Eli onko joku käynyt kyseisellä tallilla ratsastamassa? Talli sijaitsee Valkealassa.
Voittehan sanoa, jos käytte ratsastamassa tai olette käyneet leireillä yms.
Itse olen menossa tänä kesänä estealkeisleirille kahden ystäväni kanssa.
Käyn myös Kivharjussa ratsastamassa joka keskiviikko kolmen luokkatoverini kanssa.
Kiviharjun tilan nettisivut: kiviharjuntila.fi
Kiviharjun tila
9
2583
Vastaukset
- jokuihmevaa
en ole käynyt, mutta menen vuonna 2013 leirille
- venladirectioner
Olen käynyt kerran tunnilla ja kerran leirillä kesällä 2012 :)
- murmeliii.
oon käyny leirillä kaks kertaa ja käyn joka viikko tunnilla. vaikka nyt oonki kesällä menos toive 1 leirille
- SeJokaSäEtOo
Oon käyny jo n.2 vuotta. Hyvä talli, maneesitalli, hyvä estekenttä, kiva leiritunnelma ja hevosille isot laitumet. Suosittelen tallia hurjasti :)
- Anonyymi
Olen käynyt kyseisellä tallilla. Plussat on, että kohtuullisen halvat tunnit, hevosia laidasta laitaan, maalaistalli niin ei ole paljon porukkaa. Miinukset on, että kaikilla pikku poneilla käytetään häntäremmiä (pikkuponeja on yhteensä 4 ainakin tällä hetkellä), maneesissa kylmä ja lumet tippuu katolta, jota hevoset saattaa säikkyä, mahdollisuus kehittyä vain HeB tasoiseksi, välillä ryhmän ulkopuolelle jättämistä
- Anonyymi
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuinkenellä menit?
- Anonyymi
Itse en niinkään tykkää.
+: paljon erilaisia hevosia, maneesi😊
-: hevosilla hänttikset, maneesin katolta tippuu lunta jota hevoset säikähtää ja se on tosi inhottavaa... Maneesissa on kylmä, kahvio ei oo myöskään kovin laadukas, talli on sotkuinen. Tallilla ei saa hyppiä enempää kuin n. 40-50cm! 😦 Ei oo kovin mahdollisuuksia kehittyä, mut eihän se kaikkia haittaa, ite en vaan tykkää semmosesta🌄💛 - Anonyymi
Itse kävin ensin irto tunnilla se meni ihan ok mutta kun menin yksityisen tunnille niin joku hoitaja piti mulle tunnin mulla oli happy ensin näykki tai siis puri ja sen jälkeen se alkoi potkia ja Kiviharjun hevosilla on kipuja ja huonot olot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143625Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141580Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141468Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181356Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2871323Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi191206Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy71881Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113822Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti9812Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60769