Työnantaja tai kuka muu sattuu tietämään

töitä haluava

Kannattaako kysyä töitä ja jos kysyy niin voiko saada kun syöpä on virallisesti poissa, mutta lääkärit on sitä mieltä, että se on jäänyt muhimaan johonkin. Vointi on hyvä ja tuntuu, että jaksaisi. Kannattaako hakiessa mainita, että tilanne on tämä.
Minkälaisia töitä voi keski-ikäinen ammattitaidoton nainen saada Jyväskylän seudulta.
Ottaisitko sinä töihin ja toimiiko yrityksesi tällä alueella.
Mitä olette muut mieltä onko parempi ottaa vastaan eläke vai yrittää sinnitellä.

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonien luolasta.

      Jaahah.Kyllähän voisin työhaastatteluun kutsua sinut syövän kokeneena,mikäli sinulla olisi ammattitutkinto suoritettu tai muuten pitkänlinjan työkokemus jostakin käytätännön
      työtehtävistä.
      Ehdottomasti pitää olla rehellinen haastattelussa,se lisää pisteitä hakijalle ja siten voinee ohittaa jopa terveet hakijat.
      Eläke asiaan en ota kantaa se kun on lopulta Vakuutusoikeuden asia.

      • Asia kiinostaa minua

        Höpsistä sinulle. Et ole työnantaja kun et tiedä jotain peruasiaa. Tajuatko mitä. joku taas leikkii ja esiintyy lainavaatteissa. Voi teiniä.


    • fgdgd

      Minä kerroin työnantajalle sairastaneebi syövän.Sain työn sillä ehdolla että sairaslomani saan itse kustantaa.

    • ei ei

      Ei ole totta.

    • työnantaja-

      Mielestäni kannattaa kysyä töitä.
      Elämä on paljon mielekkäämpää kun saa touhuta jotain ja olla toisten ihmisten kanssa. Vaikuttaa se myös toimeentuloon ja eläkekertymään.
      Jos haet työtä niin tilanteesi on ilman muuta kerrottava mahdolliselle työnantajalle. Erikoisesti tuon takia, että lääkärit arvelee tautisi jääneen muhimaan.
      Jos jaksat tehdä töitä niin ota vastaan mahdollinen työpaikka.

      Jyväskylän seudun tilanteesta en tiedä paljoakaan.
      Mielestäni voisit kysyä esimerkiksi siivousliikkeisiin, tai erilaisiin kotipalveluyrityksiin.
      En tiedä onko alueella kauppapuutarhoja. Niihin kannattaa myös yrittää.

      Kysyit ottaisinko minä töihin.
      Kertomasi perusteellla en näe mitään estettä, mutta toimintaa ei ole niin pohjoisessa.
      Töitä kyllä olisi.
      Nykyään on pikemminkin pula luotettavista ja hyvistä tekijöistä kuin töistä, alalla jossa olen ollut.

      Onnea työnhakuusi.

      • palstan siistijä

        olet täysi pelle, häivy


      • IkiMuori

        Oiskoos Jyväskyläs tarjolla töit tällaaselle siivousalan pitkäaikaistyöttömälle?


      • Töitä haluava

        Suurkiitos sinulle työnantaja-. Oli kiva kun viitsit vastata. Tuo ratkaisi sen mitä teen. Yritän töihin ilman muuta.


    • 17+14

      Jos hakisit jollekin työllisyyskursille ja sitä kautta uuden ammatin,mikä sopisi tilanteesi.Tuosta syövän muhimisesta en oikein usko että lääkärit näin on sanoneet.jokaisella ihmisellä on syöpägeenjä,ei "muhise" toisilla ne vaan atkivoituu ja näin saa syövän.
      Älä jää kotiin,sillä siitä kärsii sosiaalinen elämäsi,on kivaa olla muiden ihmisten parissa,sellainen antaa sisältöä elämääsi.
      Onnea työnhakuusi.

    • -ra

      minä olen vapaaehtoistyössä,kun ei saa palkkaa,niin sairaslomaa saa sitten kun se ei ole pois työnantajan pussista.Kuun lopulla lähdemme Iittiin leirille koko henkilökunta ja asiakkaat.Onneksi pääsee kaupungistä viikoksi pois.Siellä ei kuulu kun lintujen laulu,ei ole liikennettä.Hiljaisuus on ylellisyyttä kaupunkilaiselle.On aikaa keskittyä kuuntelemaan toisia ihmisiä heidän ilojaan ja murheitaan.Pääsee valmiiseen ruokapöytään.saa käydä hiihtämässä ja potkukelkalla kaupassa,jollen olisi siellä vapaaehtoistyössä en myöskään reissuihin pääsisi.Olen saanut uusia ystäviä.Ei se haittaa vaikkei palkkaa saakkaan.menen silloin töihin kun huvittaa ja kun jaksan.oikeassa työpaikassa se ei onnistuisi.Esim. valvotun yön jälkeen en jaksaisi lähteä töihin.Syksyllä aloitan opiskelun,Mikäli olisin vakituiswssa työssä en jaksaisi iltaisin opiskella,kun lapsillekkin täytyy aikaa riittää ja kotitöihin.

    • Taas Iittin

      taas Iittin,käyt sielä ahkeraan,kiva kun pääsette näinkin usein sinne,viimeisestä reissusta oli vain pari viikkoa,kerroit siitä.kuka hoitaa duunit vapaaehtois duunisasi kun reissaatte koko ajan?tai niin tehän otatte avuntarvitsijat mukaanne,elikkä uusia ei viikon aikana tule,ja jos tulee hakekoon apuansa muualta,onhan näitä paikkoja hesassa,vai onko?

    • vett,Helsinki

      Minäkin teen vapaaehtois työtä,teen sitä säännöllisesti,en mene vain silloin " kun huvittaa". Olen sitoutunut tähän työhön ja jos noin vaan jäisin pois,kuka hoitaisi silloin minun työni?
      Entä jos tiimissä kaikki vapaaehtois työntekijät tulisivat töihin vain silloin,kun heitä huvittaa,miten meille uskottujen tehtävien kävisi?
      Jos alkaa tällaisen työn,siihenkin täytyy sitoutua ,vapaat vapailla ja työ työnä,olipa se palkka - tai palkaton työ.
      Jos ei ole vastuullisuutta tällaiseen työskentelyyn niin kannattaa sitten jäädä kotiin kokonaan,eikä vaan silloin,kun huvittaa.
      Vapaaehtoistyön tekijöitä riittää,myös sellaisia joita tämäkin työ "huvittaa".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe