Jälkisupistukset

Supistelee

Onko muilla lääkkeellisen keskeytyksen tehneillä ollut jälkisupistuksia itse toimenpiteen jälkeen, jälkivuodon yhteydessä?

11

1961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supistelua

Eikös ne ole ihan normeja kun kohtu on suurentunut, se supistelee siihen normaali kokoon.

• Normi luonnottomuus

Pettynyt kohtu kippuroi ja itkee kyyneliään sieltä väkivalloin riistetyn lapsen jälkeen.

• Sairasta..

Pieni ihminen menettää henkensä ja koko ihmiselämänsä. Onko asiassa sun mielestä jotain huvittavaakin?

• Nainen arvokkaampi
        Sairasta.. kirjoitti:

Pieni ihminen menettää henkensä ja koko ihmiselämänsä. Onko asiassa sun mielestä jotain huvittavaakin?

Väittikö kyseinen kirjoittaja, että juuri se olisi huvittava asia? Ehkä nauroikin ylemmälle tekstille, joka kyllä onkin aivan naurettava. Pettynyt kohtu? Itkee? Taas vastustajien mutuharhaa

• Ai niin kuten
        Nainen arvokkaampi kirjoitti:

Väittikö kyseinen kirjoittaja, että juuri se olisi huvittava asia? Ehkä nauroikin ylemmälle tekstille, joka kyllä onkin aivan naurettava. Pettynyt kohtu? Itkee? Taas vastustajien mutuharhaa

vastustajatkin nauraa ihan aiheellisesti hymiöillä suosijoiden säälittävyyksille?

• ihmettelen vaan

Kun näitä aloituksia lukee ja kysymyksiä esitetään, minulle tulee kaksi asiaa mieleen, joko meidän terveydenhuolto laiminlyö näissä neuvoissa, tai sitten ihmiset eivät uskalla kysyä asioita joita ilmenee. Ihmettelen monasti miksi kysellään tällaisilta palstoilta kun papereissa lukee että jos jotain ilmenee soita tähän ja tähän numeroon. Kun ihminen uskaltaa tehdä abortin, minusta hän uskaltaa ottaa sen puhelimenkin silloin käteen ja soittaa ja tiedustella tilanteestaan. Sitten saa kaikenkirjavia vastauksia täältä.

• ap

Olen kyllä soittanut lääkärille ja hän varasi minulle ajan ultraan, koska yleensä tuo jälkisupistelu kertoo siitä, ettei tyhjentyminen ole ollut täydellinen. Halusin vain tietää että onko muilla palstaa lukevilla/käyttävillä ollut samanlaista.

• Ehkäpä siellä
        ap kirjoitti:

Olen kyllä soittanut lääkärille ja hän varasi minulle ajan ultraan, koska yleensä tuo jälkisupistelu kertoo siitä, ettei tyhjentyminen ole ollut täydellinen. Halusin vain tietää että onko muilla palstaa lukevilla/käyttävillä ollut samanlaista.

vielä joku pikkuinen elämäntaistelija sinnittelee tässä maailmassa...

• Kaikella
        Ehkäpä siellä kirjoitti:

vielä joku pikkuinen elämäntaistelija sinnittelee tässä maailmassa...

todennäköisyydellä kuitenkaan ei.

• gjlgjl

Taisi vielä seuraavana päivänä supistella pienehkösti ja lopulta kun n. mandariinin kokoinen möykky tuli ulos loppui supistelut. Kannattaa mennä tarkastuttamaan jos onkin jotain jäännyt sisälle.

• ap

Supistelut lakkasi eilen ja samalla jälkivuoto tyrehtyi yhtäkkiä lähes olemattomaksi. Siteeseen ei enää jää kuin pieni tahra. Ultra-aika on kuitenkin tänään, joten käydään nyt tarkistuttamassa tilanne kuitenkin. Supistelujen aikana ei kuitenkaan missään vaiheessa tullut mitään möykkyjä tai hyytymiä, vaan ihan helakanpunaista verta koko ajan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27