Eli onko joku käynyt kyseisellä tallilla ratsastamassa? Talli sijaitsee Valkealassa.
Voittehan sanoa, jos käytte ratsastamassa tai olette käyneet leireillä yms.
Itse olen menossa tänä kesänä estealkeisleirille kahden ystäväni kanssa.
Käyn myös Kivharjussa ratsastamassa joka keskiviikko kolmen luokkatoverini kanssa.
Kiviharjun tilan nettisivut: kiviharjuntila.fi
Kiviharjun tila
11
2946
Vastaukset
- jokuihmevaa
en ole käynyt, mutta menen vuonna 2013 leirille
- venladirectioner
Olen käynyt kerran tunnilla ja kerran leirillä kesällä 2012 :)
- murmeliii.
oon käyny leirillä kaks kertaa ja käyn joka viikko tunnilla. vaikka nyt oonki kesällä menos toive 1 leirille
- SeJokaSäEtOo
Oon käyny jo n.2 vuotta. Hyvä talli, maneesitalli, hyvä estekenttä, kiva leiritunnelma ja hevosille isot laitumet. Suosittelen tallia hurjasti :)
- Anonyymi
Olen käynyt kyseisellä tallilla. Plussat on, että kohtuullisen halvat tunnit, hevosia laidasta laitaan, maalaistalli niin ei ole paljon porukkaa. Miinukset on, että kaikilla pikku poneilla käytetään häntäremmiä (pikkuponeja on yhteensä 4 ainakin tällä hetkellä), maneesissa kylmä ja lumet tippuu katolta, jota hevoset saattaa säikkyä, mahdollisuus kehittyä vain HeB tasoiseksi, välillä ryhmän ulkopuolelle jättämistä
- Anonyymi
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuinkenellä menit?
- Anonyymi
Itse en niinkään tykkää.
+: paljon erilaisia hevosia, maneesi😊
-: hevosilla hänttikset, maneesin katolta tippuu lunta jota hevoset säikähtää ja se on tosi inhottavaa... Maneesissa on kylmä, kahvio ei oo myöskään kovin laadukas, talli on sotkuinen. Tallilla ei saa hyppiä enempää kuin n. 40-50cm! 😦 Ei oo kovin mahdollisuuksia kehittyä, mut eihän se kaikkia haittaa, ite en vaan tykkää semmosesta🌄💛 - Anonyymi
Itse kävin ensin irto tunnilla se meni ihan ok mutta kun menin yksityisen tunnille niin joku hoitaja piti mulle tunnin mulla oli happy ensin näykki tai siis puri ja sen jälkeen se alkoi potkia ja Kiviharjun hevosilla on kipuja ja huonot olot!
- Anonyymi00010
Jos ei ole parempaa sanottavaa niin sano toi sille tallin omistajalle mutta ite tykkään käydä sillä tallilla
+ monipuolista opetusta ja kivat hevoset mutta toi mitä te kirjoitatte hevosista niin musta tuntuu että se on vaan niiden luonne Kiva tilan omistaja.
- inhottavia asiakkaita kun kaikki vaan puhuu rumasti mutta ehkä se on asiakkaiden syytä et hevosilla on kipuja vaikka ei ole. - Anonyymi00011
Olen käynyt kiviharjussa tosi kivaa 🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402