Neuvokaahan...

ejfijgrihjhrtujtuj

Tutustuin joskus viime kesänä mielenkiintoiseen, mukavaan ja komeaan vesimies-mieheen.

Alussa meillä meni todella hyvin.

Sit otettiin huvikseen selvää toistemme horoskooppi merkeistä, hän siis 25.1 syntyneenä vesimies ja minä itse 23.6 syntyneenä rapu nainen. :D

Tiedän jo varmaan et mitä heidän mielessä nytten käy... hälytyskellot soi , eiks jepa?

Mut tuota,

ihan ensiks siis aattelin et meidän on PAKKO olla toisillemme jotenkin yhteensopivat koska molempien merkit liitty veteen ! mut kuinkas kävikään, SAIN KUULLA ETTÄ OLEMME TOISILLEMME TÄYSIN VASTAKOHDAT

JA SIIHEN MUUTEN LOPPU MINUN HOROSKOOPPEJEN LUKEMINEN !!!!

Minä jotenki, niin äimistyin tuosta tiedosta ja mua rupes ylipäätään kuvottamaan, et miten joku asia voi olla näin "kirottu" tuholle menemiseen.

Niimpä, mä päätin, et mä haluun kahtoo tätä ihmistä ihmisenä, en lukee mistään rivien välistä

Voihan se toki olla mahdollista et näissä horoskoopeissa on jotain perää, mut en silti pyri rakentamaan elämää täysin näitten varaan kummiskaan. Voi nää jollain tavalla mun mielestä, auttaa tuntee tietynlaisessa ihmisyydellisyydessä ja sillon kun on vaikeita aikoja niin saatan lukasta horoskoopin huvikseni et oisko siitä jotain apua ja neuvoa... mut emmä muuten rupee liian tarkaks menee näitten kanssa, tai menee ihan höperöks koko elämä ..

Mut kuitenki,

tästä kaikesta kyynisyydestäni huolimatta, päätin nyt tulla kirjottamaan tänne palstalle tämmösen pikku postauksen !

Eli jatketaas siitä kun minä ( rapu-nainen ) ja tämä ( vesimies-mies ) tutustuttiin enemmän.

Tässä on siis ollu tiettyjä asioita, mistä en nyt aio tässä puhua, et me ei olla vielä kasvotusten nähty mut netin välityksellä luotu tuttavuutta kuitenkin

Ja tuota... joku asia hänessä syvästi viehätti minua, en tiedä mikä se on , mut varmaan koostuu et mitä kuvissa oon nähny hänen ulkonäkönsä et hänen kanssa on niin rentoo, mukavaa ja hauskaa jutella ! hän on ainut mies joka on sanonu suojelevansa ylipäätään minua... OLIN AIVAN HELKKARIN OTETTU !! ja sit on vaan joku salaperäinen viehätys mikä vetää tässä ihmisessä puoleensa !!

No, sitten minä olin meistä eka se joka sano olevansa vähän tykästynyt.

Näytti aluks aika pahalta...

Tää veskari mies nimittäin oli just silleen että hän ei oo kiinostunu sit tipan vertaa ! kylmästi vaan.

No sit se eteni kuitenki jotenki lämpimästi flirttailuun... ja ihan hullun kurisilla jutuillaan hän sai minunki suupielet nousemaan ja punastuksen ehkä hiukan poskillekki :))

ja sitten hän tunnusti, tykkäävänsä myös minusta. mut se tuli sieltä ajan kanssa ja aika hitaasti..

... JA JOPA , HEI SANO RAKASTAVANSA MINUA !!!!

Ja minä olin ihan mitä h*lvettiä... VOIKO VESIMIES-MIES IKIKUUNA PÄIVÄNÄ SANOA RAPU-NAISELLE ETTÄ RAKASTAA TÄTÄ ?? :D :O

Mutta, näköjään oon sen verran viehättävä rapu nainen et sain jopa veskarinki koukkuun ;)

No tuota... nää asiat on varmaan sit ihan niistä syistäki, joita en tässä suostunu sanomaan, niin kiertäny omaa tätä samaa rinkiään... ja sen takia elämä käyny vähän turhauttavaks, että molemmilla on ollu tätä turhautumisen tunnetta puolin että toisin , että ei varmasti tähän meidän tilanteeseen pelkät merkit vaikuta vaan elämäntilanne nyt yleensäkkii ja sitten se että minkalaisia tunteita se elämäntilanne luo ihmiselle kuin ihmiselle merkeistä katsomatta...

Mut nyt se jotenki, sit käänty tää tilanne, et tästä veskari miehestä, tuli v*ttumainen riidanhaastaja ja piikittelijä...

Niin mitä mun pitäis nyt sit tehdä??

Se on ihan varma , et meistä ei varmaan mitään paria tuu hänen niin tuommosen kylmän viileen luonteen takia ja minun tulisen luonteen takia ... mut kaverisuhde ois varmasti ihan mahdollinen ja mukava juttu? :) ainakin minun osalta, mulla on suuret halut siihen eikä todellakaan mitään vastaan..

Mut tää homma on jotenki tulehtunu niin pahasti kun me ollaan sählätty noilla "tunteilla" ... et molemmilla on nyt varmaan vähän sekava olo, veikkaisin, et ei tiedä mitä tämän kaiken jälkeen pitäs tuntee.

Mut , voiks olla ihan hyvä asia , jos mä annan nyt aikaa tän tilanteen rauhottumiseen ja sit koitan saada omatki juttuni kuntoon ja pyydän sit tätä veskari miestä ulos ??

" Pelkään " kuitenki , et tää veskari mies näkis mussa sit jotain erikoista ja alkais uudestaan saalistamaan mua, kun me nähtäis. Ja minä , en uskalla enkä tavallaan halua , ottaa riskiä että sydän menee palasiksi ja tämä homma vetää meidät hautaan...

Haluaisin kyllä jonkun , mutta en välttämättä tätä miestä tässä mielessä.

SANOKAA , MITÄ MÄ TEEN??
MITEN VESIMIES TAAS LEPYTETÄÄN JA SAADAAN VAHVA YSTÄVYYSSUHDE RULLAAMAAN JOTA EI RIKO YHTÄÄN MIKÄÄN ??

Oli kyllä sen verran myrskynen yhteenotto tää viimenen meillä tässä et sai minut kyyneliin , eikäpä miestä tuntunu haittaavan yhtään... ! paljon oon kyllä hänestä asioita oppinu ja oppinu rakastaan tietynlaista vapautta , se on ihanaa

1

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesmiesmiesmies

      teidän elementit on eri, vesimies on ILMA ja rapu VESI
      kyllä rapu on liian herkkä ja omistushaluinen vahvalle ja sielultaan vapaalle vesimiehelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe