Kiviharjun tila

Tähti-Tuuletar

Eli onko joku käynyt kyseisellä tallilla ratsastamassa? Talli sijaitsee Valkealassa.
Voittehan sanoa, jos käytte ratsastamassa tai olette käyneet leireillä yms.

Itse olen menossa tänä kesänä estealkeisleirille kahden ystäväni kanssa.
Käyn myös Kivharjussa ratsastamassa joka keskiviikko kolmen luokkatoverini kanssa.

Kiviharjun tilan nettisivut: kiviharjuntila.fi

11

2974

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuihmevaa

en ole käynyt, mutta menen vuonna 2013 leirille

• venladirectioner

Olen käynyt kerran tunnilla ja kerran leirillä kesällä 2012 :)

• murmeliii.

oon käyny leirillä kaks kertaa ja käyn joka viikko tunnilla. vaikka nyt oonki kesällä menos toive 1 leirille

• SeJokaSäEtOo

Oon käyny jo n.2 vuotta. Hyvä talli, maneesitalli, hyvä estekenttä, kiva leiritunnelma ja hevosille isot laitumet. Suosittelen tallia hurjasti :)

• Anonyymi

Olen käynyt kyseisellä tallilla. Plussat on, että kohtuullisen halvat tunnit, hevosia laidasta laitaan, maalaistalli niin ei ole paljon porukkaa. Miinukset on, että kaikilla pikku poneilla käytetään häntäremmiä (pikkuponeja on yhteensä 4 ainakin tällä hetkellä), maneesissa kylmä ja lumet tippuu katolta, jota hevoset saattaa säikkyä, mahdollisuus kehittyä vain HeB tasoiseksi, välillä ryhmän ulkopuolelle jättämistä

• Anonyymi

Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
        se säikähti ja tipuin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
        se säikähti ja tipuin

kenellä menit?

• Anonyymi

Itse en niinkään tykkää.
      +: paljon erilaisia hevosia, maneesi😊
      -: hevosilla hänttikset, maneesin katolta tippuu lunta jota hevoset säikähtää ja se on tosi inhottavaa... Maneesissa on kylmä, kahvio ei oo myöskään kovin laadukas, talli on sotkuinen. Tallilla ei saa hyppiä enempää kuin n. 40-50cm! 😦 Ei oo kovin mahdollisuuksia kehittyä, mut eihän se kaikkia haittaa, ite en vaan tykkää semmosesta🌄💛

• Anonyymi

Itse kävin ensin irto tunnilla se meni ihan ok mutta kun menin yksityisen tunnille niin joku hoitaja piti mulle tunnin mulla oli happy ensin näykki tai siis puri ja sen jälkeen se alkoi potkia ja Kiviharjun hevosilla on kipuja ja huonot olot!

• Anonyymi00010

Jos ei ole parempaa sanottavaa niin sano toi sille tallin omistajalle mutta ite tykkään käydä sillä tallilla
      + monipuolista opetusta ja kivat hevoset mutta toi mitä te kirjoitatte hevosista niin musta tuntuu että se on vaan niiden luonne Kiva tilan omistaja.
      - inhottavia asiakkaita kun kaikki vaan puhuu rumasti mutta ehkä se on asiakkaiden syytä et hevosilla on kipuja vaikka ei ole.

• Anonyymi00011

Olen käynyt kiviharjussa tosi kivaa 🥰

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1903
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      140
      999
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      937
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      84
      674
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      648
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      53
      605
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      58
      570
    Aihe