaan mennä.
      Mm. Maxi Kodintukun, Kauppakadun HESEn vessa ja Hartikaisen autoliikkeen jotkut vessat. Ei oikein enää haluta koko kauppoihin mennä.

      Vaihtakaa jo vessanpönttöjen vanhat kannetkin uusiin helposti irrotettaviin, että siivoojat saa ne helpommin puhdistettua/huuhdottua vaikka joka siivouskerralla, ei jää miesten käynneiltä roiskejäämiä kansien väleihin. Helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti siivoojien tärkeää työtä.

      Siivoojillekin vähän, siivotkaa ne lattiakaivotkin vähän useammin pois haisemasta.

      Neuvo kyllä myös kaikille miehille pissatessa, jos ei osaa kunnolla pönttöön tähdätä, kannattaa pissata istualtaan, ei tuu sotkuja pöntön laidoille.

      Tietty asiakkaillekin välillä miinusta, kun ei osata vessapapereita/käsipyyhepapereita laittaa roskikseen, niitä on välillä siellä sun täällä vessojen lattioilla. Laittakaa ne kunnolla roskikseen.

      Ottakaa esimerkkiä useimmiten hyvin siistien kauppojen yms. vessoista.
      Esim. KAKS, tk, Pekka Heikkisen kahvila, Prisma, Vetteri.

      • vessa66

        ehhheehhehhe käytkö niissä kaupoissa vaan vessassa?


      • Eilaidoillepissaaja
        vessa66 kirjoitti:

        ehhheehhehhe käytkö niissä kaupoissa vaan vessassa?

        Yleensä kaupoissa käydään ostoksilla, kuten minäkin.
        Tarkoituksella nykyään käyn myös useimmiten yleisövessassakin, jos kaupassa sellainen on. Jos vessa on siisti, se kertoo minulle, että asiakkaita arvostetaan. Jos vessa on siivoton, se kertoo myös jotain asiakaskunnasta. Mm. peseekö vessassakävijät käsiään sieltä lähtiessään ja sen jälkeen menee esim. ruokakauppaan hypistelemään ruokatavaroita. Minä vaihdan kauppaa sen jälkeen kokonaan, kun useamman kerran näen saman kaupan vessan siivottomuuden.
        Huom. en silti ole äärimmäisen bakteerikammoinen, mutta kuitenkin.....


      • Eilaidoillepissaaja
        vessa66 kirjoitti:

        ehhheehhehhe käytkö niissä kaupoissa vaan vessassa?

        HUOM.
        Tarkoituksenani ei ollut muuta näiden mainittujen kauppojen yms. palvelua moittia. Muussa palvelussa ei ole ollut moittimista.


      • Eilaidoillepissaaja
        vessa66 kirjoitti:

        ehhheehhehhe käytkö niissä kaupoissa vaan vessassa?

        Maxi-Kodintukun kaupan edustakin on luotaantyöntävä.
        Olisin mennyt marjojani myymään tänään marjanostajalle.
        Tumpelo ostaja kun kaateli näköjään jonkun marjoja maahankin.
        Siitä sitten kauhalla nosteli paskasesta maasta vielä laatikkoon niitä marjoja.
        Katsoin parhaaksi mennä myymään marjani muualle.
        Ei taida marjanostajalla olla hygieniapassia taskussa.


      • mmmttt

        Maxi-kodintukun vessa on tosiaan kuin rekkamiesten vessa, hyi saatana!!


      • pythyi
        mmmttt kirjoitti:

        Maxi-kodintukun vessa on tosiaan kuin rekkamiesten vessa, hyi saatana!!

        Ja on aina ollut vaikka siitä on sanottu neuvonnassa.


      • YÄÄÄÄÄK!
        mmmttt kirjoitti:

        Maxi-kodintukun vessa on tosiaan kuin rekkamiesten vessa, hyi saatana!!

        Joo, saisivat laittaa sen veskin Maxi Kodintukussa kuntoon ja maksulliseksi, niin pysyy puhtaampana. Monessa paikassa olen huomannut, että kun vessan laittaa maksulliseksi, niin pysyy puhtaana. Mieluummin maksan vaikka euron, kunhan uskallan istahtaa pöntölle tarpeilleni, etten vain saa jotain tartuntaa.


      • HÄH
        mmmttt kirjoitti:

        Maxi-kodintukun vessa on tosiaan kuin rekkamiesten vessa, hyi saatana!!

        Kuin rekkamiesten vessa Maxi-Kodintukussa?
        Minusta kun tuntuu, et siellä ei mahda kovin paljoa rekkamiehet käydä pissalla.
        En oo tiennytkään, että rekkamiehet on porsaita.


    • Tankkaaaaja

      Mainuantien Teboil ja Sotkamontien Shell, palavelualttiutta löytyy.

    • Asiaaakas

      Pentikin myymälän ja Instrun myyjät palaveloo hyvin asiallisesti.

    • Yleisönjoukosta

      Raatitorin, Kauppatorin yms. ilmaisten kesän ulkoilmakonserttien yms. jokakesäisten tapahtumien talkooväki, ISO KIITOS järjestelyistä.
      Myös yleisölle ISO KIITOS hyvästä käyttäytymisestä.

    • 66+77

      abc - asemalla on ollut parina aamuna hymyileväinen tyttö kassalla vaikka on sattunut vaikeita asiakkaita. vaikean asiakkaan jälkeen myyjä "kelaa" hetken ja jatkaa myyntiä iloisena.. ihme ettei suututtanut, vai suututtiko? ei ainakaan huomaa vai onko vakituinen työntekijä annetune ohjeineen?? äärettömän mukavaa oli asioida paikassa ja kyllä me plussa annetaan

      • 77+66+21

        Olen saman huomannunna,hymy herkässä.


    • Hyvä mieli

      Prisman Life-luontaistuotekauppa.
      Pirteä ja hymyileväinen nuori nainen myyjänä tänään, sai asiakkaankin hyvälle tuulelle.

      • paha mieli

        Ja sitte siellä on nyrpeä naamainen vanhempi myyjä,pitäskö sen käyttää niitä life tuotteita että ois pirteempi.


    • hirvee käry

      kerran haisi pieru siinä s-marketin aulassa. kene on vastuu, kysyn minä vaan.

    • Tauno Tasanen

      Komilan Selli... ööö eikun...äööö Komilan vai Hiensisuon no vittu Tepoli joo ikimuistoinen "palvelumesta" :)

      • omistaja oli hyvä

        Tauno Tasaselle voi sanoa että muistamme sinut, olit huono asiakas aina valitit joka asiasta.


    • 6758

      Kajaanin Teknisillä on huonoa palvelua ja valehtelua, kierrän kaukaa kyseisen liikkeen.

    • muuttaja 1

      Olen ostamassa asuntoa Kajaanista ,missä parhaimmat kiintestövälittäjät,onko kellään kokemusta Tili- ja kiintestö Korhosesta

      • op ======

        Parempia on mutta kun mainostaa ei saa.


    • kiinteistökauppaa

      Yksi tuttu on tehnyt asuntokaupat Korhosen kautta ja tuttu oli juuri ostajan roolissa ja olivat TODELLA tyytyväisiä, tekivät todellakin työnsä ja täydellinen asunto löytyi nopeasti. Onnea kodin etsintään :)

    • tenu pena

      alkossa on hyvä palvelu prismassa

    • juoppo jallu

      Sammaa mieltä olen,jalmaria vaan .

    • S etukortti

      Prismassa on hyvä palvelu.

    • hyvä ramppa

      Siellä ollaan aina huonolla päällä, koskaan ei anneta neuvoja niinkuin on saanu Korsulaiselta.

    • hahha ahahaha ah

      urpoille on aina huono palvelu. muistakaa että voitte ihan itsekin tervehtiä
      ja olla iloisella mielellä kun asioitte josakin liikkeessä. suurin osa kuitenkin
      mykkänä ja naama mutrussa, ei sellaista tee edes mieli palvella.

      • Ylös Upi

        Miksi meille Urpoille on aina huono palvelu?


      • helou haloo

        Ei kaikki huonoa palvelua saaneet ole urpoja. Täällä Kajaanissa on ihan ihmismäiset bussikuskit. Yritäpä Helsingissä sanoa bussikuskille päivää. Istuu mykkänä kuin vaivaisukko kirkon porstuassa.


    • jeh jeh ituttaa

      Kaikki palvelee taitonsa mukaan,ja on huonolla päällä silloin kun huvittaa.

    • olet moukka

      älä inise, ammattilainen palvelee aina kunnolla vaikka ois millä tuulella. ainoastaan
      sinun kaltaisiesi tolvanoiden kohdalla voi tehdä poikkeuksen.

      • jeh jeh ituttaa

        Eipä näy palvelevan,juu moukkahan minä, mut niin olet sinäki kun haukut samalla lailla.


    • kiitokset

      prisman alko

    • köhi köhi

      Parasta palvelua olen saanu Poliisilaitoksella,illalla veivät putkaan ja aamulla sai kunnon aamupalan vaikka eihän tuo oikein rapulassa maistunu.

      • arska1946

        Olet oikeassa tosi palvelua sieltä saa,ruan kera heh.


    • Korpiauto, ainut.

      Kajaanin varaosa liikkeistä tämä AD-Varaosaliike saa miinusta- en käy siellä enää koskaan...myyjät on erittäin töykeitä- viisastelevia, kävi kerran tilanne jossa toinen myyjä tiedostellessani osaa, nauroi ääneen ja toiselle myyjälle kahtoessa , tekivät minusta suoranaisen pellen. Yks tapaus oli kun eräs myyjä , kysyessäni tuotetta huusi tiskin takaa "tuollahan ne perähyllyllä on"...- kävelin muutaman metrin ja tokasin melko isoon ääneen "paska palvelu" varsinainen AD-HD-LIIKE -->Verrattuna taas Korpi-autoon...myyjä on aina hakenut jopa asiakkaan saatavissa olevilta hyllyiltä tuotteen ja esitellyt että on varmasti oikeaa...asian tuntevaa ja REIPASTA , hymyn kera olevia myyjiä 90 %:sti.

      • Asiaakas

        Kyllä mä oon ystävällistä palvelua saanut sekä Korpiautossa, että AD-Varaosaliikkeellä


    • reomontti reiska

      Näin on AD-Varaosaliike on jo monta vuotta ollut väärän myymäläpäälikön johdossa ,sen pitäs ehdottomasti vaihtaa myymäläpäälikköä suorastaan ylimielin asiakkaitaan kohtaan.

    • pitza

      Parasta palvelua olen saanu,citykäytävän pitzeriasta.

    • mummo mummo

      Ja minä olen saanu maahanmuttajilta ,ovat kantaneet monesti vanhan ihmisen kassit kotiin.

    • x x x x x x

      mikä firma se "maahanmuuttaja" on? pysy mummo asiassa vaikka ei tuossa mitään väärää olekaan, päinvastoin.

    • uuuuuuu

      Kajaanin parasta ja huonointa palvelua! ei aloittaja mainitse pääotsikossa mitään firmasta.Kyllä se mummo on aivan asiaa kirjoitellu jos on saanu hyvän palvelun,oli se mistä vain hyvä palvelu. Luehan sinä tarkemmin aloittajan pääotsikko mummo on näköjään vielä valpaampi kuin sinä xxxxxx.

    • x

      Joo, ei tartte varsinaisesti erikseen mitään firmaa olla.
      Voihan sitä ihan yksityisesti kehaista, jos on aihetta.

    • puuha pete

      Aikoinaan Marjamaan sahalta sai hyvää palvelua oli tosi mukava asioida siellä

    • 1965

      huonointa palvelua olen saanu kirpikseltä,ostin kerran kirjan niin myyjä oli kuin ois hiiren syöny naama rutussa palveli.

    • luku toukka

      mikä kirja oli?

    • 1965

      Päätalon Ihmisiä telineillä,kirja oli hyvä mutta palvelu ala arvoista.

    • siwan asiakas

      Siwassa on aina hyvää palvelua.

    • asiakas 10

      Ei se K.marketissakaan Lohtajalla aina kaikille ollut hyvä palvelu.

    • topikoseolikin

      Lehtikankaan terveysasema.Kaikki ovat olleet ystävällisiä ja asiansa osaavia .

      • Aune K

        Sammaa mieltä täysin,aina ovat ystävällisiä.


    • Markku. S

      Uusi autokorjaamo komiaholla saa kiitosta ainaki minulta,on ollut hyvää palvelua .

    • Sirpa kylmissään

      Siellä entringin korjaamolla ne tummat pojat.
      Palvelisivat vieläkin paremmin jos vaan.......

    • Puolitumma

      Niinhän me tummat aina ollaan hyviä.

    • 8+14 = ?

      Pub Baron joutais jo lopettaa harmaa...

      • Ihmikäs

        ...naaman näyttö?


    • Veikko ja Pekka

      Kylläpäs oli tänään mahtavan mukava kohtelu Keskussairaalan laboratoriossa,huone numero 2 tumma nuori nätti tyttö otti verikokeen kello 10-15 välisenä aikana .Käytiin ukin kans kumpiki samalla verikokeen ottajalla. Ukki kehui maasta taivaaseen sen tytön sanoi ettei ikinä ois uskonu että noin mukavia tyttöjä voi olla,samoin oli minusta ei voi muutako olla ihmeissään ruusuja sille tytölle ja kummaltaki haluksen kera.

    • LKHJY234

      Olen samaa mieltä siellä on hyvä palvelu..

    • korjaus

      Auto Laakkosella on korjaamon puolella hyvä palvelu ja ammattitaitoiset asenttajat Kiitos.

    • pesu karhu

      Vehe kuin vehe, vaihtui omista jokunen vuosi sitte ,niin palvelu huononi.

    • lapin kulta

      Nakertajan Siwassa saa kunnon palvelua, aina iloisesti työt sanoo huomenta.

    • myyjä itsekki

      ATK-huollossa Anttilassa tosiaan hyvää palvelua.

    • ????????

      Poliisilaitoksen kansliassa saa hyvää palvelua,reippaita nuoria miehiä talo täynnä.

    • pekiii

      prisman hesburgerissa hyvä palvelu

    • ve kuin ve

      no sattuu sitä paremmissaki perheissä.

    • akku+johdot

      Ilmat pois ehdottomasti,aina saa apua kun vain on tarvista.

    • Kirsi- Maria

      Bio Rex sieltä saa kohteliasta palvelua aina.

      • jassoojaahas

        No ei kyllä todellakaan saa _aina_. Tältä ruskeahiuksiselta tytöltä (hiukan uudempi työntekijä) ei saanut edes tervehdystä, hymystä puhumattakaan. En tiedä oliko huono päivä. Itse en ainakaan tietääkseni ollut mitenkään epäkohtelias häntä kohtaan. Vaaleahiuksiseltä tytsyltä taas saa aina ihan mahtavaa palvelua ja jää hyvä mieli.


      • Pierexsii

        Piereksii elökuvissa haisee jumalaton pas.ka


    • libresse

      Jospa sillä oli ne tunnetut huonotpäivät menossa.

      • Kohtelias asiakas

        Asiakas joka itse on kohtelias ja ystävällinen
        myyjää kohtaan saa myös useimmiten hyvää palvelua.
        Kokeilkaapa joskus.


      • asiakaspalvelija
        Kohtelias asiakas kirjoitti:

        Asiakas joka itse on kohtelias ja ystävällinen
        myyjää kohtaan saa myös useimmiten hyvää palvelua.
        Kokeilkaapa joskus.

        Oikeassa olet kohtelias asiakas


      • myyjä itse
        Kohtelias asiakas kirjoitti:

        Asiakas joka itse on kohtelias ja ystävällinen
        myyjää kohtaan saa myös useimmiten hyvää palvelua.
        Kokeilkaapa joskus.

        Kyllähn se on vale olemme kokeilleet sitäki mutta palvelu ei pelaa siltikään.


    • tenu- nenä

      Tanelissa saa parasta palvelua ,kun ei jaksa itse mennä ulos, niin portsari ottaa niska perse otteen ja kantaa ulos.

    • Potilas5555

      Kaksin kanttiinista saa mukavaa ja hymyilevää palvelua. Ainakin minun kohdalle on hyvä palvelu ollut.

    • jahtivahti

      Agrimarketin nuori miesmyyjä osasi palvella!

    • asiakas 1970

      Nyt sitte ei saa enään hyvää kodinkone palvelua ,kun ei enään Korsulaisen ukkia ole palvelemassa.

    • Mistäs nyt ?

      Jep jep Ukilla homma pelasi.

    • kalama

      Ballsilla ja lungibaarissa on parasta palvelua(riippuu tietenkin kuka töissä)

    • kulkuri poika

      Huonoimasta päästä mitä olen kuullut.

    • olet _____________

      niin, olet kuullut mutta et siis itse oikeasti tiedä asiasta mitään? tuollainen toisen käden huhun levittämäminen totuutena tai oman mielipiteenään on vähintäänkin typerää. sulla ei taida omia mielipiteitä ollakkaan?

    • =================

      Ja oikein on kuullut kokemusta on.

    • Ajub

      Sosusa olla hyvä kotelua,aina tulla rahaa miulle hyvää.

    • 750

      Kyllä oli hyvää kohtelua tänään Poliisilta kun antoivat pika voiton,toivottivat hyvää matkaa ja syksyn jatkoa samoin että ajeleha varovasti .

    • kala kukko

      Ainahan ne toivottavat hyvee matkaa.

    • pois vuokralta

      Tuttu juttu ollaan saatu huonoa kohtelua sieltä ,onneksi ei enään tartte mennä sinne.

    • vanhus 65

      olipas hyvää palvelua ilmat pois liikkeessä aamulla kiitos

    • Kiitollinen 1

      Olipa tosi hyvää palvelua Dresman liikkeessä. Kiitos hyvästä palvelusta nuori nainen

    • tyytyväinen asiakas

      Hyvää palvelua Dna liikkeessä kauppakadulla.
      Kiitos hyvästä palvelusta kuuluu nuorelle miehelle.

      • asiakas aina oikeas

        HUONOA PALVELUA KAJAANISSA Wetterin BMW-korjaamo päälikkö se mulkosilmä muilta ihan asialista. Asko mukaan luettuna.
        KUUKKELI KAJAANI Johtaja täys mulkvist.
        PRISMAN varastomies harri iso k...ä ei tietoa kumpi roikkuu kummasakin.
        MOTO-MAKSIN myyjät H......n ylimielisiä.
        Tässä kolmen kärki


    • En mene ikinä

      Raatihuoneen apteekki.
      MotoMaksi

    • YRTV

      Ei ole moitteen siaa,ainakaan meidän perheellä.

    • volvo v 70

      Wetterillä saa hyvää palvelua varsinki Jarno Haverinen on erikoisen kohtelias mies.Ja nykyään on saanu varaosa puoleltaki jo hyvää kohtelua,alussa kun avasivat uuden autotalon niin varaosapuolella oli huono kohtelu.

      • adfdhjlksd

        Takuuasioissa Wetterin palvelu on ollut ala-arvoista, suorastaan asiakasta eli minua sanottiin rivien välistä suoraan tyhmäksi joka ei ymmärrä mistään mitään (toki voin ollakin sellainen :)).
        Asia koski Fordin ruosteongelmaa - ovien alalaitojen kittaukset oli korjattu vuotta aiemmin oven sisäpuolelta ja korjaus oli tehty todella luokattomasti. Tosiaan vuoden päästä ruoste alkoi puskea oven ulkopuolelta läpi kun kaikki ruostepaska oli vain jätetty alle, oireena nuppineulan pään kokoisia maalikupruja oven alalaita täynnä. Wetterin "asiantuntija" tyrmäsi minun teoriani täysin ja silmät sinisenä väitti ko. maalikuprujen olevan kiveniskeämiä ja ei kuulu näin takuun piiriin. Kummallisia ovat kiveniskemät, kun niitä on vain etuovessa - ei takaovessa ja iskemät ovat ikäänkuin väärältä puolelta ovea tulleita - yleensä kiveniskemä tekee kuopan ja rikkoo maalin, eikä ilmene maalikupruna.
        Noh, tuon seurauksena en ole ko. liikkeessä enää asioinut enkä tule asioimaan


      • Asiaakas
        adfdhjlksd kirjoitti:

        Takuuasioissa Wetterin palvelu on ollut ala-arvoista, suorastaan asiakasta eli minua sanottiin rivien välistä suoraan tyhmäksi joka ei ymmärrä mistään mitään (toki voin ollakin sellainen :)).
        Asia koski Fordin ruosteongelmaa - ovien alalaitojen kittaukset oli korjattu vuotta aiemmin oven sisäpuolelta ja korjaus oli tehty todella luokattomasti. Tosiaan vuoden päästä ruoste alkoi puskea oven ulkopuolelta läpi kun kaikki ruostepaska oli vain jätetty alle, oireena nuppineulan pään kokoisia maalikupruja oven alalaita täynnä. Wetterin "asiantuntija" tyrmäsi minun teoriani täysin ja silmät sinisenä väitti ko. maalikuprujen olevan kiveniskeämiä ja ei kuulu näin takuun piiriin. Kummallisia ovat kiveniskemät, kun niitä on vain etuovessa - ei takaovessa ja iskemät ovat ikäänkuin väärältä puolelta ovea tulleita - yleensä kiveniskemä tekee kuopan ja rikkoo maalin, eikä ilmene maalikupruna.
        Noh, tuon seurauksena en ole ko. liikkeessä enää asioinut enkä tule asioimaan

        Nuori mies Wetterin varaosapalvelussa ja kassarouva, ystävällinen palvelu.


    • kateellinenkainuu

      Alfasale autoliikkeen kanssa kannattaa olla tarkkana..on melko paljon ilmaa´hinnoissa. Osti Opel Omegan 200e:lla ja laittoi myyntiin 1150e:lla!!

      Vaikka eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa..

      • korpikommunikaattori

        Ihan normi autokauppaa. Autoliikkeillä on myydyistä autoistaan vastuu vielä kaupan jälkeenkin, se on laki meillä sellainen, sekin asia on jonkin arvoinen. Ja kun liike myy autoja niin se on silloin verotuksen piirissä, eli joutuvat maksamaan tuloistaan verot. Ja kivijalkakaupalla on aina menot liikekiinteistöstään ja henkilöstöstään, toimipa se millä alalla tahansa. Mikään kauppa ei voi toimia nolla- tai miinuskatteella.


      • huomio tämäkin
        korpikommunikaattori kirjoitti:

        Ihan normi autokauppaa. Autoliikkeillä on myydyistä autoistaan vastuu vielä kaupan jälkeenkin, se on laki meillä sellainen, sekin asia on jonkin arvoinen. Ja kun liike myy autoja niin se on silloin verotuksen piirissä, eli joutuvat maksamaan tuloistaan verot. Ja kivijalkakaupalla on aina menot liikekiinteistöstään ja henkilöstöstään, toimipa se millä alalla tahansa. Mikään kauppa ei voi toimia nolla- tai miinuskatteella.

        Mutta jotenkin törkeetä, että menee ostamaan auton 200:lla toisesta autoliikkeestä ja laittaa omassa liikkeessään yli viisinkertaisen hinnan.


      • kerkkiii
        huomio tämäkin kirjoitti:

        Mutta jotenkin törkeetä, että menee ostamaan auton 200:lla toisesta autoliikkeestä ja laittaa omassa liikkeessään yli viisinkertaisen hinnan.

        Ei se ole mitenkään törkeätä. Sehän on vain hyvän myyjän (sekä sisäänostajan) merkki, jos saa vielä myytyä tuohon hintaan. Niin se vain on.


      • Ongelmajätettä
        kerkkiii kirjoitti:

        Ei se ole mitenkään törkeätä. Sehän on vain hyvän myyjän (sekä sisäänostajan) merkki, jos saa vielä myytyä tuohon hintaan. Niin se vain on.

        Nettovoitto kokonaiskulujen jälkeen jää tuossa tapauksessa suhteellisen pieneksi, parhaimmillaankin vain satoihin euroihin, vaikka emme lopullista kauppahintaa tarkkaan tiedäkään.

        Itselläni on myös vanha auto, en kyllä tiedä miten siitä pääsisi eroon niin, että joku maksaisi siitä vielä rahaa. Hajottamoillakin taitavat periä kierrätysmaksua.


      • jkkdjkldjfla
        Ongelmajätettä kirjoitti:

        Nettovoitto kokonaiskulujen jälkeen jää tuossa tapauksessa suhteellisen pieneksi, parhaimmillaankin vain satoihin euroihin, vaikka emme lopullista kauppahintaa tarkkaan tiedäkään.

        Itselläni on myös vanha auto, en kyllä tiedä miten siitä pääsisi eroon niin, että joku maksaisi siitä vielä rahaa. Hajottamoillakin taitavat periä kierrätysmaksua.

        ja tietysti kun alunperin puhuttiin Opelista, niin varmaankin siihen päälle lyödään nykyisin ongelmajätemaksu


    • Tollo Peloton

      Olipas huonoa palvelua.

    • dergus

      Parasauto.fi huijaa asiakkaita!

      • junttieinariko

        mikä autoliike ei huijaa? :)


    • 4 asiakasta

      Hieno kohtelu on välikadun kahvilassa.

    • metänukko

      poliisilaitoksen kanslian väessä ei ole vikaa mutta väkeä on liian vähän. Tupa täynnä väkeä ja kaksi ihmistä palvelee. tiskille sattui vielä mamu jolla paperit täyttämättä jne. vieressä ollut rouva sanoi olevansa jonottamassa passa 8. kertaa kun ei ole kertaakaan ehtinyt olla niin kauaa että olisi passin saanut!!!!! itse jonotin toista tuntia, toisella tiskillä ei vaihtunut yhtään asiakasta kun mamu työllisti niin pitkään. Siinä ei ole mitään vikaa että mamujen asioissa menee aikaa mutta pitäisi huomioida tämä asiakasryhmä joka kajaanissa on varsin suuri ja palkata henkilökuntaa tarpeen mukaan enemmän. ei voi olettaa että ihmisillä on tuntikausia mahdollisuutta odottaa vuoroaan, kyllä palvelun pitäisi pelata varsinkin kun se verovaroilla maksetaan.

      • Kiiiitos

        No niin siinä taas rasisti,oisit pysyny metässä saatanan valittaja.Ei se yksi vierasmaalainen sitä jonoa aiheuta,mutta jos sittä taas hyvän mielen sait niin hyvä on.


    • Frouva

      Merjaana,myyjä saa asiakkaan tuntemaan itsensä epätoivotuksi.

    • fdggggh

      Sotkassa myyjät tarrautuvat kiinni kuin takiaiset, alkaa jo ahdistaa. Ilmeisesti provikalla? Ei se nyt epäystävällistä ole, mutta kulkevat perässä kuin vanginvartijat. Luultavasti kyse on siitä, että pelkäävät, että kaupat menevät toiselle myyjälle? sitten jos on liikkeen toisessa päässä ja muilla myyjillä asiakkaat, saattavat rauhoittua hetkeksi.

    • Toinen jonossa

      Kontiomäen Shellillä noin viikko sitten myyjä sano asiakkaalle, "että olet sinä kova vittuilemaan." Asiakas, murteesta päätellen jostain muualta kuin Kainuusta totesi olevan saman että neuvooko hän vai vittuileeko kun sinä et ymmärrä kuitenkaan.
      Siitäkös tämä akka tiskin takana hermostu lopullisesti. Kaveri pelasi totopelejä ja koitti ihan asiallisesti neuvoa myyjää. Minä olisin kyllä sen kaverin sijassa heittänyt kupongit päin myyjän naamaa. Ei uskoisi tuollaisia olevan enää paikassa, missä on paljon matkailijoita.
      Kaveri vain totesi jonossa takanaan oleville kaiken tämän olevan ymmärrettävää kun katsoo kartasta, että missä kohti Suomea me ollaan.

      • Tyyyytyväinenasiakas

        Ompa ollut niin myyjällä kuin asiakkaalla huono päivä. Asiallista olisi ollut miolempien pyytää anteeksi toisiltaan.

        Minulla ei ole muuta kuin positiivisia kokemuksia Kontiomäen Shelliltä.


      • ????????????????????

        Käyppä kuule asiakas pyytämässä anteeksi myyjältä ja selitä, jos murteestasi johtuen väärinymmärrystä tuli.
        Samoin myyjä pyydä asiakkaalta anteeksi.

        Aina pitää ottaa huomioon murteet ja kysyä uudelleen, jos ei ymmärrä. Selitellä voi ihan kirjakielellä. Muuten voi ikäviäkin väärinymmärryksiä tulla.

        Kyllä siellä muuten hyvä palvelu on.


    • Kahavittelija

      On nyt Wanhanajan kauppiaan tuntua Lohtajan K-Marketissa.
      Jukka kuulemma kutsui tänään syksyn markkinakahvipäivänä Mirjaa rouvaksi kaupassa.
      Naisia kunnioittava nuori mies.

      Kumpa näitä tällaisia miehiä olisi enempikin.

    • Haisie

      Myyjä on palveluammatissa. Jos ei kestä asiakkaalta tulevaa asiallista kritiikkiä, niin silloin olis syytä miettiä ammatinvaihtoa. Kontsan Shellillä on hyvä palvelu, mutta taitaa nämä hevospelit tuottaa ongelmia siellä.

    • tympeä asiakas

      Kyllä se on niin että asiakas on oikeassa aina vaikka se on kuinka väärässä,sehän opetetaan jo myyjä koulutuksessa, onneksi ei tartte olla siinä ammatisssa.

    • saivari

      kissankakat on. kyllä myyjällä ja yrityksellä on ihan omat oikeutensakin.

    • myyjät

      Voin sen verranan valkaista että sattumoisiin on asiakas aina oikeassa,jos menet sille sanomaan vastaan niin et ole kauan sinnä talossa töissä.On siitäki kokemusta loppu tili tulee kun asiakas valittaa sinusta.Kauppias kyllä keinot keksii muisteleppa komiahon kauppias rouvaa minkä teki myyjille,aina joku syy löytyy että myyjä joutuu talosta ulos.

    • naiset 45 -42

      Olipas hyvää kohtelua tänään välikadun pizzeriassa, kiitos siitä 2 komialle nuorelle miehelle.

    • kivut kuriin

      Saipas kunnon palvelut thaihierojalta kannatta käydä,on niskat ja hartiat kunnossa.Kaiken lisäksi kohtelu oli maan parasta Kiitos hierojalle.

    • plus-miinus

      Akkukaupalle plussaa!!!! Vianorille miinusta!!! Ar-karille plussaa!!!

    • 54879

      Ar-karille ei plussaa vaan miinusta antaisin minä ainaki.

    • potilas 121

      Fysikaali hoitola Välikadulla oli mahtava palvelu siellä.Kiitos

    • jonseretti

      Konepyörässä palvelu pelasi!

    • customer

      Erittäin hyvää palvelua :

      - Kajaanin pääposti, lisämyynnin kassalta voisi tosin jättää vähemmälle
      - Teppanan eläinlääkäriasema
      - Lehtikankaan kirjasto

      Hyvää palvelua :

      - Suomalainen Kirjakauppa
      - Ranch

      Huonoa palvelua

      - Rosso
      - Kirpputori Vanha-Aitta
      - Step In
      - Eurokangas

      Riippuu varmasti niin asiakkaan kuin asiakaspalvelijankin päivästä, mutta nämä tulivat mieleen.

      • se insinöörinainen

        Eurokankaassa oli kerran myyjä, joka sanoi viittä vaille sulkemisaika että voisitteko tulla toiste, kun me suljetaan kohta - ei mulla olis edes kauaa mennyt. En mene enää, mutta toisaalta siellä on yksi tosi mukava nainen kanssa. Step in - yrittäjä itse tosi jees, mutta sitten on yksi joka katsoo vähän alta kulmain, ehkä haluaa myydä vain hienoille rouville. Tosin hienot rouvat saattavat olla jotain pienipalkkaisia konttorirottia ja se risaisissa farkuissa tuleva keskituloinen insinööri, mutta asenne on joskus mikä on.


    • volvo pappa

      Tänään tuli kyllä vuoden parasta palvelua Poliisi sedältä kun ei antanu sakkoa ,vaan heristeli sormea että ajeles ukko kunnolla.Ja nyt menee kyllä kaaliin että ajotaitoa täytyy parantaa,sekä noudattaa liikenne sääntöjä tarkasti. Iso Kiitos Poliisille

    • entinen asiakas

      Se sitte tekniset loppui saisko nyt parempaa kohtelua, ei tulis valhtelua myyjiltä kun on Expert liike.Toivottavasti vaihtui henkilö kunta suurimmaksi osaksi.

      • saasitäpalvelua

        Eipä mahtanut muuttua ku nimi.. yhtä saamatonta porukkaa töissä edelleen.
        En käy ostamassa ikinä sieltä mitään.. eipä silti en kyllä Gigantistakaan, vielä heikompaa palvelua.


      • Paras paikka

        samat ihanat ja komeat nuoret miehet siellä on vielkin, onneksi! paras elektroniikka kauppa Kajaanissa! Aina oon saanu hyvää palvelua ja aina on sieltä
        jotakin mukaan tullu, hyviä myyjiä pojat ;) Ja nimihän sillä paikalla vaan muuttu.


    • fklajlöfjkaflö

      Step inssä sattui kerran minullekin tilanne, kun marssin sisään ja aloin katselemaan kenkiä, että valot sammutettiin. Kysyin sitten hölmistyneenä, että meneekö tämä kiinni. Niin yksi hienoja rouvia vain palveleva myyjä töksäytti, että menee. Eli lähdin sitten vain vähin äänin pois. Kengät jäi ostamatta.

      • tietäjä v

        Kaikille ei makseta ylityökorvauksia.


      • myyjä poika
        tietäjä v kirjoitti:

        Kaikille ei makseta ylityökorvauksia.

        Vaikkei maksetakkaan ylityökorvauksia , niin silti pitää palvella , jos on kerinny sisään tulla ei sieltä kesken pidä lähteä pois.


      • myyjällemyyjä
        myyjä poika kirjoitti:

        Vaikkei maksetakkaan ylityökorvauksia , niin silti pitää palvella , jos on kerinny sisään tulla ei sieltä kesken pidä lähteä pois.

        Palveleeko virastot Kajaanissa ylitöinä kuka tietää?


    • niin just

      Ja asiakas/ostaja vois myös itse katsoa sinne peiliin millanen naama siellä möllöttää?

      Ei millään pahalla, mutta kaikkien asiakaidenkaan asenne ei vaan miellytä.

      Tietääkseni täällä mollaaminen ei ole kovin aikuismaista, kun puhutaan jo lähes nimillä. Eikö ole pokkaa sanoa ihmiselle suoraan, että voisiko saada vähän iloisempaa palvelua?

      Ihme nipottajia olette. :D


      Kajaanilaiset...... hohhoi

      • niih juuh

        Eiköhän täällä saa keskustella surkeasta asiakaspalvelusta siinä missä muustakin.. Mene takaisin sinne aasiakas.fi itkupotkuilusivustolle jossa surkeat asiakaspalvelijat vuodattavat pahaa oloaan.


    • ei vikoja

      Katsastusasemat, K1 hyvää palvelua, A1 eivät tunne edes lakipykäliä, hylkäävät turhaan! Ja vieläpä puolta kalliimpi kuin K1!

      • eimullamitäänvikaa

        A1 asemalla olen saanut aina hyvää ja asian tuntevaa palvelua. Höpö puhetta etteikö siellä tunneta pykäliä. Voihan olla ettei asiat mennyt " ei vikoja" tyypin mielen mukaan ja siitä tuli paha mieli:DDD. Hyvä kuitenkin että löysit sellaisen konttorin joka katsastaa sinunkin lakipykälien mukaan. Katsastus on kallista puuhaa, mutta kukapa sitä bisnestään ilmaiseksi tekisi.


    • 6987

      A 1 asema on aivan ylimielisten käsissä ainaki ennen oli, nyt en ole käynyt vuosiin ,esimerkki toinen katsastaja hyväksyy renkaat joilla ajoin 3 vuotta, toinen hylkää ja sanoo että eivät käy melko pösilöä toimintaa.

    • 16

      Onko se menny noin löysäksi, että antavat sakkorenkailla leiman?

    • hymyilkää

      Kajaanissa saa aina hyvää palvelua.

    • 14,30

      Olipas Kelalla hyvä kohtelu tänään,joku nuorimies virkailiana suur kiitos siitä.

    • Nainen minäkin

      Pirtsakka ja ystävällinen nuori nainen palvelemassa kangaskauppa Eurokankaassa.

    • "tuulikaapin tuulila

      Lasikeskuksessa lyhyehkö mies palvelualtis ja osaava.

    • ASIAAAKAS

      ELISAlla palvelualtis nuorimies, KIITOS!

    • levy miehet

      Puukeskus olipa loistavaa palvelua kiitos.

    • ¤Emil Von Axe

      Olipa ihan ihme kommentti jos puukeskuksessa sait asiallista palvelua.
      Yleensä saat etsiä myyjää ja sitten kun et löydä niin itse valkkaat lankut.
      Sitten etsit ja odotat sitä mittamiestä joka sen lapun kirjoittaa. Tässä vaiheessa parempi pitää suu kiinni ettei mene myyjältä viduiluksi.
      Kassalle kun marssit sen lapun kanssa maksamaan niin olo on kuin Neuvostoliitossa aikoinaan.
      Ollaan onnellisia kun yleensä saatiin sitä tavaraa.

      • puupää

        Kerran olen puukeskuksessa käynyt ja kyllähän tuo ainakin silloin toimi homma. Sain lankut ilman pidempiä odotteluita.


    • levy miehet

      Jospa sinä olen niin tympeä ihminen ja kohtelu tulee sen mukaan,meille ainaki tuli hyvää kohtelua.

    • Kultamunatettu
    • siinä pahimmat

      Tosiaankin Puukeskus, siellä aina ynseyttä.

      Vehe ku vehe, ... henkilökunnan voisi laittaa suoraan Venäjän tullin "asiakaspalveluun".

    • Riisipuuroonherkkuva

      Kaunihit kiitokset iloisille riisipuuron tarjoajille Citymarketissa tänään.

    • terveenä ollessa

      Terveyskeskukksessa on mahtavan hyvä palvelu.

      • Terveenäainakinvielä

        Maakunnan terveyspalvelut, ISO KIITOS, vaikka jonottaa saa.

        Siispä, annetaan Hyvää ja Rauhallista Joulumieltä kaikille terveydenhuollon työntekijöille. Tekevät tärkeää työtä.

        Jättäkää siis Joulujuopottelut ja -tappelut pois, että oikeat sairaat jouluna saavat hoitoa ajoissa, sairaaloiden ja päivystysten jonot ollessa Jouluna toivottavasti lyhyemmät.


    • PPPPPPPPPP

      Hammaslaboratorio Kainuun Hammas Oy mahtavaa palvelua,ei voi muutako kiittää ja kovasti hienosta palvelusta.

    • saripasi

      Baronin lehmä ;))

      • juupelijoo..

        Siinä ne huutelee naapuri pubin ruusut :D


    • huono

      Kajaanissa on kaikki hunoa, niin mikä ihme se on jos palveluki on huonoa.

    • Emil Von Axe

      Sain DNA-kaupassa siltä ehanalta Blondilta.

    • EONILTA

      Sähkölaitokselta on saanu aina hyvää kohtelua.

    • jsjdjs

      gigantti on pers..stä

    • kuluttaja Ö

      Pyöräfix
      Hammaslääkäri Salla Pärssinen
      Aution keittiöt
      Autohuolto Kaijala & Kuittinen
      Autotalo Hartikainen huolto
      Valikadun Siwa
      K-Market Komiaho
      Lehtikankaan kirjasto
      Lehtikankaan apteekki
      Raatihuoneen apteekki

      - Kajaanin pyöräpalvelu
      - Intersport Kajaani
      - Kauppakadun apteekki

    • jukiloöpäå

      maxi-makasiinin miesmyyjät ei tiedä mistään mitään jos jotain kysyy.kiitos hammaslääkäriasema kuutti.

      • Tytytyväinen

        Maakunnan hammashoito parasta, ISO KIITOS, vaikka ajat on tiukassa.


      • BB

        PÖH


    • irvistys

      No miten sen nyt ottaa vois kääntää toisin päin asiat

      • kalu paavo

        --------- lehtikankaan kirjasto,toinen kirjastonhoitaja todellinen juorua.....
        --------- aution puutyö,ylimielistä palvelua
        --------- molemmat keskustan apteekit,työntekijät ,kuin seipään nielleet
        specsavers, ystävällinen palvelu,jopa liiankin?


      • terkkuja teille
        kalu paavo kirjoitti:

        --------- lehtikankaan kirjasto,toinen kirjastonhoitaja todellinen juorua.....
        --------- aution puutyö,ylimielistä palvelua
        --------- molemmat keskustan apteekit,työntekijät ,kuin seipään nielleet
        specsavers, ystävällinen palvelu,jopa liiankin?

        Onko Sinikka ja Sari vielä lehtikankaan kirjastossa töissä? Muistan kun pikkuityttönä aina kävin siellä ja kaikki tykkäsi Sinikasta ja Sarista :)


      • Olenko muka sokea
        kalu paavo kirjoitti:

        --------- lehtikankaan kirjasto,toinen kirjastonhoitaja todellinen juorua.....
        --------- aution puutyö,ylimielistä palvelua
        --------- molemmat keskustan apteekit,työntekijät ,kuin seipään nielleet
        specsavers, ystävällinen palvelu,jopa liiankin?

        Keskustan apteekit, työntekijät kuin seipään nielleet, TÄH?

        Olen asioinut molemmissa apteekeissa vuosia, niin toisten asioilla kuin omillanikin, enkä ole huomannut seipään nielleitä. Raatihuoneen apteekissakin nuorimies niin hymyileväinen ja valoisa, sairaskin virkistyy.


    • Asiaaaakas

      Maxi-Makasiinin miesmyyjät?
      Jospa tarkoitat Maxi-Kodintukun myyjiä.
      Minä käyn Maxi-Makasiinissa joka kuukausi ainakin kerran pari. Koskaan en oo siellä nähnyt miesmyyjiä.

      Olen kyllä käynyt ostoksilla Maxi-Kodintukussakin ja aina olen asiantuntevaa neuvoa saanut, niin nais- kuin miesmyyjiltäkin. Myös Maxi-Makasiinissa, jossa en ole vielä kertaakaan vuosien aikana nähnyt miesmyyjiä.

      • mene ja käy

        Jaa minä oon nähny ainakin kaksi, toinen on semmonen aikas nuoren näköinen 18-20 oisko? Ja toinen semmonen söpö nallekarhumainen 25 vuotias suunnilleen? Ja käyn maksissa monta kertaa viikossa. Että eläpä sinä siellä päde jos käyt vaan pari kertaa kuukaudessa!


    • urheilu hullu

      Näin on kummassaki maxissa on mies myyjiä. Maxi Kodintikussa on urheilupuolella leso tumma myyjä,ei ole oikein asiakas palvelia

    • Jauho

      Onko tietoa, minkälainen lääkäri Mäkäräinen Terveystalolla on? Pitäisi ehkä käydä hänen juttusilla ja mietin ovatko kaikki yhtä ystävällisiä siellä.

      • käy vaan

        Vaikuttaa ihan tolkulta lääkäriltä. Olen käyny muutaman kerran.

        Samassa talossa on kyllä yksi todella onneton lekuri tai hoitaja (en muista kumpi). Nimeähän ei tietenkään voi ääneen sanoa koska mielipiteenvapautta ei tässä paskalandiassa ole.


    • AlliAsiakas

      Askossa myyjät käy kiinni kun sika limppuun. Asiakasta ei uskota jos sanoo
      katselevansa vaan parhaassa tapauksessa toinen myyjä kurvaa "iholle"
      Tämä kertoo myyjien olevan provikalla. Välttelen Askossa käyntiä. Oulussa kyseisen kaupan myyjät ovat rauhallisempia ja siksi asioinkin siellä. Onko muita ,jotka ovat törmänneet tämmöseen ongelmaan Kajaanin Askossa?

    • nelisilmä

      Näkökulma ja uudet yrittäjät, ei jumalauta! Ei tervehditä, ei puhuta mitään, ei kuunnella asiakasta, ei hyvästellä! Mistä nämä on repäisty? Kaikissa muissa silmälasiliikkeissä oli ruuhkaa, täällä ei yhtään asiakasta! Enpä ihmettele!

      • huh.....

        No on jumaliste surkea... Enpä ole käynyt enkä kyllä käykään jos palvelu on tuollaista.


      • ========?????????
        huh..... kirjoitti:

        No on jumaliste surkea... Enpä ole käynyt enkä kyllä käykään jos palvelu on tuollaista.

        Kaikissa on hyvä palvelu turhaa valittamista.


    • tantan tantan

      Tanelissa on hyvä palvelu,kannetaan ulos kun ei omilla jaloillaan pääse.

    • anteeksi pajakka

      Harmittaa ku nmenin tässä joku aika sitten haukkumaan Pajakan asiakaspalvelun. Olinkin sekoittanut Arolan ja Pajakan. Siis Pajakassa on hyvä palvelu, mutta Arolassa p*ska! Siellä katotaan nenän vartta pitkin meitä tavallisia "tuulipuku" ihmisiä, ja palvelua saa vain mummot joilla on turkkis päällä.

      • Mummon tyttö

        Mut ne ostaaki paljon meinaan mummot,siitä johtuu niille hyvä palvelu rahalla saa sitä palvelua.


    • Tavallinen riittää

      Myyjä ei saa olla liian pyntätty, kuin juhliin menossa. Asiakas tuntee olonsa nuhraantuneeksi tavallisissa kadun kamppeissa.Niin ja vallankin hikisenä kierrellessä etsimässä sovitettavia vaatteita..huh ja kokonaisen päivän.

    • Tollo peloton

      Erätukussa on kaksi kanaa jotka kotkottavat ja tekopirteinä puujalkavitsejä heittelevät samalla aliarvioivat asiakkaitaan. Muutamat jo hieman hämmentyneinä poistuivat perjantaina kaupasta.

    • asutarms

      asutarmodessa eukko pölli 10e, väitti että tuo 10e on muka kuitissa, vaikka se on koodiluku! en toista kertaa tule sinne paskakauppaan

    • kahissee

      Jos on tuulipuku päällä niin sillon pitäs olla urheilemassa, ei se mikään kaupunkiasu olekaan.
      Myyjät aattelee että ei tuo mitään osta vaan on menossa lenkille eivätkä noteeraa ollenkaan.

      • terve ja heipähei

        Oootko ikinä kuullu sanontaa TUULIPUKUKANSA jota käytetään meistä suomalaisista junteista? Kulje sinä vaan se turkis päälläs, mulla ei ehkä siihen ole varaa, v*ttu minä ainkin kehtaan kajaanin kaupungille mennä shoppailemaan tuulipuvussa!


    • Pitsa nainen

      Linnankadun ja Välikadun kulmausessa olevassa uudessa pitseriassa on mahtavan hyvä palvelu.

    • yöntummat

      Näin on eilen käytiin hieno paikka.

    • Nakertajantie

      Nakertajan Siwassa on hyvää palvelua.

    • aamupuurolla :)

      Mitäs mieltä abc:n palvelusta?

      • z

        Kyllä siellä ABCllä palvelu pelaa.


    • Juuri muuttanut

      Kasvohoitoon menossa ,missä olis paras

      • hometegoloogi

        Katsoppa netistä,ja käy paikan päällä kysymässä että osaatteko hyvin tehdä.


    • HA

      edesmennyt ex ukkomies pano väitti, että thai hieronnassa sai HYVÄÄ palvelua ,
      kun maksoin 80 euroo
      liekkö ollut sit perää vai mitä????

    • kiitos paljon

      dressmanissa ja kauppakadun dna-liikkeessä tänään molemmissa erinomainen
      palvelu.

    • kermaperse

      Käpykadun Kioskilla olen ainakin saanut hyvää palvelua, kun Veikkaukset käyn tekemässä. Iloista ja pirteää.

      • ökkömönkiäinen

        miinukset ensin:
        - silmäasema, en mene enää ikinä, vaikka sais kuinka bonuksia
        - neste siinä prisman lähellä, haistapaska palvelua miesmyyjiltä, hampurilaisessa hius
        plussat:
        - instrussa hyvä palvelu
        - abc:llä ihan ok
        - forssissa myös hyvä palvelu ja vielä kunnon safkakin
        - alkossa kyllä asiakaspalvelu pelaa, ovat varmaan saaneet koulutusta siihen


    • pppppppp

      Osato 7 Kainuun keskussairaala hyvä palvelu kiitos.

    • vakkari

      Sittarin alkossa pirtsakoita naismyyjiä........meinaa unohtua asia kun on muutakin katsottavaa.

    • juu, oli aikanaan

      KAKS, os 7. palvelu erinomaista ja Kotimäelle kiitos ja heti pian ilmoituksesta, ei syöpää kurkussa v. 2008!

      • kuuro

        Loistava lääkäri Kotimäki jeps.


    • T.S.

      Kyl Pitkässä Tanelissa edelleen saa parasta palvelua!!!

    • 25-25

      Sähkölaitoksella on hyvä palvelu.

      • oli niin

        että kiitän asiakaspalvelua!Sain tietoa ja armoa mitä halusin!
        Oli ihana nainen, mutta liekö jäänyt pois, kun ei näy enää!
        Oli niin myötäeläväinen minuakin entistä juoppoa kohtaan!


    • lesti?

      Ilmatpoississa oli la:na näsäviisas myyjäpoika raketteja myymässä. Ostin paukut maksista.

      • Smokki!

        Oli tarve ostaa vähän fiksumpaa vaatetta. Käytyäni läpi ns. Kajaanin vanhemmat miesten pukimot marssin La Feteen.

        On pakko todeta, että palvelu oli noin valovuoden parempaa, kuin kaikissa muissa erikoisliikkeissä. La Fetessa asiakas todella tuntee olevansa "kuningas"!!!


    • antiikkia antiikkia

      Sofian tuvassa kävin ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Kyllä oli niin epäkohtelias myyjä etten moiseen ole aiemmin täällä Kajaanissa törmännyt! Oli kai asiakkaiden vika ettei ollut päässyt käymään vessa/ruoka tauoilla? Siltä ainakin vaikutti. Onneksi tämän tyyppisiä tuotteita voi ostaa muualtakin.

    • 5555

      Näin on -

      • hihhh

        gigantissa on yksi mukava miesmyyjä, ostin kännykän. esitteli puhelimen läpikotaisin ettei kotona tarvi ihmetellä et mite toimii ;-)


      • z
        hihhh kirjoitti:

        gigantissa on yksi mukava miesmyyjä, ostin kännykän. esitteli puhelimen läpikotaisin ettei kotona tarvi ihmetellä et mite toimii ;-)

        Vai esitteli sulle Gigantissa läpikotaisin, miten känny toimii.
        Jospa oletkin nuori nainen ja hän kiinnostui sinusta.
        Minäkin ostin sieltä taannoin kännykän, mut ei nuori mies esitellyt sitä mitenkään. Katsoi kait et osaan jo ite opetella sen käytön, siis katsoi mut tarpeeksi vanhaksi, ettei tarvitse kädestä pitäen opettaa.


    • ikäraja 40

      Hieman ikääntyneiltä naisilta saa huonointa palvelua. Raatihuoneen Apteekki, Alko, Komiahon Teboil, Kontiomäen Siwa, R-Kioskit Kajaanissa, Kajaanin taksit..
      siinä hyviä esimerkkejä yhdistelmästä vanhempi nainen=huonompi palvelu. Itse en ottaisi vanhaa elämäänsä tympääntynyttä naista töihin.

      • 22222222

        Entäs hieman ikääntyneiltä miehiltä,kuten Raatin Kellon omistajalta?


    • pensseli pena

      Kajaanin nais taxit on kaikki sellaisia maailman napoja, kun on päässyt taxia ajamaan puliukkoja kyytitsemään, vaikka samanlaisia on miehetki.

      • PÖH!

        Ei todellakaan ole kaikki Kajaanin taksit maailman napoja.


    • kokemusta on

      No ei nyt aivan kaikki mutta suurin osa niistä on uunoja,lullaan että kun ajaa taksia niin on voi ajella missä sattuu.

    • proteesi eki

      Huonointa kohtelua sain Seurahuoneelta joskus 80 luvun alussa, kun tuli turpaan että hampaat lähti enkä muista mitään muuta sieltä.

    • Niin se on

      kyllä olen tässä viime aikoina todella tajunnut sen, että olipa liike mikä tahansa, niin kyllä ne miehet on aina parempia asiakaspalvelijoita kuin naiset, varsinkin 20-40 vuotiaat miehet!!

      • Nuoret naiset osaa

        Kyllä nuoret naiset hallitsee asiakaspalvalun aakkoset.


      • Asiaaakas
        Nuoret naiset osaa kirjoitti:

        Kyllä nuoret naiset hallitsee asiakaspalvalun aakkoset.

        Joo, Lohtajan K-Markettiin on tullut uusia nuoria naisia lisää.
        Asiakaspalvelun aakkoset on hallussa hyvin.
        Tervehtimisestä se lähtee ja jokainen siellä töissä oleva tervehtii, kuten on aikaisemmin töissä siellä olevat hyvin tervehtineet.

        Jokaisessa asiakaspalvelutilanteessa tervehtiminen on a ja o, muut asiakaspalvelun aakkoset tulee perässä. Niin asiakkaalla kuin asiakaspalvelijalla.


    • myyjä

      Hyvää palvelua saa jos itse on kohtelias.

    • @te

      Kävin hierojalla. Ulkomaalaisittain murtava nainen kysyi saako olla häpi end. Koska en ole oikein noita kieleimiehiä, sanoin, että tottakaete.
      Vo pyhä jyssäys, että oli hyvä palvelu.

      • jepjep

        z: Onnistuin hyvin tässä testissäni, kirjoitin viestin lähinnä siksi että nään kuinka moni provosoituu. :D Kiitos. Tosin kyllä ihan hyvin opastettiin sen käyttöön onneksi, kun oli mun eka sen mallin kännykkä.

        Outoa porukkaa tällä foorumilla.


      • ++++++++++++++
        jepjep kirjoitti:

        z: Onnistuin hyvin tässä testissäni, kirjoitin viestin lähinnä siksi että nään kuinka moni provosoituu. :D Kiitos. Tosin kyllä ihan hyvin opastettiin sen käyttöön onneksi, kun oli mun eka sen mallin kännykkä.

        Outoa porukkaa tällä foorumilla.

        Itse oot outo jäpä heh.


    • topikoseolikin

      JYSK on ollut palvelun suhteen positiivinen yllätys. Palvelu pelaa myös pienissä ostoksissa.

    • herkuttelija3

      Kirkkokadun Koti-pizzassa oikein ystävällinen ja lempeä palvelu :) Muissakin Kajaanin Koti-pizzoissa homma toimii.

    • teppoko

      MITÄ se HEVOSNAAMA mielistelijäkö ja Paskat.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe