Mä en tiedä et minne palstalle mun pitäis tästä kirjoittaa, mut sis olin yhdynnässä 14 päivää ennen mun kuukautisten alkamista ja nyt tein testin tänään kun kuukautisten oisi pitänyt alkaa 3 päivää sitten eikä vieläkään ole tullut ja testi näytti negatiivista, mutta mun alavatsaa on vihlonut kovasti aina välillä ja hirveää pahoinvointia, mutta en ole oksentanut ja kovaa ripulia on aina välillä ja kokoajan saa ravata pissillä. Voinko siis olla raskaana vaikka testistä tuli negatiivinen ?
AUTTAKAA !
16v ehkä raskaana
2
215
Vastaukset
- 10 + 2
Siinä testissä varmaan lukee, että milloin ja miten se pitää tehdä ja kuinka varma se on (esim. 99 %). Jos olet tehnyt oikein ja testissä lukee, että voi tehdä tähän aikaan (kolme päivää ennen kuukautisten alkamista), niin sitten 99% varmuudella testin pitäisi näyttää oikein. Eli ehkä et ole, ehkä olet. Kolme päivää myöhässä ei ole kovin paljon vielä. Jos ei ne kuukautiset ala, niin tee uusi testi.
Mutta sulla voi olla joku tulehdus tai sukupuolitauti, pitäisi mennä lääkäriin! Samoin sen pojan, koska silläkin voi olla tauti. Ja kysykää samalla lekurilta ehkäisystä.
Jatkossa sun ja sen pojan myös pitää huolehtia sekä raskauden että tautien ehkäisystä, ja hanki myös katumuspillerit varalle. Jos ette pysty näistä asioista huolehtimaan, ja lääkärillä käyminen tuntuu nololta, niin ette ole vielä tarpeeksi vanhoja olemaan yhdynnässä. Siinä on aina pieni mahdollisuus tulla tulla raskaaksi, vaikka käyttäisi ehkäisyäkin, koska mikään ehkäisykeino ei 100 % varma. Seksiä voi kyllä harrastaa ilman yhdyntääkin. - toope23222
olet saanut mahataudin tai sukupuolitaudin :D
jos raskaustestikin näyttää negatiivista niin miksi sinulla olisi raskausoireita? raskausoireet alkavat kun raskaushormonia alkaa elimistö tuottamaan, tätä hormonia tarvitaan raskaustestin positiiviseen tulokseen sekä raskausoireisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263