Putoavatko windows -osaajat tyhjän päälle?

adsfafasdfdsa

Pitäisikö windows-osaajille alkaa järjestämään muuntokoulutusta?

7

159

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

ei.

• Miksi?
      Windows on yhtä hyvä käyttöjärjestelmä kuin monet muutkin. Jokaisessa on vahvuutensa ja heikkoutensa, lopulta se on aivan sama mitä käyttää.

• asdfdfihafh

Paitsi että windowsia ei käytetä kohta enää missään.

Kurkista tulevaisuuteen. Vihje: muutos näkyy jo tässä päivässä.

• pasodkpoasdkpodk
        asdfdfihafh kirjoitti:

Paitsi että windowsia ei käytetä kohta enää missään.

Kurkista tulevaisuuteen. Vihje: muutos näkyy jo tässä päivässä.

Menes trolli lelux palstallesi itkemään.

• kehityskehittyy
        pasodkpoasdkpodk kirjoitti:

Menes trolli lelux palstallesi itkemään.

Älä nyt, ne on juuri päässeet promillekerhosta nippanappa prosenttikerhoon, eikä kestänyt kuin 20 vuotta. Kristallipallo kertoo 2 % rajan tulevan vastaan v. 2032.

• Se on ihan sama mikä on käyttöjärjestelmänä, työt tehdään ohjelmilla ei käyttöjärjestelmällä.

"Kurkista tulevaisuuteen. Vihje: muutos näkyy jo tässä päivässä. "
      Ei näitä , lässyn lässyä, eikä mitään todisteita.

• kjkguewrjg

Jos aikoo menestyä on ja saada parempaa palkkaa on parasta hankkia muutakin koulutusta, kuin se MS:n tarjoama.
      "windows merkonomi" löytyy jo joka nurkasta ja jos niiltä jotain todellista ongelmaa (muuta kuin käynnistyskuvakkeen katoamista) kysyy on vakio vastaus: "Emme ole tuollaisesta koskaan kuulleetkaan."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      91
      3973
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1452
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1137
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      239
      967
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      943
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      293
      852
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      832
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      26
      752
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      731
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      43
      726
    Aihe