Kerrankin asiallisia ajatuksia Arkadian mäeltä. Pikavippien totaalikielto ja syytöksiä pikavippi firmoja kohtaan ihmisten hädän hyväksikäytöstä.
Hyvä Kokoomus
5
103
Vastaukset
- 4+5
Jees. Kokoomuksen ansioiksi voidaan laskea myös tämän jälkeen se että n. 300 työpaikkaa ja 250 miljoonaa verotuloja menee ulkomaille, Toiminta kuitenkin jatkuu mutta valvonnasta tulee mahdotonta.
- 9+2
Sampsa Kataja hoitoon Hakkaraisen kanssa! Molemmilla paha alkoholi ongelma!
Nämäkö herrat lakeja säätelee meille !!!!! - vuosikorko 99999%
Ei ne rahaa (toisinaan holtittomasti) lainavat kivijalka pankit yhteiskunnalle ainakaan halvemmaksi tule kuin pikavippilainaajat. Pankkeja on tuettu veronmaksajien rahoilla. Pikavipeistä vaikeuksiin joutuneiden kustannukset meille kaikille veronmaksajille eivät sentään ole luokkaa pankkitukimiljardit.
- Vexeliveto
Voipi vaan olla että Kokoomuksen mies on isojen pankkien ja Nallen asialla. Ennen pankit saivat sikavoitot vekseleillä. 1000 markan vekselistä tuli kuluja jotain 300 markkaa. Nyt pikavipit vievät tuottoja pankeilta . Joku Sampsa Kataja voi olla hyvissä väleissä pankkien kanssa ja sitten kun vipit kielletään niin pankit alkavat taas rahastaa. Eikä Kokoomuksen mieltä lämmitä se että köyhällä on edes joskus rahaa parempi että ovat aina pee-aa.
http://www.pikavipit.me/sampsa-kataja Humalassa voi olla töissä mutta silti paheksutaan köyhien rahantarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752