kun rohkeasti uskallat vaatia kreikkasopimusta käyttöösi. Ja uskallat myös kertoa julkisuuteen, että sopimus sisältää englanninkielisiä termejä, joille ei ole suomennosta.
Kun ja jos saat sopimuksen käsiisi, vuoda se myös julkisuuteen ja vaikka wikileaks sivustolle, niin saa koko maailma nauraa suomen hallitusta.
kiitos markus mustajärvi
11
251
Vastaukset
- Vasen on oikea
Soini salauksen takana:
http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2012/03/soinille_sopi_salaisen_kreikka-vakuuden_kasittelytapa_eduskunnassa_3311363.html
Vasenryhmä vain vahvistaa asemaansa maamme ainoana uskottavana oppositiona. - kansan puolesta
Mustajärvelle kiitos, teit hyvän työn. Sopisit Arhinmäen paikalle tai paremminkin pääministeriksi, koska et ole kääntänyt takkiasi kokoomuksen hyväksi.
Toista on Vasemmistoliiton porvari Arhinmäki, jolle virka on noussut hattuun ja oma etu on tärkein. Komoomuksen leimasimena.Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan.
- ex...
Työeläkeläinen kirjoitti:
Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan.
P-Koreassakin on mielestäsi sitten demokratia... enemmistöpäätöksillä sielläkin mennään.
ex... kirjoitti:
P-Koreassakin on mielestäsi sitten demokratia... enemmistöpäätöksillä sielläkin mennään.
Varsinkin "ex..." jos yksi mies eli "Kim mikä vaan " edustaa sitä enemmistöä. En muista ihan viimeaikoina kuulleeni P-Korean pitämistä vapaista monipuoluevaaleista joten kukaan ei tiedä mikä siellä on enemmistönä muuten kuin nälkäiset viime uutisten perusteella. Eikös ne lopettaneet taas sen ydinasekehitysleikkinsäkin jotta saivat hieman sapuskaa kansalle joka kärsii nälästä kun timoteisoppaan on jo kyllästytty.
Olet sinä "ex..." joko tyhmä tai ajattelematon kun kuvittelet jonkun muun tuollaiseen retkuun menevän. Itsehän saat vapaassa maassa olla vaikka väärässäkin.- työeläkeläinen ,ei
Työeläkeläinen kirjoitti:
Mahtaisikohan Mutajärvi pärjätä Arhinmäen paikalla? Hallitustyö kun vaatii kykyä demokraattiseen päätöksentekoon eli kaikki päätökset ovat aina kompromisseja hallituspuolueiden kesken. Jos joku alkaa vänkäämään yhtä asiaa ja jää vähemmistöön niin hänen hallitustiensä päättyy lyhyeen. Kommunistiset menetelmät eivät sovi demokratiaan.
Mustajärvellä lian jäykät polvet heittäytyä vaalivaleet syöden rähmälleen . Niin ja kirkas äly.
Työeläkeläinen ihannoi valehtelua ja lahtarien murhia. Mikä konna!
- suomalainen :-)
tosiaan Markus Mustajärvelle kiitokset. tartuit asiaan, niin kuin vastuullisen vasemmistolaisen kansanedustajan kuuluukin, etkä puhu kokoomuksen suulla, kokoomuksen ideologiaa, kuten muut vasemmistoliittolaiset Porvari Arhinmäen johdolla tekee!
- sixsaxsax
Olen pitänyt Mustajärveä aina hyvänä politikkona, puhuu aina asiaa, toista kun nämä puolikokoomuslaiset, naurettava oli hänkin joka päivällä kävi siellä pöntössä puhumassa, ei nauramatta voinut olla.
- Mustis on jees
Eikä unohdeta Yrttiahoakaan! Siinä on eduskunnan ainoa aito kommunisti!
- kommmari
joo pojat on rautaa lahtarit saunan taa vaan.
- Anonyymi
Tragikoominen hahmo tämä Mustajärvi. Puheet kuin muinaisuudesta. Ei elä tässä maailmassa kuten ei hänen suuri ihanteessa Putin. Moni politikko on on arvioinut yhteiskuntaa uudelleen kun se on muuttunut aikaa vastaavaksi. Tämä ei. Onnetonto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1972760Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071231Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131171Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3251048- 104977
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa393971- 82952
- 66894
- 46874
- 53871