Luutakauppiaita liikkeellä

pänni

Jotain ihme sakkia oli käynyt meillä sunnuntaina kauppaamassa luutia. Oli lapset vain kotosalla, tyyppi oli tullut suoraan porstuaan ovikelloa soittamatta.
2 miestä, suomalaisen oloisia, olivat jollain sinisellä pakettiautolla liikkeellä, joka oli kaiken lisäksi parkkeerattu poikittain pihalle ettei rekkarit näy. Harmi etten ollut itse kotona. Onko muilla havaintoja?

14

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      sama mies kävi meilläkin suoraan sisälle vaan lähti kyllä kun totesin että mitään ei osteta

    • noita-akka

      minkä näkönen mies??

    • ismoleikolaaa

      Missäpäin kalajokea käynyt kauppaamassa? Minkä merkkinen paku, otan kyllä rekkarit ylös jon nään.

    • Anonyymi

      Meillä kävi eilen koputtamassa takaovella ja se oli vielä auki, ihmekkö ei tullu sisälle..

    • Anonyymi

      Se oli varmaan Andjustin rengin veli, koska luutavarastolla oli inventaario useina aamuöinä noina vuosina.

    • Anonyymi

      Paksu koruketju kaulassa kiertää Pyhäjoellakin.

    • Anonyymi

      Ei kuitenkaan ole asialla ollut Suomalainen Oikeustappelija.

    • Anonyymi

      Koen tämän asian itse sillä tavalla,että ostan kyllä jos halvalla saan ja tottakai myyn kalliilla etiäpäin sehän on kaupankäynnin perus sääntö.Itse kaikenlainen kauppahan on huijausta mutta minä teen poikkeuksen olen rehellinen vaikka itse sen sanonki

    • Anonyymi

      Hythän HÄN uhkaa keskittyä lokeissaaan vain urheiluun. sääli, ,millä tästä enää repii naurunaihetta. Muutaman kuukauden päästä hän on kuiternkin huomattavasti rikkaampi kuin mulntimiljonäärävvynstä.

      • Anonyymi

        Säähän voit nauraa itsellesi, niin mekin nauretaan sulle.


      • Anonyymi

        Mutta nyt Hän on taas jällen keskuusdessamme. Jumalavita, kun mua naksarttaa koko ukko.
        Nimimerkki: Nikke Vilo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt Hän on taas jällen keskuusdessamme. Jumalavita, kun mua naksarttaa koko ukko.
        Nimimerkki: Nikke Vilo.

        Ei kestänyt olla susi kukassa...


    • Anonyymi

      Avensiksella kävi keltanen turvaliivi päällä. Kalliin puoleinen luuta mut ostin ko on tuota fyffeä.

    • Anonyymi

      Kuuluatelu oli sujunut sutjakasi i ja rruvallisuuskin oli taattu. Mutta ne panaanilootissa olevat todisteet; ei saa esitää', ei. . Ihmisoikeusatuomartit heti asialle.
      Nimimerkki: Herrastuomari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe