Mistähän se voisi johtua ?
A) Pienestä pippelistäni
B) Jostain muusta.
Kertokaa palstan miehet ihan vapaasti no. u know.
Naiseni orgasmivaikeudet
27
701
Vastaukset
Saako se sitä edes omin konstein? Onko se saanut sitä aiemmin jonkun toisen kanssa? Puhumattakaan, että onko se saanut sen pelkän yhdynnän avulla? Kaikki kun eivät valitettavasti saa.
tarpeeks hyvin kiusattu nainen laukee jopa korvaan puhaltamisesta, mikään ei helpota orgasmin tuloa niin paljon kuin kunnon kiima.
ku juotte aamulla kahvia, tai siun tapaukses teetä, niin jos naises huutaa käsittämättömiä, niin huuto saattaakin johtua kiimasta.
jos aatellaan et lesboilla on hauskaa keskenään,ilman minkäälailta pippeliä
Ei kai? Siis eihän niillä voi olla. Nyt heteromainen maailmankuvani uhkaa romahtaa. Monte perkele, tämänkin vielä teit!
Joko on reissusta kotiuduttu vai meinasitko jäädä sinne?- erittäinsalainen.
En minä teidän touhujanne tunne.
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kai? Siis eihän niillä voi olla. Nyt heteromainen maailmankuvani uhkaa romahtaa. Monte perkele, tämänkin vielä teit!
Joko on reissusta kotiuduttu vai meinasitko jäädä sinne?oon täällä vielä, mitään muuta tekemistä ku seurata kahden nuoren pulun kasvamista aamukahvilla ollessani.
kun aloin seuraamaan ei pienten pulujen päitä näkynyt pesästä ku harvoin vilaukselta, nyt kumpikin on niin isoja jo et hyvä ku mahtuvat yhdessä pesään.monte24 kirjoitti:
oon täällä vielä, mitään muuta tekemistä ku seurata kahden nuoren pulun kasvamista aamukahvilla ollessani.
kun aloin seuraamaan ei pienten pulujen päitä näkynyt pesästä ku harvoin vilaukselta, nyt kumpikin on niin isoja jo et hyvä ku mahtuvat yhdessä pesään.Miksikäs tuota muotitietoisesti sanotaankaan... Down-shiftaukseksi. Kateeksi käy. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksikäs tuota muotitietoisesti sanotaankaan... Down-shiftaukseksi. Kateeksi käy. ;-)
älä oo kateelinen, uskon nääs et tarjoilijat pitää miuta pimahtaneena, ku istuskelen terasilla ja hihittelen pulujen toihuille.
- erittäinsalainen.
Onko naisella mitään vastuuta vai mitenhän tämä nyt pitäisi ajatella ?
- erittäinsalainen.
Meinaan vain että pitäiskö myös ite ottaa ninkuin vastuuta omasta niinkuin vai mitenhän tämä nyt pitäisi ajatella ?
- erittäinsalainen.
erittäinsalainen. kirjoitti:
Meinaan vain että pitäiskö myös ite ottaa ninkuin vastuuta omasta niinkuin vai mitenhän tämä nyt pitäisi ajatella ?
Eli naisella ei mitään vastuuta ole vai mitenhän tämä nyt pitäisi ajatella ?
- ..
Hyvin sä vedät. Tulet ml-palstalle kysymään miksi naisesi ei saa o:ta?
Näiltä miehiltä, joista puolet on densoja. Osa käy vain panemassa= ottamassa.
Mitä luulet, kiinnostaako näitä saako nainen orgasmin ja miksi?
Mikset mene naisten logiikka palstalle kyselemään. Kohderyhmä kohilleen.- erittäinsalainen.
Siis johtuuko se siis naisesta.
ahaa.. luulin että se johtuu miehestä.
Kiitos avusta.
- Nasduck
Muijani ei ole koskaan valitellut pientä pippeliäni koska olen korvannut puutteeni mitä uskomattomimmila tekniikoilla.
Elämme onnen ympyrässä.- erittäinsalainen.
Mitähän tekniikoita tarkoitat. En pidä teknisistä apulaitteista jos niitä tarkoitat.
- Nasduck
Mitähän tekniikoita tarkoitat. En pidä teknisistä apulaitteista jos niitä tarkoitat.
Tämä on seksuaalinen salaisuus. Olen lukenut paljon ja ollut todellisten gurujen opissa Intiassa.
En siirry yksityiskohtiin. - rabbit2
Tekniikoista puhe.
tässä yksi asento mikä ei tähän mennessäkään ole ikinä pettänyt. Aina on nainen saanut. Kunhan itse kestät tarpeeksi kauan.
Aloittakaa saarnaamalla ja pussaile samalla. Leiki välistä omalla kielelläsi hänen korvassaan mutta älä hengitä korvaan.Nuole ja pussaa kaulaa. Koko tapahtuman ajan pidät perusvauhtia yllä pannessasi.
Pidä kikkeli sisällä ja siirrä naisesi jalat sivultasi suoraksi taakse. Asento voi tuntua aluksi vähän erikoiselta. ala panemaan voimakkaammin. Kannattaa kysyä tuntuuko hyvältä naiseltasi. Jos vastaus ei niin siirry itse ylemmäs niin kikkelin varsi koskettaa mukavasti klitorista likkuessasi. Mitä ylemmäs pääset hänen päällään sitä enemmän hän siitä nauttii. Älä kuitenkaan siirry liian ylös ettei kikkeli pullahda ulos liikkeestäsi.
Pane mahdollisimman nopeasti niin kauankuin pystyt. takuu orkku naiselle. Saa tajunnan räjähtämään.
Ei muuta kuin kokeilemaan.
- random13
Naisena eksyin tänne, kun itsellänikin orgasmivaikeuksia on. Minulla ne johtuvat liiasta jännittämisestä. Tiedän täriseväni ennen orgasmia kamalasti, jolloin pelkään miehen pitävän sitä typeränä. Yritä saada naisesi siis mahdollisimman rennoksi!
Tässä välissä muuten huomautan, etten itse ole koskaan saanut itse yhdynnän aikana orgasmia. Satun saamaan sen vain ja ainoastaan suuseksin kautta.
Orgasmin saantia helpottaa kovasti kunnon "alkulämmittelyt". Suutele kaulaa, rintoja, vatsaa, reisien sisäpintaa... leikittele ja kiusoittele. Älä mene suoraa asiaan, vaan odota naisen suorastaan anelevan sitä. Hän on jo siinä vaiheessa todella lähellä huippuaan. Ja lopulta siirryt hitaasti ensin sormella kevyesti hyväilemään hänen haarojaan ja sen jälkeen suulla. Tässä auttaa, kun samaan aikaan käsillä hieroo vaikkapa peppua tai rintoja.
Voin sanoa, että ahh, tässä olisi minun unelmani- alternatiivi2134
Parashan on että käyttää suutaan klitorikseen, toisella kädellä hieroo g-pistettä (miten ikinä se sitten toimiikaan eri naisilla:)) ja toisella sitten hyväilee vartaloa/rintoja.
Ja tätä ennen tietenkin kehon läpikohtainen suuteleminen, eikä suoraa "let's dig in for the meal!" -meininkiä.
Näin ainakin annoin exälleni :P. - Teräs50
alternatiivi2134 kirjoitti:
Parashan on että käyttää suutaan klitorikseen, toisella kädellä hieroo g-pistettä (miten ikinä se sitten toimiikaan eri naisilla:)) ja toisella sitten hyväilee vartaloa/rintoja.
Ja tätä ennen tietenkin kehon läpikohtainen suuteleminen, eikä suoraa "let's dig in for the meal!" -meininkiä.
Näin ainakin annoin exälleni :P.Niin mäkin, paras asento täydellistä orkkua naisellesi jahdatessa on kun siirryt pussaillen jalkoväliin, kiedot kätesi pakaroiden ja reisien alta ylös naisesi rintoja hyäillen - tässä asennossa kun nuolet häpyhuulia ja imet pikkuhiljaa jäykistyvää klitorista ja samalla hyväilet naisesi rintoja niin lopputulos kun rakkaasi lopulta HUUTAA että tule jo ja nussi mua, niin ensin rakkaasi saa nuolemisella ja imemisellä kunnon klitorisorgasmin ja siirryttyäsi pikkuhiljaa panoasentoon päälle rakkaasi saa aivan täydellisen emätin-klitorisorgasmin!
Ja sä kuksit myös itsesi tähän samaan onnelaan lopuksi.
:D tosi on
- nainen25
Pitäisikö sinun keskustella tästä naisesi kanssa?
Näin naisnäkökulmasta sanoisin, että kiihottuminen on hyvin yksilöllistä, mutta ainakin mulla mitä pidempään kiusottelee ja härnää, koskettelee klitorista ja g-pistettä ennen varsinaista yhdyntää, niin orgasmi on helpompi saada sitten kun mies työntyy sisälle...
Myös itseäni kiihottaa, kun mies nipistelee/suutelee nännejäni. Välillä saa käyttää voimakkaitakin otteita, koska tietynlainen voimakas "pakotus" ei anna vaihtoehtoja kiemurrella "karkuun" vaan tavallan pakottaa nauttimaan ja saamaan orgasmin.
Yksi vaihtoehto, on että jos nainen on alla, niin pyydät häntä samanaikaisesti yhdynnässä hieromaan itseään sieltä. Silloin kun nainen on saamassa orgasmia, emättimessä tuntuu voimakkaita supistuksia ja miehellä ei mene kauaakaan laukeamiseen...- rabbit2
Yleistätkö tuon että mies laukeaa samaan syssyyn kun nainen supistelee?
Eipä taida montaa kestävää kaveria ollu neidin partnerina.
Itse lisään vielä tahtia kun nainen tulee. Orgasmi pitkittyy ja naiselta on lähellä lähteä tajukin näissä tapauksissa. Kun supistelu lakannut kannattaa mennä leikkimään kielellä ja sormella. Pimppi on aika hellä tällöin joten kannattaa aloittaa hellästi. Yrittää kyllä estellä ja luikerrella karkuun mutta nauttii silti. :) - Teräs50
rabbit2 kirjoitti:
Yleistätkö tuon että mies laukeaa samaan syssyyn kun nainen supistelee?
Eipä taida montaa kestävää kaveria ollu neidin partnerina.
Itse lisään vielä tahtia kun nainen tulee. Orgasmi pitkittyy ja naiselta on lähellä lähteä tajukin näissä tapauksissa. Kun supistelu lakannut kannattaa mennä leikkimään kielellä ja sormella. Pimppi on aika hellä tällöin joten kannattaa aloittaa hellästi. Yrittää kyllä estellä ja luikerrella karkuun mutta nauttii silti. :)Noissa orgasminjälkeisissä kielimainingeissa kantsii olla varovainen, nainen tuntee klitoriksensa samalla tavalla kuin me miehetkin, eli arkuus auttamatta kullinnupissa ja klitoriksessa orkkujen jälkeen. Ratkaisevaa siis on mitä teet ennen orkkuja, luulen että jos tekniikkaa hioo, ja hioo, ja hioo=) niin hyvässä kiimaisessa suhteessa molempien yhtäaikainen orkkuJuttu on ITSESTÄÄNSELVYYS mutta tää kyl vaatii sit jo rehellistä keskustelua, ja turinat seksin ympäriltä sitten kantsii tehdä jossain mukavassa ravintolassa, mukavassa viinituiskeessa hyvän ruoan, ystäien ja tanssin lomassa, eikä siellä missä naidaan ja kuksitaan.
- Teräs50
Teräs50 kirjoitti:
Noissa orgasminjälkeisissä kielimainingeissa kantsii olla varovainen, nainen tuntee klitoriksensa samalla tavalla kuin me miehetkin, eli arkuus auttamatta kullinnupissa ja klitoriksessa orkkujen jälkeen. Ratkaisevaa siis on mitä teet ennen orkkuja, luulen että jos tekniikkaa hioo, ja hioo, ja hioo=) niin hyvässä kiimaisessa suhteessa molempien yhtäaikainen orkkuJuttu on ITSESTÄÄNSELVYYS mutta tää kyl vaatii sit jo rehellistä keskustelua, ja turinat seksin ympäriltä sitten kantsii tehdä jossain mukavassa ravintolassa, mukavassa viinituiskeessa hyvän ruoan, ystäien ja tanssin lomassa, eikä siellä missä naidaan ja kuksitaan.
Ja se vielä sanomani ylläolevaan, että sun pippelis koolla ei enää noiden juttujen jälkeen pahemmin ole väliä, mutta sen voin taata että k*llisi jöpöttää sairaan kovana ja kasvaa uskomattomiin suorituksiin ja kokoihin!!! kun tunnet siinä nuollessasi ja imiessäsi naisesi nousevan kiiman.
- rabbit2
Teräs50 kirjoitti:
Ja se vielä sanomani ylläolevaan, että sun pippelis koolla ei enää noiden juttujen jälkeen pahemmin ole väliä, mutta sen voin taata että k*llisi jöpöttää sairaan kovana ja kasvaa uskomattomiin suorituksiin ja kokoihin!!! kun tunnet siinä nuollessasi ja imiessäsi naisesi nousevan kiiman.
Samaa mieltä. Koko vaihtelee jonkinverran riippuen omasta kiihotustilasta.
- Tee50
rabbit2 kirjoitti:
Samaa mieltä. Koko vaihtelee jonkinverran riippuen omasta kiihotustilasta.
Näin on, kullinnupikka paisuu sitä suuremmaksi mitä kiihottuneempi olet, tässä naisille jotain tietoa orkuista
fi.wikipedia.org/wiki/Itsetyydytys
Seksi on kiedottu salaisuuksien ja häpeän eri tasojen taa niin syvälle, että on kyllä aika makeeta näin vapaasti jutellen ja kirjoitellen kertoa omista orgasmikokemuksista jakaen=) niitä muillekin, estottoman seksin puolesta, kumppanin kaa siis liputellen eteenpäin! - Tee50
Tee50 kirjoitti:
Näin on, kullinnupikka paisuu sitä suuremmaksi mitä kiihottuneempi olet, tässä naisille jotain tietoa orkuista
fi.wikipedia.org/wiki/Itsetyydytys
Seksi on kiedottu salaisuuksien ja häpeän eri tasojen taa niin syvälle, että on kyllä aika makeeta näin vapaasti jutellen ja kirjoitellen kertoa omista orgasmikokemuksista jakaen=) niitä muillekin, estottoman seksin puolesta, kumppanin kaa siis liputellen eteenpäin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627