Impivaaran uimahalli menee perjantaisin kiinni klo 18.00, käsittämätöntä !!! Kun ensin laitetaan 22 Miljoonaa euroa hallin korjaukseen, niin luulisi että se olisi myös auki.
Impivaaran uimahallin aukioloajat
5
3075
Vastaukset
- Satunnainen uimari
Itse en ole vielä käynyt, mutta onko siellä ollut vähän hiljaista, kun on noin niukat aukioloajat? Vai onko nuo ilta-ajat varattu kilpaurheilijoille?
(Aukioloajat: ma–to klo 6–20, pe 11–18, la–su 9–17)
Itse olen käynyt enemmän Ulpukassa ja ihmetellyt sen viikonloppuaukioloa, menee kiinni jo klo 18, arkisin sentään klo 21 asti auki. Ulpukka taas on tosi usein kiinni kuntoumareilta viikonloppuisin kokonaisia päiviä kun siellä on kilpailuja.
Ulpukkaakin olen pitänyt kalliina kuntouimarille, mutta imppari pisti nyt vielä pari euroa päihin. - räpylä
Perjantaisin ei kannata pitää auki tuosta kauempaa.. max. 10 uimaria ei ihan kuittaa henkilökunnan kuluja...
- järjetöntä
Tuskin lipputolot muutenkaan kattaa kuluja, tuo on verovaroin ylläpidettyä palvelua.
Veikkaan että maanantain ensimmäinen tunti on hiljaisempi kuin perjantain viimeinen. - iltauimari
järjetöntä kirjoitti:
Tuskin lipputolot muutenkaan kattaa kuluja, tuo on verovaroin ylläpidettyä palvelua.
Veikkaan että maanantain ensimmäinen tunti on hiljaisempi kuin perjantain viimeinen.jos yhteiskunnan tuottamien palveluiden tulee kannattaa itseitsensä niin ensimmäiseksi lopetetaan kaupungin orkesteri ja teatteri.
Uimahalli maksaa itsensä sairaskulujen vähennyksinä. Halli auki perjantai-iltaisin, jotta myös työssä käyvät pääsevät sinne.
- Impparissa käyvä
Imppari ja Ulpukka ilmoittaa aukioloajat eri tavalla. Impivaaraan pääsee sisään klo 20 saakka, saa uida 20.30 saakka ja ulkona pitää olla klo 21. Ulpukan nettisivuilta: "Ulpukan kassa suljetaan tunti ennen sulkemisaikaa, allasalueelta on poistuttava
20 minuuttia ennen sulkemisaikaa. " Mun matematiikan mukaan puhutaan siis tässäkin klo 20 ja klo 20.40 ovat "strategiset mitat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077746
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1105997- 835177
- 1394546
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552977
- 582938
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056