16v ehkä raskaana

apua kaipaava

Mä en tiedä et minne palstalle mun pitäis tästä kirjoittaa, mut sis olin yhdynnässä 14 päivää ennen mun kuukautisten alkamista ja nyt tein testin tänään kun kuukautisten oisi pitänyt alkaa 3 päivää sitten eikä vieläkään ole tullut ja testi näytti negatiivista, mutta mun alavatsaa on vihlonut kovasti aina välillä ja hirveää pahoinvointia, mutta en ole oksentanut ja kovaa ripulia on aina välillä ja kokoajan saa ravata pissillä. Voinko siis olla raskaana vaikka testistä tuli negatiivinen ?
AUTTAKAA !

2

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 + 2

Siinä testissä varmaan lukee, että milloin ja miten se pitää tehdä ja kuinka varma se on (esim. 99 %). Jos olet tehnyt oikein ja testissä lukee, että voi tehdä tähän aikaan (kolme päivää ennen kuukautisten alkamista), niin sitten 99% varmuudella testin pitäisi näyttää oikein. Eli ehkä et ole, ehkä olet. Kolme päivää myöhässä ei ole kovin paljon vielä. Jos ei ne kuukautiset ala, niin tee uusi testi.

Mutta sulla voi olla joku tulehdus tai sukupuolitauti, pitäisi mennä lääkäriin! Samoin sen pojan, koska silläkin voi olla tauti. Ja kysykää samalla lekurilta ehkäisystä.

Jatkossa sun ja sen pojan myös pitää huolehtia sekä raskauden että tautien ehkäisystä, ja hanki myös katumuspillerit varalle. Jos ette pysty näistä asioista huolehtimaan, ja lääkärillä käyminen tuntuu nololta, niin ette ole vielä tarpeeksi vanhoja olemaan yhdynnässä. Siinä on aina pieni mahdollisuus tulla tulla raskaaksi, vaikka käyttäisi ehkäisyäkin, koska mikään ehkäisykeino ei 100 % varma. Seksiä voi kyllä harrastaa ilman yhdyntääkin.

• toope23222

olet saanut mahataudin tai sukupuolitaudin :D
      jos raskaustestikin näyttää negatiivista niin miksi sinulla olisi raskausoireita? raskausoireet alkavat kun raskaushormonia alkaa elimistö tuottamaan, tätä hormonia tarvitaan raskaustestin positiiviseen tulokseen sekä raskausoireisiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      670
      3524
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2738
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1731
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1622
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      51
      1575
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      80
      1540
    7. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1510
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      369
      1508
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1369
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1263
    Aihe