Työnantaja tai kuka muu sattuu tietämään

töitä haluava

Kannattaako kysyä töitä ja jos kysyy niin voiko saada kun syöpä on virallisesti poissa, mutta lääkärit on sitä mieltä, että se on jäänyt muhimaan johonkin. Vointi on hyvä ja tuntuu, että jaksaisi. Kannattaako hakiessa mainita, että tilanne on tämä.
Minkälaisia töitä voi keski-ikäinen ammattitaidoton nainen saada Jyväskylän seudulta.
Ottaisitko sinä töihin ja toimiiko yrityksesi tällä alueella.
Mitä olette muut mieltä onko parempi ottaa vastaan eläke vai yrittää sinnitellä.

12

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonien luolasta.

Jaahah.Kyllähän voisin työhaastatteluun kutsua sinut syövän kokeneena,mikäli sinulla olisi ammattitutkinto suoritettu tai muuten pitkänlinjan työkokemus jostakin käytätännön
      työtehtävistä.
      Ehdottomasti pitää olla rehellinen haastattelussa,se lisää pisteitä hakijalle ja siten voinee ohittaa jopa terveet hakijat.
      Eläke asiaan en ota kantaa se kun on lopulta Vakuutusoikeuden asia.

• Asia kiinostaa minua

Höpsistä sinulle. Et ole työnantaja kun et tiedä jotain peruasiaa. Tajuatko mitä. joku taas leikkii ja esiintyy lainavaatteissa. Voi teiniä.

• fgdgd

Minä kerroin työnantajalle sairastaneebi syövän.Sain työn sillä ehdolla että sairaslomani saan itse kustantaa.

• ei ei

Ei ole totta.

• työnantaja-

Mielestäni kannattaa kysyä töitä.
      Elämä on paljon mielekkäämpää kun saa touhuta jotain ja olla toisten ihmisten kanssa. Vaikuttaa se myös toimeentuloon ja eläkekertymään.
      Jos haet työtä niin tilanteesi on ilman muuta kerrottava mahdolliselle työnantajalle. Erikoisesti tuon takia, että lääkärit arvelee tautisi jääneen muhimaan.
      Jos jaksat tehdä töitä niin ota vastaan mahdollinen työpaikka.

Jyväskylän seudun tilanteesta en tiedä paljoakaan.
      Mielestäni voisit kysyä esimerkiksi siivousliikkeisiin, tai erilaisiin kotipalveluyrityksiin.
      En tiedä onko alueella kauppapuutarhoja. Niihin kannattaa myös yrittää.

Kysyit ottaisinko minä töihin.
      Kertomasi perusteellla en näe mitään estettä, mutta toimintaa ei ole niin pohjoisessa.
      Töitä kyllä olisi.
      Nykyään on pikemminkin pula luotettavista ja hyvistä tekijöistä kuin töistä, alalla jossa olen ollut.

Onnea työnhakuusi.

• palstan siistijä

olet täysi pelle, häivy

• IkiMuori

Oiskoos Jyväskyläs tarjolla töit tällaaselle siivousalan pitkäaikaistyöttömälle?

• Töitä haluava

Suurkiitos sinulle työnantaja-. Oli kiva kun viitsit vastata. Tuo ratkaisi sen mitä teen. Yritän töihin ilman muuta.

• 17+14

Jos hakisit jollekin työllisyyskursille ja sitä kautta uuden ammatin,mikä sopisi tilanteesi.Tuosta syövän muhimisesta en oikein usko että lääkärit näin on sanoneet.jokaisella ihmisellä on syöpägeenjä,ei "muhise" toisilla ne vaan atkivoituu ja näin saa syövän.
      Älä jää kotiin,sillä siitä kärsii sosiaalinen elämäsi,on kivaa olla muiden ihmisten parissa,sellainen antaa sisältöä elämääsi.
      Onnea työnhakuusi.

• -ra

minä olen vapaaehtoistyössä,kun ei saa palkkaa,niin sairaslomaa saa sitten kun se ei ole pois työnantajan pussista.Kuun lopulla lähdemme Iittiin leirille koko henkilökunta ja asiakkaat.Onneksi pääsee kaupungistä viikoksi pois.Siellä ei kuulu kun lintujen laulu,ei ole liikennettä.Hiljaisuus on ylellisyyttä kaupunkilaiselle.On aikaa keskittyä kuuntelemaan toisia ihmisiä heidän ilojaan ja murheitaan.Pääsee valmiiseen ruokapöytään.saa käydä hiihtämässä ja potkukelkalla kaupassa,jollen olisi siellä vapaaehtoistyössä en myöskään reissuihin pääsisi.Olen saanut uusia ystäviä.Ei se haittaa vaikkei palkkaa saakkaan.menen silloin töihin kun huvittaa ja kun jaksan.oikeassa työpaikassa se ei onnistuisi.Esim. valvotun yön jälkeen en jaksaisi lähteä töihin.Syksyllä aloitan opiskelun,Mikäli olisin vakituiswssa työssä en jaksaisi iltaisin opiskella,kun lapsillekkin täytyy aikaa riittää ja kotitöihin.

• Taas Iittin

taas Iittin,käyt sielä ahkeraan,kiva kun pääsette näinkin usein sinne,viimeisestä reissusta oli vain pari viikkoa,kerroit siitä.kuka hoitaa duunit vapaaehtois duunisasi kun reissaatte koko ajan?tai niin tehän otatte avuntarvitsijat mukaanne,elikkä uusia ei viikon aikana tule,ja jos tulee hakekoon apuansa muualta,onhan näitä paikkoja hesassa,vai onko?

• vett,Helsinki

Minäkin teen vapaaehtois työtä,teen sitä säännöllisesti,en mene vain silloin " kun huvittaa". Olen sitoutunut tähän työhön ja jos noin vaan jäisin pois,kuka hoitaisi silloin minun työni?
      Entä jos tiimissä kaikki vapaaehtois työntekijät tulisivat töihin vain silloin,kun heitä huvittaa,miten meille uskottujen tehtävien kävisi?
      Jos alkaa tällaisen työn,siihenkin täytyy sitoutua ,vapaat vapailla ja työ työnä,olipa se palkka - tai palkaton työ.
      Jos ei ole vastuullisuutta tällaiseen työskentelyyn niin kannattaa sitten jäädä kotiin kokonaan,eikä vaan silloin,kun huvittaa.
      Vapaaehtoistyön tekijöitä riittää,myös sellaisia joita tämäkin työ "huvittaa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe