Rokotusinfo oli oikeassa, jokainen on itse

vastuu velvoittaa

69

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....,,,...

      Toivon mukaan mennyttä aikaa ovat neuvoloissa lausutut terveydenhoitajien ja lääkärien kommentit vanhemmille eli tyyliin "tietänette sitten, että vastaatte itse lapsestanne kieltäytyessänne rokotteista". Rikoslaissa yllyttäjät vastaavat aina tekemisistään. Miksi terveydenhoidossa olisi toisin?

    • D325OH

      Jopa laiton uhkaus oli kyseessä, kun synnärillä lääkäri sanoi "KUN lapsesi kuolee, se on sunun vikasi!" Täyttää kesällä 14 ja erittäin terve, vaikkei rokotuksia ole saanutkaan. Itseasiassa juuri sen takia...

      • ergbfrtgb

        Eikö yhtään tömäystä ole hälle laitettu? Se on harvinaista ja ihailtavaa täällä tasapäisten sarvikuonojen Suomessa.


      • tolkkua kehiin.

        Ei varmasti ole laiton uhkaus. Lääkärihän ei uhannut lasta. Kertoi vain, että riski on olemassa.
        Pitäisi huuhailullakin jokin tolkku olla.


      • Kivikauttako?
        ergbfrtgb kirjoitti:

        Eikö yhtään tömäystä ole hälle laitettu? Se on harvinaista ja ihailtavaa täällä tasapäisten sarvikuonojen Suomessa.

        Niin. Tuurillahan ne laivatkin purjehtii. Eivät kaikki sairastu, etenkään kun valtaosa ottaa rokotteet, eikä tauteja ole liikkeellä kuten ennen.


      • Huuhailu
        tolkkua kehiin. kirjoitti:

        Ei varmasti ole laiton uhkaus. Lääkärihän ei uhannut lasta. Kertoi vain, että riski on olemassa.
        Pitäisi huuhailullakin jokin tolkku olla.

        Piikitystäkö tarkoitat?


      • sadfsf
        Kivikauttako? kirjoitti:

        Niin. Tuurillahan ne laivatkin purjehtii. Eivät kaikki sairastu, etenkään kun valtaosa ottaa rokotteet, eikä tauteja ole liikkeellä kuten ennen.

        Pitäisikö sitten mielestäsi rokotteista kuivilla olevien maksaa ne vahingot jotka rokotteenkäyttäjät mahoillisesti saa käyttämistään aineista? Vähän sillaan katkeralta kyllä kuulostaa tuo virkkeesi.


      • Älä intä....
        sadfsf kirjoitti:

        Pitäisikö sitten mielestäsi rokotteista kuivilla olevien maksaa ne vahingot jotka rokotteenkäyttäjät mahoillisesti saa käyttämistään aineista? Vähän sillaan katkeralta kyllä kuulostaa tuo virkkeesi.

        Pitäisikö sinun mielestäsi rokottamattomien maksaa hoitonsa itse, kun sairastuvat tautiin, joka olisi rokotteella voitu estää? Entä sitten, kun vielä tartuttavat muita. Tulisiko nostaa syyte pahoinpitelystä?


      • D325OH
        ergbfrtgb kirjoitti:

        Eikö yhtään tömäystä ole hälle laitettu? Se on harvinaista ja ihailtavaa täällä tasapäisten sarvikuonojen Suomessa.

        Ei ole 14 ja 12 vuotiasta piikitetty lainkaan. Vanhin 18v sai 3 ensimmäistä, kunnes silmäni aukenivat, mitä myrkkyjä piikit ovat täynnä. No, 50 vuoden päästä ihmiselimistöt ovat pelkkiä raunioita ja tervettä päivää ei kukaan näe, kun on elimistö täynnä myrkkyjä. Onneksi lapseni eivät kuulu siihen joukkoon.


      • Terve rokotettu 57
        D325OH kirjoitti:

        Ei ole 14 ja 12 vuotiasta piikitetty lainkaan. Vanhin 18v sai 3 ensimmäistä, kunnes silmäni aukenivat, mitä myrkkyjä piikit ovat täynnä. No, 50 vuoden päästä ihmiselimistöt ovat pelkkiä raunioita ja tervettä päivää ei kukaan näe, kun on elimistö täynnä myrkkyjä. Onneksi lapseni eivät kuulu siihen joukkoon.

        Olen 57 vuotta. Kaikki rokotukset saanut ja joitain tehosterokotuksia mm. tetanus hakenut. Olen terve kuin pukki. Väitteesi rokotteiden ihmiselämää raunioittavasta vaikutuksesta ovat täysin vailla pohjaa. Nykyinen yli viisikymppinen väestö on paljon terveempää, kuin saman ikäiset vielä nelisenkymmentä vuotta sitten. Silloin viisikymppiselle annettiin lahjaksi kiikkustuoli, nyt diskon kausikortti.


      • zxcvzxd
        Terve rokotettu 57 kirjoitti:

        Olen 57 vuotta. Kaikki rokotukset saanut ja joitain tehosterokotuksia mm. tetanus hakenut. Olen terve kuin pukki. Väitteesi rokotteiden ihmiselämää raunioittavasta vaikutuksesta ovat täysin vailla pohjaa. Nykyinen yli viisikymppinen väestö on paljon terveempää, kuin saman ikäiset vielä nelisenkymmentä vuotta sitten. Silloin viisikymppiselle annettiin lahjaksi kiikkustuoli, nyt diskon kausikortti.

        No 40 vuotta sitten tupakointi oli se taika joka aika paljon raunioitti väkeä. Sillon oli elossa moni joka oli sovan kauhuissa oppinut polttamaan ja eikös miehistä ainakin noin puolet pössytelly. Henkosten henkäily lieni yleisempää ku nyky-Reikassa tai tuola muualla Balkanin alueella, joka lie aika savuista seutua


      • awefrwge
        Älä intä.... kirjoitti:

        Pitäisikö sinun mielestäsi rokottamattomien maksaa hoitonsa itse, kun sairastuvat tautiin, joka olisi rokotteella voitu estää? Entä sitten, kun vielä tartuttavat muita. Tulisiko nostaa syyte pahoinpitelystä?

        Kyllä rokotettukin voi tartuttaa


      • pitäisi se ymmärtää
        tolkkua kehiin. kirjoitti:

        Ei varmasti ole laiton uhkaus. Lääkärihän ei uhannut lasta. Kertoi vain, että riski on olemassa.
        Pitäisi huuhailullakin jokin tolkku olla.

        Laiton tai ei, mutta uhkaus joka tapauksessa. Kun ihmistä peljätetään tulemattoman taudin uhalla, näin voidaan väittää. Eihän se sikainfluenssakaan lopulta kovin moneen tarttunut ja lievääkin kuului olevan. Ne, jotka sen tavalla tai toisella onnistuivat hankkimaan, olivat uhmanneet vastustuskykynsä heitteille jo aiemmin eli jokainen on itse vastuussa terveydestään.


      • Älähän nyt
        pitäisi se ymmärtää kirjoitti:

        Laiton tai ei, mutta uhkaus joka tapauksessa. Kun ihmistä peljätetään tulemattoman taudin uhalla, näin voidaan väittää. Eihän se sikainfluenssakaan lopulta kovin moneen tarttunut ja lievääkin kuului olevan. Ne, jotka sen tavalla tai toisella onnistuivat hankkimaan, olivat uhmanneet vastustuskykynsä heitteille jo aiemmin eli jokainen on itse vastuussa terveydestään.

        Jos lääkäri sanoo tupukkimiehelle, että tupakointi voi johtaa keuhkosyöpään, onko sekin uhkailua?


      • piikistä piikkiin
        Älä intä.... kirjoitti:

        Pitäisikö sinun mielestäsi rokottamattomien maksaa hoitonsa itse, kun sairastuvat tautiin, joka olisi rokotteella voitu estää? Entä sitten, kun vielä tartuttavat muita. Tulisiko nostaa syyte pahoinpitelystä?

        Kansalaisella on oltava oikeus valita terveydenhoitonsa. Kaikkien sairastuneiden hoito on maksettava yhteisvastuullisesti samanarvoisesti tai sitten ei kenenkään. Vastuu on aina itsellä, siinä ei vastuunkantajaa ole olemassakkaan kun sairastuu vakavasti tai kuolee, oli rokotettu tai rokottamaton. Lääkitty tai lääkitsematön.

        Olet hoidossa ja vapaa, siinä illuusio johon on helppo uskoa.


      • Eri asiat
        Älähän nyt kirjoitti:

        Jos lääkäri sanoo tupukkimiehelle, että tupakointi voi johtaa keuhkosyöpään, onko sekin uhkailua?

        Tupakointi ja piikitys ovat sen verran eri asioita, että vertauksesi ontuu pahasti!


      • erikö?
        Eri asiat kirjoitti:

        Tupakointi ja piikitys ovat sen verran eri asioita, että vertauksesi ontuu pahasti!

        Varoitus on aivan yhtä vähän uhkailua. Varoittavathan lääkärit ylipainostakin.


      • th12
        Eri asiat kirjoitti:

        Tupakointi ja piikitys ovat sen verran eri asioita, että vertauksesi ontuu pahasti!

        Totta, rokotteista on hyötyä ja rokottaminen on kansanterveydellisesti ehkäisevää toimintaa kun tupakointi taas ei hyödytä ketään. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät ota lapsilleen rokotteita - en itse haluaisi kantaa vastuuta lapseni vakavasta sairastumisesta tai muiden sairastumisesta rokottamatta jättämisen seurauksena. Onneksi suurin osa älyää ottaa rokotusohjelman mukaiset rokotukset.


      • 517

        Kyllä rokottamattomat ratsastaa rokotettujen vastuun kantamisen ja hyvän tuurin selässä. Saattaa siinä joku rokottamaton selvitä vanhuuteenkin asti, ainahan joku pääsee läpi vaikka meteoriittiparvesta. Idiootteja kaikki vanhemmat, jotka jättävät lapsensa rokottamatta ja edesauttavat tautien takaisintuloa.


      • Sitkuelämäalkaa
        517 kirjoitti:

        Kyllä rokottamattomat ratsastaa rokotettujen vastuun kantamisen ja hyvän tuurin selässä. Saattaa siinä joku rokottamaton selvitä vanhuuteenkin asti, ainahan joku pääsee läpi vaikka meteoriittiparvesta. Idiootteja kaikki vanhemmat, jotka jättävät lapsensa rokottamatta ja edesauttavat tautien takaisintuloa.

        Kokeilet kepillä jäätä?
        Kukapa olisi uskonut, että noitavainot ovat jälleen tosiasia. Suomilauma saa taas kyhättyä kunnon veljessodan ainekset. Tieteen uhrit lyövät jo laudalta uskontojen uhrit. Kirkkaimman kruunun saa kehonsa eniten kemikaaleilla täyttänyt. Hänen kaltaisissaan on pelastus, materian voitto ja pieneliöiden loppu. Ikuinen rauha.
        THL kiittää ja kumartaa.


    • asvasa

      Tyttö kärsii rokotteiden aiheuttamista sivuvaikutuksista, saatuaan koulussa neljä rokotetta, ilman vanhempien suostumusta:
      http://vactruth.com/2012/03/09/schoolgirl-suffers-after-four-vaccines/

      Tohtori Harold E. Buttramin artikkelissa kysytään, voivatko rokotteet aiheuttaa geneettistä hybridisaatiota:
      http://vactruth.com/2012/03/13/vaccines-human-animal-dna/

      Kesäkuussa 2011 New England Journal of Medicinessä julkaistussa artikkelissa todetaan todennäköinen yhteys rokotteissa käytettävällä, naudan seerumista eristetyn albumiinin ja munuaissairauden välillä:
      http://www.vaccinationcouncil.org/2012/03/09/common-vaccine-ingredient-implicated-in-nejm-article-as-causative-in-serious-type-of-kidney-disease-by-suzanne-humphries-md/

      Rokotteet (pentavalentti) ovat aiheuttaneet kuolemia Intiassa, Sri Lankassa, Phutanissa ja Pakistanissa. Avoin kirje WHO:n pääjohtajalle:
      http://aidanindia.wordpress.com/2012/03/12/open-letter-to-dg-who-pentavalent-vaccine-related-deaths-in-india/

      Cochranen tutkimuslaitoksen meta-analyysissa todetaan, että MMR-rokotteiden turvallisuus on riittämätön eikä todisteita MMR-rokotteiden haittavaikutuksista voida kiistää. Keskeisenä haittavaikutuksena todettiin aivokalvontulehdus (neurologiset vauriot):
      http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD004407.pub3/abstract

      Big pharma on suurin poliittisten lahjoitusten antaja Yhdysvalloissa:
      http://therefusers.com/refusers-newsroom/big-pharma-is-biggest-political-spender-center-for-responsive-politics/

      • Kysyn vaan taas

        Ja tutkisivat vaan uutisoidun nyökyttelytaudin ja rokotteiden yhteyden. Kehitysmaat helppoa rokotekoekenttää.

        Englannissa vasikoilla verenvuototautia(Bleeding calv sydrome).


    • asvasa

      Tuli kirjoitusvirhe edelliseen. Kyseessä on tietenkin Bhutan.

    • Totuutta etsivä

      Ei ole mitään järkeä että minun pitää veronmaksajana maksaa idioottien lapsille korvauksia. Kun kerran iskä ja äiti ovat tietoisesti ottaneet riskin lapsensa terveyden tuhoamisesta, niin kantakoon myös vastuunsa itse. ...Rokotteen valmisteyhteenvedossa sanottiin selvästi ja aukottomasti mm. se, että haittavaikutuksista lapsiin ja raskaana oleviin on hyvin vähän tietoa tai ei ollenkaan.

      Vaan kun täällä yritti jakaa FAKTATIETOA riskeistä, niin rokotekiimaiset fanaatikot olivat kuin kaikkitietäviä jumalia haukkuen meitä epäileväisiä täysidiooteiksi.... VItt...u ja nyt tuollisille IDIOOTEILLE jaetaan minunkin rahojani. Ei eurokaan, ...kele. Saisivat oppia pikkuhiljaa käyttämään omia aivojaan, vaikka ne niin olemattomat ovatkin.

      • fgsrtgr

        No, jos yhtään lohuttaa niin ei ne lapsiansa enää terveiksi saa, vaikka kuinka niitä narkkispillereitä syöttäisivät


      • Tarkka ikäraja
        fgsrtgr kirjoitti:

        No, jos yhtään lohuttaa niin ei ne lapsiansa enää terveiksi saa, vaikka kuinka niitä narkkispillereitä syöttäisivät

        20 vuotiaat eivät saa korvauksia. Heidän narkolepsia katsotaan nähtävästi tulleen muusta kuin sikarokotuksesta. 19 vuotias on vielä oikeutettu korvauksiin.


      • dfdgsdf
        Tarkka ikäraja kirjoitti:

        20 vuotiaat eivät saa korvauksia. Heidän narkolepsia katsotaan nähtävästi tulleen muusta kuin sikarokotuksesta. 19 vuotias on vielä oikeutettu korvauksiin.

        Siinähän säästää THL paljonkin jos raja vejetään noin. Sikakeppiä kun sai myös YLI 2-kymppiset, aika reilusti vielä. Oispa kertoneet ennen tikkuilun alkua että jos yli 19-vuotias saa tästä ongelmia niin maksakoon ne ite


      • kommentoin

        "Kun kerran iskä ja äiti ovat tietoisesti ottaneet riskin lapsensa terveyden tuhoamisesta, niin kantakoon myös vastuunsa itse. ...Rokotteen valmisteyhteenvedossa sanottiin selvästi ja aukottomasti mm. se, että haittavaikutuksista lapsiin ja raskaana oleviin on hyvin vähän tietoa tai ei ollenkaan."

        Pari juttua

        * Monellakaan riski ei ollut tietoinen, koska ministeriön alaisen Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen työntekijät antoivat ymmärtää rokotteen olevan täysin riskitön, ja vaikenivat valmisteyhteenvedon kertomasta tiedosta

        * Vanhempien valinnan (tai painostuksen alla taipumisen) seurausten sälyttäminen kokonaan lasten kannettavaksi ei ole oikein inhimillistä, näin ollen jonkinlaista vastuuta tulee ottaa porukalla (harvalla vanhemmalla on sukanvarressa tai ansaintamahdollisuuttakaan niin paljon että kaikki lapsen kustannukset esim. elinikäisestä työkyvyttömyydestä tulisivat katetuiksi)

        * Kohtuullista tietysti olisi, että taloudellista vastuuta kantaisivat myös eettisesti väärin toiminut THL:n väki ja lääkeyhtiö. Valtio voisikin hakea maksamiaan korvauksia heiltä.


      • kohtuus????
        kommentoin kirjoitti:

        "Kun kerran iskä ja äiti ovat tietoisesti ottaneet riskin lapsensa terveyden tuhoamisesta, niin kantakoon myös vastuunsa itse. ...Rokotteen valmisteyhteenvedossa sanottiin selvästi ja aukottomasti mm. se, että haittavaikutuksista lapsiin ja raskaana oleviin on hyvin vähän tietoa tai ei ollenkaan."

        Pari juttua

        * Monellakaan riski ei ollut tietoinen, koska ministeriön alaisen Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen työntekijät antoivat ymmärtää rokotteen olevan täysin riskitön, ja vaikenivat valmisteyhteenvedon kertomasta tiedosta

        * Vanhempien valinnan (tai painostuksen alla taipumisen) seurausten sälyttäminen kokonaan lasten kannettavaksi ei ole oikein inhimillistä, näin ollen jonkinlaista vastuuta tulee ottaa porukalla (harvalla vanhemmalla on sukanvarressa tai ansaintamahdollisuuttakaan niin paljon että kaikki lapsen kustannukset esim. elinikäisestä työkyvyttömyydestä tulisivat katetuiksi)

        * Kohtuullista tietysti olisi, että taloudellista vastuuta kantaisivat myös eettisesti väärin toiminut THL:n väki ja lääkeyhtiö. Valtio voisikin hakea maksamiaan korvauksia heiltä.

        "Kohtuullista tietysti olisi, että taloudellista vastuuta kantaisivat myös eettisesti väärin toiminut THL:n väki ja lääkeyhtiö. Valtio voisikin hakea maksamiaan korvauksia heiltä."

        Lääkeyhtiö ehkä, mutta THL on pyrkinyt toimimaan oikein sen tiedon valossa, mitä on ollut saatavilla. Narkolepsiaa ei kukaan kyennyt ennustamaan.


      • Totuutta etsivä
        kohtuus???? kirjoitti:

        "Kohtuullista tietysti olisi, että taloudellista vastuuta kantaisivat myös eettisesti väärin toiminut THL:n väki ja lääkeyhtiö. Valtio voisikin hakea maksamiaan korvauksia heiltä."

        Lääkeyhtiö ehkä, mutta THL on pyrkinyt toimimaan oikein sen tiedon valossa, mitä on ollut saatavilla. Narkolepsiaa ei kukaan kyennyt ennustamaan.

        Meinaatko "kohtuus????", että THL:ssä ei koskaan luettu rokotteen valmisteyhteenvetoa ja pakkausselostetta? Kun itse luin nämä kaksi TÄRKEINTÄ LAIN EDELLYTTÄMÄÄ FAKTADOKUMENTTIA, minulle ei jäänyt pienintäkään epäselvyyttä siitä mikä oli TUTKITUN TIEDON MÄÄRÄ JA LAATU ROKOTTEEN HYÖDYISTÄ JA HAITOISTA. Varsinkin liittyen lapsiin ja raskaana oleviin. Faktojen sisäistämiseen ja erilaisten tietojen peruseella kokonaiskuvan luomiseen meni aikaa n. 30 minuuttia, minkä jälkeen olin täysin vakuuttunut siitä että tuote sisälsi hyvin suuria terveysriskejä nimenomaan lapsille kuten myös kohduissa oleville sikiöille. En ollut vakuutunut rokotteen vaaralisuudesta sen vuoksi että olisin periaatteessa rokottamista vastaan, koska olen pitänyt sitä hyvänä asiana, vaan olin vakuuttunut sen vuoksi, koska TIETO ei jättänyt muita vaihtoehtoja. Näistä myös täällä paljon kirjoitin ja mainitsin mm. vakavat hermostolliset sairaudet yhtenä merkittävänä riskinä. Kovasti lapsensa jo piikityttäneet äidit minua haukkuivat...

        Kyllähän sitä oikeaa ja helposti tarkistettavaa tietoa oli kaikille tarjolla riittävästi. Täälläkin monet lapsensa piikityttäneet äidit eivät haukkuivat valehtelijaksi kun pyysin että lukekaa valmisteen tiedot. Eivät suostuneet lukemaan koska olivat valmiiksi kaikkitietäviä... Jopa enemmän kuin itse valmistaja.

        Esim. sellainen tieto tuli valmisteyhteenvedosta esille, että kun alkujaan suppeiden tutkimusten perusteella oli listattu haittavaikutuksia, niin vakavien haittavaikutusten määrä kasvoi nopeasti lukuisilla uusia hyvin pian kun rokotetta alettiin käyttämään suuremmille väestöryhmille. Kuinka Suomen lääkeviranomainen muka voi olla niin typerä että ei kykene tajuamaan mitä em. valmistajan tekemät havainnot ja maininnat julkaisuissa kertovat ko. lääkkeen turvallisuudesta? Heidän toimissan ei ole mitään järkeä.

        Jos suomalainen viranomainen ei osaa lukea tai kykene tajuamaan selkeintäkään kirjoitusta, niin mistä hel....stä niille palkkaa oikein maksetaan. Eihän sellainen ihminen voi kelvata edes siivoojaksi mihinkään. Sama pätee niihin vanhempiin jotka lapsensa rokotuttivat.

        Täytyy olla todella yksinkertainen jos ei tapahtuneesta osaa vetää ainoaa oikeaa johtopäätöstä. Lääkefirmat tekivät hurjasti rahaa kansalaisia kusettamalla. Tässä kusetuksessa tärkeimmät apurit olivat eri maiden korruptoituneet lääkeviranomaiset. Meillä Puska ja Kilpi.


      • Palkkaa, korvauksia
        Totuutta etsivä kirjoitti:

        Meinaatko "kohtuus????", että THL:ssä ei koskaan luettu rokotteen valmisteyhteenvetoa ja pakkausselostetta? Kun itse luin nämä kaksi TÄRKEINTÄ LAIN EDELLYTTÄMÄÄ FAKTADOKUMENTTIA, minulle ei jäänyt pienintäkään epäselvyyttä siitä mikä oli TUTKITUN TIEDON MÄÄRÄ JA LAATU ROKOTTEEN HYÖDYISTÄ JA HAITOISTA. Varsinkin liittyen lapsiin ja raskaana oleviin. Faktojen sisäistämiseen ja erilaisten tietojen peruseella kokonaiskuvan luomiseen meni aikaa n. 30 minuuttia, minkä jälkeen olin täysin vakuuttunut siitä että tuote sisälsi hyvin suuria terveysriskejä nimenomaan lapsille kuten myös kohduissa oleville sikiöille. En ollut vakuutunut rokotteen vaaralisuudesta sen vuoksi että olisin periaatteessa rokottamista vastaan, koska olen pitänyt sitä hyvänä asiana, vaan olin vakuuttunut sen vuoksi, koska TIETO ei jättänyt muita vaihtoehtoja. Näistä myös täällä paljon kirjoitin ja mainitsin mm. vakavat hermostolliset sairaudet yhtenä merkittävänä riskinä. Kovasti lapsensa jo piikityttäneet äidit minua haukkuivat...

        Kyllähän sitä oikeaa ja helposti tarkistettavaa tietoa oli kaikille tarjolla riittävästi. Täälläkin monet lapsensa piikityttäneet äidit eivät haukkuivat valehtelijaksi kun pyysin että lukekaa valmisteen tiedot. Eivät suostuneet lukemaan koska olivat valmiiksi kaikkitietäviä... Jopa enemmän kuin itse valmistaja.

        Esim. sellainen tieto tuli valmisteyhteenvedosta esille, että kun alkujaan suppeiden tutkimusten perusteella oli listattu haittavaikutuksia, niin vakavien haittavaikutusten määrä kasvoi nopeasti lukuisilla uusia hyvin pian kun rokotetta alettiin käyttämään suuremmille väestöryhmille. Kuinka Suomen lääkeviranomainen muka voi olla niin typerä että ei kykene tajuamaan mitä em. valmistajan tekemät havainnot ja maininnat julkaisuissa kertovat ko. lääkkeen turvallisuudesta? Heidän toimissan ei ole mitään järkeä.

        Jos suomalainen viranomainen ei osaa lukea tai kykene tajuamaan selkeintäkään kirjoitusta, niin mistä hel....stä niille palkkaa oikein maksetaan. Eihän sellainen ihminen voi kelvata edes siivoojaksi mihinkään. Sama pätee niihin vanhempiin jotka lapsensa rokotuttivat.

        Täytyy olla todella yksinkertainen jos ei tapahtuneesta osaa vetää ainoaa oikeaa johtopäätöstä. Lääkefirmat tekivät hurjasti rahaa kansalaisia kusettamalla. Tässä kusetuksessa tärkeimmät apurit olivat eri maiden korruptoituneet lääkeviranomaiset. Meillä Puska ja Kilpi.

        > mistä hel....stä niille palkkaa oikein maksetaan....

        Palkkaa ja muita korvauksia kun tulee joka puolelta, niin kenen edut nousevat silloin tärkeimmiksi ja etusijalle?


      • Lady Gaga
        Totuutta etsivä kirjoitti:

        Meinaatko "kohtuus????", että THL:ssä ei koskaan luettu rokotteen valmisteyhteenvetoa ja pakkausselostetta? Kun itse luin nämä kaksi TÄRKEINTÄ LAIN EDELLYTTÄMÄÄ FAKTADOKUMENTTIA, minulle ei jäänyt pienintäkään epäselvyyttä siitä mikä oli TUTKITUN TIEDON MÄÄRÄ JA LAATU ROKOTTEEN HYÖDYISTÄ JA HAITOISTA. Varsinkin liittyen lapsiin ja raskaana oleviin. Faktojen sisäistämiseen ja erilaisten tietojen peruseella kokonaiskuvan luomiseen meni aikaa n. 30 minuuttia, minkä jälkeen olin täysin vakuuttunut siitä että tuote sisälsi hyvin suuria terveysriskejä nimenomaan lapsille kuten myös kohduissa oleville sikiöille. En ollut vakuutunut rokotteen vaaralisuudesta sen vuoksi että olisin periaatteessa rokottamista vastaan, koska olen pitänyt sitä hyvänä asiana, vaan olin vakuuttunut sen vuoksi, koska TIETO ei jättänyt muita vaihtoehtoja. Näistä myös täällä paljon kirjoitin ja mainitsin mm. vakavat hermostolliset sairaudet yhtenä merkittävänä riskinä. Kovasti lapsensa jo piikityttäneet äidit minua haukkuivat...

        Kyllähän sitä oikeaa ja helposti tarkistettavaa tietoa oli kaikille tarjolla riittävästi. Täälläkin monet lapsensa piikityttäneet äidit eivät haukkuivat valehtelijaksi kun pyysin että lukekaa valmisteen tiedot. Eivät suostuneet lukemaan koska olivat valmiiksi kaikkitietäviä... Jopa enemmän kuin itse valmistaja.

        Esim. sellainen tieto tuli valmisteyhteenvedosta esille, että kun alkujaan suppeiden tutkimusten perusteella oli listattu haittavaikutuksia, niin vakavien haittavaikutusten määrä kasvoi nopeasti lukuisilla uusia hyvin pian kun rokotetta alettiin käyttämään suuremmille väestöryhmille. Kuinka Suomen lääkeviranomainen muka voi olla niin typerä että ei kykene tajuamaan mitä em. valmistajan tekemät havainnot ja maininnat julkaisuissa kertovat ko. lääkkeen turvallisuudesta? Heidän toimissan ei ole mitään järkeä.

        Jos suomalainen viranomainen ei osaa lukea tai kykene tajuamaan selkeintäkään kirjoitusta, niin mistä hel....stä niille palkkaa oikein maksetaan. Eihän sellainen ihminen voi kelvata edes siivoojaksi mihinkään. Sama pätee niihin vanhempiin jotka lapsensa rokotuttivat.

        Täytyy olla todella yksinkertainen jos ei tapahtuneesta osaa vetää ainoaa oikeaa johtopäätöstä. Lääkefirmat tekivät hurjasti rahaa kansalaisia kusettamalla. Tässä kusetuksessa tärkeimmät apurit olivat eri maiden korruptoituneet lääkeviranomaiset. Meillä Puska ja Kilpi.

        Englantilaisen tutkimuksen mukaan kohdussa olevat pärjäsi paremmin jos rokotettiin, ilmeisesti koska itse sikainfluenssa oli hyvin haitallinen sikiölle.
        Sota-aikaan tai pian sen jälkeen Hollannissa influenssa sikiölle aiheutti aivovaurioita ja syntyi skitsoja pentuja.


      • asdcsdfv
        Lady Gaga kirjoitti:

        Englantilaisen tutkimuksen mukaan kohdussa olevat pärjäsi paremmin jos rokotettiin, ilmeisesti koska itse sikainfluenssa oli hyvin haitallinen sikiölle.
        Sota-aikaan tai pian sen jälkeen Hollannissa influenssa sikiölle aiheutti aivovaurioita ja syntyi skitsoja pentuja.

        Kakka-leidi luulee ettemme huomaa mitään eroa sota-ajan Hollannin ja nyky-Suomen välisissä elintasoissa.....


      • Miss Pissiscvbnvc
        Lady Gaga kirjoitti:

        Englantilaisen tutkimuksen mukaan kohdussa olevat pärjäsi paremmin jos rokotettiin, ilmeisesti koska itse sikainfluenssa oli hyvin haitallinen sikiölle.
        Sota-aikaan tai pian sen jälkeen Hollannissa influenssa sikiölle aiheutti aivovaurioita ja syntyi skitsoja pentuja.

        Aivan, ja lusakalainen kuravettä juova, 18 tuntia päivässä tiiliä tekevä ja maissileipiä syövä 5-vuotias tyytö ja kwashiorkor-lapsi on paljon heikommassa hapessa kuin puhdasta hanavettä ja kaupasta ostettua ruokaa syövä reipas ulkona leikkivä suomalaislapsi, mikä on kumma jos kerta molemmat on kuitenkin rokotettu vaikkapa poliota vastaan, vai mitä? ;)
        Eikö asioiden pitäisi olla kunnossa jos nuo lapset on kerta saaneet kuitenkin samat rokotteet?


    • Rokote ei vaaraton
      • niinhän se on

        Tosiaan, Rokotusinfo ry yhdistys rokotuspäätöksen tueksi. Päätös itsessään on henkilökohtainen ja varmaankin pitkällisen pohdinnan tulos. Päätös vaatiikin hirveästi uhkarohkeutta eikä arkajaloista oli ainesta noin vaikean päätöksen tekemiseen ilman rokoteinfoa.


    • Lekuriäiti

      jokainen on iste vastuussa terveydestään niin pitkälle kun siihen itse pystyy vaikuttamaan. Mutta jos valintoja tekee terveydenhuollon ammattilainen kuten lääkäri tai neuvolantäti niin se vastuu on kyllä molemmilla. Ei Matti Meikäläinen pysty itse arvioimaan mitä reseptilääkkeitä joihin rokotteetkin kuuluu tulee ottaa. Sipsipussin osto kaupasta on vähän erilainen terveysvalinta.

      • tarkkana on oltava

        En itse ainakaan ostaisi sipsipussia. Kerran kokeilin, mutta paljastui, että siihen oli upotettu natriumglutamaattia ja sain hirveät vaivat.


    • asvasa

      DTP-rokotteesta, hepatiitti B-rokotteesta ja influenssarokotteesta seurasi monimuotoinen punavihoittuma pikkulapselle:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18583795

      Hepatiitti B-rokotteesta, poliorokotteesta, DTP-rokotteesta ja Hib-rokotteesta seurasi rakkulainen pemphigoid pikkulapselle:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16476379

      4,5 kuukauden ikäinen vauva sai vakavia haittavaikutuksia DTP polio-rokotteesta:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11109323

      17-vuotias tyttö sai vaskuliitin influenssarokotteesta:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16194032

      Influenssarokotteesta akuutti transversaali myeliitti:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8903080

      Kaksi tapausta, joissa influenssarokotteen jälkeen tuli autoimmuuni hemolyyttinen anemia:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21189364

      Viivästynyt lipoatrofia influenssarokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21172376

      Diabetes ja trombosytopenia influenssarokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21781156

      Lapsi sai Guillain-Barrén oireyhtymän influenssarokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20484170

      Influenssarokotteen jälkeen Miller Fisherin oireyhtymä:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21987549

      Mies sai influenssarokotteen jälkeen hepatiitti B-virukseen liittyvän vaskuliitin, joka ilmeni vaikeana perifeerisenä neuropatiana:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18579284

      DTP-rokotteet lisäävät riskiä sairastua allergioihin ja niihin liittyviin hengitystieoireisiin lapsilla ja nuorilla:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10714532

      6-kuukautinen poika sai akuutin nekrotisoivan enkefalopatian DTP-rokotuksen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20119724

      DTP-rokotteista toistuvia kouristuksia:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6206715

      Vuoden 1993 hinkuyskäepidemiassa Cincinnatissa suurin osa sairastuneista lapsista oli rokotettuja:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8202096

      DTP-rokotteet ja kätkytkuolema:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3496805

      Varhaislapsuudessa saadut rokotukset lisäävät riskiä sairastua trombosytopeeniseen purppuraan:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21145511

      Vuonna 1985 kaksoset kuolivat samaan aikaan saatuaan DTP-rokotteet:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3498443

      Kaksoset kuolivat samaan aikaan saatuaan oraalisen poliorokotteen, DPT-rokotteen ja hepatiitti B-rokotteen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17654772

      DTP-rokotteet voivat aiheuttaa virtsateiden sairauksia ja kätkytkuolemia:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15356430

      Rokotteet voivat lisätä paralyyttiseen polioon sairastumisen riskin 25 kertaiseksi:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3549394

      Lapsilla, jotka saavat MMR-rokotteen ennen kymmentä ikävuotta, on suurentunut riski sairastua MS-tautiin:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19633994

      • Lady Gaga

        Yksipuolista.
        Influenssa ja virukset ja semmoset aiheuttavat paljon suuremman riskin kuin rokote.
        Tuhkarokko esimerkiksi aiheuttaa vakavia aivokuumeita lapsille.
        Lisäksi tulevat jälkitaudit ja vauriot aistimiin.

        Täällä länsimaissa on hämärtynyt itse sairauksien aiheuttama riski, kun ne ei näy...


    • ihmetteleväinen

      Näitä riittää! Ilman Rokotusinfoa oltaisiin kaikki vanhemmat lirissä eikä maasta löytyisi kohta enää yhtään tervettä pikkulasta. Miksi maailman on annettu ajautua tuohon pisteeseen? Ongelmiin olisi pitänyt puuttua jo paljon aiemmin.

      • Lady Gaga

        Suomessa on paljon terveemmät lapset kuin maissa joissa ei rokoteta.
        onko sulla toellisuustajuisuus hämärtynyt.


      • Kissa pöydälle
        Lady Gaga kirjoitti:

        Suomessa on paljon terveemmät lapset kuin maissa joissa ei rokoteta.
        onko sulla toellisuustajuisuus hämärtynyt.

        Jatkuvasti kuulen uusista syöpätapauksista aivan pienillä lapsilla. On aika pohtia syitä vakavasti! Rokotteet eivät voi nauttia jotain erityiskoskemattomuutta!


      • ikävä ilmiö
        Kissa pöydälle kirjoitti:

        Jatkuvasti kuulen uusista syöpätapauksista aivan pienillä lapsilla. On aika pohtia syitä vakavasti! Rokotteet eivät voi nauttia jotain erityiskoskemattomuutta!

        Totta, juuri kuulin, että 50-kymppinen miehenköriläs oli kuollut syöpään. Ei ryypännyt eikä polttanut, joten rokotteet sen nytkin aiheuttivat.


    • Totuutta etsivä

      Korruptio, Anheus ja Korruptio. SIKSI.

    • asvda

      Yhdysvaltain lääke- ja elintarvikevirasto FDA myöntää, että kosmetiikassa käytettävä elohopea on erittäin myrkyllistä.

      "Exposure to mercury can have serious health consequences."
      Charles Lee, M.D., a senior medical advisor at the FDA

      "It can damage the kidneys and the nervous system, and interfere with the development of the brain in unborn children and very young children."

      FDA ei kuitenkaan ole huolissaan rokotteissa käytettävästä elohopeasta tai amalgaamipaikoista. Ilmeisesti on siis täysin turvallista laittaa elohopeaa
      vauvojen hiussuoniin:
      http://www.naturalnews.com/035229_cosmetic_products_mercury_toxicity.html

      Tämä tutkimus antaa vahvaa epidemiologista näyttöä siitä, että lapsuusiän elohopeaa sisältävät rokotteet ovat yhteydessä neurologisiin sairauksiin
      ja sydänsairauksiin:
      http://www.jpands.org/vol8no1/geier.pdf

      Maailman myydyin lääketieteellinen oppikirja, The Merck Manual kuvailee rokotteiden haittavaikutuksia mm. näin: ‘Encephalitis can occur in the following ways: … A virus or vaccine triggers a reaction that makes the immune system attack brain tissue (an autoimmune reaction)’.

      Rokotteet ja autoimmuunisairaudet:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10648110

      5-kuukautinen vauva sairastui polioon poliorokotteesta Intiassa:
      http://articles.timesofindia.indiatimes.com/2012-03-19/india/31209820_1_oral-polio-polio-vaccine-polio-virus

      Näyttelijä Aidan Quinnin tytär oli täysin terve lapsi ennen MMR-rokotetta.
      19-vuotias tytär ei puhu ja kärsii autismista:
      http://healthy-family.org/caryn/611/irish-actor-aidan-quinn-connects-mmr-vaccine-with-his-daughters-autism

      Hinkuyskärokote on tehoton. Mikä on viranomaisten ratkaisu? Rokotetaan useamman kerran, jos vaikka alkaisi toimimaan. Sopivasti unohdetaan
      mainita, että hinkuyskärokotteiden pakkausselosteissa luetellaan haittavaikutuksina mm. kätkytkuolema ja autismi:
      http://therefusers.com/refusers-newsroom/pertussis-vaccine-is-ineffective-so-vaccinate-more-frequently-clinical-infectious-diseases/

      • Ei se laatu vaan

        "FDA ei kuitenkaan ole huolissaan rokotteissa käytettävästä elohopeasta tai amalgaamipaikoista. Ilmeisesti on siis täysin turvallista laittaa elohopeaa
        vauvojen hiussuoniin"

        Kosmetiikkaa käytetään päivittäin vuosien ja vuosikymmenienkin ajan. Elohopea ei missään muodossa toki ole terveellistä, mutta turvaraja on sillä olemassa, kuten kaikilla vaarallisilla aineilla. Esimerkkinä seleeni, joka on ihmiselle elintärkeä hivenaine, mutta suurempina määrinä tappava myrkky.

        Määrä tekee myrkyn.


      • Katumusharjoitus
        Ei se laatu vaan kirjoitti:

        "FDA ei kuitenkaan ole huolissaan rokotteissa käytettävästä elohopeasta tai amalgaamipaikoista. Ilmeisesti on siis täysin turvallista laittaa elohopeaa
        vauvojen hiussuoniin"

        Kosmetiikkaa käytetään päivittäin vuosien ja vuosikymmenienkin ajan. Elohopea ei missään muodossa toki ole terveellistä, mutta turvaraja on sillä olemassa, kuten kaikilla vaarallisilla aineilla. Esimerkkinä seleeni, joka on ihmiselle elintärkeä hivenaine, mutta suurempina määrinä tappava myrkky.

        Määrä tekee myrkyn.

        Määrä ei tee myrkkyä. Vasta oli dokumentti nimenomaan siitä kuinka PIENET pitoisuudet ovat haitallisia ja vaarallisia. Kemianteollisuuden markkinakikka on iät ajat ollut ns. turvallisuusraja. Kaikki on kunnossa kun haitta-ainetta on vain niin vähän?

        Onneksi on vielä myös korruptoitumattomia tutkijoita, jotka tuovat totuutta esiin, tosin on pakkokin, tilanne on niin paha. Lapset syntyvät suurempi kemikaalimäärä kehossaan kuin vanhemmillansa on, kuinka se on mahdollista kun on nämä "turvarajat" olemassa?

        Itsepetosta voidaan harjoittaa monella tapaa. Sokea uskominen auktoriteetteihin on helpointa, mutta vapauttaako se vastuusta? Omantunnonvastuusta ei ainakaan vapauta.


    • asvasa

      Tytöillä, jotka saavat sekä BCG-rokotteen että DTP-rokotteen on korkeampi kuolleisuus, kuin niillä, jotka saavat vain toisen noista rokotteista:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16185228

      BCG-rokote voi lisätä kuolleisuutta pienillä lapsilla:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20231251

      Tietyssä iässä annetut rokotteet voivat lisätä kuolleisuutta etenkin tytöillä:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16621182

      12-vuotias tyttö sai ulseroivan vaskuliitin BCG-rokotteesta:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18166508

      MMR-rokotteiden ja DTaP-Hib-IPV-rokotteiden saaminen samanaikaisesti lisää haittavaikutusten määrää lapsilla verrattuna siihen, että rokotteet annetaan
      erikseen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20166340

      DTaP-IPV-rokotteen antaminen alle 3-kuukautisille vauvoille yhdistetty kätkytkuolemaan:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7557822

      Rokotteet yhdistetty transversaaliin myeliittiin:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19880568

      Hepatiitti B-rokotteet lisäävät riskiä sairastua autoimmuunisairauksiin:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16206512

    • asvata

      Neurokirurgi Russell L Blaylock haastaa rokotteiden tyrkyttäjät. Kaikkien rokotteiden tyrkyttäjien pitäisi julkisesti ottaa kaikki rokotteet, joita he suosittelevat lapsille. Määrät tietysti aikuisen painokiloon suhteutettuna. Tämän jälkeen nähtäisiin, kuinka moni rokotefanaatikko olisi vielä pystyssä yli 35 rokotteen jälkeen.

      "If we look at the science of the vaccination process itself, it's becoming evident that the way they do the immunizations -- sticking it into the muscle of your arm or your leg -- actually suppresses a lot of the immune system, particularly in young children," says Dr. Blaylock. "We found out that, in fact, it causes the immune system to switch to what we call a TH2-type cytokine production which inhibits immunity. And your major protection against viruses and particularly the really virulent, deadly viruses and bacteria is your cellular immunity. Well, vaccines don't stimulate cellular immunity at all, in fact they suppress it."

      "They're giving the impression that before these vaccines existed, these infections were just rampant and massive," says Dr. Blaylock. "But when we look at the data, the historical data on these infections -- and that includes all the childhood infections -- all of them were falling drastically before there was even a vaccine invented [...] When you get natural infections, over time, the population develops massive immunity to the infection."

      "The polio virus, in fact, was a mild summer virus that had been present forever before [...] Well, interestingly, the period at which this virus suddenly changes character to produce paralysis came on the foot of the vaccination for diptheria, and for tetanus, and for pertussis -- that's when they think that the vaccine itself either altered the immunity of these children, or it mutated the virus itself to make it paralytic."
      http://www.naturalnews.com/035335_vaccines_Dr_Blaylock_children.html

      Kolme lasta sai osteomyeliitin BCG-rokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22273655

      Erythema induratum Bazin BCG-rokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16674792

      16 lasta sairastui tuberkuloottiseen aivokalvontulehdukseen BCG-rokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22190501

      Lapsi sairastui Gianotti-Crostin oireyhtymään rokotteiden jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22352961

      Pikkulapsi sairastui Gianotti-Crostin oireyhtymään rokotteiden jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10886758

      Pikkulapsi sairastui Gianotti-Crostin oireyhtymään rokotteiden jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16167279

      Lapsi sairastui Gianotti-Crostin oireyhtymään hepatiitti B-rokotteen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17239149

      Pneumokokkirokotteen saanut 5-kuukautinen poika sairastui pneumokokin aiheuttamaan aivokalvontulehdukseen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22217305

      • ei älyä nimeksikään

        No voi hellevattu. Mistä aina tulee noita kokeilunhaluisia vanhempia, jotka haluavat testata lapsiinsa kaikenmaailman tautipiikkejä? Eikö tavalliset taudit riitä, kun pitää istuttaa vielä lisäksi tuollaisia huippuvaarallisia väkisintehtyjä vitsauksia? Ihan kuin leikittäisiin jotain venäläistä rulettia. Aikuiset ilmeisesti vaan haluavat jotain jännitystä elämäänsä tai heillä on pienenä ollut liian vähän leluja.


      • zfvsdf
        ei älyä nimeksikään kirjoitti:

        No voi hellevattu. Mistä aina tulee noita kokeilunhaluisia vanhempia, jotka haluavat testata lapsiinsa kaikenmaailman tautipiikkejä? Eikö tavalliset taudit riitä, kun pitää istuttaa vielä lisäksi tuollaisia huippuvaarallisia väkisintehtyjä vitsauksia? Ihan kuin leikittäisiin jotain venäläistä rulettia. Aikuiset ilmeisesti vaan haluavat jotain jännitystä elämäänsä tai heillä on pienenä ollut liian vähän leluja.

        Eikös joistain testeistä ainakin makseta kokeiluttajalle? Ennoo varma. Sunnuntai-Kalevan liitteessä oli ehka pari kolme viikkoo sitten juttu jostain seittenlapsisesta oululaisesta sh-äidistä (2-osainen sukunimi) joka piti kunnianaan retuuttaa joka kersaansa rokotekokeissa. Muistaakseni jotain p-alkuista olivat testanneet tässä joitain vuosia sitten ja lehden kuvassa olivat kai viimeisellä tsekkauskäynnillä terkkarissa, jotain verikokeita otettiin pikkutytöstä siinä.
        Äiti oli pahoillaan siitä ettei kaikki käytä mömmöjä. Oikein ällöttävästi rokotekokeilu-kulttuuria ihaileva juttu se kyllä ainakin oli, muistan sen.


    • asvasa

      Rokotteet yhdistetty sairauteen nimeltä anti-NMDA receptor encephalitis. Sairaus on akuutti aivotulehdus, johon liittyy kasvaimia:
      http://intraspec.ca/autism/Hofmann2011.pdf

      Kaksi ihmistä sai anti-NMDAR encephalitis-sairauden H1N1-influenssarokotteen jälkeen ja yksi ihminen DTaP-IPV-tehosterokotuksen jälkeen:
      http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3158385/

      13-vuotias tyttö sai HPV-rokote Cervarixista NMDAR encephalitis-sairauden:
      http://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=372659

      Lisää samanlaisia oireita Gardasil-rokotteesta:
      http://www.rulabinsky.com/vaersdb/findfield.php?EVENTS=on&PAGENO=10886&PERPAGE=10&ESORT=&REVERSESORT=&ER_VISIT=Yes

      • salat paljastuu

        Kyllä sikapiikistä tuli enemmänkin noita väsymysoireita ja porukka lappaa lääkärissä alvariinsa, mutta oikeaa diagnoosia ei vaan osata tehdä. Jotkut lekurit pistivät oireet jopa masennuksen piikkiin jne. Suurin syy epätietoisuuteen on jollut juuri se, ettei tuon taudin syytä koululääketiede tunne. Ehkä se nyt sitten alkaa valjeta koko karmeudessaan.


      • Pelko.luo.uskoa

        Jos terveydenhoidon parissa työskentelevät tuntisivat edes hiukan empatiaa ja samalla omaisivat tarkkaa havannointikykyä, jota tämän alan parissa työskenteleviltä edellytetään, rokotteiden varaan tuskin kukaan enää tulevaisuuttaan uskoisi.

        Etenkin Suomessa lääketieteen ulkopuolisista hoidoista usein puhutaan uskomushoitoina ja samanaikaisesti rokotteista uskotaan vain se, mitä niistä tahdotaankin uskottavan. Muusta kieltäydytään. Lääkärien ja hoitajien uskottavuus murenee siksi, että nämä pelkäävät totuutta, koska tieteellisen virheen esiintuominen samalla tietäisi myös ammattiyhteisöstä erottamista. Niinpä empatia saa väistyä ja sen sijaan astuvat kovemmat arvot, päämäärätietoisempi näkökulma ja etenkin oman työyhteisön hyväksyntä, minkä rinnalla totuus on jo mureneva sivuseikka.


      • Himmeät.etuvalot

        "että nämä pelkäävät totuutta"

        Sinulla näyttää olevan ongelmia todellisuuden kanssa, olet todennäköisesti joku newagehörhö joka kulkee puolivaloilla.


      • valojako.tutkiskelet
        Himmeät.etuvalot kirjoitti:

        "että nämä pelkäävät totuutta"

        Sinulla näyttää olevan ongelmia todellisuuden kanssa, olet todennäköisesti joku newagehörhö joka kulkee puolivaloilla.

        Kannattaisi sinunkin seurata rokoteuutisointia, niin oppisit todellisuudesta ja mitä siinä tulee pelätä. Meikäläinen järjestelmäkin pyörittää lääkäreitä mennen tullen ja yrittää saada nämä pysymään ruodussa.
        Maassa, jossa lähes kaikki alkavat käyttää ammattinimikettä erityisasiantuntija, tuleekin miettiä jo kohtaloaan. Sinäkin lienet joku puolivalojen erityisasiantuntija, jota nyt heti pitäisi uskoa, vai kuinka?


      • Enkelihippi
        valojako.tutkiskelet kirjoitti:

        Kannattaisi sinunkin seurata rokoteuutisointia, niin oppisit todellisuudesta ja mitä siinä tulee pelätä. Meikäläinen järjestelmäkin pyörittää lääkäreitä mennen tullen ja yrittää saada nämä pysymään ruodussa.
        Maassa, jossa lähes kaikki alkavat käyttää ammattinimikettä erityisasiantuntija, tuleekin miettiä jo kohtaloaan. Sinäkin lienet joku puolivalojen erityisasiantuntija, jota nyt heti pitäisi uskoa, vai kuinka?

        Kyllä, olen tosiaankin puolivalojen erityisasiantuntija, tunnistan sinunlaisesi hörhöt jo kilometrien päästä.


    • Paha.aika

      Kuka on vastuussa, kun lapsi rokotteen jälkeen kouristelee, saa epileptisen kohtauksen tai hänen raajansa kärsivät tunnottomuudesta. Pieni lapsi ei osaa edes kertoa, miltä hänestä rokotteen, useammankin jälkeen tuntuu, ja sitten kun syntynyt vahinko viimein valkenee muillekin, rokotteista ei saisi puhua, koska niin monien arvovalta kärsisi. Lapsia vaivaavat jos jonkinlaiset häiriötilat, lista sen kun kasvaa, ja mitä terveysviranomaiset tuosta miettinevät, ei ole median ykkösasia. Kas kun oireita ei voida yhdistää rokotteisiin, niille on keksittävä muita syitä, ja jos tilanne ei olisi näin vakava, hymyilyttäisi varmaankin tämä meidän mukamas tieteelliseltä pohjalta nouseva korrelaatioväistely. Väistely, jossa tiedettä ei tosiasiassa ole nimeksikään.

      Tieteen arvovalta on jo kärsinyt monella tapaa suurta vahinkoa, ja jos lapsia ei edelleenkään haluta varjella eikä heidän terveyttään suojella, miksi tieteen edustajat saisivat erioikeuden päästä pälkähästä. Rokotteita on mainostettu ennen näkemättömällä röyhkeydellä. Toisinajattelijoista on tehty syyllisiä, vaikka juuri nämä ovat varoittaneet rokotteisiin liittyvistä vaaroista, myös narkolepsiasta. Mikrobeilla lääketieteessä on rokoteleikitelty jo verrattain pitkään, ja koska jopa karkeat vahingot on haluttu peitellä, seurauksista on tullut kestämättömiä.

      Miksi terveydenhoitoalan ammattilaiset sulkevat silmänsä. Miksi he tekevät tämän meille, miksi tekevät noin itselleen. Ihmiset voivat antaa pahojakin asioita anteeksi ja antavatkin. Anteeksianto olisi paljon helpompaa, jos vastapuoli tuntisi edes lievää katumusta.

      • Kemikaalikimara

      • Kemikaalikimara

        Mitä tästä pitäisi ajatella? Näiden linkkien jälkeen tietokoneruutu "pakottaa" hyväksymään Googlen tietojen keräys ohjelman, omaksi parhaakseni, tietty :? Jos uskoisin salaliittoteorioihin, voisi kuvitella jo vaikka mitä. Testatkaa muutkin, laittakaa jakoon nuo linkit?


    • ane115

      Aiheen aloittajan tekstin lapsi on todennäköisesti kantanut erittäin harvinaista geenimutaatiota. Minun lapselle taas esim. influenssapiikin ottaminen tietää todennäköisesti sairastumista tähän akuuttiin nekrotisoivaan enkefaliittiin. Meillä poika sairastui todella vakavasti vuonna -15 tähän. Ihmeen kaupalla poika selvisi henkiin ja kuntoutuu kovaa vauhtia.
      Influenssarokote on meidän elinehto.

      • this.is.that

        Mitä tahansa voi tapahtua, aivojen, ruoansulatuksen, hermoston, geenien...
        Who knows. No one.


    • itsemääräämisoikeus_
    • Pakon.sanelemaa

      Entäpä vastuu eläinten rokotuksista? Hevostasikaan et suojaan saa, ellet tämän pakkorokotuksiin aio suostua. Mikäli oman tallin rakentamiseen ja hevoshoitajan palkkaamiseen on varaa, tilanne on toisin, vaikka kilpaurheiluun ei piikittämätön heppa saakaan osallistua.

      Eläinten omistajat valittavat toistuvasti lemmikkiensä aineenvaihdunnallisista häiriöistä samoin kuin lisääntyvistä käytöshäiriöistä, vaikka näillä olisi tarkkaan suunniteltu ruokavalio, liikunta ja muukin huolenpito kohdillaan. Hevoset kuulemma lihovat jo pelkästä ajatuksesta ruohoa. Yhä useammin kuuleekin kerrottavan, ettei heinä ole sopivaa hevosen ravintoa ja että muunkin ravinnon suhteen on testailtava koko ajan, milloin tuo suvaitsee muuttua sopimattomaksi. Hevosen sietokyky normaalille ravinnolle on kärsinyt suuresti, aivan samoin kuin ihmisellekin on käynyt.

      Paine rokotteiden lisäämiseen on nyt ennennäkemättömän kova, eikä krititiikkiä suostuta edelleenkään ottamaan vastaan. Asiantuntijoiden mukaan rokotteet eivät korreloi minkään negatiivissävytteisen kanssa ja rokotteita kritisoivia käsitellään jo kansanvihollisina. Pelko ja tietämättömyys ovat ajaneet pakkotoimenpiteisiin. Kuinka pakosta aiotaan irtaantua sitten kun lopultakin on pakko toimia toisin. Kun havaitaan, että tulevan muuntaminen mieleiseksi ei käykään viruksia pilkkomalla.

      Terveydenhoidosta pakkomielteineen ja verovaroin kustannettuina on tullut varsinainen bisnesten taivas, josta luopuminen tulee ottamaan varsin koville. Kritiikistä on tullut salaliittoteoriaa ja oman kehon suojelusta ja huolenpidosta uhka toisen terveydelle. Helppo elämä hoituu piikityksin, kunhan vain annat asiantuntijan hoidella pelkosi. Väliäkö tuolla, jos et voi syödä juuri mitään ja allergisoidut normaalille jaksamatta enää elääkään normaalisti. Ihmisestä kuten eläimestäkin tehdään nyt uutta ja aitoa, puhtaasti tieteeseen perustuvaa luomusta, kiitos pakotteiden.

      • Ravuristi

        No johan oli typerää höpinää.


      • Niinpä.Se
        Ravuristi kirjoitti:

        No johan oli typerää höpinää.

        koira älähtää, johon kalikka jne.
        Totuus on karvasta kalkkia.


      • Kalahtikokalikkapäähäsi
        Niinpä.Se kirjoitti:

        koira älähtää, johon kalikka jne.
        Totuus on karvasta kalkkia.

        Niinpä, juurihan sinä älähdit.


      • Parempmyöhäskuinei
        Kalahtikokalikkapäähäsi kirjoitti:

        Niinpä, juurihan sinä älähdit.

        Loukkaannuit syvästi ja päätit kertoa siitä kaikille.
        Valitettavasti itse asiaan tämä ei tuonut lisävalaistusta.
        Näkemystäsi odotellaan edelleen mielenkiinnolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe