Kyllä on Hollolassa vitun rumaa väkeä!

vitun vammaset

Ei voi muuta sanoa, kyllä taas viikonloppunakin kauppareissulla näin niin vitun ruman jätkän ettei mitään rajaa.

Vitun rumat tavikset, ei voi muuta sanoa.

Kippanat keinonahkatakit ja vaalean siniset farkut ja rumat muovikengät jalassa ja geelillä hiukset sojossa. joka vitun urpolla sama "tyyli" hyi vittu te oksetatte mua!

24

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CATWOMAN999+

      VOI JEESUS

    • vitun vammaset

      vitun kuvottavat tavikset kellään teistä ei oo minkäänlaista tyyliä, kaikki vittu samannäkösiä vitun vammasia urpoja te vitun rumat tavikset ansaitsette toisenne

      hyi vittu mä syljen teiän päälle vitun vammaset tavikset vittu että on rumaa väkeä jätkät rumis muovikengissään ja keinonahkatakeissaan hähähähähääh

      vitun rumat vammaset aivokääpiöt

      • huooorra

        huutelee peppukipeä lahtelainen amishuora jolla 10kg pakkelia naamassa.


      • Olvin Janoisin

        Olisitpa ymmärtänyt jättää sen toisen keskioluen juomatta...


    • whatthe...

      taitaa olla vammanen aivokääpiö kirjoittaja itse....

    • vitun vammaset

      te ootte niin vitun rumia ja taviksia että saatte mut voimaan pahoin hyi saatana te olette rumia ja tyhmiä joka vitun idiootti teistä niin jätkät ku huorat kaikki teistä on niin vitun rumia saatana tappakaa ittenne vitun talidomit

    • Pe1kkoVasara
    • jokamies

      rölölölölöö. Tässä mun oravassa ei toimi vasen suuntavilkku. Olkoon x kolme ja y neljä; suiponpuoleinen paraabeli. mun penis on sentin keskivertoa lyhyempi, ehkä viisikin. Asko on kiva ja Jybe myös. Olen saavuttanut valaistumisen eli sympatian. Kohtalokkaan kolarin seurauksena vasen jalkani tuntee huonosti. Olen varma siitä, että hirvetkin parittelevat. "Tässä kioskissa on itsepalvelu." Linkkaa kuvasi, tule esiin. Paljasta itsesi ja tunne valo kehollasi, tunne ilmavirta rinnoillasi. Itsehuoltajaäiditkin haluavat seksiä. Oon nesteellä, millon tuut?

    • 2345234rasrf

      100 vitun rumaa tavista käynyt jo lukeen tääl kattokaa peilin vitun rumat vammaset tavikset toivottavasti kuolette vittu sukupuuttoon saatanan akne-naamaiset huoranpennut

      • Asennetta!

        Kiitos palautteestanne.

        Kunnanvaltuusto on edennyt terhakkaasti ja toivedesi mukaisesti vähentämällä radikaalisti lapsille, vanhuksille, työttömille ja sairaille kohdennettuja määrärahoja.

        Seuraavaksi postipalvelut poistetaan, ja koko Hollolan liikekeskus puretaan määräämättömäksi ajaksi.

        Olemme toiveikkaita, että asetutte ehdokkaasi seuraavissa kuntavaaleissa. Kaltaisellenne nuorelle kyvylle meillä olisi tarjolla loppumatonta, leppoisaa ja hyväpalkkaista työtä näköalapaikalla. Kaboom!


    • Holloillaan!

      Ollaanpas vakavia hetken! Kyllä se on totta että keskimäärin hollolalainen on ruma. Perushollolalainen mies ja nainen ovat;
      - lyhyitä ( alle 178 cm )
      - tukevia
      - punakoita
      - lyhytjalkaisia ja hitaita jölliköitä/ jöllikättäriä.

      Näin se vaan on. Sori jos ei totuus miellytä.

      • maries10

        tuota tukevaa en ihan allekirjoita :-), mutta huonot hampaat lisäisin listaan

        Mutta vaikka tyypillinen hollolan kasvatti onkin yllämainitun kaltainen, kelpaa hän hyvin itsekin elähtäneelle haahkalinnulle.


    • dat ass

      pah, kävin tänään macissa jossa oli kaksi omasta mielestäni nättiä kissaa, joten toivoa on :)

    • Ruma ankanpoikanen

      Olen itse muuttanut Hollolaan v.-85 LAHDESTA. Olen 162cm, 63kg 55-v, työssä käyvä nainen. Liekkö nää vuodet minutkin kutistanut,ja työntekohan on vapaehtoista,
      Kauneus on katoavaista,ja rumuus senkun lisääntyy...siis ei mitään toivoa enään :-D

    • Haitoittaja

      Laita peili taskuusi ja aurinkolasit päähän.

    • yuyuyuyuy

      Hollolassa asuu tosiaan paljon vammaisia, epämuodostunutta ja jälkeenjäänyttä porukkaa. Ihme käsien heiluttajaa ja vieraille ihmisille mölistäjää.

      Hollolassa asuu paljon myös uskovaisiakin, johtuisiko runsas kehitysvammaisten määrä siitä.

      • Håmåla

        Ja aivan uskomattoman paljon homoseksuaaleja, ihme ehdottelijoita...


      • jehei jei
        Håmåla kirjoitti:

        Ja aivan uskomattoman paljon homoseksuaaleja, ihme ehdottelijoita...

        tarkoitatko että sulle on vihjattu homoseksiä? Voitko valottaa tapausta, missä ja miten tapahtui? Oliko baarissa?


      • öllölä
        jehei jei kirjoitti:

        tarkoitatko että sulle on vihjattu homoseksiä? Voitko valottaa tapausta, missä ja miten tapahtui? Oliko baarissa?

        Tais ruveta Håmålalaista heti kiinnostamaan, tässä se nähtiin taas!


    • joppe1

      ihanaa poijjjaaat ihanaa

    • kaunis vittu

      Oletko homo, kun vittu on mielestäsi ruma?

    • turpas kii huora

      pidä se ruma turpas kii huora

    • Anonyymi

      Juntti aloittaja päässyt ekaa kertaa kylillä käymähän heh.

    • Anonyymi

      Vakavasti sairailla liikaa jonoa sairastaa Lahdessa, joten ne muuttavat Hollolaan. Johtuu siitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe