Nobinan uusi tapa kierrätää kuljettajaa kuin leijaa pitkin päivää ei toimi.Mitä järkeä tässä touhussa on ei sitä ymmärrä Erkkikään?Missä on se kehityskeskustelu ja kuljettajien kuuleminen? Kentällä tiedetään että uusi systeemi oli susi jo syntyessään.
NOBINAN SANELUPOLITIIKKA EI TOIMI
17
297
Vastaukset
- Perus AKT: läinen
Kyllä se on jotta ISÄNTÄ MÄÄRÄÄ TALOSSA MITÄ RENGIT TEKEE!! Tuo ainainen jupina pitää kieltää perustuslain välittömällä muutoksella!! Perkule työ kuskit vaihatta varikkoa vaikka joka kierrokselle jos ISÄNTÄ TALOSSA NIIN MÄÄRÄÄ! Tuo lienee kaikille selvää!! Pistettään jupisijat kävelemään samaan malliin kuin miesten liitossa tehään! ! Niin tarkoitan miesten liitolla AKT: tä! !
- suditus
Jo mutta luuletko vatipää että kuskit viitsii kohta vitut välittää aikatauluists jne ajavat vaan norsunvee naamalla ja aivot lepää.Ajetaan vaan jee
kertoo pohojanmaalainen isäntärenki...jupisijat on jo lähteny jo valovuosia sitten..yritätkö vääntää suomeksi mr.blackeille ja venäjän iigoreille samaa?tä?perus akt:läinen on näillä keleillä vaikka renkaan alla pitoja lisäämässä kun työnantaja käskee..
- loimaassa kauan
Akt, mikä vitsi......ytk kunniaan
- Kuski on kone
Kuski on kone ja siksi kuskeja ei kuunnella missään talossa. Kuskit ovat koneita ilman inhimillisiä tarpeita. Wc-tauot ja kahvitauot kun puuttuvat koneilta eikä niitä siksi kuskeillekaan suoda.
Jos kuskeja kuunneltaisiin, olisivat aikataulutkin sellaiset, että niitä voisi noudattaakin. Silloin päivittäiset norsunvittunaamat jäisivät näkemättä. - kerro takas vanhaan
että mitä tuo sun esittämäsi kierrättäminen "leijana" on? Kun kerrot pitäydy tosiasioissa, sillä aloituksesi on hieman pohjaton.
- Rattimaakari
Ajosarjat ihan hanurista ja ajoajat väärin laskettu.Tätä katsoo luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ilman että puuttuis nyt edes vähän.Tämä tällainen meno vie metsään ja säästöt jää saamatta.Pyörä on jo keksitty
- Ari Kähärä
Rattimaakari kirjoitti:
Ajosarjat ihan hanurista ja ajoajat väärin laskettu.Tätä katsoo luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu ilman että puuttuis nyt edes vähän.Tämä tällainen meno vie metsään ja säästöt jää saamatta.Pyörä on jo keksitty
Rattimaakari voisi edes yrittää esittää selkeästi asiansa, eli kertoa miten , millä vaikutuksilla ja miten em. asiat vievät metsään? Tosiasiahan kuitenkin on että merkki on tavoitettu ja siihen ei ole tarvittu mitään sellaista, jota NM. Rattimaakari koittaa kommentillaan esittää. Siksi olisi jo ihan Rattimaakarin omaa uskottavuutta ajatellen hyvä, jos Rattimaakari antaisi joitain faktoja joilla tukea ajatteluaan. Esim. joitain todellisia lukuja säästöjen menetyksistä, sairaspäivien lisääntymisistä, menetetyistä linjoista, miten ajoajat ovat väärin laskettu tms. Asiallisen kommenttien ja varsinkin jos niillä on oikeaa tavoitetta, pitää olla selkeästi kuitenkin perusteltuja, sillä muutoin sitä kommentoija vaan lyö itseään nilkkaan eikä tee palvelusta kellekkään, ei edes itselleen.
- Pyörä on keksitty
Ari Kähärä kirjoitti:
Rattimaakari voisi edes yrittää esittää selkeästi asiansa, eli kertoa miten , millä vaikutuksilla ja miten em. asiat vievät metsään? Tosiasiahan kuitenkin on että merkki on tavoitettu ja siihen ei ole tarvittu mitään sellaista, jota NM. Rattimaakari koittaa kommentillaan esittää. Siksi olisi jo ihan Rattimaakarin omaa uskottavuutta ajatellen hyvä, jos Rattimaakari antaisi joitain faktoja joilla tukea ajatteluaan. Esim. joitain todellisia lukuja säästöjen menetyksistä, sairaspäivien lisääntymisistä, menetetyistä linjoista, miten ajoajat ovat väärin laskettu tms. Asiallisen kommenttien ja varsinkin jos niillä on oikeaa tavoitetta, pitää olla selkeästi kuitenkin perusteltuja, sillä muutoin sitä kommentoija vaan lyö itseään nilkkaan eikä tee palvelusta kellekkään, ei edes itselleen.
Sä nyt oot vaan niin v.............................ä että sun kanssa ei kannata lähtee edes keskustelemaan kysy kavereilta.
- NM.pyörä on keksitty
Pyörä on keksitty kirjoitti:
Sä nyt oot vaan niin v.............................ä että sun kanssa ei kannata lähtee edes keskustelemaan kysy kavereilta.
mihin tai kelle vastasit? Jos vastasit aloitukseen, niin se pyörä on kadoksissa. Jos taas vastasit Arin kommenttiin, niin et KYENNYT siihen vastamaan, eli heitit vaan longall(t)a ns. heiton, jolle ei juuri voi painoarvoa asettaa.
- Rattimaakari
NM.pyörä on keksitty kirjoitti:
mihin tai kelle vastasit? Jos vastasit aloitukseen, niin se pyörä on kadoksissa. Jos taas vastasit Arin kommenttiin, niin et KYENNYT siihen vastamaan, eli heitit vaan longall(t)a ns. heiton, jolle ei juuri voi painoarvoa asettaa.
Kuljettajien riitely on firmoille mannaa.Mitäs jos kuljettajat pitäis yhtä niin olisi työmaakin ihan toisenlainen.Mitä tohon Arin kommenttiin tulee niin hänen jutut on ihan omasta päästä eikä niitä viitsi edes kommentoida.Kuljettaja on aika turvaton ja työhyvinvointia tuskin lisää tällaiset "järjestelyt".Firmojen tehtävä on imuttaa HSL:n kassasta mahdollisimman paljon rahaa ja se revitään mistäs muualta kuin kuskien selkänahasta.Pääkaupungin liikenne on ulkolaisten firmojen rahan imppaus kenttä ja veronmaksajat sen viime kädessä maksaa.Tämä ei todellakaan ole mitään hyväntekeväisyyttä.
- Ari Kähärä
Rattimaakari kirjoitti:
Kuljettajien riitely on firmoille mannaa.Mitäs jos kuljettajat pitäis yhtä niin olisi työmaakin ihan toisenlainen.Mitä tohon Arin kommenttiin tulee niin hänen jutut on ihan omasta päästä eikä niitä viitsi edes kommentoida.Kuljettaja on aika turvaton ja työhyvinvointia tuskin lisää tällaiset "järjestelyt".Firmojen tehtävä on imuttaa HSL:n kassasta mahdollisimman paljon rahaa ja se revitään mistäs muualta kuin kuskien selkänahasta.Pääkaupungin liikenne on ulkolaisten firmojen rahan imppaus kenttä ja veronmaksajat sen viime kädessä maksaa.Tämä ei todellakaan ole mitään hyväntekeväisyyttä.
NM. Rattimaakari, että eikö se ole vain positiivinen juttu jos ajattelu lähtee ns. omasta päästä? . Mitä taas tulee tuohon sun viitteeseen, että kuski olisi turvaton niin kaipaan ehdottomasti perusteluja, sillä oikeasti työntekijä (kuski) on mitä turvatuimmassa asemassa.
Firmathan ei juurikaan kykene ns. imuttamaan HSL.n kassasta rahaa, sillä kilpailutuksen tiimoilta tarjoukset menevät lähes 0-tasolle, joten väitteesi on ihan huuhaata. Kuskien selkänahastakaan on turhaa heittää mitään legendaa, sillä kuski jos kuka on suurin voittaja. Verrataan noita kehä 3 ulkopuolisia alueita, niin PK-seudun kuskeilla on turvattu tulevaisuus, jo tuon ns. Longan sopimuksen kautta.
Pääkaupungin osalta ongelmana on vain HELB jota oikeasti tuetaan Helsinkiläisten veronmaksajien maksamilla miljoonilla euroilla,(5,7milj.) ilman että niille saadaan todellista vastinetta. Ko. Budjettiin sidottu kipuraha pitää lopettaa ja asettaa kaikki Helsingin sisäiset, että myös PK-seudun linjat todelliseen avoimeen kilpailutukseen.
Vain siten turvaamme kansalaisten aseman laadullisesti korkeatasoisesta palvelusta, kustannustehokkaasta hinnoittelusta joka on käyttäjäystävällinen, että myöskin kestävänkehityksen ajattelun kautta luodusta kalustollisesta uudistuksista.
Todellisen ja avoimen kaikkiin aspekteihin nojautuvan kilpailutuksen kautta saavutamme tilan jolla on merkkinen vaikutus kaikille, niin palvelun tilaajille, sen käyttäjille, sekä myös sen tuottajille. - Veronmaksaja hki
Ari Kähärä kirjoitti:
NM. Rattimaakari, että eikö se ole vain positiivinen juttu jos ajattelu lähtee ns. omasta päästä? . Mitä taas tulee tuohon sun viitteeseen, että kuski olisi turvaton niin kaipaan ehdottomasti perusteluja, sillä oikeasti työntekijä (kuski) on mitä turvatuimmassa asemassa.
Firmathan ei juurikaan kykene ns. imuttamaan HSL.n kassasta rahaa, sillä kilpailutuksen tiimoilta tarjoukset menevät lähes 0-tasolle, joten väitteesi on ihan huuhaata. Kuskien selkänahastakaan on turhaa heittää mitään legendaa, sillä kuski jos kuka on suurin voittaja. Verrataan noita kehä 3 ulkopuolisia alueita, niin PK-seudun kuskeilla on turvattu tulevaisuus, jo tuon ns. Longan sopimuksen kautta.
Pääkaupungin osalta ongelmana on vain HELB jota oikeasti tuetaan Helsinkiläisten veronmaksajien maksamilla miljoonilla euroilla,(5,7milj.) ilman että niille saadaan todellista vastinetta. Ko. Budjettiin sidottu kipuraha pitää lopettaa ja asettaa kaikki Helsingin sisäiset, että myös PK-seudun linjat todelliseen avoimeen kilpailutukseen.
Vain siten turvaamme kansalaisten aseman laadullisesti korkeatasoisesta palvelusta, kustannustehokkaasta hinnoittelusta joka on käyttäjäystävällinen, että myöskin kestävänkehityksen ajattelun kautta luodusta kalustollisesta uudistuksista.
Todellisen ja avoimen kaikkiin aspekteihin nojautuvan kilpailutuksen kautta saavutamme tilan jolla on merkkinen vaikutus kaikille, niin palvelun tilaajille, sen käyttäjille, sekä myös sen tuottajille.Ari, kun se sinun Nobinasi maksaisi sen 1.4 miljoonan euron sakon HSL:lle niin olisi siltäkin osin tasapuolista kilpailua. Helb on helsinkiläisten veronmaksajien etu, kun näin saadaan hinnat pysymään kurissa. Yksityiset yhtiöt ovat ulkomaisten sijoittajien omistamia ja raha kiertää ulkomaiden kautta, täällä tehdään tappiollisia tarjouksia. Pulinat pois sakko maksuun Nobina, vai onko oikein, että ko. firma ajoi vuosikausia väärällä kalustolla, jättää vuoroja ajamatta ym..
- Kumipuhki
Ari Kähärä kirjoitti:
NM. Rattimaakari, että eikö se ole vain positiivinen juttu jos ajattelu lähtee ns. omasta päästä? . Mitä taas tulee tuohon sun viitteeseen, että kuski olisi turvaton niin kaipaan ehdottomasti perusteluja, sillä oikeasti työntekijä (kuski) on mitä turvatuimmassa asemassa.
Firmathan ei juurikaan kykene ns. imuttamaan HSL.n kassasta rahaa, sillä kilpailutuksen tiimoilta tarjoukset menevät lähes 0-tasolle, joten väitteesi on ihan huuhaata. Kuskien selkänahastakaan on turhaa heittää mitään legendaa, sillä kuski jos kuka on suurin voittaja. Verrataan noita kehä 3 ulkopuolisia alueita, niin PK-seudun kuskeilla on turvattu tulevaisuus, jo tuon ns. Longan sopimuksen kautta.
Pääkaupungin osalta ongelmana on vain HELB jota oikeasti tuetaan Helsinkiläisten veronmaksajien maksamilla miljoonilla euroilla,(5,7milj.) ilman että niille saadaan todellista vastinetta. Ko. Budjettiin sidottu kipuraha pitää lopettaa ja asettaa kaikki Helsingin sisäiset, että myös PK-seudun linjat todelliseen avoimeen kilpailutukseen.
Vain siten turvaamme kansalaisten aseman laadullisesti korkeatasoisesta palvelusta, kustannustehokkaasta hinnoittelusta joka on käyttäjäystävällinen, että myöskin kestävänkehityksen ajattelun kautta luodusta kalustollisesta uudistuksista.
Todellisen ja avoimen kaikkiin aspekteihin nojautuvan kilpailutuksen kautta saavutamme tilan jolla on merkkinen vaikutus kaikille, niin palvelun tilaajille, sen käyttäjille, sekä myös sen tuottajille.Laadullisesti korkeatasoista palvelua?Käkkärä katsoppa millä romuilla hoidetaan HSL liikennettä. Onko se laatua mitä?.Sikamaisessa kunnossa ,likaiset hajoamispisteessä olevat kolhitut romut joita ajaa stressatut ihmiset.Tätä nimität laaduksi?Firmat imppaa rahaa ei ne muuten täällä huseerais se on Fakta.
- Kelokalle
Kumipuhki kirjoitti:
Laadullisesti korkeatasoista palvelua?Käkkärä katsoppa millä romuilla hoidetaan HSL liikennettä. Onko se laatua mitä?.Sikamaisessa kunnossa ,likaiset hajoamispisteessä olevat kolhitut romut joita ajaa stressatut ihmiset.Tätä nimität laaduksi?Firmat imppaa rahaa ei ne muuten täällä huseerais se on Fakta.
Käkkärä on debateillaan ja nicceillään aiheuttanut jo senverran heikkoa mainosta kyseiselle jo ennestään laaduttomalle firmalle , bamlaamattakaan vielä bamlailuista pomojen kanssa ja vessanpesuista vävyn kanssa , että kohta saa ylennyksen työntelemään pihapaavojen seurassa kottikärryä varikon pihalla.Siinä sitä aspektia on. Huomenna hänellä illanvietto parhaan ystävänsä kanssa Itiksen Plazalla.
- Totta mooses..
Ari Kähärä kirjoitti:
NM. Rattimaakari, että eikö se ole vain positiivinen juttu jos ajattelu lähtee ns. omasta päästä? . Mitä taas tulee tuohon sun viitteeseen, että kuski olisi turvaton niin kaipaan ehdottomasti perusteluja, sillä oikeasti työntekijä (kuski) on mitä turvatuimmassa asemassa.
Firmathan ei juurikaan kykene ns. imuttamaan HSL.n kassasta rahaa, sillä kilpailutuksen tiimoilta tarjoukset menevät lähes 0-tasolle, joten väitteesi on ihan huuhaata. Kuskien selkänahastakaan on turhaa heittää mitään legendaa, sillä kuski jos kuka on suurin voittaja. Verrataan noita kehä 3 ulkopuolisia alueita, niin PK-seudun kuskeilla on turvattu tulevaisuus, jo tuon ns. Longan sopimuksen kautta.
Pääkaupungin osalta ongelmana on vain HELB jota oikeasti tuetaan Helsinkiläisten veronmaksajien maksamilla miljoonilla euroilla,(5,7milj.) ilman että niille saadaan todellista vastinetta. Ko. Budjettiin sidottu kipuraha pitää lopettaa ja asettaa kaikki Helsingin sisäiset, että myös PK-seudun linjat todelliseen avoimeen kilpailutukseen.
Vain siten turvaamme kansalaisten aseman laadullisesti korkeatasoisesta palvelusta, kustannustehokkaasta hinnoittelusta joka on käyttäjäystävällinen, että myöskin kestävänkehityksen ajattelun kautta luodusta kalustollisesta uudistuksista.
Todellisen ja avoimen kaikkiin aspekteihin nojautuvan kilpailutuksen kautta saavutamme tilan jolla on merkkinen vaikutus kaikille, niin palvelun tilaajille, sen käyttäjille, sekä myös sen tuottajille.Oletko todella sitä mieltä ,että kuljettaja on suurin voittaja HSL-alueen kilpailutuksessa?
Minun mielestä kuskit ja matkustajat ovat suurimpia häviäjiä.
Ei longan sopimus takaa kenellekkään varmaa työpaikkaa voittaneesta yhtiöstä.
Yhtiöiden menoista on kuljettajan palkat n.50-55% ja se on helpoimpia vedätys alueita fimoille eli ajattele jos jokaisesta nobinan ajosarjasta otetaan 1min pois kuinka suuri säästö on vuositasolla vaikka tuolle vähennykselle ei olisikaan perusteita, niin siltikin näin on todistettavasti eri yhtiöissä käyttäydytty.
- YTK
AKT työhyvinvoinnin edunvalvoja..hehhheeee ei osaa edes hoitaa omaan rooliaan , kukas tuollaista porukkaa viitsii edes tosisssaan ottaa, perus akt:läinen näköjään ei edes osaa kritisoida tai kyseenalaistaa johodn toimivuutta toisin kuin korkeasti koulutetut, kyseenalaistetaan kaikki!!!YTK on oikea osoite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331