Eli onko joku käynyt kyseisellä tallilla ratsastamassa? Talli sijaitsee Valkealassa.
Voittehan sanoa, jos käytte ratsastamassa tai olette käyneet leireillä yms.
Itse olen menossa tänä kesänä estealkeisleirille kahden ystäväni kanssa.
Käyn myös Kivharjussa ratsastamassa joka keskiviikko kolmen luokkatoverini kanssa.
Kiviharjun tilan nettisivut: kiviharjuntila.fi
Kiviharjun tila
9
2210
Vastaukset
- jokuihmevaa
en ole käynyt, mutta menen vuonna 2013 leirille
- venladirectioner
Olen käynyt kerran tunnilla ja kerran leirillä kesällä 2012 :)
- murmeliii.
oon käyny leirillä kaks kertaa ja käyn joka viikko tunnilla. vaikka nyt oonki kesällä menos toive 1 leirille
- SeJokaSäEtOo
Oon käyny jo n.2 vuotta. Hyvä talli, maneesitalli, hyvä estekenttä, kiva leiritunnelma ja hevosille isot laitumet. Suosittelen tallia hurjasti :)
- Anonyymi
Olen käynyt kyseisellä tallilla. Plussat on, että kohtuullisen halvat tunnit, hevosia laidasta laitaan, maalaistalli niin ei ole paljon porukkaa. Miinukset on, että kaikilla pikku poneilla käytetään häntäremmiä (pikkuponeja on yhteensä 4 ainakin tällä hetkellä), maneesissa kylmä ja lumet tippuu katolta, jota hevoset saattaa säikkyä, mahdollisuus kehittyä vain HeB tasoiseksi, välillä ryhmän ulkopuolelle jättämistä
- Anonyymi
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
se säikähti ja tipuinkenellä menit?
- Anonyymi
Itse en niinkään tykkää.
+: paljon erilaisia hevosia, maneesi😊
-: hevosilla hänttikset, maneesin katolta tippuu lunta jota hevoset säikähtää ja se on tosi inhottavaa... Maneesissa on kylmä, kahvio ei oo myöskään kovin laadukas, talli on sotkuinen. Tallilla ei saa hyppiä enempää kuin n. 40-50cm! 😦 Ei oo kovin mahdollisuuksia kehittyä, mut eihän se kaikkia haittaa, ite en vaan tykkää semmosesta🌄💛 - Anonyymi
Itse kävin ensin irto tunnilla se meni ihan ok mutta kun menin yksityisen tunnille niin joku hoitaja piti mulle tunnin mulla oli happy ensin näykki tai siis puri ja sen jälkeen se alkoi potkia ja Kiviharjun hevosilla on kipuja ja huonot olot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837