niin että minkä rotuinen ja kokonen poni mulle sopisi oon n.147-150cm pitkä ja painan 34-36kg. En oo just nyt ostamas ponii mut haaveena oisjoten kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata.
millanen sopii ensiponiksi?
6
165
Vastaukset
- _katherine_
Rodulla ei ole merkitystä, ellet sitten halua jonkin tietyn rotuisen hevosen.
Sopiva poni riippuu mm.
- Paljonko on varaa maksaa hevosesta
- Haluaako kilpailla / Missä lajissa
- Kasvaako vielä paljon
- Minkälaiseen talliin poni tulisi- skitso
Jep ja iästä. Ensimmäiseksi poniksi sopii jo aika lailla elämää nähnyt yksilö. Siinä 10-19v on mun mielestä sopivaa.
Pyydän vielä että älä osta netistä, suurin osa on jotain ihan muuta mitä sanotaan.
- eestinponi
Hyvä rotu hensiponiksi ois eestin poni ;) Kilttejä ja varmoja yleensä
- heppahullu
ajattelin ihan harrasteratsuksi ja ehkä myös vähän ravata kin voisi poni osata. Ja kyllä mä tastä kasvan niin sitten kun poni jää pieneksi niin sitte voitais vaan ravata.
- Anonyymi
heppahullu kirjoitti:
ajattelin ihan harrasteratsuksi ja ehkä myös vähän ravata kin voisi poni osata. Ja kyllä mä tastä kasvan niin sitten kun poni jää pieneksi niin sitte voitais vaan ravata.
Issikat on vahvoja ja ovat yleensä 135-145 cm korkeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Issikat on vahvoja ja ovat yleensä 135-145 cm korkeita
Ja omasta kokemuksesta sopii ensiponiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713358
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541889Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591734- 771604
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811399The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581152
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251145