Bonuskirppis Tampere

Maija-täti

Tänään aamulla kun olin hoitamassa asioita Tampereen keskustassa, päätin poiketa jälleen Bonuskirpputorilla. Käyn kyseisellä kirpputorilla aika usein, ja tykkäänkin käydä kun siellä niin mukava henkilökunta ja palvelu erittäin kohteliasta.
Mutta yksi asia minua ei kovin miellyttänyt,kirpputorille tullut uusi myyjä. Tänään kyseinen uusi vaaleahiuksinen myyjä siellä taas pyöri.Tai en tiedä onko myyjä, kun en itse ole häntä ikinä kassalla nähnyt, vaan siellä tiskin takana soheltaa. Miten kirppiksen omistaja(t) ottanut tuollaisen työntekijän sinne kikattelemaan, kun muut myyjät niin mukavia.Huonoa mainetta vain tuollaiset myyjät tuo noin mahtavalle kirpputorille.

112

5187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku 21v

      Käyn kirpparilla lähes viikottain, mutta en minä ole ketään uutta myyjää siellä nähnyt :o

    • Opiskelija poika

      Mie oon huomannu sen uuen tyäntekijän tai mikä ny onkaa. Miten sie voit puhuu kikattelevasta, kun mie oon siel käyny niin eihän se oo hymyilly, on ollu kun piip ottassa.
      Ps. Mie muutin tampereelle vuasi sitten ja oon siit lähtien käyny bonuksel viikottai, ja on ihan huippu paikka. :=)

    • joooopp

      niin paljon paikasta saanu lukee negaa etten menny nyt ollenkaan !sinne vaan muualle :P

    • Leenu66

      Taisin eilen nähdä kyseisin "uuden myyjän". Kyllä, Maija kyllä olet oikeassa!

    • Tampereen paras

      Eilen siellä oli ainakin kaksi vaaleahiuksista työntekijää. Mahdatte tarkoittaa sitä hieman pulleempaa vaaleahiuksista? Ja Opiskelija pojan kans samaa mieltä, jos nyt puhutaan samasta henkilöstä.
      Se hoikka vaaleahiuksinen on aivan mahtava ja sosiaalinen työntekijä,jokaisen yrittäjän toive työntekijä!! Lisää sellaisia!
      Ja muuten väistämättä Tampereen paras Kirpputori!

    • Pentti.

      Minä samaa mieltä kanssasi Maija-täti.

      • viimenen kerta oli

        Paras takapäästä.sain sellaisen kohtelun että jätän ens kerralla viemättä tavaroita sinne.Varkaita paljon ja katsokaa miten valvontakameran nauha on ulkona ! Ei siellä mitään valvontaa ole! Heille se on yks lysti kuin vuokraajan tavarat menee !


    • tyytyväinen asiakas

      Minä olen saanut aina siellä hyvää kohtelua. Kyllä siellä varkaita käy, mutta missäpä niitä ei kävisi, ja aina on kuulemma varkaat saatu kiinni ja on joutunut vastuuseen teoistaan. !

    • +++

      Viime sunnuntaina kirpparikierroksella tuli käytyä myös bonuksella. Kaksi blondi myyjää siellä muistaakseni oli ja palvelu erinomaista.

    • itsekin kassalla

      Useinmiten varkaat ovat häipyneet kassatädin katsellessa.Sielläkun yleensä vain yksi kassa.Totuus siis tämä.

    • MUMMO

      Eikö teillä oo elämää,kun jaksatte tällästä paskaa kirjotella tänne!?Käyn kyseisellä kirpparilla viikottain ja palvelu ollut erinomaista joka kerta!!Pysykää pois jos ahdistaa noin SAATANASTI!!!!!

      • Menkää ulos!!

        Erittäin hyvin sanottu mummo!! Samaa mieltä. Oli myyjä sitten laiha tai pullee, vihree tai sininen niin palvelu pelaa! Hävetkää RASISTIT!


      • tieeeetoooo....
        Menkää ulos!! kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu mummo!! Samaa mieltä. Oli myyjä sitten laiha tai pullee, vihree tai sininen niin palvelu pelaa! Hävetkää RASISTIT!

        Asia on nyt niin että siellä on hyvin hyvä palvelu eräillä myyjillä mutta joku siellä on joka myrkyttää koko paikan . kaikki tietää kuka?


    • vakiasiakas

      Dear Maija-täti.
      Pysytäänpä asia linjalla eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.Me jokainen olemme yksilöitä.Meissä jokaisessa on niin huonot kuin hyvät puolemme.Meistä KUKAAN ei ole täydellinen.Se jos asiakaspalvelussa on positiivinen asenne ei minusta ole huono asia.Mielelläni katselen nauravaista huumorintajuista myyjää kuin otsa kurtussa olevaa myyjää.
      Sinulla on hiukan negatiivinen asenne.Korjaa asennettasi.

      • tarkkailija aina

        Asenne on ollut kohdallaan aina kun on kommentoitu bonuksen asioita.Totuus näkyy siellä käydessä.Kommentit ovat olleet oikeita näistä hyeenoista"


    • Valvoja

      Tällä vanhemmalla vaalealla rouvalla on omia pöytiä siellä ja jonkunlainen sopimus omistajan kanssa että saa touhuta siellä.

      Tälläkin kirppiksellä on kiinalaiset ym. myymässä sekunda uutta tavaraa jota
      ei todellakaan kannata ostaa kun hajoaa käsiin ja maksaa saman kuin
      kaupasta osettu takuu tavara. Yksi nurkka tullu täyteen uusia sekunda käsilaukkuja ym.
      Tuskin maksaa veroja niistä kun ovat trokanneet ne jostain ilmaiseksi.
      Myös trokareita turhan paljon ja niiden pöytia joka toinen, kun seuraatte niin näette niiden keräävän kaikken halvan ja laittavan ne omiin pöytiin moninkertaisella hinnalla
      .
      Tällä periaatteella tapetaan kirputorit suomesta nopeesti vain trokarit kilpailevat enään sitten toistensa kanssa.

      Tämä on vapaa sivusto mihin saa jokainen kirjoittaa mielipiteensä.

      Jatkakaa vaan keskustelua asian tiimoilta kunhan pysytään asia linjalla.

      • jjj99

        öh... valvoja?? minkä... ei ainakaan tämän sivuston :DD


    • asia linjalla

      asia linjalla

    • äiti ja tytär

      Todella törkeää käytöstä henkilökunnalta bonuksella. Olin poikennut katsomaan mitä tavaraa olisi tarjolla,kun pysähdyin erään pöydän luo tuli rouva kiljuen ! paikalle sanoen että rauha pitää olla pöydän laittajalla.Pöydän pitäjä itse sanoi katso vaan ihan rauhassa?katso siinä sitten ,kun toinen kiljuu selän takana.käytöstapoja luulisi siunaantuneen jo hieman iäkkäämmän rouvallekkin karttuneen.

      • tietävä

        Rouva se haluaa itselle ne parhaat tavarat.Tosi on.


    • kirppistelijä poju

      Pakko ottaa osaa keskusteluun... viime viikolla kävin Bonuksella ja ilmeisesti tämä sama harmaa /vaalea hiuksinen "työntekijä" huusi että ei saa mennä ostamaan ennenkuin pöydät on laitettu.. itse sitten otti myyjiltä kassista muumimukin. Todella ihmeellinen rouva, ei kuulemma ole siellä töissä mutta komentelee surutta asiakkaita kuin omistaja. ei tee enää mieli mennä koko paikkaan..

      • Anonyymi

        rouva - vanhus- ahne -törkeä käytös- ei tee mieli bonukselle.


    • Nyssetulee

      Kolmipistepirkko on käynyt sukupuolenvaihdosleikkauksessa?

    • Kärpäsenä katolla

      Ensimmäinen arvostelu bonuksesta on ollut oikeassa.Kiitos Maijan ,tuon totuuden tuomisesta päivänvaloon.Menkäämme itse toteamaan kuinka siellä toimitaan?

      • kadonnutta tavaraa

        Kovasti on mollattu bonusta ja aihetta onkin. Yksi seikka on myös mitä muualla kirppiksillä on hoidettu asianmukaisesti.Jos pöytäsi tavarasta puuttuu hinta tai sitä ei ole lainkaan se viedään muualle piiloon"(ilmeisesti tarkoituksella) ja laitetaan myyntiin myöhemmin.Usein se löytyy myynnissä tämän parjatun vanhan rouvan pöydässä.Itsekin huomasin myöhemmin oman tavarani joutumisen sinne.Mitäpä siinä tekee sitten? Laillista "varastamista" kait? Muualla on näille tavaroille selkeästi varattu paikka jossa kukin voi katsoa onko jokin hävinnyt esine tai vaate siellä.Ei ole oikein että pöydän vuokraaja tonkii joka koloa etsien tavaroitaan,kun kerran ne ovat jossain säilössä. Missä on se säilytyspaikka?


      • Vierailulla
        kadonnutta tavaraa kirjoitti:

        Kovasti on mollattu bonusta ja aihetta onkin. Yksi seikka on myös mitä muualla kirppiksillä on hoidettu asianmukaisesti.Jos pöytäsi tavarasta puuttuu hinta tai sitä ei ole lainkaan se viedään muualle piiloon"(ilmeisesti tarkoituksella) ja laitetaan myyntiin myöhemmin.Usein se löytyy myynnissä tämän parjatun vanhan rouvan pöydässä.Itsekin huomasin myöhemmin oman tavarani joutumisen sinne.Mitäpä siinä tekee sitten? Laillista "varastamista" kait? Muualla on näille tavaroille selkeästi varattu paikka jossa kukin voi katsoa onko jokin hävinnyt esine tai vaate siellä.Ei ole oikein että pöydän vuokraaja tonkii joka koloa etsien tavaroitaan,kun kerran ne ovat jossain säilössä. Missä on se säilytyspaikka?

        Olen huomannut saman asian.Törkeää,ei muuta voi sanoa.


    • joppari4

      mistä saataisiin maijalle oma veronumero?

    • kirppukake

      perustakaa pihakirppis ja myykää ite tavaranne niin ei tartte varkaita pelätä ja säästyy pöytävuokra

    • 10+15

      ostakaa samalla oma lehmä tai pari, sika ja muutama kana, ei tartte kaupassakaan käydä muuta kun suolaa ja jauhoja hakemassa. leivotte itse leipänne, toista lehmää lypsätte ja lahtaatte toisen lehmän ja sian lihoiksi. kasvattakaa myös itse vihanneksenne, juureksenne ja perunanne, kirnuatte itse voinne, säilötte marjoja ja muuta talveksi. paljon voi itse tehdä niin, ettei tarvitse pelätä kauppiaiden pettävän itseään.

      • b.b.

        Onneksi ei ole tarvis myydä eikä ostaa kirppiksiltä mitään.Ankealta kuulostaa ko. kirppiksen imago.Röyhkeyttä ja huonoa käytöstä tosin on muuallakin bisnesmaailmassa.


      • väsynyt oon ..
        b.b. kirjoitti:

        Onneksi ei ole tarvis myydä eikä ostaa kirppiksiltä mitään.Ankealta kuulostaa ko. kirppiksen imago.Röyhkeyttä ja huonoa käytöstä tosin on muuallakin bisnesmaailmassa.

        Tavaraa hävisi minultakin n.30% Valvonnan puute(kamerat ei toimi) Henkilökunta juoksee uuden pöydänlaittajan tavaroiden kimpussa jo heti kassalla. Omistajaa ei näemmä kiinnosta kuin hänen rahallinen voitto.Kysyin hävinneiden tavaroiden perään ja vastaus oli kattele muitten pöydistä jospa siellä. Ei löytynyt silloin ,mutta myöhemmin huomasin muutaman vaatteen ja esineen (varmuudella) olevan jo myynnissä jonkun toisella pöydällä.Olisiko ollut henkilökunnan ? Ostolappuja en tietty niistä saanut... joten missähän tavarat olivat väliajan? Pe....... sanoisin.. En tule toiste.


      • kirppismyyjä
        väsynyt oon .. kirjoitti:

        Tavaraa hävisi minultakin n.30% Valvonnan puute(kamerat ei toimi) Henkilökunta juoksee uuden pöydänlaittajan tavaroiden kimpussa jo heti kassalla. Omistajaa ei näemmä kiinnosta kuin hänen rahallinen voitto.Kysyin hävinneiden tavaroiden perään ja vastaus oli kattele muitten pöydistä jospa siellä. Ei löytynyt silloin ,mutta myöhemmin huomasin muutaman vaatteen ja esineen (varmuudella) olevan jo myynnissä jonkun toisella pöydällä.Olisiko ollut henkilökunnan ? Ostolappuja en tietty niistä saanut... joten missähän tavarat olivat väliajan? Pe....... sanoisin.. En tule toiste.

        Haluan kommentoida tuohon valvonnan puuttumiseen. Meidän kirpparilla on kyllä käytössä valvontakamerat, mutta kyllä niitä varkaita on ihan yhtä paljon kuin jos kameroita ei olisi. Sovituskoppeihin kun ei kameroita voi asentaa, siellähän ne varkaudet useimmiten luultavasti tapahtuu. Toivotttavasti kamerat ovat edes jonkinasteinen peloke. Voi kun olisikin jokin keino päästä varkaista eroon lopullisesti. Vihaan kirpputorivarkaita suunnattomasti, on todella säälittävää varastaa jo muutenkin edullisia tuotteita. Muutenkin ihmiset ovat nykyään niin piittaamattomia, ei kunnioiteta toisen omaisuutta sitten yhtään.


    • Riikka

      Niin kävi minullekkin.Lappuja ei löytynyt ja tavaroita hävisi ties minne?Epäilen henkilökuntaan kuuluvaa henkilöä.Varkaitahan on joka kaupassa,mutta miksi valvonta on bonuksella olematon? ei kameraa ei peilejä ? Pillit kun soi niin lastenvaunuja ei tarkasteta? miksi ? Muualla kaupoilla on tiukempi ote tarkastuksiin.Tarkoitus on rahastaa vain ja mainehan menee kun varkaita löytyis.On paikasta niin paljon negaa kirjoiteltu etten sinne vie toiste ,ettei tarvi pettyä niin monesti.Se bonuskin on nykyään vain kosmetiikka jos sitäkään.Hinnat ovat myös kaikessa kohtuuttomat verrattessa muualle.Mutta mukavaa kesää kaikille kirppisystäville.

    • böönus

      eihän siellä koskaan ole edes ostamistakaan kauheeta lumppua kauheeseen hintaan...!olen siirtynyt muihin kirppareihin !

    • anni67

      kävin muutamia päiviä sitten bonuksella ja kaikki oli ok. Todella ystävällistä henkilökuntaa, harmaa päinen "mummo" kyllä puuhasteli omiaan, vai lieneeko sitten oikeasti henkilökuntaa?

      • Eijamariaa

        On todella ahne ja töykee mummo.Oli sitten omistaja tai ei.Ihme ei ole ,että muu henkilökunta vaihtuu vauhdilla.


      • isi.ja poijaaat
        Eijamariaa kirjoitti:

        On todella ahne ja töykee mummo.Oli sitten omistaja tai ei.Ihme ei ole ,että muu henkilökunta vaihtuu vauhdilla.

        Tuohon valvontaan,jota ei ole (kamerat pois käytöstä.katsokaa onko siellä mitään monitoria?ei ole.Kasetti roikkuu laitteesta ulkona.Eivät he halua ottaa kiinni heitä:menee maine siltäkin osin.Se mummo siellä on ahnein kaikista.Seuratkaa kun uusi myyjä tulee on hän "neuvomassa ja samalla ensimmäisenä tavaran kimpussa.En suosittele menoa bonukselle sen todella huonon maineen ja hengen takia.


      • Ei koskaan enää Bonus
        isi.ja poijaaat kirjoitti:

        Tuohon valvontaan,jota ei ole (kamerat pois käytöstä.katsokaa onko siellä mitään monitoria?ei ole.Kasetti roikkuu laitteesta ulkona.Eivät he halua ottaa kiinni heitä:menee maine siltäkin osin.Se mummo siellä on ahnein kaikista.Seuratkaa kun uusi myyjä tulee on hän "neuvomassa ja samalla ensimmäisenä tavaran kimpussa.En suosittele menoa bonukselle sen todella huonon maineen ja hengen takia.

        Kävin ekaa kertaa Bonuksella ja viimestä. Ensinnäkin se kuvottava kahvila mikä lie hyi hitto?? Terveysriski ! Ja se sovitusmeininki ei hyvää päivää... Asiakkaat jonottaa sekä kassalle,kahvioon että sovitukseen samassa jonossa,ja siinä 5min jonotettua sovituskoppiin kivahtaa myyjä että koppi varattu odota. Sovituskoppi oli kammottavasti tuulikaapista kyhätty kammio jossa veti niin perkeleesti.
        Sitten seisoin siinä ohjatussa paikassa,ja siihen tuli joku pissis korinsa kanssa ja kun sovituskopista joku ryömi päivänvaloon,antoi tämä myyjätär sovituskoppivuoron tälle toiselle emännälle. Jos en olisi tehnyt niin hyvää löytöä jota piti sovittaa,ja jos mulla olisi ollut menoa muualle niin oisin nakannu sen asun siihe tiskille mutta halusin ihan jo nähä tilanteen jatkon. Siinä seisoin sitte 10min ja kun viimenään sain sovitusvuoron,piti käsilaukku jättää pantiksi
        tiskin taakse jossa pörräsi parikin ei-myyjää?! Koppi oli lukossa,ja kävin kysymässä avainta niin myyjä sanoi että se avataan kassalta.. ilin että ööö niin avaatko sen... "ainiin unohtui". Menin sovituskoppiin ja tulin sieltä pois,päätin ostaa asun ja yritin mennä hakemaan laukkuani,käskettiin jonoon. En siis saanut laukkuani vaan jonotin siinä ja seurasin koko ajan ettei ne ylimääräset häärijät siellä pölli mitään.:D Alkoi jo vähä huvittaa se meininki ja siinä jonotin taas 10min. Väissä joku kävi vähä kahvia ja kärpäspullia ja sitte ku pääsin kassalle niin sain vasta laukkuni. Kassa oli täynnä keltaselle lapulle kirjotettuja käskyjä, ja ohjeita joita en ole muualla nähnyt?! Tuli sellane olo että jokainen asiakas on vajaa,varas tai epärehellinen.

        Joku äkänen mummeli siellä oli kassan luona,ei auttanut jonon purkamisessa yhtään vaan ignoorasi kaikki asiakkaat.
        Minusta tää koko paikka oli loistoesimerkki siitä,miten perseelleen voidaan hoitaa kaikki! Onneksi Tampereella on muita hyviä kirppiksiä,
        Erityismaininta :

        TUNNELIKIRPPIKSEN ihanalle myyjälle, ja Radiokirppiksen helpolle asioinnille. Molemmissa kaikki on selkeetä, ja sovitus on tehty asiakkaalle helpoksi,
        eikä siellä tuu olo että on poikkeuksetta varas. Ja molemmat paikat oli siistejä, ja tunnelma oli aito kirppismäinen eikä sellanen
        kapinen,kirppisten halpahalli-fiilis kuten Bonuksessa.


      • asiakas33
        Ei koskaan enää Bonus kirjoitti:

        Kävin ekaa kertaa Bonuksella ja viimestä. Ensinnäkin se kuvottava kahvila mikä lie hyi hitto?? Terveysriski ! Ja se sovitusmeininki ei hyvää päivää... Asiakkaat jonottaa sekä kassalle,kahvioon että sovitukseen samassa jonossa,ja siinä 5min jonotettua sovituskoppiin kivahtaa myyjä että koppi varattu odota. Sovituskoppi oli kammottavasti tuulikaapista kyhätty kammio jossa veti niin perkeleesti.
        Sitten seisoin siinä ohjatussa paikassa,ja siihen tuli joku pissis korinsa kanssa ja kun sovituskopista joku ryömi päivänvaloon,antoi tämä myyjätär sovituskoppivuoron tälle toiselle emännälle. Jos en olisi tehnyt niin hyvää löytöä jota piti sovittaa,ja jos mulla olisi ollut menoa muualle niin oisin nakannu sen asun siihe tiskille mutta halusin ihan jo nähä tilanteen jatkon. Siinä seisoin sitte 10min ja kun viimenään sain sovitusvuoron,piti käsilaukku jättää pantiksi
        tiskin taakse jossa pörräsi parikin ei-myyjää?! Koppi oli lukossa,ja kävin kysymässä avainta niin myyjä sanoi että se avataan kassalta.. ilin että ööö niin avaatko sen... "ainiin unohtui". Menin sovituskoppiin ja tulin sieltä pois,päätin ostaa asun ja yritin mennä hakemaan laukkuani,käskettiin jonoon. En siis saanut laukkuani vaan jonotin siinä ja seurasin koko ajan ettei ne ylimääräset häärijät siellä pölli mitään.:D Alkoi jo vähä huvittaa se meininki ja siinä jonotin taas 10min. Väissä joku kävi vähä kahvia ja kärpäspullia ja sitte ku pääsin kassalle niin sain vasta laukkuni. Kassa oli täynnä keltaselle lapulle kirjotettuja käskyjä, ja ohjeita joita en ole muualla nähnyt?! Tuli sellane olo että jokainen asiakas on vajaa,varas tai epärehellinen.

        Joku äkänen mummeli siellä oli kassan luona,ei auttanut jonon purkamisessa yhtään vaan ignoorasi kaikki asiakkaat.
        Minusta tää koko paikka oli loistoesimerkki siitä,miten perseelleen voidaan hoitaa kaikki! Onneksi Tampereella on muita hyviä kirppiksiä,
        Erityismaininta :

        TUNNELIKIRPPIKSEN ihanalle myyjälle, ja Radiokirppiksen helpolle asioinnille. Molemmissa kaikki on selkeetä, ja sovitus on tehty asiakkaalle helpoksi,
        eikä siellä tuu olo että on poikkeuksetta varas. Ja molemmat paikat oli siistejä, ja tunnelma oli aito kirppismäinen eikä sellanen
        kapinen,kirppisten halpahalli-fiilis kuten Bonuksessa.

        Olipahan röyhkeää toimintaa jälleen henkilökunnalta bonuksella. Ostettiin ennekuin oli pöytään aseteltu.Vanha täti taas hääräsi"..tosi on törkeetä.


    • seeuurailija

      Samaa toimintaa tehnyt jo vuosia.

      • Tie too

        Huono henki siellä henkilökunnalla.Se on syy moneen ongelmaan.


      • haalm
        Tie too kirjoitti:

        Huono henki siellä henkilökunnalla.Se on syy moneen ongelmaan.

        En suosittele sinne myyntiin vietäväksi mitään. Tavaraa häviää ja henkilökunta "sieltä"


      • kdlsoymn
        haalm kirjoitti:

        En suosittele sinne myyntiin vietäväksi mitään. Tavaraa häviää ja henkilökunta "sieltä"

        Mielestäni yksi on syypää tähän kaikkeen törkeyteen. Oletan kaikkien jotka siellä käyvät tietää tämän. Omistaja ilmeisesti hyötyy hänestä ,joten hänkin kuuluu siihen törky porukkaan.


      • Seeuraalija
        kdlsoymn kirjoitti:

        Mielestäni yksi on syypää tähän kaikkeen törkeyteen. Oletan kaikkien jotka siellä käyvät tietää tämän. Omistaja ilmeisesti hyötyy hänestä ,joten hänkin kuuluu siihen törky porukkaan.

        Bonuksella on ollut varmasti vaikeaa saada pysyvää henkilökuntaa juuri tuon vanhemman naisen takia.


      • leiina
        Seeuraalija kirjoitti:

        Bonuksella on ollut varmasti vaikeaa saada pysyvää henkilökuntaa juuri tuon vanhemman naisen takia.

        Siitä kait tuon aloittaja kertoi ,tai halusi ymmärtävän ? Tosihan se on .Törky mikä törky.


    • peppi.

      hei ihan oikeesti nyt jokainen hankkii elämän ja lopettaa tän paskanjauhamisen. Sinne ei oo pakko mennä jos vituttaa joka vitun asia!! Itse tykkään käydä siellä todella usein ja löytää tosi hyviä löytöjä aina ja halvalla. Työntekijät ovat mukavia aina ollut minulle eikä siinäkään ole mitään valittamista!! Olen ymmärtänyt että vanha rouva on auttamassa siellä työntekijöitä ja ohan se nyt kiva juttu.!!

    • kyllä näin on

      Joo bonus kirppis ei ole mikään paras mahdollinen paikka.Käyn kohtuu usein siellä, ja kuulin kun se mummo joka siellä häärää, kehui eräälle vakiasiakkaalle että hän osti eräältä myyjältä todella halvalla erään arvoesineen joka maksoi muutaman euron ja itse pitää pöytää sammon kirppiksellä ja myi siellä yli 30.
      Kyllä tällä rouvalla on pullat hyvin uunissa.Tekee rahaa.Kärkkyy kyllä uusien asiakkaitten pöytiä heti kun näkee että uutta tavaraa tulee ja ostaa halvalla ja myy kalliilla seuraavassa paikassa.

      • ???

        Omistajan luvalla törkyjä tehden siellä häärää. Kumma että saa myös sammonkirppiksellä häärätä ?


      • pöllähtänyt"
        ??? kirjoitti:

        Omistajan luvalla törkyjä tehden siellä häärää. Kumma että saa myös sammonkirppiksellä häärätä ?

        Olisikohan sama henkilö kyseessä joka luki jotain lappua kovaan ääneen ja ilmoitti että :Onneksi Jussin isä on poliisi ! Mikähän oli rikos? Kuhan se Jussi on? Poliisia, kuin vartijaakaan ei siellä nykyään näe ? Varkaat juoksee kadulle ja henkilökunta "rähisee keskenään" Jo on meno aikas kaaottista.


    • yyks vuan.

      Kuuluisko hänen lähipiriin? tää jussi?

      • anna.

        Mielenkiintoista seurata tätä bonuksen showta" Kyseessä ei ole kait sarja kauniit ja rohkeat vaan Töykeät ja Röyhkeät !


    • Satakieli2

      No onpa siellä muka ongelmia ,enpä usko koska niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan useimiten pitää paikkansa.
      Ja aika hävytöntä haukkua ihmisiä täällä nimettöminä ei ole pokkaa laittaa omaa nimeään
      Suomessa kateus vie kalatkin vedestä oli se kirppis myyjä tai kuka tahansa aina kadehditaan.
      Ja vielä siihen jos joku tavaransa myy halvalla hän o sen hinnan itse suunnitellut ja toine ostaa sen ja myy kalliimmalla se on vaan hyvää bisnes vainua kyseiseltä henkilöltä,siksi naurattaa tää vikinä täällä.
      Pysykää ruikuttajat poissa niin ei tuu "paha" mieli.
      Hah kun vielä naurattaa nää jutut ei oo paljoo omaa elämää näillä valittajilla.

      • satikieli

        Satakieli kait kuuluu tuohon osastoon töykeät ? kalikka kalahti siipeen !


      • Satakieli2
        satikieli kirjoitti:

        Satakieli kait kuuluu tuohon osastoon töykeät ? kalikka kalahti siipeen !

        En edes käy siellä hah te olette vaan niin typeriä haukkumisienne kanssa


      • Käyn kaikil toreil
        Satakieli2 kirjoitti:

        En edes käy siellä hah te olette vaan niin typeriä haukkumisienne kanssa

        Mielestäni ketjun aloittaja on ollut todella oikeassa tässä "surullisen kuuluisassa" kirpputorilla .Ongelmat siellä ovat todella valtavat verrattuna muihin .


      • jaa na
        Käyn kaikil toreil kirjoitti:

        Mielestäni ketjun aloittaja on ollut todella oikeassa tässä "surullisen kuuluisassa" kirpputorilla .Ongelmat siellä ovat todella valtavat verrattuna muihin .

        Bonuksen ongelmat eivät näytä elpymisen merkkiä,kun siellä ei panosteta palveluun eikä varkaiden kiinnisaamiseen.


    • trokarit tiedossa

      Kyseisellä kirpputorilla tehdään raakaa bisnestä. Samat trokarit ovat pitäneet siellä pöytiänsä jo vuosia . Ns. vanhalla rouvallakin on useampi pöytä käytössä. Varmaan sama peli on muillakin kirppareilla. Trokaaminen on tuottoisaa ja verovapaata bisnestä millä ei ole mitään tekemistä kierrätys ideologian kanssa. Onneksi tiedän heistä monet enkä osta suin surminkaan heiltä mitään, en koskaan.

    • täti-66

      bonus kirppis on hyvä kirppis ja työntekijä-blondit tekee työtään, miten ne sen mummelin sieltä voisivat häätää? ei se oo siä palkkalistoilla ja on siellä kuitenkin aina häärimässä, kellä olis sydäntä sitä sieltä pois ajaa?

      • 12324345

        voi v.............u sun näkemystä.Sydäntä ,tätä haaskaa vastaan.


      • toinen täti-66

        Et kai ole tosissasi. Tämä nainen on ahne jobbari eikä mikään sydämellinen vapaaehtoistyöntekijä.


    • ex-kirpparimyyjä

      Vanha rouvahan on parasta mitä Bonuksella on!

      Hän vie vääriin pöytiin jätettyjä tavaroita omille paikoilleen ja kerää tuotteita lattialta. Aivan mahtavaa!

      Rouva ei kuitenkaan taida olla palkkalistoilla, joten jos hän ostaa tuotteita halvalla ja myy niitä eteenpäin "oikeammalla" hinnalla niin mitä sitten? Kaikkihan voisivat toimia samoin ja olla kyttäämässä uusia tuotteita joka päivä. Ja moni onkin. S24:n vinkujat vaan jaksavat kitistä omaa laiskuuttaan.

      Varkauksia sattuu aina (ja sehän ei ole kirpputorin syytä!), mutta mitä pienempi kirpputori sitä vähemmän niitä on. Riippuu tietysti tavarasta. On kyllä järjen köyhyyttää varastaa kirpputorilta.

      • jobari.

        Vanha rohmu on pahinta ! senhän sanoo järkikin . Hänen takiaan monet boikotoivat ko kirppistä ja sen ymmärrän hyvin.


      • greta.
        jobari. kirjoitti:

        Vanha rohmu on pahinta ! senhän sanoo järkikin . Hänen takiaan monet boikotoivat ko kirppistä ja sen ymmärrän hyvin.

        Työntekijä jälleenmyyjä roskisdyykkari vai omistaja ? pöytä 6 - 66 106 166 monen monta pöytää pitää omistajan luvalla .veronkiertoa omistajalta(työnteolta) ja dyykkarilta.Löytyykö Jussin isästä se todellinen poliisi joka puhaltelis pilliin ? Enpä usko Jussi kuin isänsä poliisi ovat varmasti roistoja todella tässä näytelmässä" Surkea on tämän paikan omistaja (biljardihai) ei uskalla kommentoida näitä totuuksia .Alhainta kastia bisnesmaailmassa tämä poliisin poika ja entinen vaimonsa A.


      • Mami
        greta. kirjoitti:

        Työntekijä jälleenmyyjä roskisdyykkari vai omistaja ? pöytä 6 - 66 106 166 monen monta pöytää pitää omistajan luvalla .veronkiertoa omistajalta(työnteolta) ja dyykkarilta.Löytyykö Jussin isästä se todellinen poliisi joka puhaltelis pilliin ? Enpä usko Jussi kuin isänsä poliisi ovat varmasti roistoja todella tässä näytelmässä" Surkea on tämän paikan omistaja (biljardihai) ei uskalla kommentoida näitä totuuksia .Alhainta kastia bisnesmaailmassa tämä poliisin poika ja entinen vaimonsa A.

        Olen kanssa saanut tosi huonoa kohtelua juuri tuolta vanhemmalta rouvalta... Jäi kyllä paha mieli ja ajattelinkin käydä muilla kirppiksillä tästä lähtien. Harmi vaan, että tällainen asiakaspalvelija voi jatkaa siellä.


    • Aasiakaspalvelua

      olen asioinut pitkään Bonuksella pöydänpitäjänä, mutta nyt aion vaihtaa kirppistä, koska olen totaalisen kypsynyt kyrpä otsassa -asenteeseen ja huonoon palveluun.

      kerran jonotin sunnuntairuuhkassa 20 min kassalle hakemaan kirppispöytäni tilitystä. kun vihdoin pääsin kassalle, aukioloaikaa oli vielä n. 7 minuuttia jäljellä, mutta myyjä lösäytti kyynärpäänsä pöydälle ja tokaisi: "mä en hei MILLÄÄN jaksaisi tehdä tänään enää YHTÄKÄÄN tilitystä! voiksä tulla pliis huomenna?" Siis vaikka aukioloaikaa oli vielä hyvin jäljellä.

      minä tyhmänä en reklamoinut vaan tokaisin vain takaisin, että ei sitten tehdä tilitystä. Seuraavana päivänä jonotin kiltisti uudelleen vartin verran, ja sen päivän myyjä valitti minulle, miksi tulen vääränä päivänä hakemaan tilitystä. Ei että ketutti.


      monet Bonarin myyjistä ovat mukavia, mutta etenkin yksi vakimyyjä kyrpii pahasti. ei ikinä hymyn häivää eikä palvelun tapaistakaan.

      Vaikka oma työ ja ikävät asiakkaat ketuttaisivat, se ei IKINÄ saisi näkyä ulospäin.
      Tästä lähtien kuskaan tavarani mielihyvin hiukan kauemmas kotoani Radiokirppikselle, jossa palvelu on aina pelannut moitteettomasti.

    • 19+20
    • Aasiakaspalvelua

      19 20, tai ehkä se johtuu yksinkertaisesti siitä, että Radio ja Bonari on Tampereen keskusta-alueen ehkä suosituimmat kirppikset ja keskustan kieppeillä asuvalle ne on usein ne varteenotettavat vaihtoehdot, joiden välillä punnitaan?

    • satakieli2

      Tää on kummallista keskustelua nimimerkin suojissa haukutaan ihmisiä ,jotka ovat tunnistettavissa ,jos olisin kyseinen henkilö tekisin rikosilmoituksen poliisille netissä herjaamisesta nimettömänä.
      Oletteko aina itse työpaikoillanne niin hyvillä mielin ,että olette sopivia arvostelemaan muita?
      Olisiko itsestänne mukavaa lukea tällaista p........aa keskustelu palstoilla ?
      Hei kamoon siel ei oo kenenkään pakko käydä menkää muualle jos noin potuttaa,mut antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa !
      Ja hauskinta on ,et joku piipittää et joutuu odottaan kassalla 20 minsaa sehän kertoo siittä että isoilla joukoilla kuitenkin käytte siellä ja tavaranne vaihtaa omistajaa

      • totta1

        Tottahan he täällä kirjoittavat .Turha on totuutta väistää. Hyvä vaan kun asiat tulevat julki niinkuin ne on.


      • röhinä
        totta1 kirjoitti:

        Tottahan he täällä kirjoittavat .Turha on totuutta väistää. Hyvä vaan kun asiat tulevat julki niinkuin ne on.

        Oisko rähinää ?


      • apamk

        jos omistaisin kirpputorin tämä kyseinen vanha harmaatukkainen tammelalainen vanha ämmä saisi porttikiellon kirpputorilleni. Hänen negativiinen asenteensa ja röyhkeä käytöksensä luo kirpputorille huonoa mainetta. Päätin deletoida hänet tervehdittävien listalta ja elämäni parani piirulla.


      • ella
        apamk kirjoitti:

        jos omistaisin kirpputorin tämä kyseinen vanha harmaatukkainen tammelalainen vanha ämmä saisi porttikiellon kirpputorilleni. Hänen negativiinen asenteensa ja röyhkeä käytöksensä luo kirpputorille huonoa mainetta. Päätin deletoida hänet tervehdittävien listalta ja elämäni parani piirulla.

        Kyllä todella asiat ovat näin huonosti bonuksella.Valitettavasti syyn kaikki tietävät,tai hyvähän se on, se tieto.


      • riyu
        ella kirjoitti:

        Kyllä todella asiat ovat näin huonosti bonuksella.Valitettavasti syyn kaikki tietävät,tai hyvähän se on, se tieto.

        voi v...... sanon tästä pas....a bonus ....persees..........ä


      • paskat
        riyu kirjoitti:

        voi v...... sanon tästä pas....a bonus ....persees..........ä

        Näin on tosi paska mikä paska.


      • te.emu
        paskat kirjoitti:

        Näin on tosi paska mikä paska.

        Todella näin on : sama tyyli jatkuu ja jatkuu


      • vikaa...
        te.emu kirjoitti:

        Todella näin on : sama tyyli jatkuu ja jatkuu

        Mielenkiintoista seurata Bonuksen toimia Aina siellä on jotain "vialla"


      • ent ostaja..
        vikaa... kirjoitti:

        Mielenkiintoista seurata Bonuksen toimia Aina siellä on jotain "vialla"

        Tein samat ... vanhaa haaskaa en kunnioita en myöskään hänen suojelijaa eli omistajaa .Olkoon paskoja loppu tyyni.


      • k.e.
        ent ostaja.. kirjoitti:

        Tein samat ... vanhaa haaskaa en kunnioita en myöskään hänen suojelijaa eli omistajaa .Olkoon paskoja loppu tyyni.

        Olen samaa mieltä tästä kirpparista mitä on kirjoiteltu. Omistaja sekä hänen "avustajansa" ovat alhaista kastia. Toimintansa vuoksi. En suosittele sinne vietäväksi tavaroita myyntiin.


      • vilhelimiina
        k.e. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä kirpparista mitä on kirjoiteltu. Omistaja sekä hänen "avustajansa" ovat alhaista kastia. Toimintansa vuoksi. En suosittele sinne vietäväksi tavaroita myyntiin.

        Taidanpa mennä vilkaseen onko sama törkytomintaa vielä siellä. Ans kattoo ?


      • tark.kanen
        vilhelimiina kirjoitti:

        Taidanpa mennä vilkaseen onko sama törkytomintaa vielä siellä. Ans kattoo ?

        Samaa vanhaa rähinää ja samalta suunnalta taas muutama päivä sitten ..voi voi.


    • kassilla päähän

      Bonuksella pyörivät trokarit ovat todella röyhkeitä. Kun joku tuo tavaroita, lauma kerääntyy tuojan ympärille eivätkä muut asiakkaat pääse liikkumaan käytävällä. Omistaja ei reagoi tähän mitenkään, päin vastoin, trokarit kehuvat kun on niin miukava ihminen. Ilmankos ne samat trokarit viihtyvät siellä vuodesta toiseen käytävien tukkeina.

    • hilja..neito

      Ei siellä ole kuin yksi törky.Kyllä kansa tietää. Löytyy kirppiksen omilta listoilta.

      • roobe.

        Onneksi on kiinni tänään tuo surullisen kuuluisa bonus.Se yksikään ei ole siellä "rohmuamassa" Eikä hänestä voi nyt juttua kirjoittaa.


      • taena
        roobe. kirjoitti:

        Onneksi on kiinni tänään tuo surullisen kuuluisa bonus.Se yksikään ei ole siellä "rohmuamassa" Eikä hänestä voi nyt juttua kirjoittaa.

        Todella huonoa kohtelua bonuksella.Pöydänvuokraajana kait saan aloittaa myynnin silloin kun haluan? .Siellä täti tuli keskeyttämään myynnin laittaessani pöytää ? Ostajat kaikkosivat? Ei tee mieli enään viedä sinne myyntiin mitään.Oli viimenen kerta kun sinne vien . Tuotto oli sit minimaalinen.Vuokra kohtuuton ,mielestäni. Ahneita nää paikanpitäjät.


      • siiiiri...35
        taena kirjoitti:

        Todella huonoa kohtelua bonuksella.Pöydänvuokraajana kait saan aloittaa myynnin silloin kun haluan? .Siellä täti tuli keskeyttämään myynnin laittaessani pöytää ? Ostajat kaikkosivat? Ei tee mieli enään viedä sinne myyntiin mitään.Oli viimenen kerta kun sinne vien . Tuotto oli sit minimaalinen.Vuokra kohtuuton ,mielestäni. Ahneita nää paikanpitäjät.

        Yksinkertaisesti sanottuna : Nyt on koettu tuo bonus ja arvosanani on SURKEA. Kaikkine henkilökunnan joppareineen.


      • diiiva.
        siiiiri...35 kirjoitti:

        Yksinkertaisesti sanottuna : Nyt on koettu tuo bonus ja arvosanani on SURKEA. Kaikkine henkilökunnan joppareineen.

        Kertokaas mulle onko siellä vielä tää sama meno?joka oli joskus viime talvena.Eli voiks sinne viedä mitään ettei varasteta ?


      • bad..time
        diiiva. kirjoitti:

        Kertokaas mulle onko siellä vielä tää sama meno?joka oli joskus viime talvena.Eli voiks sinne viedä mitään ettei varasteta ?

        Sama meno jatkuu "kikatteluineen" turha kirppis negoineen. En voi suositella.


      • tarrkkis.
        bad..time kirjoitti:

        Sama meno jatkuu "kikatteluineen" turha kirppis negoineen. En voi suositella.

        Kumma että siellä ei tyyli muutu,vaik näistä törkeyksistä on kirjoiteltu ?


      • liiisu.
        tarrkkis. kirjoitti:

        Kumma että siellä ei tyyli muutu,vaik näistä törkeyksistä on kirjoiteltu ?

        Palvelualtis rouva on se ,joka sen kirppiksen pilaa. Tulipahan taas huomattua.Törkeesti hyppäsi pöydänlaittajan niskaan ja osti muutaman herkkutavaran ja samalta seisomalta kiikutti omaan pöytäänsä tuplahinnalla.On todella törkeetä meno joillain.


    • pettynyt4

      Kassallapa on nyt tumma törkyturpa, jolta saa todella huonoa palvelua. En kyllä suosittele koko BONUS KIRPPISTÄ enään kenellekkään. Pöydän vuokrakin on jo törkeä, 39,- / 6 pv. Miettikää sitä, siinä saa olla monta kirppishintaista tavaraa, että pääsee edes omilleen ja puolet tavaroista katoaa omille teilleen.....
      Kyllä sitä on Tampereella parempiakin kirppiksiä kuin tämä. RÖYHKEÄÄ palvelua!

      • e e v a.

        Pettymys on lievä sana tästä kirppiksestä.Sanoinkuvaamatonta toimintaa ja röyhkeää käytöstä.Hävikistä puhumattakaan.Ent. asiakas.


      • katri.
        e e v a. kirjoitti:

        Pettymys on lievä sana tästä kirppiksestä.Sanoinkuvaamatonta toimintaa ja röyhkeää käytöstä.Hävikistä puhumattakaan.Ent. asiakas.

        Bonuksella taas törkeetä käytöstä henkilökunnalta.Olipahan viimenen kerta kun sinne menen.


      • uuno.
        katri. kirjoitti:

        Bonuksella taas törkeetä käytöstä henkilökunnalta.Olipahan viimenen kerta kun sinne menen.

        V....u mitä väkee bonuksella hommissa. Äree ämmä juoksee pää punasena. Kiitos ei toiste ko. kirpparille tavaroita myyntiin.


    • tuulikki..

      Tuo äree ahne joppariakka aiheutti ainakin minulle vihantunteen : osti usean tuotteen laittaessani pöytään tavaroita ja huomasin hänen vieneen minun tavarani omaansa ja laittoi tuplahinnan.Onpahan joillakin röyhkeyttä.

    • beela.

      Minulle kävi aivan samoin.Törkeää toimintaa bonuksella .Viimonen kerta kun sinne vien tavaroita.

    • Ei enää ikinä sinne

      Minulla oli Bonuksella myynnissä kamalan paljon tavaraa, ja sain tilityksessäni n.1/4 siitä summasta mitä tavaraa oli kadonnut. Olin merkinnyt ylös itselleni minkä arvon edestä vein myytävää. Henkilökunta ei piittaa yhtään siitä varastetaanko siellä. Harmittelin kassalla asiaa, että minulta on varastettu kamala määrä tavaraa, niin myyjän kommentti oli "öh", ei siis sanaakaan, pelästään öhähdys. En edes ollut yhtään inhottava tai vaatinut selitystä, olin vaan harmissani mutta henkilökuntaa ei kiinosta yhtään. TYLYÄ.

    • first pressing

      Itse käyn tällä kirpparilla silloin tällöin. LP-levyjä yleensä ostan jos on oikeita painoksia. Aina joskus löytyy jotain mutta harvemmin. Pää asiassa suurin osa vinyyleistä on sitä jonnin joutavaa roskaa mitä on joka kirppiksellä. Pidän tätä paikkaa kuitenkin levyjen osalta jonkunlaisena. Esim. Hämeenlinnan kirpputorit ovat todella surkeita vinyylien suhteen. Sieltä ei löydy kuin Ruotsista lempattuja roskia mitkä eivät mene kaupaksi millään hinnalla. Ruotsalaiset pitävät Suomea jonkinlaisena tunkiona koska niitä roskia on levitelty tänne ympäriinsä. Pitäisi saada sellainen laki mikä kieltäisi niiden tuonnin tänne. Bonuksella en ole niihin onneksi vielä törmännyt vaikka sielläkin on roskalevyjä pilvin pimein mutta ne eivät ole kulkeutuneet Ruotsista.

    • pessien

      En tajua, miten näin monella voi olla huonoja kokemuksia tästä kirpparista! Oon ite käyny bonuksella noin kolmen vuoden ajan ja on kyllä mun lemppari Tampereen kirppiksistä. Suurin syy siihen on se, että oon tehny sieltä paljon hyviä löytöjä. Pääasiassa vaatteita ja asusteita, joskus kodintavaraa. Tavara vaihtuu nopeasti ja koko ajan on jotain uutta, vaikka kävisi parikin kertaa viikon aikana.

      Totuus on, että kaikilla kirppareilla on varkaita. Kirppareilla varastamista on hyvin vaikea valvoa. Myyjä voi tehdä paljon sen eteen, ettei omat tavarat tule pöllityksi tai katoa (hälyttimet, ei pientä kallista sälää pöytään, hintalaput kunnolla kiinni ym).

      Itse olen myynyt bonuksella kolmeen otteeseen ja olen tienannut aina tosi hyvin, huomioon ottaen sen, että tavarat ollut halpoja ja suurin osa käytettyjä vaatteita. Varsinkin nuorten naisten vaatteet näyttää menevän tuolla hyvin kaupaksi. Mulla meni yli puolet ihan viiden minuutin aikana kun toin tavarat sisäään. Seurasin siellä sivusta kun lauma teinityttöjä kävi raivolla käsiksi mun pöytään :D Ja ihan kiltisti kassan kautta menivät!

      Ja mitä tulee tähän vanhemaan työntekijään, häneltä saa kyllä hyviä neuvoja myymiseen ja pöydän täyttämiseen jos on vaan valmis kuuntelemaan. Pienin mahdollinen korvaus jonka voi saada siitä, että saa ihmisiltä paskaa niskaan joka päivä ja työskentelee sellaisessa hullunmyllyssä, on ajoittainen muumimuki hyvään hintaan :D Kamoon, ihmiset...

    • satakieli1

      Oon samaa mieltä edellisen kanssa ihan ok paikka !!!
      Jotenkin tuntuu että tänne kirjoittaa yksi ja sama kiukuttelija lue kilpailija :)
      Joka haluaa vaan p....aa niskaaan heittää ,fakatahan on se ettei siellä ole pakko käydä ,mutta kuitenkin aina siellä käydessä on tosi pitkät jonot joten väkeä käy .
      Sitten tämän " vanhan" rouvan moittimiseen on tosi alhaista haukkua täällä nimettömänä henkilöä joka on tunnistettavissa ,raukkikset laittakaa omatkin nimenne esiin ,mutta ei pelkuri paskiaiset sitä tee .
      Hyviä kirppispäiviä ja Bonuksen väelle hyvää kevättä olette ihan ok porukkaa :)

    • anna5

      Munkin mielestä tää on yks Tampereen parhaita kirppareita. Ainakin ostajan näkökulmasta, ite en oo koskaan ollut myyjänä. Tavara vaihtuu mukavan tiuhaan ja myynnissä on paljon nuorten vaatteita.

      Tähän ketjuun viitaten: netissä on niin helppo alkaa haukkumaan, olisko nää tän ketjun haukkujat valmiita menemään kertomaan nää samat jutut niille työntekijöille? Ja toisekseen, tää ketju vaikuttaa kyllä siltä että yks sama tyyppi on kirjottanut noita haukkumiskommentteja eri nimimerkeillä (ei kaikkia mutta aika suuren osan:D)...... get a life, sanon minä.

    • Olen tyytyväinen

      Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kyseessä varmasti Tampereen yksi parhaita kirppiksiä! Ja ihan myyjänkin näkökulmasta. Itse olen myynyt nuorten naisten vaatteita, asusteita ja pientavaraa, ja täytyy sanoa että kierto on tavaroilla nopeaa. Viikossa ehtii myymään melkein tuplasti saman verran tavaraa kun esimerkiksi PTL:llä. Tietysti avainasia on myös hinnoittelu, eli itsellä on ollut tarkoitus päästä tavarasta eroon muuton alta ja hinnat ovat olleet ihan edulliset.

      Ja itseäni ei ainakaan kiinnosta yhtään vaikka joku ostaisi kamani ja myisi niitä kalliimmalla! :D Ei se ole itseltä pois jos muut maksavat sen hinnan tuotteista mitä pyydät niistä, eli kannattaa itse miettiä sit hinnotteluaan tällasissa tapauksissa. Pääasia ainakin itelleni on että saan tavarat pois nurkista ja mieluiten suurimmasta osasta vähän rahaakin. Ja totta kai joka paikassa pöllitään tavaraa, musta kuitenkin Bonus yrittää muita kirppareita paremmin ehkäistä sitä varastamista omilla käytännöillään.

      • Olen tyytyväinen

        Palasinpa vielä kommentoimaan näin viikon myyntijakson päätyttyä aikaisemmin tällä viikolla, että edelleen olen tyytyväinen kyseiseen kirppikseen! Pidin listaa kaikista kirpparille menevistä tuotteista ja 131 tuotteesta jotka olivat kirpparilla myynnissä ainoastaan kaksi tuotetta oli joko: 1) jätetty johonkin toiseen pöytään ja ei tästä syystä löytynyt tai 2) oli varastettu. Molemmat tuotteet olivat 1e-3e pieniä tuotteita.

        Myyntivoitot olivat piirua vaikke tuplat yhdelle myyntiviikolle muihin kirputoreihin verraten (ainaki PLT ,Sammon Kirppis ja Kirpputori Tarina), vaikka Bonuksen viikkohinta on aikaisempia kirppiksiä korkeampi. Tällä kokemuksella en voi kun suositella jos haluaa päästä suuresta määrästä tavaraa nopeasti eroon (edellyttää tietysti järkevää hinnoittelua).

        Se, missä Bonus voisi panostaa seuraavaksi, on heidän nettisivunsa ja palvelukatalogin selventäminen omilla sivuilla. Esimerkiksi mahdollisuus siivouspalveluun vuokrapöydissä ja ylimääräisten päivien hinnoittelu olisi hyvä tuoda esille, samoin miettiä hinnoittelupaketteja esimerkiksi 2 viikon jaksoille.


      • Ei tee löytöjä

        Jokapaikassa ei varasteta! Mulla on ollut hyviä ja laadukkaita vaatteita & tavaroita ym. myynnissä kolmella muulla kirppiksellä Tampereella, eikä koskaan ole varastettu yhtään mitään. Jotkut paikat on varkaiden suosiossa, toiset ei.

        Olen kiertänyt paljon kirppiksiä. En menisi myymään bonukselle, koska siellä on niin korkea pöytävuokra. Joutuisi pyytämään tavaroista enemmän, kuin mikä on mielestäni kirppismyynnissä kohtuullista. Lieneekö siksi bonuksella niin paljon ylihintaisia tuotteita.

        En enää käy bonuksella asiakkaana, koska sieltä harvoin tekee mitään löytyjä. Pöydät pursuaa lumppuja ym. tarpeetonta roinaa ja rihkamaa vuosikymmenien takaa. Silloin kun olen käynyt, asiakaspalvelu on ollut todella hyvää. Kassajonossa erään naisen laukku tarkastettiin. Kyllä ne ovat ainakin yrittäneet saada varastelua kuriin.


    • niinsurullinen

      Jos aiotte ottaa pöydän ko kirppikseltä, äänittäkää kaikki soitetut asiat/ kirjoittakaa kaikki ylös, ja kopiot molemmille. Otin pöydän kahdeksi jaksoksi "nopean varaajan hinnalla", 4-päivää oli miettimisaikaa toisen jakson pitämiseksi. Maksoin I-jakson, kävin sovittuna päivänä, sanoin jatkavan. Soitin vielä perään ja varmistin hinnan, jonka puhelimeen vastannut henkilö kertoi merkitsevän tietojeni kohdalle, ettei tule sekaannuksia jos en itse ehdi. Menin hoitamaan tilityksen, jolloin hinta olikin normaali, viittasin puh. sopimuksemme, joka on myös merkattu tietoihini - mitään merkintää ei tietenkään löytynyt. Henkilö esitteli itsensä omistajaksi, kertoi toisen jakson olevan normaalihintainen, eikä kukaan henkilökunnasta voi muuttaa sitä - ja se minulta tilitettiin. Änkytykseni jälkeen lupasi omistaja selvittää kenen kanssa olin keskustellut, jos kyseinen henkilö muistaa sopimuksemme, palautetaan raha minulle. Selvitimme puhelimestani päivämäärän ja puhelun kesto, kun epäiltiin että puhuin pa.. Pyysin saada myös henkilön tiedot, jonka kanssa olin keskustellut, mutta omistajaksi esittäytynyt sanoi hoitavansa asian ja ottavansa yhteyttä tarvittaessa.
      Kävin vielä uudelleen paikan päällä, kyseinen myyjä olikin siellä ja muisti keskustelumme puhelimitse, kertoi myös kirjoittaneensa sen tietoihini, sekä kertoi että omistaja oli pyyhkinyt tiedon pois.
      Hui kauheeta, mitä touhua! voi myyjä parat mihin läävään ootte joutuneet. En minä tuosta 6 € häviöstä konkurssiin mene, mutta harmittaa pirusti tuommoinen kusetus.
      -Kaiken kukkuraksi tuli tämä "vaalea-vanhempi-kirpparin-king" myös selvittämään oman näkemyksensä asiasta, - josta hän ei tiennyt tuon taivaallista.

    • kuusiiii

      luin nämä lorut..jos tuo tyyppi on pomo talossa.menkää istuma lakkoon .ihmisille kohtuu kohtelu.

    • jjjjjjjjjkk

      v...u- se vanha ämmä siel on vieläkin- joppari pahimmmasta päästä.-

    • fffft

      onks se kääkkä viel siel ?- se vanha ämmä ?

    • Anonyymi

      Erittäin epäystävällinen tämä vanha rouva.

    • Anonyymi

      no tuskin häärää 80v tätijoppari siellä -koskee rajoitukset häntäkin

    • Anonyymi

      Kuulin eilen että bonus kirppis aukeaisi lähi aikoina on kuulemma sama pitäjä kun hervannan swamp kirpparilla

      • Anonyymi

        Jep. Buenolle on tulossa pöydät, joihin ei voi laittaa aikuisten vaatteita. Ilmeisesti melko pienet pöydät. Tiedän jo, etten tule koskaan tuolla uudella kirppiksellä myymään, koska myyntipöytä vaaterekin hinta on liian suolainen ja mitään pikkupöytiä en myyjänä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Buenolle on tulossa pöydät, joihin ei voi laittaa aikuisten vaatteita. Ilmeisesti melko pienet pöydät. Tiedän jo, etten tule koskaan tuolla uudella kirppiksellä myymään, koska myyntipöytä vaaterekin hinta on liian suolainen ja mitään pikkupöytiä en myyjänä halua.

        Buenolta löytyy kahta myyntivaihtoehtoa: rekki aikuistenvaatteille ja pöytäpaikka lastenvaatteille ja kodin tavaroille. Suosittelen vilkaisemaan nettisivuja. :) kirpputoribueno.fi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe