Osaako joku kertoa osoitteen, mistä voi ostaa Nokia-kamaa (ei puhelinta).
Salossa keskustassa on joku Nokia kauppa, mutta mikä on se tarkka osoite?
Onko se pelkästään tehtaan työntekijöille, vai voiko muutkin ostaa?
Ostaisin liikelahjoja asiakkaille.
kiitos jos joku osaa neuvoa. Netissä hakuun osuu vain puhelinkauppoja?
Missä nokiakauppa salossa
6
199
Vastaukset
- ghhttrg
Nokia-shop sijaitsee Nokian campusalueella. Päärakennuksessa.
Kaikenlaista krääsää, t-paitoja, lahjatavaraa, ym. Ei mitään oikeasti Nokian tavaraa, korkeintaan logo jossain painettuna. Osta lahjasi mieluummin jostain muualta. - PÖH
Tuet vielä nokiaa? vaikka heittää työntekijänsä pellolle.
Itse aion pistää puhelimenkin romulavalle! - katuosoitehukassa
Jos se sijaitsee tehdasalueella, sieltä voi ostaa vain työtekijät?
Niin, paljon on vielä ystäviä ja tuttavia Nokialla töissä, joten kyllä toivon, että firma pysyy Suomessa, vaikka suurin osa suorittavasta liukuhihnatyöstä loppuisikin.
Tuolla asenteella, että "minäostan jatkossa vain Applea ja iPhonea", älkää ihmetelkö, että Suomessa on vain työttömiä ja tehtaat ajetaan alas.
Ja tuotteet menevät ulkomaille, asiakkaille, jotka pitävät Nokian tuotteista, suosittelisin muillekkin vastaavaa toimintaa. Voisin tietty lähettää heille kiinalaista posliinia tai Belgialaista suklaata. Ihan sama siis.- joku vaan
Kokeileppas kävellä pääovelle, ainakin sinne ennen pääsi.
- aivot narikassa
"Tuolla asenteella, että "minäostan jatkossa vain Applea ja iPhonea", älkää ihmetelkö, että Suomessa on vain työttömiä ja tehtaat ajetaan alas."
Tuolla asenteella, että kuvittelee suomalaisten ostotottumuksilla olevan jotain tekemistä tehtaiden häviämiseen ei pääse kuin Kokoomuksen kansanedustajaksi. - 14 + 18
Sen kun ajat portista sisään, pysäköit vieraspaikalle ja kävelet mustan rakennuksen pääovesta sisään. Sieltäpä tuo löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394