Harrastin mun poikaystävän kanssa suojaamatonta seksiä kun oltiin juhlimassa 17.2 ja tein raskaustestin 1.3 jolloin mulla ois pitäny alkaa kuukautiset ja se oli negatiivinen, mut mulla ei ole vieläkään alkanut kuukautiset ja ne ovat aina olleet säännölliset. Mun mahaan on vihlonut välillä todella kovaa ja rinnat ovat herkät. Myös ollut paljon päänsärkyä ja väsymystä ja vatsa ihan sekaisin kokoajan.
Oonks raskaana ?
1
120
Vastaukset
- soontobemomandproud
Kun on mahdollista, että et ole vielä testiä tehdessä ollut edes hedelmöittynyt kun aikaa yhdynnän ja testinteon välillä on alle kaksiviikkoa. Testi näyttää siis automaattisesti negaa, sillä se keltarauhashormoni ei nouse niin nopeasti. Hedelmöittyminen kun vie yleensä sen kolme viikkoa ja testi alkaa plussailla yleensä rv 4 jälkeen varmasti.. 3 viikoilla saattaa näyttää haamua jos on mahdollista olla raskaana. Laskujeni mukaan olet yhdynnän paikkeilla kenties jopa ovuloinut, joka nostaa mahdollisuuksia raskaudesta.. Odota nyt siis rauhassa kymmenisen päivää ennen uutta testiä, jotta saat luotettavan tuloksen ja varaa myös aikaa labraan mistä asia varmistuu :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657