Immenkalvon puhkeaminen

aloittelija--

Moikka, asiani kosekee sormetusta, jota en uskalla tehdä immenkalvon puhkeamisen takia. Eli aina kun yritän työntää sormia sinne, tulee "rengasmainen" kalvo vastaan, joka sattuu kamalasti. Kuuluuko siitä vaan työntää sitten niin että se kalvo repeää?

18

5499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+15

      Sen pitäisi kyllä venyä jos käyttää vaikka tamponia. Yleensä se ei puhkea sormetuksessa vaan vaatii hiukan enemmän. Yksikin sormi on liikaa?

      • aloittelija--

        En käytä tamponia, pelkkiä siteitä vaan. Joo, yksi sormi sattuu jo ihan kauheasti... En tiiä miten saisin sitä venymään, kun en viitsi väkisinkään...


    • tiituliinula

      voisit kokeilla vaikka liukkarilla tai öljyllä. Kun varmasti vielä jännität niin kosteutus ei toimi. Ensiksi yksi sormi rentoudut, liikuttelet hiljaa ja samalla hyväilet muuta osastoa sitten seuraavasta sormesta vain sormenpää ja se on sinun sen päivän tavoite, Et yritäkkään kerralla tunkea toista sormea. Vasta kun pystyt rentoutumaan ja tuntuu mukavalta lisäät toisesta sormesta pituutta. Itsellä kului aikaa yhdestä sormenpäästä neljään puoliksi upotettuun sormeen aikaa noin kuukausi. Säännöllisellä treenillä.

      Oma immenkalvoni puhkesi kolmesta miehen sormesta. Ja eka yhdyntä kerta oli sitten ihana kun ei sattunut lainkaan, Koska olin tottunut tuntumaan ja luottamus oli kunnossa eikä tarvinnut jännittää..

    • aloittelija--

      Wau, kiitti paljon avusta! :)

    • auuuu

      mulla on silleen et tyydytän itteeni vaan klittaa hieromalla.. sattuu kun yritän tunkea sisälle asti.. ja tamppoonin laitto sattui älyttömästi..

    • mullonmullon

      sinne sisälle ei tarvii työntää yhtään mitään ennenkun joku haluu tunkea sinne vehkeensä(ja siis kumpikin haluu). Parempi vaan masturboida klittaa,mitä järkeä on tehdä jotain mikä sattuu,jos ei tarvitse?

      • Missä?

        Hei miten syvällä se immenkalvo on kun koko sormen sinne tungin mutta ei mitään kalvoa löytynyt ja neitsytkin olen vielä..:/


      • tällasta_
        Missä? kirjoitti:

        Hei miten syvällä se immenkalvo on kun koko sormen sinne tungin mutta ei mitään kalvoa löytynyt ja neitsytkin olen vielä..:/

        huomasin saman täs itekki, en ainakaan tuntenut et siel olis ollu joku kalvo (ja oon kans neitsyt)


    • ettäsemmosta

      immenkalvo ei varsinaisesti ole "kalvo", vaan tavallaan vaginan reunoja kiristävä "rengas". paremmin en voi selittää, mutta mitään kalvoa ette tule löytämään :D

    • kjdklsjfio

      eioo mitää kalvoo tullu vastaa ja neitsyt oon

    • orgasmi päivässä...

      Immenkalvohan voi myös huomaamattomasti revetä vaikkapa jonku urheilun parissa; ite ratsastin kakarana monta vuotta, aika äkkiä upposi sormet pimppiin sitten eräänä päivänä :)

    • kshgdfig

      Immenkalvoja on hyvin erilaisia. Joskus ne ovat rengasmaisia vaginan reunan "kuroutumia"´, joiden keskellä on aukko, joillakin pienempi joillakin suurempi. Joskus immankalvon keskellä on "silta", jne.

      Tässä kauniita kuvia aiheesta:
      http://sweethymen.tumblr.com/

      Otahan käsipeili ja tutustu itseesi.

    • kshgdfig

      Immenkalvosta jää ensimmäisen yhdynnän jälkeen emättimen aukolle repaleet. Repaleiset immenkalvon jäänteet säilyvät emätinaukossa loppuiän. Toisin, kuin eräässä nyt hovioikeudessa olevassa oikeusjutussa, immenkalvo ei ensimmäisen yhdynnän jälkeen enää palaudu ennalleen.

      • Anonyymi

        Immenkalvon repaleet tunnetaan paremmin kansan omaisesti vitun ikeninä. Synnytykset vähentää repaleiden määrää.


    • älä pelkä ei puhkea

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä on immenkalvo mikä on sen todellinen tehtävä jos naisen saa märäksi vaurioituuko immenkalvo edes onko se oikeasti edes kalvo vai onko se eräänlainen tiiviste kuinka hyvin ihminen itse oikeasti tuntee edes omaa kehoaan saatika ihmisen biologiaa vähääkään

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe