Mallit/missit alipainosia

Natasha Burylova

Etsin huvikseni netistä tietoja ulkomaalaisten mallien pituuksista ja painoista tässä pari: malli on 177cm pitkä ja painaa 48kg painoindeksi oli laskurin mukaan 15 ja alipaino.
Myös eräs venäläinen malli pituus oli 174m ja 46kg painoa tuli sama tulos 15 ja alipaino.
Sara Chafak paino ja pituus ovat laskurin mukaan 18 ja normaali paino.
Eli missit ovat vielä normaali painoisia.
Mutta,kun mennään malli maailmaan pitää olla painodeksi 15 ja painaa vähintään alle 50kg. Missit ovat sinne jo liian lihavia!

5

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      ninkö

    • S.O (:(:

      Hei kaikille! 0len 17-vuotias tyttö, täältä Oulusta päin. Silloinkun olin 13- vuotias, äitini ja sisareni kehottivat minua ryhtymään malliksi sitten vähän vanhempana koska minussa oli jo nuoresta iästä huolimatta ainesta malliksi/ mallin uraan,päätimme kuitenkin odottaa pari vuotta. Menimme kolmen vuoden päästä Helsinkiin mallitoimistoon, ja mentiin suoraan asiaan, kysyimme olisiko minusta malliksi. Minusta otettiin testi kuvia meikittä, ja täytyi näyttää kävelyni ja poseeraukseni. Asijantuntijat olivat sitä mieltä, että minusta olisi tähän ammattiin. Olen käynyt isäni,äitini ja siskoni kanssa Losissa tällaisissa pienmuotoisissa 'kuvauksissa'. Toinen isosiskoni asuu Helsingissä , hän on täysi-ikäinen joten siellä olen yleensä majaillut jos on tullut pientä 'keikkaa' stadis päin. Ja tosiaan, pituuteni on 172 ja painan 49.8kg. Monien mielestä pituuteni ja painoni ei ole suhteessa toisiinsa, eikä se varmaan olekaan mutta näillä sitä kuitenkin mennään. Syömishäiriöstä en kärsi, eikä ole mitään fobiaa ruokaan / syöntiin suoraan sanottuna _rakastan ruokaa! mutta pidän painon kurissa, käymällä aamulla ja joka toinen ilta 30 min. juoksulenkillä, ja joka ilta vatsalihakset. joka toinen ilta 50, joka toinen ilta 35. Jalan nosoja selällään maaten 50. Okei, nyt tämä taisi mennä vähän treeni ohjelmaksi ja sehän ei ollut aikomukseni ! :D mutta elikkäs kun täällä keskustelussa aiheena on " mallit/missit alipainoisia" niin sehän on melkein totta. Amerikassa ollaan kuitenkin edistytty ja enää monissa yhtiöissä ei oteta malleiksi alipainoisia tai syömishäiriöisiä malleja terveyden takia.

    • asyujkioytrte

      Joo, tuohan on jo jotain edistystä että Amerikassa edes jonkinlaista järkeä käytetän kun valkataan malleja. Ja Tuo kuulostaa ihan suht sopusuhtaselta toi sun paino ja pituus (: ylpeä oisin itsestäni jos mitat olisi tuollaiset! Muuten, itse olen harkinnut malli uraa, joten mihin kannattais mennä nyt kun asun tääl tampereella ja sit oon käyny stadis tsekkaa ne mallitoimistot stadis... Mitat on pituus 176 & 50.7 (:

      • s.o (:(:(:

        No suosittelisin et kävisit siel helsingis vähä kattoo et minkalaista duunii sulle suotas, kuvaukset, ymsyms. Nii käy siel ja ammattilaiset osaa hoitaa homman (: Ja hei, pituus 176 ja paino 50.7 ei ollenkaa paha ! :) Itellä nyt kun on tulllut ikää lisää eli oon 17-vuotias, nii paljon enemmän aukee mahdollisuuksii päästä kattelee maailmalla ja tsekkailee pikkase milanon ja nykin muoti maailmaa, tosi kivaa (: Onnee sulle uran puolesta ! :)


      • asyujkioytrte
        s.o (:(:(: kirjoitti:

        No suosittelisin et kävisit siel helsingis vähä kattoo et minkalaista duunii sulle suotas, kuvaukset, ymsyms. Nii käy siel ja ammattilaiset osaa hoitaa homman (: Ja hei, pituus 176 ja paino 50.7 ei ollenkaa paha ! :) Itellä nyt kun on tulllut ikää lisää eli oon 17-vuotias, nii paljon enemmän aukee mahdollisuuksii päästä kattelee maailmalla ja tsekkailee pikkase milanon ja nykin muoti maailmaa, tosi kivaa (: Onnee sulle uran puolesta ! :)

        Kiitos (: ! pitänee ottaa yhteyttä helsinkii :) !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe