Mikä on fetissi?

%97

Oonko tyhmä ku en tiiä tollasta sanaa? Voisko joku kiva tyyppi kertoo?:D

13

7192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+8

Siis niinkö oma persoonallinen kiihotuksen kohde. Siis semmone seksuaalinen juttu mistä kiihottuminen on taattu.

• jjuupaajuu

Fetissi on sitä, kun saat seksuaalista tyydytystä jostakin esineestä, vaikkapa kengästä.

• hcfdsugbkuds

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

• karvainen.eläin
        hcfdsugbkuds kirjoitti:

Ööh no ei ? Voihan se olla myös vaikka joku aktiasento taitai sitominen tai joillain sairailla se ku eläimet panee.

Eläinfetisismi ei ole harvinaista eikä sairasta.

• olennytviisas:)

Kiitti! Ymmärsin heti;D

• Fetissimies

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

• Anonyymi
        Fetissimies kirjoitti:

Hyvä! Tarkistaan ymmärsitkö oikein.

Onko sinulla fetissejä ja minkälaisia?

Koiralla on joku vitun jalkafetissi ku nuolee sitä koko ajan vaikka kiellän😂

• kyl tajusin oikeesti

No jos oot lihaksikas ja hyvännäköne nii sä voisit olla yks sellane;););)no ei bedofiili sä oot...

• mikämikäissi
    • Semmonejännä

En oikein ymmärrä. voisitteko sanoo millasia fetissei teil on ni tiiän onks mul yhtään fetissiä?

• Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

• olddiepedoton
        Oldie kirjoitti:

Googleta ja/tai lue tuo wikipedia-artikkeli tai käy tämän suomikaksnelosen leikit ja fetissit - palstalla. Se auttaa ymmärtämään, niin ei tarvitse aloittaa tällaista maailman ehkä paskimmin naamioitua uteliaisuus/pervoilu/seksiketjua tänne.

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

• olddiepedoton kirjoitti:

No fetisismi ole jokaisessa tapauksessa seksuaalista, kannttaa Oldien tarkistaa itse tuo wikin linkki, eikä heti ajatella pervon pedofiilin tapaan seksiä.

Vai heilutellaan sitä pedofiilikorttia siellä. Sillä onkin kätevää koettaa saada huomio pois itse asiasta, vai mitä.

On aivan tasan varmaa, että aloittaja tarkoitti nimen omaan seksuaalista fetisismiä. Enkä muuten yllättyisi, että aloittaja olisit sinä itse, koska yleensä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Tuo minua vastaan hyökkääminen ja pervoon pedofiiliin vertaaminen viittaa siihen, että viestini taisikin osua maaliinsa - tai ainakin hyvin lähelle sitä.

Aiheesta löytyy helposti asiapitoista tietoa muualta ja itse asia selitetään ymmärrettävästi aika monessa paikassa. Myös muualla, kuin ei-aina-niin-luotettavassa wikipediassa. Siksipä täällä kysely "ymmärtämistarkoituksessa" pistää ilmoille aika hyvät palaneen käryt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      211
      6531
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      97
      2164
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      80
      1444
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      388
      1261
    Aihe