Olen pari viikkoa ajellut ympäri suomea ja minulle selvisi eri automerkkien kuljettajien älykkyysosamäärä.
Alhaisin osamäärä on Audi kuskeilla.
Seuraavaksi alhaisin BMW autoja kuljettavilla .
Kolmanneksi alhaisin on mersukuskeilla.
Otanta vertailussa on niin laaja, että virhemarginaali on mitätön.
Valitettavaa
Nyt se selvisi
14
183
Vastaukset
- koville se ottaa
Linja-autollako ajelit? Taidat olla persaukinen kun noin kateellinen olet. Parhaat automerkit kuitenkin tunnistit. Se on jo jotain se.
- ...
Wannabee cool luuserit tuhlaavat rahansa "premium" autoihin. Nåh, omatpa ovat rahansa.
- mikään ei voita
Mikra ja pappa palsakorvilla, mummu, ratissa. Eteen millasen kämmenen takaa hyvänsä!
- tutkija tutkii
Vastaavaa kilpailevaa tutkimusta olen tehnyt ja ehdottomasti hölmöimmät kuskit istuvat Toyota merkkisessä autossa. Volvo V70 ja Audeissa taas vilkunkäyttö tuottaa ongelmia.
- Volvo 4 Ever
Minä vaadin tietää, mille sijalle me Volvo- kuskit sijoitumme tässä vertailussa.
- Mulgerojen merkit
Samanlaisia mulkeroita me kaikki olemme oli auton merkki mikä tahansa. Olen keskivertoa parempi kuljettaja-harhaluulon vallassa ajavat ennemminkin kuuluvat maanteiden mulkerot kategoriaan. Harmi että kyseisen harhaluulon vallassa ajavia on tienpäällä erittäin paljon!
- PalaveriZombi
Keskimääräistä tyhmemmät ihmiset ovat keskimääräistä köyhempiä. Persaukiset eivät osta noita autoja, vaan ajavat 10 vuotta vanhalla Corollalla tai jolloin muulla vanhalla romulla.
Koska vanha romusi pitää pahaa ääntä ja tärisee, niin ajat hiljaa. Sitten kun joku törppö kehtaa mennä ohi kiihdytyksestä ja käsimerkeistäsi huolimatta, niin alat tehdä tuollaisia johtopäätöksiä. Nerokkuutesi on suorastaan ällistyttävää tasoa. - olet turhan itkijä
Ettei vaan aloittajan varallisuudella ole vaikutusta tuohon näkemykseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532