Onko muilla lääkkeellisen keskeytyksen tehneillä ollut jälkisupistuksia itse toimenpiteen jälkeen, jälkivuodon yhteydessä?
Jälkisupistukset
11
1961
Vastaukset
- supistelua
Eikös ne ole ihan normeja kun kohtu on suurentunut, se supistelee siihen normaali kokoon.
- Normi luonnottomuus
Pettynyt kohtu kippuroi ja itkee kyyneliään sieltä väkivalloin riistetyn lapsen jälkeen.
- Sairasta..
Pieni ihminen menettää henkensä ja koko ihmiselämänsä. Onko asiassa sun mielestä jotain huvittavaakin?
- Nainen arvokkaampi
Sairasta.. kirjoitti:
Pieni ihminen menettää henkensä ja koko ihmiselämänsä. Onko asiassa sun mielestä jotain huvittavaakin?
Väittikö kyseinen kirjoittaja, että juuri se olisi huvittava asia? Ehkä nauroikin ylemmälle tekstille, joka kyllä onkin aivan naurettava. Pettynyt kohtu? Itkee? Taas vastustajien mutuharhaa
- Ai niin kuten
Nainen arvokkaampi kirjoitti:
Väittikö kyseinen kirjoittaja, että juuri se olisi huvittava asia? Ehkä nauroikin ylemmälle tekstille, joka kyllä onkin aivan naurettava. Pettynyt kohtu? Itkee? Taas vastustajien mutuharhaa
vastustajatkin nauraa ihan aiheellisesti hymiöillä suosijoiden säälittävyyksille?
- ihmettelen vaan
Kun näitä aloituksia lukee ja kysymyksiä esitetään, minulle tulee kaksi asiaa mieleen, joko meidän terveydenhuolto laiminlyö näissä neuvoissa, tai sitten ihmiset eivät uskalla kysyä asioita joita ilmenee. Ihmettelen monasti miksi kysellään tällaisilta palstoilta kun papereissa lukee että jos jotain ilmenee soita tähän ja tähän numeroon. Kun ihminen uskaltaa tehdä abortin, minusta hän uskaltaa ottaa sen puhelimenkin silloin käteen ja soittaa ja tiedustella tilanteestaan. Sitten saa kaikenkirjavia vastauksia täältä.
- ap
Olen kyllä soittanut lääkärille ja hän varasi minulle ajan ultraan, koska yleensä tuo jälkisupistelu kertoo siitä, ettei tyhjentyminen ole ollut täydellinen. Halusin vain tietää että onko muilla palstaa lukevilla/käyttävillä ollut samanlaista.
- Ehkäpä siellä
ap kirjoitti:
Olen kyllä soittanut lääkärille ja hän varasi minulle ajan ultraan, koska yleensä tuo jälkisupistelu kertoo siitä, ettei tyhjentyminen ole ollut täydellinen. Halusin vain tietää että onko muilla palstaa lukevilla/käyttävillä ollut samanlaista.
vielä joku pikkuinen elämäntaistelija sinnittelee tässä maailmassa...
- Kaikella
Ehkäpä siellä kirjoitti:
vielä joku pikkuinen elämäntaistelija sinnittelee tässä maailmassa...
todennäköisyydellä kuitenkaan ei.
- gjlgjl
Taisi vielä seuraavana päivänä supistella pienehkösti ja lopulta kun n. mandariinin kokoinen möykky tuli ulos loppui supistelut. Kannattaa mennä tarkastuttamaan jos onkin jotain jäännyt sisälle.
- ap
Supistelut lakkasi eilen ja samalla jälkivuoto tyrehtyi yhtäkkiä lähes olemattomaksi. Siteeseen ei enää jää kuin pieni tahra. Ultra-aika on kuitenkin tänään, joten käydään nyt tarkistuttamassa tilanne kuitenkin. Supistelujen aikana ei kuitenkaan missään vaiheessa tullut mitään möykkyjä tai hyytymiä, vaan ihan helakanpunaista verta koko ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699