Kiviharjun tila

Tähti-Tuuletar

Eli onko joku käynyt kyseisellä tallilla ratsastamassa? Talli sijaitsee Valkealassa.
Voittehan sanoa, jos käytte ratsastamassa tai olette käyneet leireillä yms.

Itse olen menossa tänä kesänä estealkeisleirille kahden ystäväni kanssa.
Käyn myös Kivharjussa ratsastamassa joka keskiviikko kolmen luokkatoverini kanssa.

Kiviharjun tilan nettisivut: kiviharjuntila.fi

11

2946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuihmevaa

      en ole käynyt, mutta menen vuonna 2013 leirille

      • venladirectioner

        Olen käynyt kerran tunnilla ja kerran leirillä kesällä 2012 :)


    • murmeliii.

      oon käyny leirillä kaks kertaa ja käyn joka viikko tunnilla. vaikka nyt oonki kesällä menos toive 1 leirille

    • SeJokaSäEtOo

      Oon käyny jo n.2 vuotta. Hyvä talli, maneesitalli, hyvä estekenttä, kiva leiritunnelma ja hevosille isot laitumet. Suosittelen tallia hurjasti :)

    • Anonyymi

      Olen käynyt kyseisellä tallilla. Plussat on, että kohtuullisen halvat tunnit, hevosia laidasta laitaan, maalaistalli niin ei ole paljon porukkaa. Miinukset on, että kaikilla pikku poneilla käytetään häntäremmiä (pikkuponeja on yhteensä 4 ainakin tällä hetkellä), maneesissa kylmä ja lumet tippuu katolta, jota hevoset saattaa säikkyä, mahdollisuus kehittyä vain HeB tasoiseksi, välillä ryhmän ulkopuolelle jättämistä

      • Anonyymi

        Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
        se säikähti ja tipuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta katolta tippuu lunta ja menin tallin säilyimmällä pikku pollella
        se säikähti ja tipuin

        kenellä menit?


    • Anonyymi

      Itse en niinkään tykkää.
      +: paljon erilaisia hevosia, maneesi😊
      -: hevosilla hänttikset, maneesin katolta tippuu lunta jota hevoset säikähtää ja se on tosi inhottavaa... Maneesissa on kylmä, kahvio ei oo myöskään kovin laadukas, talli on sotkuinen. Tallilla ei saa hyppiä enempää kuin n. 40-50cm! 😦 Ei oo kovin mahdollisuuksia kehittyä, mut eihän se kaikkia haittaa, ite en vaan tykkää semmosesta🌄💛

    • Anonyymi

      Itse kävin ensin irto tunnilla se meni ihan ok mutta kun menin yksityisen tunnille niin joku hoitaja piti mulle tunnin mulla oli happy ensin näykki tai siis puri ja sen jälkeen se alkoi potkia ja Kiviharjun hevosilla on kipuja ja huonot olot!

    • Anonyymi00010

      Jos ei ole parempaa sanottavaa niin sano toi sille tallin omistajalle mutta ite tykkään käydä sillä tallilla
      + monipuolista opetusta ja kivat hevoset mutta toi mitä te kirjoitatte hevosista niin musta tuntuu että se on vaan niiden luonne Kiva tilan omistaja.
      - inhottavia asiakkaita kun kaikki vaan puhuu rumasti mutta ehkä se on asiakkaiden syytä et hevosilla on kipuja vaikka ei ole.

    • Anonyymi00011

      Olen käynyt kiviharjussa tosi kivaa 🥰

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe