Etsin huvikseni netistä tietoja ulkomaalaisten mallien pituuksista ja painoista tässä pari: malli on 177cm pitkä ja painaa 48kg painoindeksi oli laskurin mukaan 15 ja alipaino.
Myös eräs venäläinen malli pituus oli 174m ja 46kg painoa tuli sama tulos 15 ja alipaino.
Sara Chafak paino ja pituus ovat laskurin mukaan 18 ja normaali paino.
Eli missit ovat vielä normaali painoisia.
Mutta,kun mennään malli maailmaan pitää olla painodeksi 15 ja painaa vähintään alle 50kg. Missit ovat sinne jo liian lihavia!
Mallit/missit alipainosia
5
496
Vastaukset
- jk
ninkö
- S.O (:(:
Hei kaikille! 0len 17-vuotias tyttö, täältä Oulusta päin. Silloinkun olin 13- vuotias, äitini ja sisareni kehottivat minua ryhtymään malliksi sitten vähän vanhempana koska minussa oli jo nuoresta iästä huolimatta ainesta malliksi/ mallin uraan,päätimme kuitenkin odottaa pari vuotta. Menimme kolmen vuoden päästä Helsinkiin mallitoimistoon, ja mentiin suoraan asiaan, kysyimme olisiko minusta malliksi. Minusta otettiin testi kuvia meikittä, ja täytyi näyttää kävelyni ja poseeraukseni. Asijantuntijat olivat sitä mieltä, että minusta olisi tähän ammattiin. Olen käynyt isäni,äitini ja siskoni kanssa Losissa tällaisissa pienmuotoisissa 'kuvauksissa'. Toinen isosiskoni asuu Helsingissä , hän on täysi-ikäinen joten siellä olen yleensä majaillut jos on tullut pientä 'keikkaa' stadis päin. Ja tosiaan, pituuteni on 172 ja painan 49.8kg. Monien mielestä pituuteni ja painoni ei ole suhteessa toisiinsa, eikä se varmaan olekaan mutta näillä sitä kuitenkin mennään. Syömishäiriöstä en kärsi, eikä ole mitään fobiaa ruokaan / syöntiin suoraan sanottuna _rakastan ruokaa! mutta pidän painon kurissa, käymällä aamulla ja joka toinen ilta 30 min. juoksulenkillä, ja joka ilta vatsalihakset. joka toinen ilta 50, joka toinen ilta 35. Jalan nosoja selällään maaten 50. Okei, nyt tämä taisi mennä vähän treeni ohjelmaksi ja sehän ei ollut aikomukseni ! :D mutta elikkäs kun täällä keskustelussa aiheena on " mallit/missit alipainoisia" niin sehän on melkein totta. Amerikassa ollaan kuitenkin edistytty ja enää monissa yhtiöissä ei oteta malleiksi alipainoisia tai syömishäiriöisiä malleja terveyden takia.
- asyujkioytrte
Joo, tuohan on jo jotain edistystä että Amerikassa edes jonkinlaista järkeä käytetän kun valkataan malleja. Ja Tuo kuulostaa ihan suht sopusuhtaselta toi sun paino ja pituus (: ylpeä oisin itsestäni jos mitat olisi tuollaiset! Muuten, itse olen harkinnut malli uraa, joten mihin kannattais mennä nyt kun asun tääl tampereella ja sit oon käyny stadis tsekkaa ne mallitoimistot stadis... Mitat on pituus 176 & 50.7 (:
- s.o (:(:(:
No suosittelisin et kävisit siel helsingis vähä kattoo et minkalaista duunii sulle suotas, kuvaukset, ymsyms. Nii käy siel ja ammattilaiset osaa hoitaa homman (: Ja hei, pituus 176 ja paino 50.7 ei ollenkaa paha ! :) Itellä nyt kun on tulllut ikää lisää eli oon 17-vuotias, nii paljon enemmän aukee mahdollisuuksii päästä kattelee maailmalla ja tsekkailee pikkase milanon ja nykin muoti maailmaa, tosi kivaa (: Onnee sulle uran puolesta ! :)
- asyujkioytrte
s.o (:(:(: kirjoitti:
No suosittelisin et kävisit siel helsingis vähä kattoo et minkalaista duunii sulle suotas, kuvaukset, ymsyms. Nii käy siel ja ammattilaiset osaa hoitaa homman (: Ja hei, pituus 176 ja paino 50.7 ei ollenkaa paha ! :) Itellä nyt kun on tulllut ikää lisää eli oon 17-vuotias, nii paljon enemmän aukee mahdollisuuksii päästä kattelee maailmalla ja tsekkailee pikkase milanon ja nykin muoti maailmaa, tosi kivaa (: Onnee sulle uran puolesta ! :)
Kiitos (: ! pitänee ottaa yhteyttä helsinkii :) !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936