Mitä tuo tarkoittaa tuolla galleriassa?
Jos lisään jonkun seurattavaksi, saako hän tietää siitä?
Lisää seurattavaksi?
34
121
Vastaukset
- meeriamanda
Eipä sano mitään, mut miksi haluat seurata jotain?
- uusituulia
En ole aikeissa ketään seurata, en vain ymmärrä mitä koko jutulla tarkoitetaan ja miten se sitten toimii?
- meeriamanda
uusituulia kirjoitti:
En ole aikeissa ketään seurata, en vain ymmärrä mitä koko jutulla tarkoitetaan ja miten se sitten toimii?
No, toivotaan et joku tietävämpi meitä valaisisi :)
- rapatabam
meeriamanda kirjoitti:
No, toivotaan et joku tietävämpi meitä valaisisi :)
Sanoo ihminen joka ramppaa kaikkien gallerioissa
- meeriamanda
rapatabam kirjoitti:
Eihän se sinulta ole pois , eihän? :DD Samoinhan omassanikin käydään eikä se minua häiritse, näkevän sen mitä haluan näyttää :)
- avoimet ovet
rapatabam kirjoitti:
Pistä rapatassu galleriasi kiinni, ei kukaan pääse kurkkimaan.
Mitenkä se sinua haittaa kun siellä joku käy? rapatabam kirjoitti:
Ramppaa?
Ai nytkö se onkin Meeri joka ramppaa, joskus muistelen Pirreä syytetyn samasta jutskasta.
Nykyään vaan kun ei mistään saa tietää, kuka "ramppaa" gatsuissa, kerta riittää, nicki nousee aina ylös kun ramppaaja kirjautuu omille sivuilleen.
En mä tota ois tajunnu, Anceli selitti joskus.- ´´
minttupuu kirjoitti:
Ramppaa?
Ai nytkö se onkin Meeri joka ramppaa, joskus muistelen Pirreä syytetyn samasta jutskasta.
Nykyään vaan kun ei mistään saa tietää, kuka "ramppaa" gatsuissa, kerta riittää, nicki nousee aina ylös kun ramppaaja kirjautuu omille sivuilleen.
En mä tota ois tajunnu, Anceli selitti joskus.Eihän viesti ollut Meedrille tarkoitettu. Nuoli puuttuu.
Minun ymmärtääkseni. ´´ kirjoitti:
Eihän viesti ollut Meedrille tarkoitettu. Nuoli puuttuu.
Minun ymmärtääkseni.Aijjaa, kyllä mä näen nuolen.
minttupuu kirjoitti:
Ramppaa?
En mä tota ois tajunnu, Anceli selitti joskus.Minttu ja muut muruset, viimeisen päivityksen jälkeen vierailjat näkyvät just siinä järjestyksessä kuin he profiilissa vierailevat.
Eli omaan profiiliin kirjautuminen ei enää vaikuta asiaan.
On minuakin syytelty kyttäämisestä :))- meeriamanda
´´ kirjoitti:
Eihän viesti ollut Meedrille tarkoitettu. Nuoli puuttuu.
Minun ymmärtääkseni.Kyllä siinä nuoli on minulle. Ihan sama mitä höpöttöö kun joutuu puskasta rekasttuna kirjoittamaan :))
Jos on kerrasnkin kurkannut jonkun profiilia siitä jää hänen sivulleen minun käyntini, ja aina kun itse rekkaudun se niccini nousee ensimmäiseksi siellä vierailijat sivulla. Hieman enempi voisi lukea Suomi24 ohjeita ettei puhu tyhmiä! Anceli kirjoitti:
Minttu ja muut muruset, viimeisen päivityksen jälkeen vierailjat näkyvät just siinä järjestyksessä kuin he profiilissa vierailevat.
Eli omaan profiiliin kirjautuminen ei enää vaikuta asiaan.
On minuakin syytelty kyttäämisestä :))Ai se nyt niin.
Voi huoh, liian vaikeeta mulle edelleenkin.
Mut mitä heevetin kyttäämistä se on, jos käy gallerioissa, eikös ne vierailuja varten oo?minttupuu kirjoitti:
Ai se nyt niin.
Mut mitä heevetin kyttäämistä se on, jos käy gallerioissa, eikös ne vierailuja varten oo?Juu, jossain vaiheessa huomasin sen olevan noin ja hyvä niin.
Gallerian voi aina sulkea, ellei halua siellä kenenkään vierailevan ja vielä kun räppää kaikille torjunnan päälle, niin a`vot, jo saa ihminen olla rauhassa. :))- meeriamanda
minttupuu kirjoitti:
Ai se nyt niin.
Mut mitä heevetin kyttäämistä se on, jos käy gallerioissa, eikös ne vierailuja varten oo?Tuota hetken mietin yksi kerta kun kävijöitä oli useita ja kuitenkin oli vierailijoiden nicit samoissa järjestyksissä. Aattelinpa et taas on jotain häikkää ja empä katellut sen tarkemmin.
Jotenkaan en sisäistä, mut sen tiedän et vierailijat voi poistaa sivustoltaan ts. estää hänen pääsynsä enää sivulleen ohjeiden mukaan. - On kai
rapatabam kirjoitti:
netti-Jehovan-todistaja sitten, kun on vastaavanlainen käytös.
minttupuu kirjoitti:
Ramppaa?
En mä tota ois tajunnu, Anceli selitti joskus.Huvittavia ne syyttelyt he :), miksihän galleria on yleensä avattu jos niissä ei sitten saa käydä, epäjohdonmukaista..
- .
ei siellä semmosta tekstiä näy, luitko oikein ??
- meeriamanda
Kyllä lukee. Kun katsot kohdasta Vierailijat ja klikkaa uusinta kävijää on tuo teksti. Mitä se merkitsee sitähän aloittaja kysyi, ja yhtäkiinnostunut olen myös tietämään mitä se meriteeraa?
meeriamanda kirjoitti:
Kyllä lukee. Kun katsot kohdasta Vierailijat ja klikkaa uusinta kävijää on tuo teksti. Mitä se merkitsee sitähän aloittaja kysyi, ja yhtäkiinnostunut olen myös tietämään mitä se meriteeraa?
Googlen mukaan on pohdittu mopnissa ketjuissa. Jotain oli, että sitä klikaten saa omaan osioonsa sen kirjoittajan tekstiä.
En tuonut tänne sieltä muiden kirjoittamia kommentteja. meeriamanda kirjoitti:
No kun oon mietinyt samaa, niin kävin ja klikkasin sut seurattavaks.
Näetkö sie sitä siellä?
Tää siis Meerimandalle.- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
No kun oon mietinyt samaa, niin kävin ja klikkasin sut seurattavaks.
Näetkö sie sitä siellä?
Tää siis Meerimandalle.tulisilla, ei näy missään et olisit minut klikannut seurantaan :
Kun klikkasit kohdasta seurattavat, luki ettei minulla ole seurattavia. Tarkoittaa etten ole ketään ruksannut. :)) meeriamanda kirjoitti:
tulisilla, ei näy missään et olisit minut klikannut seurantaan :
Kun klikkasit kohdasta seurattavat, luki ettei minulla ole seurattavia. Tarkoittaa etten ole ketään ruksannut. :))No mun seurattaviin tulit. En olekaan nähnyt että siellä olis missään missä näkis että onko ite seurattavana.
Sun mitä kuuluu vietis näkyy siinä.
Eli ei ole oikein hyvä tuokaan homma, jos ei halua omaansa näyttää muille.
Nyt käyn klikkaamassa sut pois, kas kun ei mun tartte sua seurata :))- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
No mun seurattaviin tulit. En olekaan nähnyt että siellä olis missään missä näkis että onko ite seurattavana.
Sun mitä kuuluu vietis näkyy siinä.
Eli ei ole oikein hyvä tuokaan homma, jos ei halua omaansa näyttää muille.
Nyt käyn klikkaamassa sut pois, kas kun ei mun tartte sua seurata :))Olsit nyt seurannut hetken et olisi tietty mitä sinulle sitten viestejäni tuli.
Meempä kattoon uusiksi ja poistan ´mitä kuuluu´ päivitykseni...Kiitti vinkistä. meeriamanda kirjoitti:
Olsit nyt seurannut hetken et olisi tietty mitä sinulle sitten viestejäni tuli.
Meempä kattoon uusiksi ja poistan ´mitä kuuluu´ päivitykseni...Kiitti vinkistä.Myös nää viestit mitä täällä on näkyy, samalla tavalla kuin kaverin viestit.
Eli miä hyötyä on tuosta kiellosta, paitsi ettei sivu tule näkyviin. Hyvä sentään niin.
Tli tunne että se toiminto on häirikköjä varten,
FB-kopiointia taas.
tulisilla kirjoitti:
Eiks täällä voi olla mitään OMAA, aina vaan kopiointia.
Mie en haluu.Tulisilla, se tääl ainakin on omaa, ettei nää sivut toimi koskaan kunnolla.
Pläähhhhh.......minttupuu kirjoitti:
Tulisilla, se tääl ainakin on omaa, ettei nää sivut toimi koskaan kunnolla.
Pläähhhhh.......No ei niin, ja aina tulee jotain uutta mistä ei kysytä profiilin omistajalta mitään.
Koskaan kun täällä on muutoksia tehty, ja niitähän on tehty vähän väliä, multa ei ole kysytty että tahdonko!
Nih.- Täällä saa
tulisilla kirjoitti:
No ei niin, ja aina tulee jotain uutta mistä ei kysytä profiilin omistajalta mitään.
Koskaan kun täällä on muutoksia tehty, ja niitähän on tehty vähän väliä, multa ei ole kysytty että tahdonko!
Nih.eron ilman eropapereita.
Eiks oo hyvä kun ei ole kuuden kuukauden asumiseroa. Täällä saa kirjoitti:
eron ilman eropapereita.
Eiks oo hyvä kun ei ole kuuden kuukauden asumiseroa.No joo, löysitkin hyvän pointin. Aina useampi pää keksii enemmän kuin yksi.
Miekii huomasin sen, en kuitenkaan oo ottanu siitä selvää.. Tänään täs tulin sivuille ja aattelin kirjautua sisään, en nähnykkää entistä kirjautumis paikkaa, vähän aikaa meni ennenkuin tajusin mennä etusivulle ja siellä huomasin kirjauspaikan. Profiilissaki oli tullu uutta. Ei jaksa ainaista uudistumista, ei ehtiny kaikkee plaraamaan entisessäkään.):
- meeriamanda
Klikkaan kohdasta Yhteisö, sieltä pystyy kirjautumaan. Kovin on salaperäsistä ellei sitten suosikkeihin laita nicciään, jota en itse halua.
meeriamanda kirjoitti:
Klikkaan kohdasta Yhteisö, sieltä pystyy kirjautumaan. Kovin on salaperäsistä ellei sitten suosikkeihin laita nicciään, jota en itse halua.
Kiittistä:))) Pitääpä seuraavan kerran mennä sinne kirjautumaan ja vähän totutella tähän uutuuteen):
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202052
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261776Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121073- 49961
- 85929
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24865- 112801
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell49783Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32755