Hanna & kitara

masie

Hanna kuulemma rupeaa opettelemaan kitaran soittoa.:) Niin että, eiköhän Hannasta saada vielä kunnon "muusikkokin".

7

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      hanna aikoo joskus tehä biisejäki tai jotain tollasta.. et niin.. ja kyllä hanna nytki niihin biiseihin vaikuttaa aikalailla.. :))

    • joo joo

      siis tosi hölmöjä kakaroita täällä pyörii...
      eihän sitä nyt vaan aleta yht äkkiä muusikoksi
      ja opetella melkein kolmekymppisenä akkana
      jotain kitaransoittoa.
      kyllä muusikoksi synnytään, se on ikään kuin lahja
      ei sitä voida vaan aloittaa, niinkuin jotain
      uutta duunia.
      "joo mua nyt kyllästyttää olla toi trukkikuski...
      opettelenpa nuotit ja kitaransoiton ja alan muusikoksi!" siis voi järjen köyhyys teitä teinejä!
      pakarainen ei ole mikään musikaalinen tyyppi,
      täysin karaoketasoinen laulaja.....jollasia on
      13 tusinassa...mä tiedän kulmien baareissa samanlaisia laulajia vaik kuinka monta...kyllähän
      studiossa saadaan ääni kuulostamaan vaik kuinka hyvältä....
      kuka muistaa tapauksen "Milli Vanilli"??!!
      sen duon hyvännäköiset pojut paljastuivatkin surkeiksi laulajiksi, joiden biisit lauloi kokonaan joku muu....

      Jani Wickholm on todellisen muusikko ja laulaja sekä lauluntekijä, joka on jutussa mukana koko sydämellään ja on ystävällinen ja mukava rento tyyppi.... viime viikonvaihteen iltalehdessä oli juttu Janista keikkareissulla, siitä on glamour kaukana, mutta hän ei ole moksiskaan, kunhan vaan
      saa kiertää hyvien ystävien kanssa esiintymässä ja
      viemässä hyvää mieltä kaikille....

      että terkkuja vaan teinihömppävouhottajille! menkää himaan kasvamaan!

      • juu juu

        Jani on tehnyt laatikollisen "pöytälaatikkohittejä" joista yksikään ei kelvannut levy-yhtiölle.Jos puhutaan laulunlahjoista niin Janin ääni on hyvin tasapaksua kuultavaa Hannaan verrattuna vaikka hänellä teknisesti saattaakin olla parempi ote laulamiseen.Tiedän monia laulajia jotka ovat aloittaneet säveltämisen vasta pitkän artistin uran jälkeen.Sitäpaitsi Hannahan on sanonut että hän on säveltänyt jo pikkutyttönä joten eiköhän se musikaalisuus ole siellä verissä.
        ps.Mikä on Jani jos Hanna on karaokelaulaja?!?


      • masie
        juu juu kirjoitti:

        Jani on tehnyt laatikollisen "pöytälaatikkohittejä" joista yksikään ei kelvannut levy-yhtiölle.Jos puhutaan laulunlahjoista niin Janin ääni on hyvin tasapaksua kuultavaa Hannaan verrattuna vaikka hänellä teknisesti saattaakin olla parempi ote laulamiseen.Tiedän monia laulajia jotka ovat aloittaneet säveltämisen vasta pitkän artistin uran jälkeen.Sitäpaitsi Hannahan on sanonut että hän on säveltänyt jo pikkutyttönä joten eiköhän se musikaalisuus ole siellä verissä.
        ps.Mikä on Jani jos Hanna on karaokelaulaja?!?

        joo, joo! Pikkasen haiskahtaa katkeruus. Ettet ole itse "Jay Wiima"?
        Eiköhän Hannan lahjakkuus ole verissä. Jos tyttö on päässyt vasta 16v. Suurella Sydämellä kisan loppusuoralle. Eli peittosi karsinnoissa paljon ikäistään vanhempaa porukkaa.


      • joo joo
        masie kirjoitti:

        joo, joo! Pikkasen haiskahtaa katkeruus. Ettet ole itse "Jay Wiima"?
        Eiköhän Hannan lahjakkuus ole verissä. Jos tyttö on päässyt vasta 16v. Suurella Sydämellä kisan loppusuoralle. Eli peittosi karsinnoissa paljon ikäistään vanhempaa porukkaa.

        suosittelen käyntiä oheisessa osoitteessa...

        http://www.janiwickholm.net/bio.php

        se valaisee vähän millainen ihminen se Jani on...
        enkä minä halunnut Hannaa mollata, vaan näitä
        typeriä pentuja jotka luulee tietävänsä kaiken.
        edelleen olen sitä mieltä, että jos ei ole tähän päivään mennessä oppinut kitaran soittoa, niin
        outoa outoa ...siis puhua musikaalisuudesta...
        muistan kun nämä idols tyypit oli Bumtsi bumissa ja Hanna alkoi lonkalta laulamaan sitä Tuulet
        puhaltaa -biisiä, niin eihän se raukka päässyt siihen kiinni ennen kuin se todellinen kyky
        Victoria vähän auttoi.
        lopettakaa kakarat nyt jo tää Hanna-vouhotus, ällöttää.


      • juu juu
        joo joo kirjoitti:

        suosittelen käyntiä oheisessa osoitteessa...

        http://www.janiwickholm.net/bio.php

        se valaisee vähän millainen ihminen se Jani on...
        enkä minä halunnut Hannaa mollata, vaan näitä
        typeriä pentuja jotka luulee tietävänsä kaiken.
        edelleen olen sitä mieltä, että jos ei ole tähän päivään mennessä oppinut kitaran soittoa, niin
        outoa outoa ...siis puhua musikaalisuudesta...
        muistan kun nämä idols tyypit oli Bumtsi bumissa ja Hanna alkoi lonkalta laulamaan sitä Tuulet
        puhaltaa -biisiä, niin eihän se raukka päässyt siihen kiinni ennen kuin se todellinen kyky
        Victoria vähän auttoi.
        lopettakaa kakarat nyt jo tää Hanna-vouhotus, ällöttää.

        jos Victoria ja Jani ovat todellisia kykyjä niin minä olen Elvis:).Hanna on ainoa siitä porukasta josta voidaan hiomalla saada jotain.
        ps.Mäki sain pianon joululahjaks ku olin 11-wee


      • masie
        juu juu kirjoitti:

        jos Victoria ja Jani ovat todellisia kykyjä niin minä olen Elvis:).Hanna on ainoa siitä porukasta josta voidaan hiomalla saada jotain.
        ps.Mäki sain pianon joululahjaks ku olin 11-wee

        joululahjaksi nokkahuilun! :D Mutta ei se minusta kyllä muusikkoa tehnyt.nyyh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe